Mieheni käyttää minua hyväksi

Anonyymi

Mieheni kiristää minua rakennustöillä.Omakotimme ei ole vieläkään valmis.Siinä on vakavia sähköteknisiä puutteita ja työt jätetty kesken.Ollut jo yli 10 vuotta.Mikään keskustelu viimeistelystä ei auta.Olen hänen mielestään hullu jos nostan ko.asiat esille.Tuotteetkin ovat muuttuneet niin paljon että enää ei saa samaa sarjaa.Pelkään joskus henkeni puolesta kun hän on niin välinpitämätön.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ero?

      • Anonyymi

        Ikinä et saa eroa minusta et ikinä saa olla kenenkään kanssa sillein ja ikuisesti olet vain minun ikioma rakkaus


    • Anonyymi

      Miehesi ei saa mitään aikaan, hommat ovat seisseet yli 10 vuotta.
      Shkötöitä saa tehdä vain ammattitutkinnon suorittanut. Ilmeisesti miehesi on sähkömies.
      Sinä et tee mitään, miehesi ei tee mitään, ammattilaisia ette osaa kutsua paikan päälle. Sinä kitiset tyhjän panttina, että miehesi kiristää rakennustöillä.
      Miten se kiristää? Olemalla laiska?

      Jos teillä on uudisrakennus, sen pitää valmistua luvassa määritettyyn määräaikaan mennessä.
      Jos teillä on vanha kämppä jota remppaatte ja himassanne sähköt hapsottaa miten sattuu jännitteellisenä, niin menet sinne sähkötaululle ja nappaat sulakkeet irti.
      So simple. Ei tule kellekään sähköiskua eikä tulipaloa minnekään. Sitten soitat sähköasennusliikkeeseen ja kutsut ammattimiehet paikalle. Ne tekee duunit ja sinä maksat.
      Mikäli teillä repsottaa muutkin paikat samalla lailla kuin sähköt, niin ei muuta kuin opettelet käyttämään työkaluja ja ryhdyt tekemään. Muista kuitenkin että LVI-töitäkään ei amatöörit saa tehdä. Ota siihenkin joku joka tietää mitä tekee.

      Jos et halua asua keskeneräisessä talossanne, etkä halua itse tehdä mitään, muuta muualle. Vuokraat asunnon jostain, pakkaat kassisi ja lähdet.

      Jotenkin tuntuu, että sinä ja miehesi, te ansaitsette todella toisenne. Vakka on kantensa valinnut.

    • Anonyymi

      Kaipa nyt aikuinen nainen osaa itsekin tilata sähkömiehen tekemään työt jos ukko ei saa aikaiseksi. Eikä niitä nyt periaatteessa saa tehdäkään kun ammattilainen. Ja ota kunnon palovakuutus kohta tönö tulessa. Kun hommat jätetään puolitiehen.

      • Anonyymi

        Se on sähköasentaja ei mikään sähkömies/ nainen. LVI asentaja ei putkimies/ nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sähköasentaja ei mikään sähkömies/ nainen. LVI asentaja ei putkimies/ nainen.

        Niin oliko muuta? Pilkunussija!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3608
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      198
      1720
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1347
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      148
      1224
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      865
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      56
      833
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      830
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe