Naiset on ilmeisesti sitä mieltä että tavismiehille pitää kelvata millainen ihratar tahansa. Jos naiset vaivautuvat pitämään itsensä hoikkana niin silloin kelpaa vain komea miljonääri. Kyllä se on kuulkaas itsestään selvää että nainen on hoikka ja pukeutuu kauniisti. Se on paitsi terveellistä, myös osoittaa että nainen huomioi miehen ja ylipäänsä kykenee parisuhteeseen.
Naisten asenteet
49
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä naisilla on vähän valta noussut päähän ja he kuvittelevat että saavat määritellä asiat ihan kuten haluavat. Tietysti "kemia" on tässä jonkinlainen ase jolla naiset saavat sekoitettua asiat parhaaksi katsomallaan tavalla.
- Anonyymi
Nainen oppii nuorena että kaikki miehet haluavat häntä eikä se sitten vanhempana ymmärrä että lyhyet huippuvuodet ovat ohi, eikä ketään enää kiinnosta kurpan oikut ja typerät mielipiteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen oppii nuorena että kaikki miehet haluavat häntä eikä se sitten vanhempana ymmärrä että lyhyet huippuvuodet ovat ohi, eikä ketään enää kiinnosta kurpan oikut ja typerät mielipiteet.
Tuo "ketään ei enää kiinnosta". Voit puhua ihan vaan omasta puolestasi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö mistä tyhmän ihmisen tunnistaa? Se luulee puhuvansa kaikkien suulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo "ketään ei enää kiinnosta". Voit puhua ihan vaan omasta puolestasi :)
Niinhän ne kurpat aina väittää. Katso kuule peilistä ruttuisia kasvojasi ja mieti monenko käyttämä olet. Sitten katso itsestäsi kymmenen vuotta sitten otettuihin kuviin... Kyllä 30 naisilla on yleensä jo lapset tehty ja mies löydetty niin ei tarvitse tinderissä roikkua valehtelemassa ikäänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne kurpat aina väittää. Katso kuule peilistä ruttuisia kasvojasi ja mieti monenko käyttämä olet. Sitten katso itsestäsi kymmenen vuotta sitten otettuihin kuviin... Kyllä 30 naisilla on yleensä jo lapset tehty ja mies löydetty niin ei tarvitse tinderissä roikkua valehtelemassa ikäänsä.
Mies ja lapset on ihan yliarvostettuja asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ja lapset on ihan yliarvostettuja asioita.
Joojoo tiedetään,dildo ja koira riittää.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joojoo tiedetään,dildo ja koira riittää.....
Yäk, en tykkää kummastakaan.
- Anonyymi
Onpas juttuja
- Anonyymi
"Tietysti "kemia" on tässä jonkinlainen ase jolla naiset saavat sekoitettua asiat parhaaksi katsomallaan tavalla."
Kemiaa väheksyvät ihmiset ovat niitä, jotka eivät ole koskaan kokeneet sitä kipinää toisen kanssa. Kemia on se asia joka tekee mukavasta kaverista potentiaalisen kumppaniehdokkaan. Ilman kemiaa se mukava ihminen on vain kiva kaveri. - Anonyymi
Tahallaanko sitä yritetään naisia ärsyttää kirjoittamalla, että vain hoikka kelpaa?
Pitää olla varmaan hoikka, kaunis, älykäs ja RIKAS?
Teillä ei ole naista ja ei ole ihmekään, kun tavalliselle miehelle ei kelpaa tavallinen nainen.- Anonyymi
Naisen rahoilla taikoulutuksella ei ole mitään väliä. Läski ei ole tavallinen.
- Anonyymi
Jaaha ... jos ihan rehellisesti sanon, niin eipä kiinnosta pennin vertaa mikä "miehille" kelpaa ja mikä ei. Itelle kun riittää ihan tasan yksi mies.
- Anonyymi
Mitä sä sitten teet tällä palstalla? Tai mitä kukaan muukaan varattu täällä tekee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä sitten teet tällä palstalla? Tai mitä kukaan muukaan varattu täällä tekee?
Mitäs ihmettä se sulle kuuluu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoko joku, että se yksi mies pitäisi jo olla? No ei tietenkään. Maailmassa kuitenkinnon muutama miljardi miestä. Kyllä sieltä yksi löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin kuulutan välillä AIKAA täällä ja vähän muuallakin. Mielestäni ihan normi juttua lueskella tekstejä. Kertokaapa nyt mikä tässä on jotenkin erikoista? outoa/salaista vai mitä?
Ei pysty oikein ymmärtämään. Parisuhteessa olen enkä mitään etsi tai haikaile. Toisaalta ymmärrän tavallaan tämän kieroutuneen ajstusmallin kun katselee näitä kommentteja saatikka aloituksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on keskustelupalsta, ei deittipalsta. Aihealue on sinkut. Ei tarvitse olla sinkku voidakseen keskustella sinkkuudesta.
No miksi teitä niin paljon kiinnostaa ne lihavien kurppien asenteet?
- Anonyymi
:D :D :D
Tämäpä hauska ketju!
Oikein ryhmäulinaa, puutteessa elävien reppanoiden kuoro. Moniääninen. :D
Jotenkin traagista ajatella miten kauheaa näitten miesten elämä on.
Kun ajattelee että kokonainen elämä menee tuollaisessa katkeruuden myrkyssä kylpien. Hirvittävä ajatus.
On se vain luojan kiitos että synnyin naiseksi. Ja jopa minulla naisena on enemmän munaa kuin näillä!!
jaxuhalit - Anonyymi
Oma on valintasi. Jos ei kelpaa sulle se mitä saat, niin oot sitte ilman.
- Anonyymi
Miksi pahoittaa mielensä toisten suhteista tai kriteereistä? Pariutukoot tai olkoot pariutumatta millaisen kanssa tahansa, mitä se meille muille kuuluu.
xLiner - Anonyymi
Ehkä se on kuitenkin toi sun ajatuksenjuoksu mikä sen tekee? Vaikuttaa naista kunnioittamattomalta. Itse mieheltä odotan, että tykästyy mun päänsisältöön eli ajatuksiin ja mielipiteisiin ei ulkokuoreen.
- Anonyymi
Ainakin täällä monien (miesten) tuntuu olevan hankala tajuta, että harva nainen arvostaa pelkkiä (omaankaan) ulkonäköönsä kohdistuvia kehuja. Kehut voivat olla joskus kivoja, mutta valtaosa naisista kaipaa aivan muunlaista arvostusta.
- Anonyymi
Naiset sitä ja tätä...blaaablaa. On taas sellaista vinkumista ettei tolkun häivää.
-palstahessu - Anonyymi
Lihavat naiset haluaa hoikan miehen. Naiset ei koskaan kerro niitä todellisia kriteerejä etteivät vaikuta pinnalliselta. Lihavat naiset ei lähde treffeille lihavien miesten kanssa.
- Anonyymi
Ei ole olemassa mitään "naisten asenneta"
- Sheena - Anonyymi
Jos naisen kuuluu olla laiha, niin pitäisikö laihan naisen kelpuuttaa lihava mies?
Toki ymmärrän että terveen oloinen ja hyväkuntoinen eli laiha henkilö on ulkoisesti viehättävä kenentahansa mielestä, mutta miksi naisen joka pitää itsestään fyysisesti huolta pitäisi viehättyä miehestä joka ei pidä itsestään huolta?- Anonyymi
Ääh, tämän ja tuhansien vastaavien aloitusten ja kommenttien pointti on:
- naisten pitää olla aina hoikkia, kauniita ja ulkoisesti virheettömiä
- naisten pitää antaa kaikille miehille
- naisilla ei saa olla mielipiteitä, kriteerejä eikä mieltymyksiä
- miehiltä ei saa odottaa tai vaatia mitään.
Sitten kun täytät noista edes kaksi, niin olet huo*a. :-D
- Exp - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääh, tämän ja tuhansien vastaavien aloitusten ja kommenttien pointti on:
- naisten pitää olla aina hoikkia, kauniita ja ulkoisesti virheettömiä
- naisten pitää antaa kaikille miehille
- naisilla ei saa olla mielipiteitä, kriteerejä eikä mieltymyksiä
- miehiltä ei saa odottaa tai vaatia mitään.
Sitten kun täytät noista edes kaksi, niin olet huo*a. :-D
- ExpJepjep, osuvasti kirjoitettu.
- Anonyymi
Joku tunnettu nainen aika kauniskin sanoi haastattelussa että: ei ole "naiset" vaan jokainen nainen on erilainen aina, ei ole samoja mieltymyksiä jne...
Itse sovin jotain hitot, kun armeija taustaa, niin noin 1minuutin tarkkuudella tapaamisia ja tapahtumia jo viikonkin päähän, jos tulee myöhään, turha tulla ollenkaan, se on sekuntipeliä heh Ö:D Jos miehille ei kelpaa kuin tietynlainen, niin miksi sitten jotkut miehet valittaa, ettei naisille kelpaa, ei vaikka olis hyvännäköinen ja asiat muutenkin kohdillaan? Ei pidä miestenkään valittaa, kun itsekin saattavat enemmän tai vähemmän valikoida ja jotkut jopa haukkua naisia. Jos haukkuu ja valittaa, ei kyllä kelpaa.
- Anonyymi
"Jos haukkuu ja valittaa, ei kyllä kelpaa"
Täyttä faktaa. Ja sitten ei ole mikään ihme, että on sinkku.
Jos haluaa joskus saada jonkun, jos mahdollista tai jos tapaa jonkun kivan tyypin, niin ei pidä sortua liian karkeaan kielenkäyttöön eikä olla liian kriittinen. Pätee myös muissakin ihmissuhteissa.
Ja ylipäätään ihmisten kanssa jutellessa.
- Anonyymi
Niin, joillekin vain on liian vaikeaa olla ystävällinen ja ottaa jopa keskustelukumppani huomioon. Jos lähtee siitä ajatuksesta, että toinen on täyspaska, ellei suostu kuuntelemaan karkeita jorinoitani, niin aika heikot on lähtökohdat minkäänlaiselle keskustelulle, saati antoisalle.
- Anonyymi
"Naisten asenne". Ehei. Kirjoituksestasi paistaa läpi räikeästi oma sairas asenne naisiin.
Ei naisille kelpaa.. tässä on jo todiste, komea mies ei kelpaa naisille?
lihava nainen kävelee kadulla vastaan.. ei katso edes päälle koska häntä ei kiinnosta. minua kiinnostaa kyllä mutta nainen vain kävelee ohi ja toteaa ei kiinnosta
- Anonyymi
Ehkä ihmisillä on muuta mielessä kuin katsella toisia ihmisiä sillä silmällä kadulla? Tai voi kenties olla varattu tai kiinnostunut jo toisesta. Vaikea kyllä uskoa että kukaan kadulla ohi mennessään tokaisee "ei kiinnosta", ainakaan ääneen...
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ihmisillä on muuta mielessä kuin katsella toisia ihmisiä sillä silmällä kadulla? Tai voi kenties olla varattu tai kiinnostunut jo toisesta. Vaikea kyllä uskoa että kukaan kadulla ohi mennessään tokaisee "ei kiinnosta", ainakaan ääneen...
Minä näin tänää kadulla mun tyylisen naisen.. mutta hän vain käveli ohi.. olis tehnyt mieli mennä juttelee, mut en uskaltanut ja olin ujo
Anonyymi kirjoitti:
kyllä minua kiinnostaa naiset kahviloissa ja lenkeillä ja katselen pyllyjä ja naista.
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
kyllä minua kiinnostaa naiset kahviloissa ja lenkeillä ja katselen pyllyjä ja naista.
Niin mutta muita ehkä ei.. just sillä hetkellä.
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta muita ehkä ei.. just sillä hetkellä.
Harmi minua kiinnostaa aina. lihavakin nainen.. luulis et olis helposti mahkuja sellaiseen
allu35 kirjoitti:
Harmi minua kiinnostaa aina. lihavakin nainen.. luulis et olis helposti mahkuja sellaiseen
En tykkää laihoista koska eivät ole mitenkää mun makuun. tykkään muodokkaista lihavista naisista
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
En tykkää laihoista koska eivät ole mitenkää mun makuun. tykkään muodokkaista lihavista naisista
Entäs jos joku laiha olis kiinnostunut ?
Naiset todella nirsoja. Eivät ne vastaa jos mies vastaa. Naiset haluaa julkkis miehiä nykyään eikä naiset halua edes seurustella vaan koristeeksi miehen että kaikki näkee että naisella on edes joku. Tavis naiset ei vastaa mitään vaikka sanovat että riittää tavis mies.
- Anonyymi
Tuo on huono ja epänormaali pukeutumistyyli tuo VAMPYYRI-SANNA-MARIN, ei ollenkaan seksikäs, ei lainkaan vain luuser
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018682Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683041- 161433
- 731043
- 761038
- 27985
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62940- 55933
- 65880
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864