Mitä jos olisitte eläneet avioliitossa ihmisen kanssa, joka ei osaisi keskustella kanssasi. Jos sinulla olisi huolia, et saisi vastausta. Hän kyllä kuuntelisi, mutta ei koskaan kommunikoisi takaisin oikein mitään. Jos yrittäisit esim ainoana sellaisena hetkenä tuoda asioita ilmi, kun on jo hiljaisempaa esim ennen nukkumaan menoa, niin koko ajan...toinen näyttäisi alkavan kuorsaavan ja välillä häntä siinä koettaisit saada hereille. Saattaisin puhua yli tunnin ilman vastausta ja välillä kysellen, ethän nuku, kuunteletko...se on kuin väkisin pitäisi toista hereillä...ei päiväsaikaan asia olisi kummempi kuitenkaan, ettei kyse ole kellonajat sinällään...
Mitä voin tehdä? Tämä on vakava aihe ja toivon asiallisia vastauksia. Tilanne on sellainen, että voi olla mahdotonta ulkopuolisen maalaisjärjellä ymmärtää, että voi olla tällaista olemassa ja ehken asiaan saa vakavia kommentteja. En oikeasti enää tiedä mistä löytää ja hakea apuja tilanteeseen. Olen ihmisenä tosi herkkä ja tunnollinen, otan asioista stressiä ja kaipaisin välillä neuvoja ja tavallaan se miehen tuki, tuntuu tärkeältä asialta. Mielestäni ihmiselle on tyypillistä, hakea tukea toiselta ihmiseltä niin, että odottaa saavansa vastauksia, yleensä niin, omatkin ajatukset selkenevät, keskustelemalla.
Tämä on aivan hirveä tilanne.
Saanko kysyä neuvoa.
58
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, voisin yrittää ymmärtää tilannettasi, tai ainakin nyt tiedät, että täällä on joku, joka ainakin ajatusten tasolla tukee sinua.
- Anonyymi
Pelkääköhän puolisosi syntyvän riitaa, kun tuot esille keskustelun aiheita. Nukkumaan mennessä ei kannata vaihtaa mielipiteitä ainakaan sellaisista asioista, jotka voivat loukata puolisoa ja aiheuttaa mielipahaa. Makuuasennossa ei vaikeita asioita yleensäkään hoideta, ne keskustellaan normaalisti ihan istuallaan silmätysten, kun mieli on vielä virkeänä. Sitten on hyvä muistaa myös ottaa myös toisen mielipiteet huomioon tasapuolisesti, sillä ne voivat olla hyvinkin tärkeitä ja viisaita, vaikka ne ei aina niin omasta mielestä ja omaan pirtaan sopisikaan. Meidän kaikkien pitäisi lukea 1 Korinttolaiskirjeen 13 luku kerran viikossa. Jos tekisimme näin, elämämme muuttuisi hiljalleen parempaan suuntaan.
- Anonyymi
Ei se tietenkään tilannetta helpota.ja ymmärrän, ettei toisaalta voi auttaa, mutta neuvoja olisin kaivannut.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkääköhän puolisosi syntyvän riitaa, kun tuot esille keskustelun aiheita. Nukkumaan mennessä ei kannata vaihtaa mielipiteitä ainakaan sellaisista asioista, jotka voivat loukata puolisoa ja aiheuttaa mielipahaa. Makuuasennossa ei vaikeita asioita yleensäkään hoideta, ne keskustellaan normaalisti ihan istuallaan silmätysten, kun mieli on vielä virkeänä. Sitten on hyvä muistaa myös ottaa myös toisen mielipiteet huomioon tasapuolisesti, sillä ne voivat olla hyvinkin tärkeitä ja viisaita, vaikka ne ei aina niin omasta mielestä ja omaan pirtaan sopisikaan. Meidän kaikkien pitäisi lukea 1 Korinttolaiskirjeen 13 luku kerran viikossa. Jos tekisimme näin, elämämme muuttuisi hiljalleen parempaan suuntaan.
No toin sen nukkumaan mennessä, koska yleensä ainoa hiljainen hetki, mutta kommunikoinnin ongelmat ovat samat periaatteessa myös päiväsaikaan...
Luulen että normitilanteessa ihmisten voi olla vaikea ymmärtää, että tällaista on.
Haaste on tietenkin, ettei saa elämässä tukea mistään ja kantaa ja kerryttää asioita ja ne kasaantuu harteille.
LS
Kannattaa aina tutustua ihmiseen mahdollisimman hyvin ennen sitoutumista. Kyllä sen jo seurusteluaikana huomaa, osaako toinen kuunnella ja keskustella vai ei.
Tämä kuvaus panee ihmettelemään, millä perusteilla naimisiin on ylipäätään menty.- Anonyymi
No ollaan nuorina alettu ja ensimmäinen seurustelukumppani...niin...asiat ei ole niin yksioikoisia... 🙂
LS Anonyymi kirjoitti:
No ollaan nuorina alettu ja ensimmäinen seurustelukumppani...niin...asiat ei ole niin yksioikoisia... 🙂
LSNii-iin. Avioliitto on iso askel, jota pitää tarkkaan harkita. Eron saa toki hyvin helposti.
- Anonyymi
Repe.RuutikaIIo kirjoitti:
Nii-iin. Avioliitto on iso askel, jota pitää tarkkaan harkita. Eron saa toki hyvin helposti.
No ei sitä eroa oteta toisesta ihmisestä, helposti.
LS
- Anonyymi
Miksi Sinä pöliset asioista ennen nukkumaan menoa, kun voit keskustella asioista jo aiemminkin?
Se juuri stressaa kumppaniasi, että alat hyvän yön toivotuksen sijaan purkaa huolenaiheitasi hänelle. Se saa aikaan juuri sen tilanteen, ettei kumppanisi sitten päivisinkään kommentoi asioita mitenkään.
Ja mikäli olet oikea uskovainen, etkä mikään tuohiperseuskovainen, niin kun Herra kehoittaa toinen toisensa kunnioituksessa kilpailemaan keskenään, niin siihen on hyvä alkusysäys siinä, ettet ennen untenmaille riemukkaille siirtymistä ala huoliasi ja murheitasi kumppanillesi satuilemaan, vaan kerrot asiasi Herralle ja odotat kärsivällisesti hänen vastaustaan.- Anonyymi
No monesti asiat ihmisillä alkaa vaivaamaan eritoten ennen nukkumaanmenoa ja usein perheellisillä ilta rauhoittuu siinä kohtaan...siinä ehkä yksi syy
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No monesti asiat ihmisillä alkaa vaivaamaan eritoten ennen nukkumaanmenoa ja usein perheellisillä ilta rauhoittuu siinä kohtaan...siinä ehkä yksi syy
LSOletko sä ihan pöpi ? Kohta se jättää sut, ja sit oot yksinhuoltaja! Miten sitten suu pannaan?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sä ihan pöpi ? Kohta se jättää sut, ja sit oot yksinhuoltaja! Miten sitten suu pannaan?
Ihan eka pyydät anteeksi siltä että et ole ottanut hänen tarpeitaan huomioon ts. Et ole antanut sen nukkua. Sitten tiivistät ongelmasi yhteen tai kahteen lauseeseen.. Päiväsaikaan. Ja kiität että jaksoi kuunnella.
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Ihan eka pyydät anteeksi siltä että et ole ottanut hänen tarpeitaan huomioon ts. Et ole antanut sen nukkua. Sitten tiivistät ongelmasi yhteen tai kahteen lauseeseen.. Päiväsaikaan. Ja kiität että jaksoi kuunnella.
Niin miksi uskovaisuudessa on esillä yksinomaan se oma toiminta ..että vaikka korjaisi ja pyrkisi toimimaan oikein, ei se välttämättä muuta mitään. Että aina siis joutuu yksin olemaan syyllinen...kaikkeen.
Mutta anyway....ehkä liian hätäisesti näitä tänne tulee kirjoiteltua...
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sä ihan pöpi ? Kohta se jättää sut, ja sit oot yksinhuoltaja! Miten sitten suu pannaan?
Miksi jättäisi? Aika hätiköity profetia.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi jättäisi? Aika hätiköity profetia.
STNo ei tietenkään jätä...miksi ihmeessä? Ei täällä ihmiset mua tunne ja tiedä...että olen oikeasti kympin nainen ja ihan suoraan sanottuna parempi kuin moni muu ukko omistaa vaimostaan, miksi luopuisi...parhaasta.
LS Anonyymi kirjoitti:
Niin miksi uskovaisuudessa on esillä yksinomaan se oma toiminta ..että vaikka korjaisi ja pyrkisi toimimaan oikein, ei se välttämättä muuta mitään. Että aina siis joutuu yksin olemaan syyllinen...kaikkeen.
Mutta anyway....ehkä liian hätäisesti näitä tänne tulee kirjoiteltua...
LSEhkäpä se miehesi ajattelee samoin kuin sinä: mitä sitä turhaan itseään muuttamaan kun ei se auta mitään. Ihan aikuisten oikeasti, eikö sua säälitä se mies?
- Anonyymi
Itsenäinen ihminen tekee asioissa päätöksensä itse. Puoliso kunnioittaa sinun itsenäisyyttäsi, kun ei aseta sinulle mieleesi tai kättesi töiksi mitään semmoista mitä HÄN haluaa sinun tekevän, olevan. Ymmärsitköhän huonoa sepustustani, mutta jokaisella on itsellään omat huolensa.
Sitten on ne yhteiset huolet, joiden ratkomiseen kumpikin osalistuu.
Ehkä opitte varaamaan aikaa, vaikka tiettyyn päivään ja aikaan aina säännölleen, että käytte hankalammat asiat läpi.- Anonyymi
Niitä ei tule yleensä sepustettua, huolia...kun toinen ei mitä kuunnella .. mutta kait se oli yöaikainen turhautumiseni, kun en saanut unta, stressaavilta asioilta.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä ei tule yleensä sepustettua, huolia...kun toinen ei mitä kuunnella .. mutta kait se oli yöaikainen turhautumiseni, kun en saanut unta, stressaavilta asioilta.
LSNeljäsosa pamista huuleen, niin uni tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neljäsosa pamista huuleen, niin uni tulee.
Ei ole minun juttuni tuo.
LS
- Anonyymi
Kuulostaa ihan normilta. Perus äijä. Jutskailin naisystävilleni.
ST- Anonyymi
No minulla on tasan yksi ihminen, johon luottaisi kuitenkin sataprosenttisesti, jos omia vanhempia ei lasketa... ja se on aviopuoliso. En ehkä ihan kaikkia asioita sanoisi ystävillekään. Yhdelle toiselle ihmiselle olen jakanut asioita paljon ja se oli maailmankaikkeuden suurin virhe....koska hän ei ollut kaiken luottamuksen arvoinen.
Niin, pitikö meidän kahden keskustella täällä palstalla jotain? Jäin käsitykseen että sinulla on omat kuviosi.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minulla on tasan yksi ihminen, johon luottaisi kuitenkin sataprosenttisesti, jos omia vanhempia ei lasketa... ja se on aviopuoliso. En ehkä ihan kaikkia asioita sanoisi ystävillekään. Yhdelle toiselle ihmiselle olen jakanut asioita paljon ja se oli maailmankaikkeuden suurin virhe....koska hän ei ollut kaiken luottamuksen arvoinen.
Niin, pitikö meidän kahden keskustella täällä palstalla jotain? Jäin käsitykseen että sinulla on omat kuviosi.
LSTässähän tuota joudut tänne avautumaan asiasta, kun mies ei kuuntele, koe tarvetta keskusteluun.
Kyllä sitä jojainen tarvitsee jonkin henkireiän. Jos mies ei oke keskustelevaa syväluotain tyyppiä niin sitten on hyvä kaivella ja pyöritellä jonkun tousen kanssa, ainakin purkaantua kuin että yksin pöhkäilee ahdistukseen saakka.
Tietenkään se tilanne ei tuolla kummene, mutta jaksaa itse paremmin, kun saa päästä höyryjä jossain ja jollekkin.
Jaa vai kuviot. Eiköhän meistä jokainen piirrä itse kuvionsa.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässähän tuota joudut tänne avautumaan asiasta, kun mies ei kuuntele, koe tarvetta keskusteluun.
Kyllä sitä jojainen tarvitsee jonkin henkireiän. Jos mies ei oke keskustelevaa syväluotain tyyppiä niin sitten on hyvä kaivella ja pyöritellä jonkun tousen kanssa, ainakin purkaantua kuin että yksin pöhkäilee ahdistukseen saakka.
Tietenkään se tilanne ei tuolla kummene, mutta jaksaa itse paremmin, kun saa päästä höyryjä jossain ja jollekkin.
STNo...ehket itse olisi kovin luotettava, huomasin taannoin, siksi mielipiteesi...ei ehkä ole relevantti.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässähän tuota joudut tänne avautumaan asiasta, kun mies ei kuuntele, koe tarvetta keskusteluun.
STJa kuten olen todennut, ei ole 100 pros luotettavia ystäviä elämässä, siksi varmaan vaivaan ukkoa.
Eihän se ole normaalia, että ihminen saa olla yksin asioiden kanssa, vaikka toisin palstalla annetaan ymmärtää, että kaikki ratkaisut tehtäisiin ilman keneltäkään mielipiteitä kyselemättä...ehkä jos on oma luottorinkinsä, ei voi tajuta muiden tilannetta... Mutta st olet kusipää. Eikä minun tarvitse muuta selitellä.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No...ehket itse olisi kovin luotettava, huomasin taannoin, siksi mielipiteesi...ei ehkä ole relevantti.
LSEn ole itseäni tyrkyttämässä vaan kerroin, että jokaisen on hyvä löytää itselleen henkireikä.
Ja jokainen avautuu kelle haluaa ja missä haluaa.
En tarkoittanut, että sinun pitäisi avautua juuri minulle.
Pääasia, että löydät jonkun ihmisen tai jonkin keinon mikä vahvistaa sinua ja auttaa jaksamaan.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuten olen todennut, ei ole 100 pros luotettavia ystäviä elämässä, siksi varmaan vaivaan ukkoa.
Eihän se ole normaalia, että ihminen saa olla yksin asioiden kanssa, vaikka toisin palstalla annetaan ymmärtää, että kaikki ratkaisut tehtäisiin ilman keneltäkään mielipiteitä kyselemättä...ehkä jos on oma luottorinkinsä, ei voi tajuta muiden tilannetta... Mutta st olet kusipää. Eikä minun tarvitse muuta selitellä.
LSVaivaa sitten ukkoasi, jos niin parhaaksesi koet. Mikäpä siinä. Sinähän se tiedät, mikä sinua auttaa ja mikä sinulle on parhaaksi.
Eipä tässä olla selityksiä pyytämässäkään. Saat olla tuota mieltä, että olen kusipää. Mikäpä siinä, et ole minulle tilivelvollinen.
ST Anonyymi kirjoitti:
Vaivaa sitten ukkoasi, jos niin parhaaksesi koet. Mikäpä siinä. Sinähän se tiedät, mikä sinua auttaa ja mikä sinulle on parhaaksi.
Eipä tässä olla selityksiä pyytämässäkään. Saat olla tuota mieltä, että olen kusipää. Mikäpä siinä, et ole minulle tilivelvollinen.
STJo on törkeä tapaus: haukkuu toista kusipääksi vaikka vain yritit auttaa!
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Jo on törkeä tapaus: haukkuu toista kusipääksi vaikka vain yritit auttaa!
Ajattelee minut siksi mieheksi, johon on lääpällään.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
STMiten hän voi kysyä neuvoja avioliittoon,kun on lääpällään toiseen mieheen?Minä en voi ymmärtää,miten täällä keskustelupalstalla hyväksytään tällainen pelin pelaaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten hän voi kysyä neuvoja avioliittoon,kun on lääpällään toiseen mieheen?Minä en voi ymmärtää,miten täällä keskustelupalstalla hyväksytään tällainen pelin pelaaminen.
Mitä sinun mielestäsi pitäisi tehdä? Vetää turpaan vai?
LS tasan tarkkaan tietää miten asiat ovat ilman kenenkään vauhkoamista.
Miten estää ketään ihastumastta toiseen?
Niin, ihmisen ymmärryskyky on puutteellunen ja vajavainen, kun taas Jumala on täydellinen.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ihmisen ymmärryskyky on puutteellunen ja vajavainen, kun taas Jumala on täydellinen.
STTulisi sanoa suoraan,tuo ei ole oikein ja vaikuttaa avioliittoosi,sinä vain kannustat,ruokit vääryyttä ym.Mieluummin hoidat narsistista,oman napansa ympärillä olevaa,todellisessa kärsimyksessä olevalle,sinulla ei riitä rakkautta,olet farisealainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
STKuulehan st. Jos sinä toisaalla sanot toiselle
kirjoittajalle minusta jotenkin kuin juorupiirissä innokkaana ja toisaalla jollekin sitten puolustat, älä puolusta ollenkaan. En kaipaa sitä. Jatka juorupiirissä.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
STEn kyllä alunperin ajatellut niin, mutta viime viikonloppuna tuli sellaista juttua...että kummalliset yhtäläisyydet oli ja käytöksesi oli lisäksi erittäin kummallista ja vihamielistä.
Niin, että ei sillä ole minulle väliä edes kuka olet ja mikä olet, yks hailee....mutta älä tule mukamas ymmärtäväisenä kirjoittamaan, jos sitä ymmärrystä ei todellisesti ole tarjota.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä alunperin ajatellut niin, mutta viime viikonloppuna tuli sellaista juttua...että kummalliset yhtäläisyydet oli ja käytöksesi oli lisäksi erittäin kummallista ja vihamielistä.
Niin, että ei sillä ole minulle väliä edes kuka olet ja mikä olet, yks hailee....mutta älä tule mukamas ymmärtäväisenä kirjoittamaan, jos sitä ymmärrystä ei todellisesti ole tarjota.
LSEn tiedä kauheampaa,kun joku paljastuu joksikin muuksi,mihin ole uskonut.Kun itse avoimena ja rehellisenä olen luottanut ja uskonut ystävään ja hän yhtäkkiä onkin se joka ei halua minulle hyvää,haluaa hallita minua,pitää orjanaan,osaa manipuloida kauniilla sanoilla,lahjoilla ym.Sanoi suoraan,että pitää itseään muita parempana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulehan st. Jos sinä toisaalla sanot toiselle
kirjoittajalle minusta jotenkin kuin juorupiirissä innokkaana ja toisaalla jollekin sitten puolustat, älä puolusta ollenkaan. En kaipaa sitä. Jatka juorupiirissä.
LSMikäs täällä surisee 🤔 kärpänenkö se siellä korvan juuressa pörrää? Ihan kuuluu jotain pientä mutten saa selvää.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä alunperin ajatellut niin, mutta viime viikonloppuna tuli sellaista juttua...että kummalliset yhtäläisyydet oli ja käytöksesi oli lisäksi erittäin kummallista ja vihamielistä.
LSTämä on keskustelupalsta, jossa on vapaus tehdä aloituksia ja vapaus kirjoittaa viestejä, kunhan noudattaa palstan sääntöjä.
Säännöt tietänet.
Kirjoitan just sinne mihin haluan ja kenelle haluan.
Nöin täällä pitäisi toimia, eikä niin, että yksi randomi Anonyymi tulee komentelemaan mitä toinen saa kirjoittaa.
Pikkuisen rajaa nyt tuolle määräilemiselle.
ST
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on keskustelupalsta, jossa on vapaus tehdä aloituksia ja vapaus kirjoittaa viestejä, kunhan noudattaa palstan sääntöjä.
Säännöt tietänet.
Kirjoitan just sinne mihin haluan ja kenelle haluan.
Nöin täällä pitäisi toimia, eikä niin, että yksi randomi Anonyymi tulee komentelemaan mitä toinen saa kirjoittaa.
Pikkuisen rajaa nyt tuolle määräilemiselle.
ST
STSaat kirjoittaa ihan kenelle haluat. Suositus oli kuitenkin, että olet sellaisten kanssa kirjoittamassa, jonka kanssa sinusta on mukava kirjoittaa, minä se en selvästikään ole.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs täällä surisee 🤔 kärpänenkö se siellä korvan juuressa pörrää? Ihan kuuluu jotain pientä mutten saa selvää.
STEt ole niin hauska kuin kuvittelet olevasi.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole niin hauska kuin kuvittelet olevasi.
LSEi ole tarkoituskaan olla hauska.Mitä olen tehnyt ansaitakseni tän höykytyksen?
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat kirjoittaa ihan kenelle haluat. Suositus oli kuitenkin, että olet sellaisten kanssa kirjoittamassa, jonka kanssa sinusta on mukava kirjoittaa, minä se en selvästikään ole.
LSTässähän tuota taas kirjoitellaan. Hain Heseä
Sitä mussutan ja sometan.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tarkoituskaan olla hauska.Mitä olen tehnyt ansaitakseni tän höykytyksen?
STOlemalla ilkeä. Olen puolestani samoin. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Söin veden pitakebabburgerin. Näitkö minut mussuttamassa sitä? Mitä nyt teen?
Olet äärimmäisen rasittava persoona. Tiesitkö sitä?
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemalla ilkeä. Olen puolestani samoin. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
LSIlkeäkö, en tahalleen ainakaan.
Oliko hyvä kebabburgeri?
Tiedän olevani rasittava sinun mielestä, koska usein sen olet kertonut
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilkeäkö, en tahalleen ainakaan.
Oliko hyvä kebabburgeri?
Tiedän olevani rasittava sinun mielestä, koska usein sen olet kertonut
STIhan ok. Ei saisi niin paljon syödä roskaruokaa. Eipä pääse laihtumaan ainakaan.
Miksi sinä et koskaan huomaa omassa toiminnassaan parantamisen varaa? Et ollut viime lauantaina kovin mukava minua kohtaan, jos suoraan sanotaan...sellainen töksäyttelevä ja ymmärtämätön. En muista kyllä enää kaikkea, mutta muistan...pahoittaneeni mieleni kuitenkin sen verran, että ajattelin, että saat luvan kirjoitella muiden kanssa....ja siinä sinä taas.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ok. Ei saisi niin paljon syödä roskaruokaa. Eipä pääse laihtumaan ainakaan.
Miksi sinä et koskaan huomaa omassa toiminnassaan parantamisen varaa? Et ollut viime lauantaina kovin mukava minua kohtaan, jos suoraan sanotaan...sellainen töksäyttelevä ja ymmärtämätön. En muista kyllä enää kaikkea, mutta muistan...pahoittaneeni mieleni kuitenkin sen verran, että ajattelin, että saat luvan kirjoitella muiden kanssa....ja siinä sinä taas.
LSEn yleensä pahoita ihmisten mieliä, vaan minulle on sanottu, että olusin huomaavainen niin en osaa sanoa miten olen ollut töykeä.
Olen pahoillani jos pahoitin mielesi. Ehkä en ole kirjoittaja, palsta ihmisiä että osaisin tätä kautta toimia.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En yleensä pahoita ihmisten mieliä, vaan minulle on sanottu, että olusin huomaavainen niin en osaa sanoa miten olen ollut töykeä.
Olen pahoillani jos pahoitin mielesi. Ehkä en ole kirjoittaja, palsta ihmisiä että osaisin tätä kautta toimia.
STTiedätkö ettei tämä kirjoittaminen ole sinulle hyväksi, ei kenellekään. Täällä saa vaan kuulla olevansa hirvitys, vaikka ihmiset ei ole kertaakaan tavannut aidosti.
Tulet aika hyvin toimeen boreliksen ja soffin kanssa, voisit heidän kanssa rakentaa palstatuttavuutta? Haluaisin kirjoittaa täällä ilman sen kummempaa draamaa kenenkään kanssa.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö ettei tämä kirjoittaminen ole sinulle hyväksi, ei kenellekään. Täällä saa vaan kuulla olevansa hirvitys, vaikka ihmiset ei ole kertaakaan tavannut aidosti.
Tulet aika hyvin toimeen boreliksen ja soffin kanssa, voisit heidän kanssa rakentaa palstatuttavuutta? Haluaisin kirjoittaa täällä ilman sen kummempaa draamaa kenenkään kanssa.
LSNoo, en tätä niin tosissani voi otraa, koska täällä provoillaan aivan liikaa Anonyymiyden suojissa.
Kyllä täältä löytyy sinulle ilman draamaa kirjoittajia kuin myös minulle. Kaikille jotain.
Mökillä nyt, en yksin. Kaikkea hyvää teille, perheellesi.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo, en tätä niin tosissani voi otraa, koska täällä provoillaan aivan liikaa Anonyymiyden suojissa.
Kyllä täältä löytyy sinulle ilman draamaa kirjoittajia kuin myös minulle. Kaikille jotain.
Mökillä nyt, en yksin. Kaikkea hyvää teille, perheellesi.
STHyvä, kun on seuraa 🙂
Hyvää iltaa sinulle.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No...ehket itse olisi kovin luotettava, huomasin taannoin, siksi mielipiteesi...ei ehkä ole relevantti.
LSEi ihme jos tuolla asenteella ei ole ystäviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemalla ilkeä. Olen puolestani samoin. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
LSLS:ää ei pysty kukaan miellyttämään. Ei ihme, jos mies pitää parempana vaieta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö ettei tämä kirjoittaminen ole sinulle hyväksi, ei kenellekään. Täällä saa vaan kuulla olevansa hirvitys, vaikka ihmiset ei ole kertaakaan tavannut aidosti.
LSHaluaisit kirjoittaa ilman draamaa.:) Olet varsinainen draamakuningatar.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, kun on seuraa 🙂
Hyvää iltaa sinulle.
LSKiitos, että ajattelet parastani LS.
Hyvästi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, että ajattelet parastani LS.
HyvästiNo ei kait sen tarvitsisi olla noin dramaattista?
Mielestäni ystäviä voi löytää ihan mistä vain. Tietenkään tällaisessa paikassa ei voi vaihtaa yhteystietoja, että vaikeaa se täällä on. Tämäkin on oikeaa elämää, mutta olet oikeassa, ettei elämä saa keskittyä "nettiystäviin", joita ei oikeasti tunne.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HyvästiSen verran sanon, että voisi myös miettiä omaa osuuttaan asioihin. Että onko omanaan käytös ollut normaalia. Tietenkin jos alusta asti ottaa asenteen ettei anna ystävyydelle mahdollisuutta, niin ei sille mitään voi.
Kaikkea hyvää oikeasti toivon sinulle tottakai ja jos koet seurani haitallisena itsellesi tai epämiellyttäväksi, ei minun sille auta mitään tehdä.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HyvästiSinulle sen verran sanon...ukkoa säälitti sun kohtalos, että on se kauheaa, kun pitää mun takia poistaa sähköpostikin käytöstä. Että on sun puolella ajatukset ja tsempit. Hyvää elämää ja vointeja. 🙂 Ei elämä ole niin vakavaa.
T. Vainoaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HyvästiNiin ja en muita sun juttuja kertonut, huomiona vaan jos mietit että juoruilen asioista niin en... Ihan vaan pohdin itsekin että on se nyt kauhiaa, jos joku kokee niin ahdistavaksi toisen, että ghostaa...en ole tottunut sellaiseen tapaan....mutta pohdin sitä, että olen mahtanut olla ahdistava ja varmasti olenkin...niin...ei muuta.
LS
- Anonyymi
> Saattaisin puhua yli tunnin ilman vastausta ja välillä kysellen, ethän nuku, kuunteletko..
Vaikea sanoa, mutta, ehkä ei kannata ennen nukkumaan menoa puhua pitkään. Hyvä vaihtoehto voii olla, että kysyy esim. lyhyesti aamulla jotain. Voi myös olla, että kysymys on liian vaikea, pitäisi tietää tuleeko vastauksia yleensä mihinkään, edes helppoihin kysyyksiin.
Ehkä voisi myös yrittää muotoilla kysymyksen jollain toisella tavalla. - Anonyymi
Mulla on vähän tuon oloinen kaveri. Välillä keskustelu sujuu mukavasti, mutta sitten taas joku kerta ei yhtään. Ei vastaa tuolloin kysymyksiin tai reagoi sanomisiin. Aivan kuin olisi ilmaa. Tulee kummallinen olo, kun kertoo jostakin huolesta/onnistumisesta ja toinen ei välitä. Itse en enää jaksa. Haluan tulla nähdyksi ja kuulluksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976008Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291395- 771362
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2941346Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131297Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226