Ei omista autoa, eikä osta uusia vaatteita
https://www.is.fi/viihde/art-2000007824952.html
Kerttu Kotakorpi elää vaatimattomasti
37
236
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana nainen hän on. Onkohan sinkku?
- Anonyymi
Toivottavasti on vaatimattomasti elävä polkupyörämatkaileva lapseton sinkku.
Me kuluttamme vähiten. Ja lapsettomuusratkaisu on kenen tahansa kohdalla se merkittävin, kun ihmisen ympäristövaikutuksia minimoidaan. - Anonyymi
Nykyään pitäisi olla ihan järjettömän komea mies jos haluaisi saada tuon näköisen naisen kiinnostumaan. Voi olla että koko Helsingissä ei ole sellaista urosta joka näinä hypergamian aikoina kelpaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään pitäisi olla ihan järjettömän komea mies jos haluaisi saada tuon näköisen naisen kiinnostumaan. Voi olla että koko Helsingissä ei ole sellaista urosta joka näinä hypergamian aikoina kelpaisi.
On olemassa myös joitakin kauniita naisia, jotka eivät ole kiinnostuneita niistä miehistä. Kun liikkui ennen koronaa varsinkin Helsingin yöelämässä, saattoi tehdä havaintoja ihmisistä.
- Anonyymi
Nätti likka. Ikävää, että on punavihreä ilmastohuijaukseen uskova. Vihreät valheet sekoittavat varsinkin naisten päät.
- Anonyymi
Otappa joskus asioista selvää, niin vähän sivistyisit, vai haluatko olla jänis, joka kätkee päänsä pensaaseen tässäkin ilmastonmuutosasiassa. Niitäkin kyllä riittää.
- Anonyymi
Murtaen kenkään siasta ei käynyt ilmi, mistä se sen sijaan tuli. Olisiko jo kasvottomuus tehnyt temput sitten. https://yle.fi/tekstitv/txt/103_0001.htm
- Anonyymi
Kyllä Kertun pisteet laski, kun luin tuon jutun. Olen aina pitänyt häntä fiksuimpana meteorologina, mutta jos on niin ahdasmielinen että kavahtaa lihansyöntiä, autoilua yms niin voi voi.
No jatkossa hänen ennusteitaan ei enää niin ihaillen tule seurattua.- Anonyymi
Mieluummin silti Kerttua katselee ja kuuntelee kuin koko ajan julkisuuteen tunkevaa tyhjäpää A. Valtosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin silti Kerttua katselee ja kuuntelee kuin koko ajan julkisuuteen tunkevaa tyhjäpää A. Valtosta.
Valtoska on ihana. Sujuvasanainen ja valloittava hymy ja osaa työnsä erinomaisesti. Tykkään, kun hän opastaa ihmisiä sääasioissa myös vapaa-ajallaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtoska on ihana. Sujuvasanainen ja valloittava hymy ja osaa työnsä erinomaisesti. Tykkään, kun hän opastaa ihmisiä sääasioissa myös vapaa-ajallaankin.
Kyllä. Panisin häntäkin.
- Anonyymi
Silti kerttu istuu miehensä autossa ja talseissa ja sukulaisten autoissa istuu ja kulkee ja lentokoneella matkustelee ja miksi töihin vaatteita ostaisi kun työnantaja ostaa ns työvaatteet ja helppo sanoa hän ei osta vaatteita mutta hänen miehensä ostaa niin silloin hän ei ole ostanut ja ei syö punaista lihaa vaan kypsennettyä syö
- Anonyymi
Sillä tavalla se Kerttu elää.
- Anonyymi
Fiksu nainen hyvä tyttöystävä.
- Anonyymi
Ikäeroa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäeroa?
Riittävästi tyttö ystäväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittävästi tyttö ystäväksi.
Sammoomieltä siitäpä Kerttu kainaloon ja menoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kyllä lähtee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kjwettu K paras kaveri retkelle vähän pidemmällekin mennään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kjwettu K paras kaveri retkelle vähän pidemmällekin mennään.
Perille saakka men nään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perille saakka men nään
Taatusti ei jäädä välille.
Kerttu on mua muutaman vuoden nuorempi. Luulin, että on jo yli 40-vuotias, näyttää vanhemmalta.
Itsellänikään ei ole autoa eikä ajokorttia, linja-autolla ajelen. Sitäpaitsi, jos asuu, esim. Helsingin keskustassa ei tartte ees autoo, pyörä käy ja vaikka kävellen, raitiovaunulla ja linja-autolla pääsee paikasta toiseen sekä metrolla ja paikallisjunalla. Ja jos pidemmälle matkalle pitää lähteä eli toiseen kaupunkiin Suomessa niin junalla ja pitkän matkan linjurilla pääsee. Mutta en ole yksityisautoilua vastaan. Kyllä auto voi olla tarpeen, jos asuu kauempana keskustasta (tosin nykyään kulkee aika kauaskin keskustasta ihan hyvin ja säännöllisesti linja-autoja) tai vaikka ihan maaseudulla, jonne ei välttämättä kulje kovin useasti linja-auto.
- Anonyymi
Olet kyllä harvinaisen ymmärtäväinen helsinkiläinen. Ajattelet muutakin kuin vain omaa napaa tyyliin "junalla, ratikalla, pyörällä pääsee jokapaikkaan niin kukaan muukaan ei tarvitse autoa" Sinun pitäisi olla eduskunnassa lieventämässä tuota autovihaa ja anarkismia.
Itse asun kyllä kaupungissa, mutta työmaani vaihtelee jokapäivä. Joskus työmatkaa on pari kilometriä ja joskus sata kilometriä suuntaansa. Mukana pitää roudata myös työkaluja yks autollinen. Eipä vie yksikään julkinen minua työkaluineen työmaille eikä hae pois.
Myös mökilleni ei mene yksikään julkinen eikä sellainen vedä venettä tai mönkijää minulle trailerissa järvelle tai metsään.
Pelkkä kaupungissa asuminenkaan ei ole tae autottomasta elämästä. Tykkään myös lomailla ympäri suomea aina lappia myöden ja mikään muu kuin oma auto ei ole vaihtoehto.
Mutta juu. Pidän sinun kirjoituksistasi, koska et ole ylimielinen persoona ja kokoaikaa haukkumassa muita.
Aurinkoista iltapäivän jatkoa sinulle:) Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä harvinaisen ymmärtäväinen helsinkiläinen. Ajattelet muutakin kuin vain omaa napaa tyyliin "junalla, ratikalla, pyörällä pääsee jokapaikkaan niin kukaan muukaan ei tarvitse autoa" Sinun pitäisi olla eduskunnassa lieventämässä tuota autovihaa ja anarkismia.
Itse asun kyllä kaupungissa, mutta työmaani vaihtelee jokapäivä. Joskus työmatkaa on pari kilometriä ja joskus sata kilometriä suuntaansa. Mukana pitää roudata myös työkaluja yks autollinen. Eipä vie yksikään julkinen minua työkaluineen työmaille eikä hae pois.
Myös mökilleni ei mene yksikään julkinen eikä sellainen vedä venettä tai mönkijää minulle trailerissa järvelle tai metsään.
Pelkkä kaupungissa asuminenkaan ei ole tae autottomasta elämästä. Tykkään myös lomailla ympäri suomea aina lappia myöden ja mikään muu kuin oma auto ei ole vaihtoehto.
Mutta juu. Pidän sinun kirjoituksistasi, koska et ole ylimielinen persoona ja kokoaikaa haukkumassa muita.
Aurinkoista iltapäivän jatkoa sinulle:)En asu Helsingissä. Ihan muualla päin Suomea.
Anonyymi kirjoitti:
Aurinkoista iltapäivän jatkoa sinulle:)Enkä edes kotoisin Helsingistä.
Anonyymi kirjoitti:
Aurinkoista iltapäivän jatkoa sinulle:)Kiitos kohteliasuudesta. Kyllä autoa tarvitsee vaikka sellainen ihminen, jolla vaikka esim. sellainen työ, että täytyy paljon roudata tavaraa paikasta toiseen, esim. vaikka rakennus-tai remontti-tai siivousyrittäjä. Tai kaukana julkisista vaikka maaseudulla asuva. Mutta sitten kaupungin keskustassa asuva ei välttämättä tartte.
No, en tiedä jaksaisinko istua tuolla eduskunnassa ja varsinkin eduskunnan kyselytunnin aikana. Aika unettavaa touhua. Varmaan hypnotisoituisin jossain vaiheessa uneen =)- Anonyymi
yleensä on niin, että jos ei ole autoa ei saa naistakaan, ei naiset lähde linja-autossa kanssas kukee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yleensä on niin, että jos ei ole autoa ei saa naistakaan, ei naiset lähde linja-autossa kanssas kukee
Kun juo viinaa niin saa naisia ja rattijuopot ovat kaikkein tavoitelluimpia viinamiehiä.
Tai ei tartte autoo välttämättä, jos asuu vaikka minkä kaupungin keskustassa.
- Anonyymi
Vittu, sokea rillipäätäti keksiny uuden nikin ja nyt koittaa todistella että ei oli ihmisen yli ajanut.
- Anonyymi
Panisin kyllä
Siinä on kunnollinen ihminen.
- Anonyymi
Jos Kertun meinaa saada, niin kyllä alla täytyy olla sadantonnin uusi sähkö- Tesla ja rekisteriotteessa lukea, että maksettu. Nippu povitaskussa suoria viidensadan seteleitä, ei luottokorttia, eikä velkapapereita, kuin jollai mäkikotkilla.
Kyllä kertuilla yleensä miehet ovat, tiedä monesko menossa.- Anonyymi
Mitä sinäkin Kertusta muka tiedät? Kuvittelet vain omiasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinäkin Kertusta muka tiedät? Kuvittelet vain omiasi
Kyllä nämä naiset tiedetään. Naiset ovat kaikki pohjimmiltaan samanlaisia. Kaikki ovat miesten rahojen perään.
- Anonyymi
Ja niin upea kaunotar
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110