Aihe

Sama uni on muutaman kerran toistunut...

Anonyymi

Muutamana yönä olen nähnyt samaa unta, kun olin opiskelemassa yli 20 vuotta sitten pienellä maalaispaikkakunnalla ja asuin siellä vuokralla.
Olen nähnyt useammankin kerran unta, että vuokra kämppäni on edelleen minulla vuokralla, vaikka tosiasisassa se on jo opiskelun jälkeen vuokrasopimus lopetettu.
Unessa tapahtuu niin, että totean, että en muista olenko irtisanonut vuokrasopimuksen, kun jatkoin sitä kuukaudella, että saan vuokrakämpän tyhjennettyä ja täytyy mennä vuokrakämpälle, kun sinne jäi vielä tavaroita, kun en niitä kaikkea saanut tyhjennettyä ja pitää vuokrasopimus.
Saapuessani vuokrakämpälle ei siellä ole ketään toista vuokralaista ja jääkaappikin on paikallaan ja viimeksi jääkaapin ovi avattu yli puoli vuotta sitten, että varmaan on ruoka pialla, mutta eipä olekaan, kun unessa eli toisessa ulottuvuudessa säilyy ruokakin pilaantumatta jääkaapissa.
Erikoinen uni ja toistuu aina välillä.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yritä tulkita unta oikein. Muuten se ilmestyy aina aina vaan. Ei unia ihan turhaa nähdä, niillä on tarkoitus.

• Anonyymi

Ehkä kaipaat sitä aikaa, siks näet unta tuosta menneisyydestäsi.

• Alitajunnassasi on tunne, että olet unohtanut jotain, kun menet nukkumaan? 🤔

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kapakat auki 18.4. ei hyvää päivää !

Kepu taas kiristänyt kapakat auki. Viime keväänä kapakat oli kiinni 1. kesäkuuta asti ja nyt ne avataan puolitoista kuukautta aiemmin vaikka maassa 50
      Maailman menoa
      312
      10181
    2. Seiska: Sofia Belorf sai ehdollista vankeutta! Rahanpesua ja huumausainerikos...

Sofia Belórf tuomittiin tänään käräjillä rahanpesusta ja huumausainerikoksesta. Napsahti ehdollista ja joutuu korvaamaankin ison tukun rahaa: https://
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      8374
    3. Megasexy! Erika Vikman kiehnää sängyssä punaisessa lateksipuvussa: "Ilman häpeää..."

Ensin tuli Cicciolina, sitten Syntisten pöytä ja nyt Häpeä. Superseksikkäästi pukeutuva Erika Vikman osaa todellakin kohahduttaa vai mitä mieltä olet?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      5648