Keskusta on suorastaan rehti puolue

Anonyymi

kilpailijaansa valhe- ja vääristelypuolueeseen verrattuna.

19

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tavallinen keskustalainen osaa ajatellakin, tietysti poislukien monet tämän palstan kommentoijat, mutta persuilla on taso heikkoa kautta linjan.

    • Avoimuus, asiallisuus, vastuuntunto ja luotettavuus kantavat parhaiten pitkässä juoksussa.

    • Anonyymi

      Siksi äänestän Keskustaa. En nzipuoluetta.

    • Anonyymi

      Ei kukaan itseään kunnioittava ihminen äänestä persuja.

      • Anonyymi

        Niitten kannattajat on hyväuskoisia kaheleita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitten kannattajat on hyväuskoisia kaheleita.

        Hih. Keskusta johdonn tapaan tupailtojen kahvinkeittäjät tässä taas mollaa muita puolueita, kun omassa ei ole mitään kehuttava.

        Joko turveyrittäjät on saatu valjastettua keräämään maakunnan rahat Italiaan vai onko tämä hanke vasta tulossa?

        Keskusta pettää aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih. Keskusta johdonn tapaan tupailtojen kahvinkeittäjät tässä taas mollaa muita puolueita, kun omassa ei ole mitään kehuttava.

        Joko turveyrittäjät on saatu valjastettua keräämään maakunnan rahat Italiaan vai onko tämä hanke vasta tulossa?

        Keskusta pettää aina.

        EU:lla on yhteinen ilmastopolitiikka. Ei ole Kepun vika.
        Turveyrittäjät saa tukirahaa. Turpeella on muutakin käyttöä kuin energiaksi.
        Innovaatioita vaan kehittämään.
        Turha heittäytyä marttyyriksi. Vuosikymmenien aikana moni muukin ala on joutunut
        kokemaan murroksen. Älkää uikuttako. Uutta kohti !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EU:lla on yhteinen ilmastopolitiikka. Ei ole Kepun vika.
        Turveyrittäjät saa tukirahaa. Turpeella on muutakin käyttöä kuin energiaksi.
        Innovaatioita vaan kehittämään.
        Turha heittäytyä marttyyriksi. Vuosikymmenien aikana moni muukin ala on joutunut
        kokemaan murroksen. Älkää uikuttako. Uutta kohti !

        Suomi on monella osin tehnyt paljon enemmän kuin EU vaatinut.

        Ihan kotimainen päätös on ajaa yksi ala alas. Miksi vihreät ei tee mitään Helsingissä, joka on ylivoimaisesti suurin saastuttaa kivihiilen poltolla?

        Suomen punavihreät katastrofihallituksen päättäjät menee aina jonkun taakse piiloon päätöksistään. EU, AVI, THL jne..

        Tarkoittiko tuo lopun uutta kohti uutta EU-tukipakettia, kun tämähän ei riitä Macronille ja kumppaneille. Syksyllä lisää rahaa Italiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on monella osin tehnyt paljon enemmän kuin EU vaatinut.

        Ihan kotimainen päätös on ajaa yksi ala alas. Miksi vihreät ei tee mitään Helsingissä, joka on ylivoimaisesti suurin saastuttaa kivihiilen poltolla?

        Suomen punavihreät katastrofihallituksen päättäjät menee aina jonkun taakse piiloon päätöksistään. EU, AVI, THL jne..

        Tarkoittiko tuo lopun uutta kohti uutta EU-tukipakettia, kun tämähän ei riitä Macronille ja kumppaneille. Syksyllä lisää rahaa Italiaan.

        Ei Suomi mene minkään taakse vaan on m u k a n a.
        Me olemme yhtä kuin EU.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Suomi mene minkään taakse vaan on m u k a n a.
        Me olemme yhtä kuin EU.

        Suomi on tehnyt enemmän kuin EU.
        Ja taas ilmastotavoitteet ovat kovemmat kuin EU:n vaatimukset.

        Ei EU näitä vaadi vaan umpihölmö punavihervasemmistohallitus.

        Tavoite ei myöskään ole pakko.

        Pitäisi myös ymmärtää, että jos on jo tehty paljon ei voi vaatia samaa puolittamista kuin sellainen maa mikä ei ole tehnyt juuri mitään (Esim Puola).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih. Keskusta johdonn tapaan tupailtojen kahvinkeittäjät tässä taas mollaa muita puolueita, kun omassa ei ole mitään kehuttava.

        Joko turveyrittäjät on saatu valjastettua keräämään maakunnan rahat Italiaan vai onko tämä hanke vasta tulossa?

        Keskusta pettää aina.

        Miten se on sinut pettänyt ? Kerro !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on tehnyt enemmän kuin EU.
        Ja taas ilmastotavoitteet ovat kovemmat kuin EU:n vaatimukset.

        Ei EU näitä vaadi vaan umpihölmö punavihervasemmistohallitus.

        Tavoite ei myöskään ole pakko.

        Pitäisi myös ymmärtää, että jos on jo tehty paljon ei voi vaatia samaa puolittamista kuin sellainen maa mikä ei ole tehnyt juuri mitään (Esim Puola).

        Suomen ei ehkä tarvitsisi niin innokkaasti olla ykkösenä,
        mutta kun tavoite on saavutettu,
        on päästy "maaliin" omalta osalta siinä asiassa.

        EU:ssa pitäisi vaatia "saastuttajamaitakin" tekemään jotain tavotteisiin
        pääsemiseksi.
        Esimerkiksi Puola saa sopeutumistukirahaa energiamuutokseen,
        mutta ei tee mitään, koska sillä on kivihiiltä ainakin sadaksi vuodeksi.

        Saksa on "hyvä" kakkonen saastutuksessa.
        Saksassa käytetään paljon ruskohiiltä, koska se on halvempaa,
        mutta saastuttaa vielä enemmän kuin kivihiili.

        Tänäkin päivänä Saksassa jyrtään kyliä yli että saadaan ruskohiiltä kaivettua.

        EU:n suurin hiilivoimala on Puolassa. Se yksin saastuttaa enemmän kuin kaikki Suomen
        voimalat yhteensä ja voimaloita on kymmeniä Puolassa.


    • Anonyymi

      Mitä persut muka voisi tehdä kuntien eteen ? Ei mitään. Ei rasismi pätevöitä mihinkään.

      • Anonyymi

        Paljon enemmän PS tekee kuin punavihreät, jotka yrittävät tappaa Suomen talouden ja ihmisten varallisuuden.

        Rahat katoaa Italiaan.


    • Anonyymi

      Keskusta on huippua. Persut pohjanoteeraus.

    • Anonyymi

      Miten Sipilä petti sinut ?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe