Tinder vika jota ei korjata

Anonyymi

Tinderissä on ollut pitkään jokin bugi koodaus vika. Olen käyttänyt Tinderiä yli 4 vuotta ja tiedän milloin se toimii. Nyt ehkä viimeisen puolen vuoden ajan on ollut ongelma kun asentaa Tinderiin käyttäjätilin niin se on jossain jumi välitilassa eikä toimi alkuun ollenkaan.

Ongelmatilassa pystyy selaamaan profiileja läpi ja tykkäämään heistä, mutta kun poistut Tinderistä ja menet uudelleen takaisin niin kaikki samat naamat tulevat uudelleen. Eli tykkäykset eivät mene perille.

Myös Super tykkäyksiä oli jossain vaiheessa loputon määrä, mutta nekään eivät menneet perille, vaan samat naamat tulivat aina uudelleen kun poitui Tinderistä ja palasi takaisin.

Ilmeisesti oma profiili on myös jossain ongelma välitilassa. En saa enää tykkäyksiä keneltäkään mikä on täysin poikkeuksellista, en edes yhtä ainutta. Todennäköisesti minun profiili ei näy kenellekkään.

Kun yritän poistaa käyttäjätilin, niin Tinder ei anna sitä poistaa. Valittaa jostain muistaakseni yllättävästä viasta ja pyytää yrittämään myöhemmin uudelleen.

Ongelma aina korjaantuu kun laitan viestiä Tinderin ylläpidolle. Ylläpito sanoo vain katsoneen minun profiilia ja kertoo ettei mitään ongelmaa ole. Silti tällä toimenpiteellä aina Tinder alkaa toimimaan. En tiedä mitä ne tekevät, tietävätkö edes itsekkään, mutta ongelma poistuu kun katsovat minun profiilin. Heti heidän sähköposti vastauksen jälkeen alkaa minulle tulemaan tykkäyksiä ja myös minun tykkäys painaukset menevät perille ja tulee matcheja. Tämän jälkeen myös käyttäjätilin poistaminen onnistuu halutessaan, sekin ongelma korjaantuu.

Onko muilla samanlaista ongelmaa tai onko muualla ollut puhetta ja mikä voisi ratkaista ongelman lopullisesti? En jaksaisi aina laittaa viestä sinne ylläpitoon ja naukua samasta ongelmasta aina toistamiseen. Ja he vastaavat ettei muka mitään ongelmaa löydy, kun samalla korjaavat ongelman eivätkä tiedä mitä tekivät ja miten korjasivat.

Todennäköisesti en ole ainut ongelman kanssa, mutta jotku eivät ymmärrä miksi eivät saa tykkäyksiä, koska Tinderi ei toimi.

8

3085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tinderissä on niin paljon bugeja että en tiedä mistä aloittaa.
      Näkyvyysongelmat ja tykkäysten meneminen perille ja joskus jopa viestien meneminen perille... Kaikkea saa pelätä että toimiiko sovellus kunnolla.
      Ihmeellisen huonosti toimiva on kun vertaa muihin sivuihin tai sovelluksiin.

    • Anonyymi

      Tinder on ihan kusetuspalvelu - näinkö kauan meni kun huomasit. Ne tahallaan estää paren muodostumisen siellä ylläpidossa että hakkaat päätä seinää ja rupeat maksamaan kaikista ominaisuuksista ja sittenkään ei sovellus "toimi"

      • Anonyymi

        Näin pääsi käymään , ihan sysipaskaa siellä ne ettei ainakaan tolle eikä tolle jos tulee tykkäyksiä ilman että ostat lisäpalveluita siis niin paskaa koko tinder kyllä siellä löytyy mutta sä et oikeesti näe kaikkia eikä sua näytetä jos muutenkin tulee tykkyä.....


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ihan samaa paskaa ,,,rahaa menee ,,,


    • Anonyymi

      Ei oo koskaan ole toiminut näin huonosti kuin edellisen kerran ollessani uudelleen. Mitkään tykkäykset eivät mene perille vaan kuva on heti uudelleen pakassa, myös viestit tökkii😓

    • Anonyymi

      Aivan sama ongelma!

    • Anonyymi

      Täyttä paskaa. Liityin niin pari päivää sain tykkäyksiä ja sitten mut "varjobannattiin" etten näkynyt enää kenellekään. En usko että musta tykkäykset loppuivat parin päivän jälkeen kuin seinään...

      Yrittävät varmaan saada myytyä maksullista palveluaan. Haistakoot pitkät. Euroakaan eivät multa saa ja siirryn kohta muihin deittipalveluihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe