Tinder naiset

Anonyymi

On liian kauniita meille tavis miehille. Ei tule osumia edes mielestäni naisilta joka on tavis nelikymppinen ja lapsia niin eivät pidä tavis miestä minään joten ei tule osumia. On ihan mahdotonta tutustua naisiin ja saada parisuhde aikaiseksi koska naiset pitää tasoaan korkeampana kun ovatkaan.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hmmm. Vaikka nainen olis päälle kolmekymppinen ja omais lapsia, niin ei se äitiys poista naisen naiseutta. Päinvastoin, oon huomannut, että ovat monesti lapsettomia fiksumpia, tietävät mitä tahtovat ja aikuistuneet lasten myötä. Usein näin. Arvostan heitä suuresti ja toivon etteivät lasten vuoks ketä tahansa otakkaan elämäänsä. Monet muutkin kuin lapsia omaavat naiset, ovat mieluummin yksin kuin tyytyvät ihan kivaan ja se on ihan ok. Etsiä saa silti kumppania ja ovea siten auki pitää netissäkin. Treffimarkkinat on kovat ja naisellakin täys oikeus valita se osuva itselleen jos kohdille osuu. On ne monimutkaisia mutta mielenkiintoisia ja ihania.

• Anonyymi

Oli kyllä harvinaisen kaunis kirjoitus ja varmasti loi monelle kanssasisarelle näin kevään korvilla uutta toivoa ja valoa. Niitä maahanpolkijoitakin löytyy ja toisten itsetunnon lyttääjiä, niin tällaista positiivisuutta toivoisi elämään enemmänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli kyllä harvinaisen kaunis kirjoitus ja varmasti loi monelle kanssasisarelle näin kevään korvilla uutta toivoa ja valoa. Niitä maahanpolkijoitakin löytyy ja toisten itsetunnon lyttääjiä, niin tällaista positiivisuutta toivoisi elämään enemmänkin.

Ollos hyvä. On meitä hyviäkin miehiä, joita peilikin kestää. Osuvaa etsin itsekkin.. Eli sais olla nätti omaan silmään, itsestään huolta pitävä, mutta ehdottomasti myös kaunis sisäisesti. Kävi jokseenkin sääliksi tuo aloitus, kun mies puhuu itsestään taviksena ja nainen arvotetaan osittain sillä että onko lapsia. Jokainen aikuinen mies tajuaa että lapsettomia löytyy parikymppisistä enempi. Ns aikuiset naiset ovat niitä jo saaneet ja hyväkin niin kun naisen ikä tulee vastaan lapsien saannissa nopeammin kuin miehillä.
        Noh, toivotaan onnea sen oman kullan löytymiseen kaikille etsiville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollos hyvä. On meitä hyviäkin miehiä, joita peilikin kestää. Osuvaa etsin itsekkin.. Eli sais olla nätti omaan silmään, itsestään huolta pitävä, mutta ehdottomasti myös kaunis sisäisesti. Kävi jokseenkin sääliksi tuo aloitus, kun mies puhuu itsestään taviksena ja nainen arvotetaan osittain sillä että onko lapsia. Jokainen aikuinen mies tajuaa että lapsettomia löytyy parikymppisistä enempi. Ns aikuiset naiset ovat niitä jo saaneet ja hyväkin niin kun naisen ikä tulee vastaan lapsien saannissa nopeammin kuin miehillä.
        Noh, toivotaan onnea sen oman kullan löytymiseen kaikille etsiville.

"On meitä hyviäkin miehiä, joita peilikin kestää."

Ootko vähän yksinkertainen.

• Anonyymi

Eivät pidä tavis miehiä minään koska heidän ei tarvitse. He saavat seksiä paljon tasokkaammiltakin miehiltä, miksi vaivautua Perus Penan kanssa vällyjen alle harrastamaan surkeaa nyhjäystä kun voi nauttia parhaaseen A-ryhmään kuuluvasta uroksesta. Kyseessä puhdas Win-Win tilanne, A-ryhmän mies pystyy pitämään seksuaalisesti tyydytettynä helposti 10 naista ja naiset saavat laadukasta seuraa. Penaa tilanne tietysti harmittaa, mutta sellaista elämä on. Penan kannattaisi keskittyä enemmän elämän muihin iloihin ja nauttia vaikka matkustelusta ja hyvästä ruoasta, niihin Penan palkka riittää paremmin kun ei ole kallista perhettä huollettavana.

• Siksi poistin tinderin ku en jaksa naisia.. ei kelpaa naisille tavallinen mies. Pitäs olla rahaa ja koulutettu mies.

• Anonyymi

Laita kokeeksi korkeakoulutus ja toimitusjohtajan titteli. Kokeile auttaako.
        Uskon että auttaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Laita kokeeksi korkeakoulutus ja toimitusjohtajan titteli. Kokeile auttaako.
        Uskon että auttaa.

Vittu en tod. Niin tyhmä en ole.

• Anonyymi

Näin tehden saat seksiä helposti ja älä vahingossakaan sano ettei profiilin tiedot pidä paikkaansa.

• Anonyymi

Olen liian komea enkä saa naisia ollenkaan. Naiset ei halua tutustua kun eivät uskalla näin komealle miehelle jutella.

• Anonyymi

TikTok-poliisi oli aamulla TV:ssä, tekee omia opetusvideoitaan, harmi vaan kun puuttuu niistä se opetus aina miten pitäisi toimia silloin kun keskusrikospoliisi tekee valtiopetoksia ja rikoksia, ottaisi toimintaohjeet sellaisen varalle seuraavaan jaksoonsa :D

• Mä oon alkanut vaa tulee vihasemmaksi kun naisille ei vain saatana kelpaa mikään.vaikka ruma en ole.

• Mulla menee hermot oon agressiivinen. Pommitan ihmisiä. En jätä ihmisiä rauhaan. Töissä pakko käyttäytyä hoitaa hommat. Mutta naistenkaa menee hermot. Ei niitä kiinnosta tavata ei ees lihavia..musta on tullut vihanen ja haukun naisia.

• Oon turhautunut sinkkuuteen. Haluaisin helvetisti naisen. Vaikka lihavan en ketä vaan. Mutta olen tosi vihainen turhautunut ku en saa naista

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

Oon turhautunut sinkkuuteen. Haluaisin helvetisti naisen. Vaikka lihavan en ketä vaan. Mutta olen tosi vihainen turhautunut ku en saa naista

Vihainen mies on pelottava! Ihan sama, vaikka olisi mister Universum niin nainen ei lähtökohtaisesti kiinnostu vihaisesta miehestä 😠

• Anonyymi kirjoitti:

Vihainen mies on pelottava! Ihan sama, vaikka olisi mister Universum niin nainen ei lähtökohtaisesti kiinnostu vihaisesta miehestä 😠

Ei sitte näköjään. Helpompi luovuttaa ja olla yksin. Parempi kun ei kaipaa enää naista ollenkaan.

• Vaikka olis 10 eri deitti paikkaa. Naisia ei kiinnosta. Eivät saatana koskaa ite ota yhteyttä.

• Anonyymi

Ne jotka etsii tinderistä seuraa ovat sellaisisia ihmisiä joissa on joku paha vika luonteessa ettei niitten ex kumppani kestänyt sitä ja ero tuli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2503
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1556
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      121
      1334
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1140
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1080
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      24
      912
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      902
    8. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      261
      893
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      212
      871
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      805
    Aihe