housuja ei löydy

hamppuneito

En o istanu mistään housuja pitkään aikaan, ku kaikki housut on liian pitkiä! Ja typerää lyhentää niitä, kun ne näyttää sit huonolta. Mistä siis voisi saada lyhyitä tiukkoja housuja 34 kokoa muualta kuin lastenosastolta? Miks lyhyitä naisia sorsitaan?

8

2885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SunFlower

      Helsingistähän niitä 34 löytyy ihan mistä vain... 32 on asia erikseen. Tsemppiä metsästykseen.

    • koljonen

      H&M:ltä löytyy ainaskin kokoa 34. Ei tosin kaikissa vaatteissa =/

      Tiiän kyllä, miltä tuntuu koluta kauppoja löytämättä yhtään mitään...ite kun satun olemaan kokoa 32, jota on vielä hankalampi löytää =/

      Onko muut minikokoset muuten huomannu saman : Pienissä vaatteissa on useesti semmonen ongelma, et ne on mitotettu joko liian leveiks tai sitten lasten kokosiks ( ei tilaa lantiolle ja peräpäälle, mutta roikkuu mahasta xD )?
      Onkohan vaatefirmoilla vikaa mitoituksissa...?

      • pieni vaan ei muodoton

        Ne ajattalee et pienet on muodottomia ja kehittymättömiä...ja et pieniä kokoja ja käyttää vaan varhaisteinit.. :/ itselläni tulee pussi selkään..


    • helppo juttu

      kokoa 34 tosiaan löytyy jokaikisestä junttikaupasta ja pissisliikkeestä.

      avaa silmät hohooi.

      • Qinii

        Mutta ne ovat kyllä usein pitkiä. Itse olen kylläkin kokoa 36 ja 157 cm pitkä ja kaikki ikävänä ostamani housut olen joutunut lyhentämään.

        Helsingissä on muistaakseni unioninkadulla (joka tapauksessa se tie, joka risteää aleksanterinkadun kanssa Senaatintorin kulmalla) liike, joka myy pienikokoisia vaatteita. Eli sieltä voisi löytyä LYHYEMPIÄkin housuja. Ihme kun ihmiset vastaavat kysymyksiin, mutteivät lue niitä loppuun.


      • hamppuneito

        Kun ei halua ostaa junttiliikkeistä tai teinihuora vaatteita


      • -natalie-

        itselläni on micmacin farkut kokoa 32. Kyllähän totakin pienempiä löytyy vaikka millä mitalla!!!


    • minsku66

      kappall myy kokoa 32

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe