Oletko romanttinen?

Anonyymi

Tykkäätkö pitää toista hyvänä?
Vai pelkkää petipuuhaako vain olet vailla?

22

885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei oo aikaa edetä petipuuhia pidemmälle
      💋💗
      Sorry

    • Anonyymi

      Kyllä tykkään rakkaudesta, eli siis hyvänä pitämisestä myös. Olisi kiva jakaa kaikki ylä ja alamäet m>n

    • Anonyymi

      En en ja en

    • Anonyymi

      Toisen hyvänä pitäminen on minulle se tärkein asia. Petipuuhat tulee sitten kun tulee. 🔥

      • Anonyymi

        Se on tavattoman hyvää, kun tunteet on mukana.


    • Anonyymi

      Pelkkää nussuttelua vain haluun

    • Anonyymi

      Tärkeintä on pitää toista hyvänä. Petipuuhalla vähän merkitystä.

    • Anonyymi

      Tykkäisin olla kainalossa, kiehnätä ja pusutella.
      N -> M

      • Anonyymi

        Minä tykkään pitää naista hyvänä, hyväillä ja olla vaan, ja unohtaa koko muu paha maailma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tykkään pitää naista hyvänä, hyväillä ja olla vaan, ja unohtaa koko muu paha maailma.

        Tuohan se parisuhteessa on parasta. Rakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan se parisuhteessa on parasta. Rakkaus.

        Niinhän se on, nyt pitäis vaan löytää se jota hyväillä ja pitää muutenkin hyvänä kun mennään kesän lämpimään päin


    • Anonyymi

      Olen nuori nainen ja todellakin romanttinen! Tykkään hellittelystä niin paljon, että voisin tehdä sitä ihan jatkuvasti. Petipuuhat tulevat sen jälkeen, mutta niistäkin pidän usein.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä, mutta hellitellä voi myös sängyssä, tutkimalla toinen toistaan taikasormilla ;)


    • Anonyymi

      Romanttisuus on eri asia kuin läheisyys tai siihen kuuluu myös läheisyys. Läheisyyttä voi olla erilaisissa ihmissuhteissa ilman romantiikkaa. Piti ihan tarkastaa tuo romanttisuuden tarkka määritelmä. Se siis tarkoittaa eroottisuutta ja romanttisella rakkaudella tarkoitetaan eroottista rakkautta. Hyvässä parisuhteessa läheisyys on ymmärretty laajasti, ei vain romanttiseksi eli eroottiseksi rakkaudeksi. Hyvässä parisuhteessa on eri rakkauden lajit läsnä. Sellainen on mielestäni toista ihmistä kokonaisvaltaisesti rakastava rakkaus. Romanttinen rakkaus ei sulje muiden rakkauden lajien läsnäoloa parisuhteessa. Parhaassa tapauksessa se kumppani on paras ystävä, rakastettu jne.

      • Anonyymi

        Juurikin näin.


    • Anonyymi

      Minä taidan olla aika romanttinen. Toisen hyvänä pitäminen ja erityisesti hänen minua hyvänä pitäminen tuntuisi kyllä hyvältä.

    • Anonyymi

      Tykkään enemmän seksisuhteista
      T. Mies

    • Anonyymi

      Tykkää

    • Olen. Paijailu on mieluista. Petipuuhatkin maittaa.

    • Anonyymi

      Mitä on Vasemmiston populismis, jonka Suojissa tehdään Venäjävallankumousta ja valmistellaan venäjän miehitysyritystä tulevina vuosina...Pitikö Venäjän ottaa Suomi tai ainaki Helsinki haltuun jo viime talvena on hyvä ksymys. Vasemmisto väittää välttävänsä köyhistä ja jeäjestää tästä syystä ilmaista ruoanjakelua ja leipäjonoja.

      Todeelisuudessa myös vasemmistopoliitikot pitävät Suomen työllisyyttä alhaisella tasolla velkaannuttavat Suomea. Tällä tavoin he voivat mainostaa sosiaaliturvaa ja hyvinvointi yhteiskuntaa ja esiintyä tätä kautta muka köyhien ystävinä. Todellisuudessa Vasemmisto ylläpitää työttömyyttä muunmuassa tekemällä työllistämisen byrokratia mahdollsimman vaikeaksi ja kalliiksi.

      Tämä ja valtionm velkaantuminen tulee aikanaan kaatamaan yhteiskunnan ja Kommunistit yrittävät täällöin nousta valtaan.

      No Venäjällhän tässä on oma roolinsa. Leovttomassa yhteiskiunnassa Venäjä ottaa levottoman Suomen haltuunsa vielä Itämeren turvallisuustilanteen eskaloiduttua sellaiseksi, että Venäjä voi nostaa Joukkonsa maihin Helsingissä.

      Sekasortoisessa tilanmteessa valtaan noussut vasemmisto hallitus ja eliitti vielä päästää Venäjän viranomaiset muka liittolaisina pitäåmään Suoemessa poliittisen liikehdinnän kuirissa, tämä liikehddintä pyritään tietenkin värittämään Elitistipiorvarilliseksi jotta köyhdytetty ja sokasitu kansa sitä pyrkiisi vastustamaan.

      Tilalle tuodaan hyytävä luokkakommunismi, jossa eliitti makjaa kansan päällä ja työvaki saa elättää makoilevaa eliittiä kuten aikanaan säätyläisyhteiskunnassa. Naäin vallankumouksellinen vasemmisto on harhauttanut kansaa.

      Tavalliset ihmiset saadaan pidettyä suunitelmassa huumeiden avulla. huumeita voi saada ystävältä, joka onm aikemmkin värvätty tähän toimintaan mukaan ja ehkä hänen lyhtyään on hämärrytetty samalla tavalla huumeiden avulla. Tämä ovat voineet aloittaa jo 90-luvulla Venaläiset siirtotyöläiset jotka ovat rakennus alalla ja muualla teoliisuudessa työskennelleet- Heidä n joukossaa on ollut myös oppinutta väkeä kuten lääkäreitä ja farmakologeja jotka tuntevat eri aineiden vaikutukset ja osaavat valmistaa kotilaboratorioissa huumausaineita jotka muokkaavat tajuntaa ja vaikuttavat vaikka alitajunnan kautta..

      Toisinaan myös Venäjältä haetut morsiamet ja muut työttöystävät tekevät Suolaiselle miehelle tätä. Kannattaa olla varovainen lemmenasioissa Venäläisten kanssa. Yhtäkkiä voit olla FSB agentti Dimitri tai Nadjan kanssa tilamnteessa jossa voit jouta häipymään yönselkään ja jopa kirjoittamaan Suojelupoliisiin.

    • Anonyymi

      Minulle on läheisyys harvinaista herkkua, kuten seksikin. Tuntuu, että hän mies, haluaa vaan laittaa lihaa piiloon. Itse olisin tykännyt olla vieressä, silitellä ja nuuskutella. Tuntuu, että sellainen perustarve. Mutta olen sitten yksin, ei koskettelua, ei seksiä. Yksipuolinen rakkaus.

      Ai niin, sain illalliskutsun kivan miehen luokse. Kiltti, tykännyt minusta jo aika kauan, älykäs, huumorintajuinen, hauska ym. En vaan osaa ajatella itseäni sängyssä hänen kanssaan. Pitäisi varmaan heittäytyä, kohti ihan uusia tuulia. En tiedä, kun ajattelen vähän eri tavoin ihmisten kanssa olemisesta tänä päivänä. Kova vastuu, enkä tiedä tunnenko mitään.

    • Anonyymi

      Tahdon kaiken.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe