Onko jollain muulla palkka jäänyt tänään tulematta?Palkkakuitin mukaan maksettu mutta ei näy tilillä,samaten ei lapsilisä niin onkohan joku isompi häiriö..asiakaspalvelu aukeaa vasta monen tunnin päästä pankissa.
Palkka ei tullut
25
1373
Vastaukset
- Anonyymi
Sama juttu. Ei tullut palkkaa ,ei lapsilisää, vaikka kela sivulta näkee että lapsilisä maksettu. Danskebank.
- Anonyymi
Sama täällä,saman pankin asiakas olen
- Anonyymi
Joo sama homma täällä, danske bankki eikä palkkaa näy.
- Anonyymi
Sama täällä. Danskebankin asiakas olen. Ei palkkaa, ei lapsilisää. Voisivat sivuille laittaa tiedotteen tällaisista
- Anonyymi
Samaa mieltä,kohta asiakaspalvelu ruuhkautuu kun ihmiset alkaa soitella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä,kohta asiakaspalvelu ruuhkautuu kun ihmiset alkaa soitella.
Ainakin OP tullut
- Anonyymi
Mulla myös Da nskebank, ei näy lapsilisiä
- Anonyymi
Samoin, dansken tili ja palkka, sekä lapsilisä eivät ole tulleet tilille :(
- Anonyymi
Danskebank, lapsilisää ei ole tullut..
- Anonyymi
Multakaan ei tullut, tintti katkaisi ratsunsa selän. https://m.youtube.com/watch?v=eWPF0M9UtMQ&list=PL35ywvURxoBxmfbkt57fzlLs918Fx0N8h&index=7
- Anonyymi
Onko joku saanut vastausta asiaan? Pankin palvelussa ruuhkaa..
- Anonyymi
Danskebank ja lapsilisä ei näy, palkka tuli kylläkin.
- Anonyymi
Hei! Harmiksi palkkojen ja etuuksien maksuissa on ilmennyt viive ja ne maksetaan tänään hieman myöhemmin.
Suosittelen siis vielä odottamaan. Pahoitteluni aiheutuneesta haitasta!
Tällaisen vastausen sain danskebankin chatissa.
- Anonyymi
Työnantaja ja palkanlaskija/maksaja selvitti mulle sen verran, että Danskella on jokin softavika, rahat mitä luultavammin on tullut tilille, mutta ne eivät vain näy. Korjaantuu kuulemma tämän päivän aikana.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta!Hiton ärsyttävää että pankki itse ei tiedota asiasta!
- Anonyymi
No mä ihmettelinkin, kun ei näy kuitenkaan erääntyviä enää!
- Anonyymi
Mullakaan ei näy palkkaa tilillä, vaikka palkkakuitin mukaan olisi pitänyt maksaa tänään. Danske Bank on käytössä.
- Anonyymi
Nyt näkyi jokunen hetki sitten!
- Anonyymi
Kannattaako niitä lapsia tehdä jos lapsilisän perään tarttee itkeä kun se on päivän tai parin myöhässä? Nyt on taas first world problems.
Kai aikuisilla nyt on hieman puskuria tilillä? Kannattaa valimstautua siihen että näin korona-aikaan voi tulla ongelmia maksatuksessa. Elämä on.- Anonyymi
nää lapset tulee hoitamaan sua vanhuudenpäivillä ja maksaa sun eläkkeet joten.....
- Anonyymi
Kiukuttaako :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nää lapset tulee hoitamaan sua vanhuudenpäivillä ja maksaa sun eläkkeet joten.....
Mitkä eläkkeet? Rahaliikenne menee kuule etelämpään vaan. Kohta on suomi konkurssissakun pitää etelän vetelien elämää kustantaa.
Kakarat joiden vanhemmilla ei ole senttiäkään tilillä jos ei lapsilisät tule, niin aika pienellä prosentilla ne tulee mitään vanhuksia hoitamaan. Höhö, kovat on luulot paskavaipoistanne.
- Anonyymi
Palkkasi tuli sillä hetkellä, kun sait toteuttaa itseäsi työn iloa jakaen. Rahasta nariseminen osoittaa ahneutta ja itsekkyyttä.
- Anonyymi
Jos ja kun rahat eivät riitä edes seuraavaan tiliin, on ihmisen oikeasti pysähdyttävä!
Tilillä pitää olla jemmarahaa minimissään 2kk tulojen/ menojen verran mutta yli 6kk jemma tekee rauhalliseksi ja harkitsevaksi mitä ostaa ja kuluttaa.
Velaksi ei pidä hankkia kodin irtainta eikä autoa, saati lomareissuja.
Jos tilipäivänä ei tilit ja kakaralisät tule, niin otetaan tarvittaessa sieltä jemmatililtä ne pari seteliä ja syödään hyvin. Tili tulee ja ne kakaralisät aikanaan!- Anonyymi
OK, boomeri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100