No niin, ukko päätti jo toistamiseen olla sitä mieltä että oma tytär työntää hänen nauttimaan kahviin tai veteen pillereitä. Tuossa aamulla vettä juodessaan kysyi olenko laittanut veteen jotain pillereitä kun olo entistä huonompi... Aiemmin väitti että kahvissa jotain ylimääräistä..
Ukko sekaisin...
6
87
Vastaukset
- Anonyymi
Hoitoon nopeasti.
- Anonyymi
No, laitoitko sinä jotain hänen juomiinsa?
- Anonyymi
Jospa ite keittäisi kahvinsa ja vahtii keitostaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa ite keittäisi kahvinsa ja vahtii keitostaan.
No sanopa muuta. Voisi itse edes yrittää mutta nauttii kun saa pompottaa läheisiä. Kenenkään ei kuuluisi tanssia hänen pillin mukaan. Vetoaa masennukseen, ja jos ei perse homeessa nuku niin valittaa milloin mistäkin. Kohta mennyt useampi viikko kun ei edes käy pesulla.
- Anonyymi
Oletko yhteiskunnan määrämä ja palkallinen hoitaja tuolle miehelle?
Jos olet, ehkä tarvitsisit lisäkoulutusta/treenausta kuinka suhtaudutaan luulotautisiin hoidettaviin.
Jos taas kuulut saman katon alla asuvaan perheeseen, ylläoleva ohje pätee sinuunkin. Niin kauan kuin asutte saman katon alla. - Anonyymi
Virtsatietulehdus tai alkava muistisairaus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285410
- 1621860
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1571515Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231185- 941125
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan40946- 38885