Isoista rinnoista, tiedät sen kyllä ja olis jo aika uskoa. Ehkäpä joku sunkin omista tykkää!
Pidän edelleenkin vain
13
154
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos . Löytyy siis vielä miehiä, jotka pitävät, kun naisella on rinnat joista kiinni saa kunnolla.
- Anonyymi
Aloitus tarkoitettu laudalle naiselle ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus tarkoitettu laudalle naiselle ☝️
Ymmärsin kyllä. Täällä on vaan ylistetty monessa ketjussa pieniä rintoja. Kiva lukea, että isommillekin löytyy faninsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsin kyllä. Täällä on vaan ylistetty monessa ketjussa pieniä rintoja. Kiva lukea, että isommillekin löytyy faninsa.
Eiköhän suurin osa niistä kehuista ole naljailua eikä ihailua.
Sekä isot että pienet rinnat ovat suunnattoman kauniit, mutta paljon tärkempi on ystävällinen ja herttainen luonne.
- Anonyymi
Mulle ainakin merkitsee rintojen koko todella paljon. En minkään pieni tissisen miesmäisen naisen kanssa halua olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle ainakin merkitsee rintojen koko todella paljon. En minkään pieni tissisen miesmäisen naisen kanssa halua olla.
Onhan niitä ihana hyväillä sellaisia käteen sopivia. Tuntuukin jossain..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan niitä ihana hyväillä sellaisia käteen sopivia. Tuntuukin jossain..
Eihän semmoiset lätkät missään tunnu 😝
Anonyymi kirjoitti:
Eihän semmoiset lätkät missään tunnu 😝
Vaimoni jo aikuisella kummitytöllä oli niin pienet rinnat, että hän ei edes käyttänyt tuplapipoa, ennen kuin sai itse lapsen. Näin hänet usein saunassa. Hän oli erittäin kaunis.
- Anonyymi
sokM kirjoitti:
Vaimoni jo aikuisella kummitytöllä oli niin pienet rinnat, että hän ei edes käyttänyt tuplapipoa, ennen kuin sai itse lapsen. Näin hänet usein saunassa. Hän oli erittäin kaunis.
Silloin jos noin on, niin kannattaa käydä ottamassa täytettä! Silikonirinnat on kiihottavat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
samoin kyllä naisella rinnat täytyy olla,laudat ei kiihota vaikka olis kasvoiltaan kaunis.Kokonaisuus ratkaisee ja muodot.
- Anonyymi
Silikonirinnat on rumat. Mene aloittaja katsomaan lehmiä navettaan.
- Anonyymi
Taidat olla vaan joku kateellinen kirjoituksestasi päätellen
Miehet rakastaa isoja rintoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801965
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591686Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1491208Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501072Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 15879
- 69862
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26856