kilpailijaansa valhe- ja vääristelypuolueeseen verrattuna.
Keskusta on suorastaan rehti puolue
19
129
Vastaukset
- Anonyymi
Tavallinen keskustalainen osaa ajatellakin, tietysti poislukien monet tämän palstan kommentoijat, mutta persuilla on taso heikkoa kautta linjan.
Avoimuus, asiallisuus, vastuuntunto ja luotettavuus kantavat parhaiten pitkässä juoksussa.
- Anonyymi
Siksi äänestän Keskustaa. En nzipuoluetta.
- Anonyymi
Ei kukaan itseään kunnioittava ihminen äänestä persuja.
- Anonyymi
Niitten kannattajat on hyväuskoisia kaheleita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitten kannattajat on hyväuskoisia kaheleita.
Hih. Keskusta johdonn tapaan tupailtojen kahvinkeittäjät tässä taas mollaa muita puolueita, kun omassa ei ole mitään kehuttava.
Joko turveyrittäjät on saatu valjastettua keräämään maakunnan rahat Italiaan vai onko tämä hanke vasta tulossa?
Keskusta pettää aina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hih. Keskusta johdonn tapaan tupailtojen kahvinkeittäjät tässä taas mollaa muita puolueita, kun omassa ei ole mitään kehuttava.
Joko turveyrittäjät on saatu valjastettua keräämään maakunnan rahat Italiaan vai onko tämä hanke vasta tulossa?
Keskusta pettää aina.EU:lla on yhteinen ilmastopolitiikka. Ei ole Kepun vika.
Turveyrittäjät saa tukirahaa. Turpeella on muutakin käyttöä kuin energiaksi.
Innovaatioita vaan kehittämään.
Turha heittäytyä marttyyriksi. Vuosikymmenien aikana moni muukin ala on joutunut
kokemaan murroksen. Älkää uikuttako. Uutta kohti ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EU:lla on yhteinen ilmastopolitiikka. Ei ole Kepun vika.
Turveyrittäjät saa tukirahaa. Turpeella on muutakin käyttöä kuin energiaksi.
Innovaatioita vaan kehittämään.
Turha heittäytyä marttyyriksi. Vuosikymmenien aikana moni muukin ala on joutunut
kokemaan murroksen. Älkää uikuttako. Uutta kohti !Suomi on monella osin tehnyt paljon enemmän kuin EU vaatinut.
Ihan kotimainen päätös on ajaa yksi ala alas. Miksi vihreät ei tee mitään Helsingissä, joka on ylivoimaisesti suurin saastuttaa kivihiilen poltolla?
Suomen punavihreät katastrofihallituksen päättäjät menee aina jonkun taakse piiloon päätöksistään. EU, AVI, THL jne..
Tarkoittiko tuo lopun uutta kohti uutta EU-tukipakettia, kun tämähän ei riitä Macronille ja kumppaneille. Syksyllä lisää rahaa Italiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on monella osin tehnyt paljon enemmän kuin EU vaatinut.
Ihan kotimainen päätös on ajaa yksi ala alas. Miksi vihreät ei tee mitään Helsingissä, joka on ylivoimaisesti suurin saastuttaa kivihiilen poltolla?
Suomen punavihreät katastrofihallituksen päättäjät menee aina jonkun taakse piiloon päätöksistään. EU, AVI, THL jne..
Tarkoittiko tuo lopun uutta kohti uutta EU-tukipakettia, kun tämähän ei riitä Macronille ja kumppaneille. Syksyllä lisää rahaa Italiaan.Ei Suomi mene minkään taakse vaan on m u k a n a.
Me olemme yhtä kuin EU. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Suomi mene minkään taakse vaan on m u k a n a.
Me olemme yhtä kuin EU.Suomi on tehnyt enemmän kuin EU.
Ja taas ilmastotavoitteet ovat kovemmat kuin EU:n vaatimukset.
Ei EU näitä vaadi vaan umpihölmö punavihervasemmistohallitus.
Tavoite ei myöskään ole pakko.
Pitäisi myös ymmärtää, että jos on jo tehty paljon ei voi vaatia samaa puolittamista kuin sellainen maa mikä ei ole tehnyt juuri mitään (Esim Puola). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hih. Keskusta johdonn tapaan tupailtojen kahvinkeittäjät tässä taas mollaa muita puolueita, kun omassa ei ole mitään kehuttava.
Joko turveyrittäjät on saatu valjastettua keräämään maakunnan rahat Italiaan vai onko tämä hanke vasta tulossa?
Keskusta pettää aina.Miten se on sinut pettänyt ? Kerro !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on tehnyt enemmän kuin EU.
Ja taas ilmastotavoitteet ovat kovemmat kuin EU:n vaatimukset.
Ei EU näitä vaadi vaan umpihölmö punavihervasemmistohallitus.
Tavoite ei myöskään ole pakko.
Pitäisi myös ymmärtää, että jos on jo tehty paljon ei voi vaatia samaa puolittamista kuin sellainen maa mikä ei ole tehnyt juuri mitään (Esim Puola).Suomen ei ehkä tarvitsisi niin innokkaasti olla ykkösenä,
mutta kun tavoite on saavutettu,
on päästy "maaliin" omalta osalta siinä asiassa.
EU:ssa pitäisi vaatia "saastuttajamaitakin" tekemään jotain tavotteisiin
pääsemiseksi.
Esimerkiksi Puola saa sopeutumistukirahaa energiamuutokseen,
mutta ei tee mitään, koska sillä on kivihiiltä ainakin sadaksi vuodeksi.
Saksa on "hyvä" kakkonen saastutuksessa.
Saksassa käytetään paljon ruskohiiltä, koska se on halvempaa,
mutta saastuttaa vielä enemmän kuin kivihiili.
Tänäkin päivänä Saksassa jyrtään kyliä yli että saadaan ruskohiiltä kaivettua.
EU:n suurin hiilivoimala on Puolassa. Se yksin saastuttaa enemmän kuin kaikki Suomen
voimalat yhteensä ja voimaloita on kymmeniä Puolassa.
- Anonyymi
Mitä persut muka voisi tehdä kuntien eteen ? Ei mitään. Ei rasismi pätevöitä mihinkään.
- Anonyymi
Paljon enemmän PS tekee kuin punavihreät, jotka yrittävät tappaa Suomen talouden ja ihmisten varallisuuden.
Rahat katoaa Italiaan.
- Anonyymi
Keskusta on huippua. Persut pohjanoteeraus.
- Anonyymi
Miten Sipilä petti sinut ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504