Ihan mielenkiinnosta ajattelin kokeilla yksityisetsivän uraa, ainakin hetkellisesti.

Anonyymi

Tämä saattaa kuulostaa hyvin pikaiselta ja harkitsemattomalta, mutta aivan yksinkertaisesta mielenkiinnosta, ajattelin aloittaa hetkellisesti oman etsivätoimiston. Voi olla, että sitä on tultu liikaa elokuvia lähiaikoina katseltua, mutta aivan tosissani olen. Tämän bisneksen alussa, en kyllä hirveästi mitään suuria määriä rahaa tarvitse, enemmänkin muutaman euron per keikka. En tätä ideaa saanut setelin kuvat silmissä, että ei se raha ole se pääasia, mikä näissä hommissa kiinnostaa.

Eli siis...jos pelkäät, että vaimosi pettää sinua, epäilet jotakin uskottomuudesta, haluat saada lisää tietoja joistakin asioista yms...minuun voi sitten aina ottaa yhteyttä. Ja jos kiinnostaa asia niin tuolla kommenttikentässä voi aina mainita.

Ja olen 100 % varma, että tuonne tulee varmasti kaikenlaisia kritisoivia kommentteja, joita täysin ymmärrän, siitä kuinka minulla ei ole koulutusta asiaan ja näin poispäin. Ymmärrän täysin...ei olekaan. Mutta ajattelinpahan kokeilla vain. Ai perskeles! Ompahan tämä huono idea, mutta aivan sama. Kiitoksia.

1

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko sinulla vartijakortti yms. paperit kunnossa? Yksityisetsivällä täytyy olla voimassa olevia lupia, ennen kuin he saavat tehdä työtänsä tai muuten rikkovat lakia.
      Eli et ole ykstyisetsivä vaan yksitysrikollinen omaksi iloksesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      112
      2546
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2221
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      63
      1732
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1727
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1651
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1526
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1516
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1216
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      27
      1207
    Aihe