Tuleeko teille sellaisia ajatuksia

Anonyymi

Että et tule koskaan löytämään seurustelukumppania?

36

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joskus, eipä se haittaa.

    • Anonyymi

      No ei tosiaankaan tule sellaista mieleen. Mutta toki pitää olla realisti, siis pitää ymmärtää, että seurustelukumppani ei välttämättä löydy heti, vaan ajan kanssa, joskus.
      -Really-Really

    • Anonyymi

      Tulee. Eipä näytä naisille kelpaavan tyhmä amis. Kaljuuntunut kaljamaha.

      T. Allu

    • En ole kyllä ennättänyt murehtimaan. Mutta on hyvin mahdollista, että sinkkuus jäisi pysyväksi mikäli nyt lähitulevaisuudessa singleytyisin.

      On tuota ikää, aika pienet lapset, vähän valtavirrasta poikkeava muutenkin, niin välttämättä ei ihan helposti löytyisi vastakappaletta. Silleen pyrin olemaan asian suhteen realisti.

      Vielä kun suuntaisin katseeni vapaiden naisten suuntaan, niin saattaa olla haastetta. Jos naiset on ronkeleita, kuten moni väittää olevansa. 🥴

      Ei mulla ole mitään luxusta tarjota, vain itteni.

      • Sellasia fb suhteita tuntus saavan helposti. Kyselyjä ja tarjouksia olen saanut. Vaan kun mua ei yhtään kiinnosta sellaset suhteet.

        Mä oon sen suhteen ronkeli. Kaikki tai ei mitään. Hetkeksi en kellee rupia, iäksi pitäsi kelvata ainakin lähtökohtaisesti siihin mielummin tähdäten, kun humputteluun.


    • Anonyymi

      Naisille ei koskaa kelpaa ku täydellinen normaali fiksu komistus.

    • Anonyymi

      Ei taida tälläsenää koskaa naisille..

    • Anonyymi

      Naisilla on ihme olettamuksia ja ei kelpaa koskaa.. naisetku haluavat komeita adoniksia ja fiksuja miehiä.

    • Anonyymi

      Olen niin ruma etten koskaan saa ketään. Tiesin sen jo 10 vuotiaana.

    • Anonyymi

      Olen oppimisvaikeuksinen outo mies.. en kovin komee.. en taida kelvata naisille koskaan.

    • Anonyymi

      yritän tutustua naisiin mut eihän niitä koskaan kiinnosta.

    • Anonyymi

      En tiedä sitten mikä naisia vaivaa, olen yrittänyt kysyä, mutta naiset ei suostu oikein mulle vastaamaan.

    • Eipä ole tullut mieleen. Kyllä porsas aina kotiin osaa.

    • Anonyymi

      Tulee lähes päivittäin.
      Olen saanut naisilta pakkeja niin paljon että alkaa tuntua toivottomalta.
      Pahinta tässä onkin juuri se että on yrittänyt niin paljon ja silti vaan aina "ei kipinää/kemiaa/ihastumista-pakit" sieltä tulee aina 1. 2. 3. tai 4. treffien jälkeen.

      Ihan kuin yrittäisi myydä huonoa tuotetta, ei onnistu suurellakaan mainostuksella.

    • Kyllä joskus on ollut sellaisia mietteitä, että olisi kiva, jos olisi oma perhe, mussa kun on myö se äidillinen ja hoivaava puoli, että on kiva tehdä asuntoa viihtyisäksi ja luoda lämmintä tunnelmaa ja välillä laittaa vaikka maukasta kotiruokaa, mutta sitten taas toisaalta olen aika itsenäinen, kun olen tottunut tekemään asioita yksin, että en aina kauheasti tykkää, jos perään soitellaan, että missä menen ja milloin tulen takaisin. Tykkään mennä ja tulla miten itse haluan ja päättää minne menen (silloin, kun on aikaa) ja jos ostan jotain tai tarvitsen jotain, niin ihan itse saan päättää millaista ostan, esim. jos jotain sisustukseen kuten vaikka verhot tai sohvatyynynpäällinen. Ei tartte kysellä keneltäkään pitääkö hän nyt siitä, jos verhoissa on vaikka kukkakuvioita ja että esim. monet kodintekstiilit on kirkkaanpunaisia ja joskus myös pinkkejä ja vaaleenpunaisia ja monissa asioissa on niitä kukkakuvioita. Ja jos tv (tällä hetkellä ei) saa ihan itse päättää mitä ohjelmaa katsoo ja miltä kanavalta jne. Tosin olen kyllä kykenevä myös kompromisseihin, mutta juuri nyt nautin myös esim. siitä, että täällä mun asunnossa on juuri niitä mun lempivärejä ja että kukaan ei sano miten mun täytyy asiat tehdä ja minne mun täytyy mennä ja milloin tulla kotiin. Tää on kaksipiippuinen juttu. Toisaalta olis kiva, että olis joku, toisaalta taas on kivaa, kun saa ite päättää asioista.

      • Anonyymi

        Eli yritätkö kauniisti sanoa ettei sinusta saa uskollista kumppania ja yhden miehen naista ja välillä on päästävä omia menoja kulkemaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli yritätkö kauniisti sanoa ettei sinusta saa uskollista kumppania ja yhden miehen naista ja välillä on päästävä omia menoja kulkemaan

        En. Kyllä kykenen uskollisuuteen, mutta en tykkää jos koko ajan soitellaan perään tai kytätään selän takana. Tulee silloin tunne, etten saisi tehdä niin kuin tekee. Esim. jos vaikka kysellään koko ajan, et mitä musiikkia kuuntelet ja miks ja mitä ostit ja paljonko maksoi jne. Johtuukohan tää asia siitä, että aiemmin asuin mun äidin vanhempien naapurissa ja yhteen aikaan mummo kyseli multa useesti missä kävin ja mitä tein ja soitteli perään ja sanoi, et tuu jo kotiin sieltä. Nyt kun en enää asu äidin vanhempien naapurissa (pappa tosin kuollu kaks vuotta sitten ja mummo asuu nyt yksin), niin on vähän kivempi, kun ei ole joku vähän väliä kyselemässä mihin meen ja milloin tuun kotiin (jos vaikka meen keskustaan asioille).


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        En. Kyllä kykenen uskollisuuteen, mutta en tykkää jos koko ajan soitellaan perään tai kytätään selän takana. Tulee silloin tunne, etten saisi tehdä niin kuin tekee. Esim. jos vaikka kysellään koko ajan, et mitä musiikkia kuuntelet ja miks ja mitä ostit ja paljonko maksoi jne. Johtuukohan tää asia siitä, että aiemmin asuin mun äidin vanhempien naapurissa ja yhteen aikaan mummo kyseli multa useesti missä kävin ja mitä tein ja soitteli perään ja sanoi, et tuu jo kotiin sieltä. Nyt kun en enää asu äidin vanhempien naapurissa (pappa tosin kuollu kaks vuotta sitten ja mummo asuu nyt yksin), niin on vähän kivempi, kun ei ole joku vähän väliä kyselemässä mihin meen ja milloin tuun kotiin (jos vaikka meen keskustaan asioille).

        Oho en tiedä miksi meni lauruskan ketjuun vastaukseni vaikka sinulle sen lähetin eli lue lauruskan ketjusta 10.59 lähettämäni viesti anteeksi vaiva ja että lähetin ja vastasin väärään aloitukseen eli kunnon naisen kuvan saan sinusta


    • Anonyymi

      En tiedä miksi saa aina pakkeja ja itse kiinnostuu ja naiset ei?

    • Anonyymi

      Olen yrittäny naisia mistä vain.. muttakun eivät millään kiinnostu?

    • Anonyymi

      Tuntuu et rumille lihavillekkaa ei kelpaa. Et täytyy olla aika pohjalla vaikka en juo alkoholia ja käyn töissä. Uskomatonta.

      • Anonyymi

        Siksi et saa, että sinulla on asennevika ajatuksissasi. Haukut toisia rumiksi ja lihaviksi. Yleensä ajatukset heijastuvat todellisuuteen tavalla tai toisella.
        Jos katsoisit ihmisen sisimpään ja juttelisit syvällisiä, ilman ajatuksia peiton heilutuksesta ja ihan ystävänä,. Silloin ei tarvitse jännittää, olla sen kummempia odotuksia ja ystävyydestä voi kehkeytyä luonnostaan kumppanuus toisen ihmisen kanssa. Älä siis aseta liikoja vaatimuksia. Ystävänä voi aina toisen ihmisen pitää, vaikka teistä ei loppupelissä tulisikaan paria. On sitten ainakin joku olkapää tai kainalo turvana. Ole ennakkoluuloton, avoin ja rehellinen - niillä pääsee pitkälle.


    • Eipä varsinaisesti ole koskaan tullut mieleen. Nuorempana kumppaneita löyty aika helposti, mutta kolmenkympin jälkeen mulla oli vuosia sellaista kautta, ettei miehet edes kiinnostaneet. Ei seksin saati parisuhteen takia....yhtään.

      Omaa perhettä en tule saamaan, ja se oli kova paikka vuosia sitten, mutta nyt oon hyväksyny asian. Vanhempien puolesta pikemminkin harmittaa, kun heidän ainoana lapsena he eivät tule lapsenlapsia saamaan.

      Etsimällä en kumppania aio etsiä, sellainen tulee vastaan jos on tullakseen, enkä aio esitellä jos tunteet on molemminpuoliset. Toisaalta yksinäinen loppuelämä ei ahdista jos niin tulee käymään, koska viihdyn myös yksin. Lisäksi kun itsellä on tietyt rajoitteet, täytyy mahdollisen kumppanin ottaa ne yhteiselossa huomioon jokaisella elämän osa-alueella, joten mitään helppoa kumppania musta ei saa.

      • Anonyymi

        "Etsimällä en kumppania aio etsiä, sellainen tulee vastaan jos on tullakseen, enkä aio esitellä jos tunteet on molemminpuoliset."

        Esitellä mitä kenelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Etsimällä en kumppania aio etsiä, sellainen tulee vastaan jos on tullakseen, enkä aio esitellä jos tunteet on molemminpuoliset."

        Esitellä mitä kenelle?

        Olisko estellä, nää on pähkinöitä


      • Anonyymi

        "Omaa perhettä en tule saamaan, ja se oli kova paikka vuosia sitten, mutta nyt oon hyväksyny asian. Vanhempien puolesta pikemminkin harmittaa, kun heidän ainoana lapsena he eivät tule lapsenlapsia saamaan."

        Mulla oli tuo sama. Enemmän harmitti lopulta vanhempieni puolesta kuin itseni. Nyt tosin vanhempani ovat jo kuolleet. Olin 41 v. kun äiti kuoli ja isä reilut 3 vuotta sen jälkeen eli periaatteessa molemmat olisivat ehtineet nähdä mahdollisen lapsenlapsen mutta ei ole ollut tilanne mulla vuosiin sellainen, että olis ollut edes mahdollista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Etsimällä en kumppania aio etsiä, sellainen tulee vastaan jos on tullakseen, enkä aio esitellä jos tunteet on molemminpuoliset."

        Esitellä mitä kenelle?

        Estellä. Vitun autocorrect puhelimessa, millä pääosin kirjoitan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Omaa perhettä en tule saamaan, ja se oli kova paikka vuosia sitten, mutta nyt oon hyväksyny asian. Vanhempien puolesta pikemminkin harmittaa, kun heidän ainoana lapsena he eivät tule lapsenlapsia saamaan."

        Mulla oli tuo sama. Enemmän harmitti lopulta vanhempieni puolesta kuin itseni. Nyt tosin vanhempani ovat jo kuolleet. Olin 41 v. kun äiti kuoli ja isä reilut 3 vuotta sen jälkeen eli periaatteessa molemmat olisivat ehtineet nähdä mahdollisen lapsenlapsen mutta ei ole ollut tilanne mulla vuosiin sellainen, että olis ollut edes mahdollista.

        Mulla selkä ei kestä raskautta, joten se ei ole edes vaihtoehto. Yksin en lähde sijaissynnyttäjää käyttämään adoptiosta puhumattakaan, kun ikää on kuitenkin jo se 41-v. Toisaalta, kun en edes koiraa pysty aina hoitamaan -lue lenkittämään, miten pystyisin yksin pitämään lapsesta huolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Etsimällä en kumppania aio etsiä, sellainen tulee vastaan jos on tullakseen, enkä aio esitellä jos tunteet on molemminpuoliset."

        Esitellä mitä kenelle?

        Ne oli vaan huolissaan sinusta ja että tiesivät missä olet jos sinulle tapahtuisi jotain ja rakastivat sinua eli oli kiinnostuneita sinusta ja halusivat olla kanssasi ja kai sinäkin olet tai olisit omalle tai omille lapsillesi samanlainen ja mummona samanlainen omille lapsenlapsillesi ja miehellesi eli normaali juttu ja hienoa että sinusta saa joku onnen pekka hyvän naisen ja vaimon ja kenties lapsilleen hyvän äidin eli hyvän kuvan sain sinusta jos vaan totta mitä sanoit


    • En tule saamaan parisuhdetta en kelpaa naisille.

    • Anonyymi

      Ehkä en löydä mutta eihän sitä voi löytää jollei etsikään .

    • Anonyymi

      Tulee, eikä johdu siitä, etten saisi huomiota naisilta. Enempi johtuu siitä, et onko minusta seurustelemaan naisen kanssa? Voisinko luottaa toiseen? Kokenut pettymyksiä ja vastoinkäymisiä, mitkä lisänneet epäilyä. Ymmärrän, et kaikki ei olla samanlaisia, mut et kohtasin mieleisen, jonka kanssa elo tuntuisi reilulta molemminpuolin tuntuu välillä mahdottomalta toteutua.

      Odotukset minimaalisia tällä hetkellä, en odota suuria? Onneksi on kykyä selviytyä yksinkin, siksi parempi keskittyäkin nauttimaan omasta tekemisestä ja tehdä asioita, joista saa hyvän mielen. Naisten paha mielen laatu tullut tutuksi. Siitä voinut vain todeta, et itse en toimisi samoin miehenä naista kohtaan.

    • Anonyymi

      Allu: "En tiedä sitten mikä naisia vaivaa, olen yrittänyt kysyä, mutta naiset ei suostu oikein mulle vastaamaan."

      Sinulle Allu on tehty varsin selväksi mikä SINUA vaivaa. Vastattu on ja kerrottu rehellisesti ja suoraan. Vedit herneen nenään.

      Vika EI ole naisissa. Kyllä se sieltä lähempää löytyy. Et vain pysty sitä tajuamaan, ja se jo kertoo paljon sinusta.
      Korvienväli - korvienväli - korvienväli. Probleemia siellä, ja isoja!

    • Anonyymi

      Miksi näin?

    • kyllä, se oli jo 20- vuotiaana mielessä. En ole kauneusihanteiden mukainen nainen ollut koskaan.

      Nyt, kun ikää tullut lisää, asia konkretisoitunut, halusi tai ei. On sopeuduttava siihen ettei kumppania tämän elämän aikana tullut, ehkä seuraavassa.

    • Anonyymi

      Eipä ole tullut mieleeni.
      Olen seurustellut muutaman kerran mutta nyt pitempään elänyt sinkkuna.
      Uskon kyllä että sen kumppanin löytäisin mutta ainakin tällä hetkellä tuntuu mahdottomalle ajatukselle alkaa sitoutua.
      Ei se parisuhde mikään taivas ole, varsinkin jos on vähänkään itsenäinen ja omaa tilaa tarvitseva. Tuntuu olevan miehille mahdoton yhtälö olla parisuhteessa ja antaa toiselle vapaus elää omaa elämää.
      Tällä tarkoitan sitä, että tarve kontrolloida ja kyttäillä tuntuu olevan vakio kaikilla miehillä. Ikäänkuin se että valvoo ja kontrolloit toista eikä luota auttaisi yhtään mitään, päin vastoin. Kauemmas työntää.
      Itse olen hyvinkin itsenäinen ja annan mielelläni miehelle vapauden elää kun vain se sallittaisiin minullekin. Täytyy olla vapaus olla omia ystäviä ja tavata heitä. En halua olla siamilainen kaksonen, pakko saada myös omaa elämää.
      Tuntuu miehillä järjestään olla niin heikko itsetunto ja huono kuva itsestään että heti ajatellaan että joo nyt se menee pettämään ja katselee muita jne. jos nainen haluaa elää vapaammin. Ja kun sellaisesta syytellään tulee mieleen että ja p-skat, olkoot sitten.
      Tällä kokemuksella valitsen yksin elämisen eikä se ole mikään ongelma.
      Jos sellainen ihme tapahtuisi että oikeasti kypsä itseään ja toisia arvostava tasapainoinen mies tulisi vastaan jonka kanssa kaikki muukin täsmäisi, en mene sanomaan ettenkö voisi seurustelua ajatella. En kuitenkaaan yhdessä asumista.
      Mitä lapsiin tulee, niitä en ole koskaan halunnut eikä mieli ole muuttunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      461
      3391
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      456
      3324
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      136
      2931
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2262
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2130
    6. 192
      1487
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1377
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1246
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      86
      1242
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1070
    Aihe