En uskalla sanoa mitään

Anonyymi

ettet sä vain suutu 😁🤫 Ehkä mä vaan on tämmönen hijainen ihailija 😍

47

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mää voisin sanoa naapurissa asuvalle miehelle et oon tykästyny😘

      • Anonyymi

        tuo naapuriin ilmoittaminen tykästyny häiriöistänsä, on ilmiö, mikä on peruja ajalta, jolloin mr.colombo oli hyvin haasteellisessa tilanteessa, italiammarkan kaduilla, iloisien tyttöjen sisiliaanojen pyrkiessä perimään jotain hämmästyttävillä liikkeillä, mr. colombo otti ja luovutti hienovaraisesti kädenojennusliikkeitä, viime hetkillä metässä eleli ja kilijua käytteli, kunnes tuli äärrimmäisen kirkkaan repivä herätys, kuningattaren äänellä lähteä HETI NOUTAMAAN PERUNA!!!!!!!!!!!!!! VÄLITTÖMÄSTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        sellainen oli mr.colombon tarina
        rauhallista illanjatkoa, ainoa turva on Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa

        https://www.youtube.com/watch?v=ETnLewwT2qQ


      • Anonyymi

        Samoin voisin sanoa naapurin ihanan muodokkaalle naikkoselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin voisin sanoa naapurin ihanan muodokkaalle naikkoselle

        😘no ei muuta ku sanomaan... tai laita viestillä.


    • Anonyymi

      Nii mäkin oonn.

      Enkä mä edes oo mukavo kun vihho onnnn...

    • Anonyymi

      Tuohan on juuri pahinta ja josta on syytä suuttua. Vähän tunteetonta ja välinpitämätöntä! 😢😢😢

      Tunteet pitäisi sanoa, ja tiedän todella, että se on oikein ❤️

      Miksi haluat olla niin tunteeton häntä kohtaan? Eikö hänen pitäisi olla tärkeämpi, kuin uskalluksesi ja " pelkosi". ?

      • Anonyymi

        Ja rakkaus on tärkeää ❤️


      • Anonyymi

        Olen kyllä kertonut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä kertonut

        Henkilökohtaisesti hänelle itselleen?


    • Anonyymi

      Sanot vaan, en suutu.

    • Anonyymi

      Herää kysymys että mitä sanottavaa sulla oikeen on kun suuttumusta odotat?

      • Anonyymi

        ei mitään pahaa, mutta jos käsittää vaan jotenkin väärin niinkuin joskus on tapahtunut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei mitään pahaa, mutta jos käsittää vaan jotenkin väärin niinkuin joskus on tapahtunut...

        Ei rakkautta käsitä väärin, kun se on totta 💖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei mitään pahaa, mutta jos käsittää vaan jotenkin väärin niinkuin joskus on tapahtunut...

        Ihan turhaan sellaista etukäteen pelkäät. Sitten selvennät itseäsi jos niin tapahtuu. Ei maailma siihen kaadu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan turhaan sellaista etukäteen pelkäät. Sitten selvennät itseäsi jos niin tapahtuu. Ei maailma siihen kaadu.

        Ei kaikilla ole järkeä asioita oikein ymmärtää. Ei kaikki kärsi selityksiäkään kuunnella kun pää on raivopää.


    • Anonyymi

      Joo pidä vast edeski se turpas kii kun mut näät!

    • Anonyymi

      Hyvä! Ei tarvii niin usein suuttua

    • Anonyymi

      No sano pois vaan, jos oot huomannu jotain vikaa. Kaikki ei kyllä oo korjattavissa, vaikka kuin toivois.

    • Anonyymi

      Pysy poissa mun näköpiiristä. Älä myöskään puutu mun asioihin.

    • Anonyymi

      Suutun jos et sano😡

      • Anonyymi

        Näinpä!!!


      • Anonyymi

        Mä oon niin epävarma, en tiiä enää mistään mitään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon niin epävarma, en tiiä enää mistään mitään..

        Miksi epävarma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon niin epävarma, en tiiä enää mistään mitään..

        Epävarmuus on osittain vain tekosyy! Jos itse rakastat, miksi hän ei rakastaisi? Mikset vain voi luottaa teihin ja väliseenne tunteeseen ja yhteyteen? Se voi olla jotain ainutlaatuista. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon niin epävarma, en tiiä enää mistään mitään..

        Ehkä olis aika rakastella kanssani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olis aika rakastella kanssani

        Suosittelisin samaa 😍 Ymmärtäisit kyllä asiat, jos pitelisit häntä sylissäsi ja rakastelisit häntä ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epävarmuus on osittain vain tekosyy! Jos itse rakastat, miksi hän ei rakastaisi? Mikset vain voi luottaa teihin ja väliseenne tunteeseen ja yhteyteen? Se voi olla jotain ainutlaatuista. ❤️

        Vai etkö tiedä edes tunteitasi? Se onkin sitten jo pahempi juttu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon niin epävarma, en tiiä enää mistään mitään..

        mutta siis omista tunteistani olen kyllä täysin varman. Rakastan häntä koko sydämestäni <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai etkö tiedä edes tunteitasi? Se onkin sitten jo pahempi juttu!

        Kyllä Tiedään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta siis omista tunteistani olen kyllä täysin varman. Rakastan häntä koko sydämestäni <3

        Epäiletkö sitten hänen rakkauttaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäiletkö sitten hänen rakkauttaan?

        Toisinaan usko horjuu.. tuntuu että testailet vain mua jotenkin, etkä itse luota että sinut vain haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisinaan usko horjuu.. tuntuu että testailet vain mua jotenkin, etkä itse luota että sinut vain haluan.

        En todellakaan ole voinut luottaa aa sinuun taso siihen, että "vain minut haluaisit". Ja tiedätkö, että aivan syystä en voivsiihen luottaaa. Mietipä tekojasi! Et todellakaan ole ollut luotettavaa! Ja halusitpa kaksi muutama naisista mielummin.

        Olen sen luonteinen ihminen, että minua kannattaisi ensin hieman oppia tuntemaan, ennenkuin miettii, haluaako minut vai ei. Jotkut miespuoliset työkaverit ovat (kahden kesken) kertoneet, että pitävät intohimoisuudesta, millä asioihin paneudun. Eihän tällainen oikeasti riitä siihen, millainen ihminen on!

        Tai, että minua imartelisi joku kehu ulkonäöstäni? Elämässä on niin paljon kaikenlaista koskettavaa, surullista ja pahaa. Mitä sen rinnalla merkitsee jonkun ulkomuoto, joka ehkä miellyttää jotain, jotain toista taas ehkä ei.

        Luonteeni ei ehkä ole ihan helppo kaikille, ihmisille, jotka vain menevät muiden mukana, ja joiden elämänohjeet itselle ja muille perustuvat pinnallisiin neuvoihin, " tyhjiin fraaseihin" , ajattelemattomuuteen ja välinpitämättömyyteen. Neuvoihin, jotka ovat typerää kun typerämpiin.

        Tai etten ymmärtäisi sitä, että joidenkin miesten mielenkiinto perustuu siihen, että haluava vain panna toisen kanssa. Ihan tarpeeksi olen elämäni aikana kuullut näitä rakastelu-/panemistoiveita. Jotka itse asiassa yököttävät minua. Koskaan ne asiat haluan tehdä vain ihmisen kanssa, johon tunnen jotain kovinkin paljon syvempää.

        Minkä ihmeessä luulet kertovan minulle, että. " haluat vain minut". Sinun, jos jonkun pitäisi tietää, kuinka epäluotettavia ihmiset ovat, koska itsekin olet lukeutunut niihin (valehtelusi ym. tekosi minulle ja varmasti muillekin). Senkö pitäisi kertoa, ettet edes uskalla keskustella kanssani ja puhua asioista? Ei, sekin kertoo minulle tietyllä tapaa ," epäluotettavuudesta" .

        Sinun halusi ja valintasi ovat menneet aina kenenkin tyttösen perässä ja niinpä olet hylännyt minut täysin ja välinpitämättömästi. Onko tämä sitä " haluan vain sinut"? Ja kyllä, ole varovainen luonteeltani, olen aina ollut ja se vain kuuluu minuun. Jaana parisuhteessani olen omaa voinut luottaa siihen toiseen ihmiseen paljonkin, koska valintani ovat olleet sellaisia, että toinen on osoittautunut luotettavaksi.

        Kyllä minä toivon ja uskonkin, että sinussa on tapahtunut muutoksia parempaan. Eikä ihmisen todellakaan tarvitse sitä olla. Enkä todellakaan itsekään ole. Ja kyllä olen tämän väliselle tunteen aikaa jollain tapaa sisimmässäni aistinut, vaikka aiemmin siihen en todellakaan ole voinut luottaa. Kaikki oli niin sekaista, kun käyttäydyt niin kuin käyttäydyt.

        Tai siitäkö, että särjit täysin sydämeni, pitäisi tietää, " että haluat vain minut"? Mieti nyt vähän. Aivan kun et osaisi ajatella asioita ollenkaan minun puolestani. Ja jos on asioita, joita en tiedä, niin sekin on syytäsi. Et puhu, tai ole yhteydessä kanssani tai jaa kanssani mitään. Sekin on sitä, että itse vain otat toiselta kaiken, että anna toiselle mitään. Et välitä toisen tarpeista. Tai että oma tunteesi olisi vain merkityksellistä, kunhan itse saat rakastaa. Muttet välitä, että se toinenkin haluaa tuntea niin, ja on tärkeää saada tuntea niin. Mutta et ota tätä mitenkään huomioon ja se kyllä näkyy.

        Onhan tässä tapahtunut muutoksia parempaankin, mutta käyttäydyt yhä vähintäänkin omituisesti. Minkä siis ajattelet kertovan hänelle, että haluat vain hänet? En tahdo enää mukaan leikkeihisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan ole voinut luottaa aa sinuun taso siihen, että "vain minut haluaisit". Ja tiedätkö, että aivan syystä en voivsiihen luottaaa. Mietipä tekojasi! Et todellakaan ole ollut luotettavaa! Ja halusitpa kaksi muutama naisista mielummin.

        Olen sen luonteinen ihminen, että minua kannattaisi ensin hieman oppia tuntemaan, ennenkuin miettii, haluaako minut vai ei. Jotkut miespuoliset työkaverit ovat (kahden kesken) kertoneet, että pitävät intohimoisuudesta, millä asioihin paneudun. Eihän tällainen oikeasti riitä siihen, millainen ihminen on!

        Tai, että minua imartelisi joku kehu ulkonäöstäni? Elämässä on niin paljon kaikenlaista koskettavaa, surullista ja pahaa. Mitä sen rinnalla merkitsee jonkun ulkomuoto, joka ehkä miellyttää jotain, jotain toista taas ehkä ei.

        Luonteeni ei ehkä ole ihan helppo kaikille, ihmisille, jotka vain menevät muiden mukana, ja joiden elämänohjeet itselle ja muille perustuvat pinnallisiin neuvoihin, " tyhjiin fraaseihin" , ajattelemattomuuteen ja välinpitämättömyyteen. Neuvoihin, jotka ovat typerää kun typerämpiin.

        Tai etten ymmärtäisi sitä, että joidenkin miesten mielenkiinto perustuu siihen, että haluava vain panna toisen kanssa. Ihan tarpeeksi olen elämäni aikana kuullut näitä rakastelu-/panemistoiveita. Jotka itse asiassa yököttävät minua. Koskaan ne asiat haluan tehdä vain ihmisen kanssa, johon tunnen jotain kovinkin paljon syvempää.

        Minkä ihmeessä luulet kertovan minulle, että. " haluat vain minut". Sinun, jos jonkun pitäisi tietää, kuinka epäluotettavia ihmiset ovat, koska itsekin olet lukeutunut niihin (valehtelusi ym. tekosi minulle ja varmasti muillekin). Senkö pitäisi kertoa, ettet edes uskalla keskustella kanssani ja puhua asioista? Ei, sekin kertoo minulle tietyllä tapaa ," epäluotettavuudesta" .

        Sinun halusi ja valintasi ovat menneet aina kenenkin tyttösen perässä ja niinpä olet hylännyt minut täysin ja välinpitämättömästi. Onko tämä sitä " haluan vain sinut"? Ja kyllä, ole varovainen luonteeltani, olen aina ollut ja se vain kuuluu minuun. Jaana parisuhteessani olen omaa voinut luottaa siihen toiseen ihmiseen paljonkin, koska valintani ovat olleet sellaisia, että toinen on osoittautunut luotettavaksi.

        Kyllä minä toivon ja uskonkin, että sinussa on tapahtunut muutoksia parempaan. Eikä ihmisen todellakaan tarvitse sitä olla. Enkä todellakaan itsekään ole. Ja kyllä olen tämän väliselle tunteen aikaa jollain tapaa sisimmässäni aistinut, vaikka aiemmin siihen en todellakaan ole voinut luottaa. Kaikki oli niin sekaista, kun käyttäydyt niin kuin käyttäydyt.

        Tai siitäkö, että särjit täysin sydämeni, pitäisi tietää, " että haluat vain minut"? Mieti nyt vähän. Aivan kun et osaisi ajatella asioita ollenkaan minun puolestani. Ja jos on asioita, joita en tiedä, niin sekin on syytäsi. Et puhu, tai ole yhteydessä kanssani tai jaa kanssani mitään. Sekin on sitä, että itse vain otat toiselta kaiken, että anna toiselle mitään. Et välitä toisen tarpeista. Tai että oma tunteesi olisi vain merkityksellistä, kunhan itse saat rakastaa. Muttet välitä, että se toinenkin haluaa tuntea niin, ja on tärkeää saada tuntea niin. Mutta et ota tätä mitenkään huomioon ja se kyllä näkyy.

        Onhan tässä tapahtunut muutoksia parempaankin, mutta käyttäydyt yhä vähintäänkin omituisesti. Minkä siis ajattelet kertovan hänelle, että haluat vain hänet? En tahdo enää mukaan leikkeihisi.

        Tämä ennakoiva tekstinsyöttö 🙈


    • Anonyymi

      Senkun olet vaan sanomatta, kun et oikeasti mitään haluakaan.

    • Anonyymi

      Reippaasti vaan tulta päin..

    • Anonyymi

      Täällä kun on niin monta näitä rakastajia niin sekaisin menee vain. Heti jos löytyy kompromissi, että tulet vähän vastaan.

      • Anonyymi

        Missä pitää tulla vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä pitää tulla vastaan?

        Tule vaikka parkkipaikalle törmäilemään, kerro vain koska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule vaikka parkkipaikalle törmäilemään, kerro vain koska.

        Siis uskotteko tosissaan näitä? Meette parkkipaikalle kyttäilee ja joku viereisessä talossa nauraa partaansa 😂 Känniset trollailee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis uskotteko tosissaan näitä? Meette parkkipaikalle kyttäilee ja joku viereisessä talossa nauraa partaansa 😂 Känniset trollailee

        Ei uskota ei. Oikeat asia osaa laittaa henkilökohtaisesti tavalla tai toisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis uskotteko tosissaan näitä? Meette parkkipaikalle kyttäilee ja joku viereisessä talossa nauraa partaansa 😂 Känniset trollailee

        Uskoks sää että me uskotaan näitä.


      • Anonyymi

        Saattaa myös olla että Jeesuksen nimi olis Jeshua


    • Anonyymi

      Piä turpas kiinni, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa.

      • Anonyymi

        Piä ite, tuota samaa hoet joka ketjussa moneen kertaan eli sulla tässä ei näytä mitään järkevää sanottavaa olevan.


    • Anonyymi

      Kerro se hänelle. Onko hän varmasti ymmärtänyt ja kuullut? Aiheutat hänelle paljon tuskaa kun et kerro. En minäkään ikuisesti suuttuisi, suuruisiin ja leppyisin. Olen antanut hänelle jo paljon anteeksi vaikkei hän sitä tiedäkään. T

    • Anonyymi

      Miksi suuttusin?! Jos et uskalla puhua, laita joskus viestä jossain muodossa. On olemassa somekanavia myös, missä voi ottaa yhteyttä. Tapoja löytyy, jos löytyy uskallusta.

    • Ei kai näistä anonyymeistä kirjoituksista kenellekään tärkeälle voi oikeasti suuttua. Lyhyet kirjoitukset voi ymmärtää helposti väärinkin. Leikinlaskuksi tarkoitettu sutkaus voi tuntua härnäämiseltä, jos ei tiedä että oma kaivattu on sen takana.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe