Testi, mikä väri kuvastaa persoonallisuuttasi

https://anna.fi/hyvinvointi/itsetuntemus/testaa-mika-vari-kuvastaa-persoonallisuuttasi

Mulle tuli keltainen:

Olet keltainen
Olet aurinkoinen, luova ja puhelias keltainen. Tykkäät olla esillä, viihdyttää muita jutuillasi ja pohtia ajatuksiasi ääneen.

Tällainen olet parhaimmillasi: luova, sosiaalinen, avoin, innostava, joustava, vakuuttava, ilmaisuvoimainen, huumorintajuinen, visionääri.

Tällainen olet pahimmillasi: keskittymiskyvytön, hermostunut, hätääntynyt, ajattelematon, impulsiivinen.

Näitä asioita sinun kannattaa kehittää itsessäsi: ajantaju, objektiivisuus päätöksenteossa.

32

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen sininen. Tuskin mikään yllätys. Mutta nytpä sen tietää myös "Anna panna"-lehti.

      "Näitä asioita sinun kannattaa kehittää itsessäsi: positiivisuus, avoimuus omista tunteista."

      Höh, olen hyvin usein positiivinen. Mulla ei vain ole mitään tarvetta kylvää sitä ympäriinsä. Ja päin vastoin yritän piilottaa paremmin myös negatiiviset tunteet. Positiivisten suhteen se onnistuu jo varsin hyvin.

      • Anonyymi

        Olin kans sininen.


      • Anonyymi

        Mä kyllä yllätyin kun sain kanssa vastaukseksi sinisen.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyllä yllätyin kun sain kanssa vastaukseksi sinisen.

        -flowersreally-

        Testissä kai heiteltiin mustikoita, puolukoita, tyrnimarjoja ja herneitä eri kuppeihin ja lopuksi lasketaan mihin tuli eniten. Vaihtoehdot olisivat olleet happy-go-lucky, pomottaja ja sosiaalinen kynnysmatto.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Testissä kai heiteltiin mustikoita, puolukoita, tyrnimarjoja ja herneitä eri kuppeihin ja lopuksi lasketaan mihin tuli eniten. Vaihtoehdot olisivat olleet happy-go-lucky, pomottaja ja sosiaalinen kynnysmatto.

        Mjoo. Ei ollut viinirypälettä, lakkaa tai muitakaan välimalleja. Aika vähällä määrällä kysymyksiä myös tekivät johtopäätöksen.

        Toisaalta mitäpä sitä kysymyksiä ja aikaa haaskaamaan jos tulos on joka tapauksessa sama.

        -flowersreally-


    • Anonyymi

      Mielenkiinnosta testasin ja tulos jotakuinkin sinnepäin;)

      Olet vihreä

      Olet kärsivällinen ja luotettava vihreä. Olet hillitty, ystävällinen, lojaali, huomioonottava, tasapuolinen, oikeudenmukainen ja auttavainen sekä loistava kuuntelija. Miellyttämishalusi saattaa toisinaan koitua heikkoudeksesi.

      • Anonyymi

        Vihreähän se oli mullakin. Oletinkin etukäteen olevani vihreä, vaikka en ollut edes tietoinen miten ko. väri oli tässä määritelty. En siis ollut lukenut vielä tota määritelmää sulta. Hassuahan se on, vihreä on lempivärinikin. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreähän se oli mullakin. Oletinkin etukäteen olevani vihreä, vaikka en ollut edes tietoinen miten ko. väri oli tässä määritelty. En siis ollut lukenut vielä tota määritelmää sulta. Hassuahan se on, vihreä on lempivärinikin. 😅

        Itsekin pidän vihreästä väristä. Sopii ykkösväriini mustaan hyvin pariksi.
        🤩


    • Olet rauhallinen ja hyväntahtoinen vihreä. Sinulla on aina aikaa auttaa ja tukea ystäviäsi ja muita läheisiäsi. Ihmissuhteiden vaaliminen käy sinulta kuin luonnostaan.

      Tuo rauhallisuus ja hyväntahtoisuus pitää paikkansa, ainakin useinmiten. No, pidän kyllä vihreän eri sävyistä, yhteen aikaan vihreä olikin mun lempiväri numero yksi. Tällä hetkellä mun ykköslempivärejä ovat kyllä punaisen eri sävtr kuten esim. kirkkaanpunainen, pinkki, vaaleanpunainen, mutta tykkään edelleen vihreästäkin ja oranssistakin pidän jonkun verran (appelsiininoranssi ja poltettuoranssi).

      Neutraaleista väreistä suosikkejani ovat mm. vaaleanharmaa ja vaalea beige/hiekka.

    • Anonyymi

      Olen keltainen siis testin mukaan ei ihonvärini eli ei maksasairautta

    • Anonyymi

      Olet punainen
      Olet päättäväinen, määrätietoinen ja itsevarma punainen. Vaadit itseltäsi paljon, sillä haluat menestyä elämässä. Nautit kilpailemisesta.

      Tällainen olet parhaimmillasi: energinen, positiivinen, suoraviivainen, päättäväinen, määrätietoinen, itsevarma, vahva.

      Tällainen olet pahimmillasi: hyökkäävä, hallitseva, määräilevä, vaativa.

      Näitä asioita sinun kannattaa kehittää itsessäsi: kärsivällisyys ja joustavuus, kyky huomioida toisten tarpeet.

      Ja kyllä, täysin samaa mieltä.
      Olen oppinut tuntemaan itseni aika hyvin ja tiedostan myös hallitsevan ja vaativan puoleni. Sitä joudun välillä jarruttelemaan.

    • Anonyymi

      Olen keltainen, vaikka omasta mielestäni olen laivaston sininen: Olet aurinkoinen, luova ja puhelias keltainen. Tykkäät olla esillä, viihdyttää muita jutuillasi ja pohtia ajatuksiasi ääneen.

    • Anonyymi

      Olen keltainen...
      Vähän arvasin kun...T:Elluhallo...☀️☀️☀️☀️

    • Anonyymi

      "Olet päättäväinen, määrätietoinen ja itsevarma punainen. Vaadit itseltäsi paljon, sillä haluat menestyä elämässä. Nautit kilpailemisesta."

      Mä sain tällaisen määritelmän itsestäni. "Nautit kilpailemisesta"; pitää paikkaansa!
      Nämä testit on kyllä täyttä hölynpölyä, mutt leikillään näitä toisinaan täytän.
      trollikka

    • Anonyymi

      Vaikea testi. Tein kaksi kertaa, koska oli ihan tasaveroisia vaihtoehtoja. Olen sininen ja keltainen.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Eli vihreä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli vihreä.

        Ei eli, vaan sekä vihreä = minussa on vihreääkin. Punaista vähiten.

        Värit ovat testissä sininen, vihreä, keltainen, punainen. Keltainen ja punainen ovat ekstroverttejä. Sininen ja vihreä introverttejä.

        - Sheena


    • Anonyymi

      No, jaa..

      "Olet sininen
      Olet suunnitelmallinen ja analyyttinen sininen. Olet oikeudenmukainen perfektionisti. Haluat, että asiat hoidetaan demokraattisesti ja sääntöjen mukaan.

      Tällainen olet parhaimmillasi: tarkka, analyyttinen, kohtelias, yhteistyöhaluinen, yksityiskohdat huomioiva, harkitseva, asiallinen.

      Tällainen olet pahimmillasi: pikkumainen, yksityiskohtiin takertuva, päättämätön, epäluuloinen, kylmä, huumorintajuton.

      Näitä asioita sinun kannattaa kehittää itsessäsi: positiivisuus, avoimuus omista tunteista."

      W.

    • Mäkin olin keltainen, mutta varmaan puoleen kysymyksistä en löytänyt ihan täsmällistä vastausta, joten piti soveltaa... vähän hupsu kysely... 😁

    • Olet sininen
      Olet suunnitelmallinen ja analyyttinen sininen. Olet oikeudenmukainen perfektionisti. Haluat, että asiat hoidetaan demokraattisesti ja sääntöjen mukaan.

      Tällainen olet parhaimmillasi: tarkka, analyyttinen, kohtelias, yhteistyöhaluinen, yksityiskohdat huomioiva, harkitseva, asiallinen.

      Tällainen olet pahimmillasi: pikkumainen, yksityiskohtiin takertuva, päättämätön, epäluuloinen, kylmä, huumorintajuton.

      Näitä asioita sinun kannattaa kehittää itsessäsi: positiivisuus, avoimuus omista tunteista.
      -----------
      Semmonen analyysi, sanoisin että pitää oikeastaan aika hyvin paikkansa 🙄

      • Anonyymi

        Lisäksi mielenterveytesi pitäisi parantua sen verran pääset irtautumaan liljalaaksolaisesta satumaailmastasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi mielenterveytesi pitäisi parantua sen verran pääset irtautumaan liljalaaksolaisesta satumaailmastasi.

        Kyllä mun mielenterveys on ihan hyvällä mallilla tällä hetkellä, viimeksi eilen psyk. sairaanhoitaja soitti, kun koronan takia nuo kontaktit ovat olleet pitkälti etänä. Eiköhän ammatti-ihminen olisi tunnistanut, jos päässäni olisi pahasti jotain vialla ja raportoinut siitä lääkärille eteenpäin 🙄 Tai kun kävin tänään aamulla joskus puoli ysiltä Prismassa ostoksilla niin en mä siellä panikoinut tai mitään, kunhan tein ostokseni kaikessa rauhassa ja mahdollisimman turvallisesti.

        Mutta mitään liljalaaksolaista satumaailmaa mulla ei ole palstalla eikä pääkopassani. Kyllähän esim. Liljalaakson Timppa ja tämän "perheen"jäsenet Jansku, Bicky Jr. Mohammed ja Minttu-Petteri ovat ihan todellisia henkilöitä ja osa edellämainituista kirjoittelee myös palstalle omalla rekisteröidyllä tunnuksellaan, käyttäen omaa konettaan tai puhelintaan 😊😊😊


      • peris234 kirjoitti:

        Kyllä mun mielenterveys on ihan hyvällä mallilla tällä hetkellä, viimeksi eilen psyk. sairaanhoitaja soitti, kun koronan takia nuo kontaktit ovat olleet pitkälti etänä. Eiköhän ammatti-ihminen olisi tunnistanut, jos päässäni olisi pahasti jotain vialla ja raportoinut siitä lääkärille eteenpäin 🙄 Tai kun kävin tänään aamulla joskus puoli ysiltä Prismassa ostoksilla niin en mä siellä panikoinut tai mitään, kunhan tein ostokseni kaikessa rauhassa ja mahdollisimman turvallisesti.

        Mutta mitään liljalaaksolaista satumaailmaa mulla ei ole palstalla eikä pääkopassani. Kyllähän esim. Liljalaakson Timppa ja tämän "perheen"jäsenet Jansku, Bicky Jr. Mohammed ja Minttu-Petteri ovat ihan todellisia henkilöitä ja osa edellämainituista kirjoittelee myös palstalle omalla rekisteröidyllä tunnuksellaan, käyttäen omaa konettaan tai puhelintaan 😊😊😊

        Perin mielenkiintoista ja rohkaisevaa, että sinäkin olet käynyt Prismassa ostoksilla ja kätevästi kuitannut bonukset tilillesi. Minunkin olisi huomenna töiden jälkeen tarkoitus käydä Myllyn Prismassa ostamassa viikonlopuksi ruokatarvikkeita ja muita päivittäistavaroita. Ainakin viipaloitua sekaleipää, lauantaimakkaraa, nakkeja, lihapullia, pakasteranskalaisia, koiranruokaa, vaimolle siideriä, itselle pari ykkösolutta tai puolen litran keskiolut, wc-paperia, käsidesiä, kasvomaskeja.

        Kivan ajankohdan onnistuit valitsemaan kauppareissullesi, itse olin aamulla puoli yhdeksältä Excel-taulukkojen ja CAD-piirrustusten äärellä. Ei varmasti tullut kalliiksi ostoksesi? Luulisi että yhden hengen talouden kauppareissuun harvemmin yli sataa euroa menee?


      • liljalaakson_timppa kirjoitti:

        Perin mielenkiintoista ja rohkaisevaa, että sinäkin olet käynyt Prismassa ostoksilla ja kätevästi kuitannut bonukset tilillesi. Minunkin olisi huomenna töiden jälkeen tarkoitus käydä Myllyn Prismassa ostamassa viikonlopuksi ruokatarvikkeita ja muita päivittäistavaroita. Ainakin viipaloitua sekaleipää, lauantaimakkaraa, nakkeja, lihapullia, pakasteranskalaisia, koiranruokaa, vaimolle siideriä, itselle pari ykkösolutta tai puolen litran keskiolut, wc-paperia, käsidesiä, kasvomaskeja.

        Kivan ajankohdan onnistuit valitsemaan kauppareissullesi, itse olin aamulla puoli yhdeksältä Excel-taulukkojen ja CAD-piirrustusten äärellä. Ei varmasti tullut kalliiksi ostoksesi? Luulisi että yhden hengen talouden kauppareissuun harvemmin yli sataa euroa menee?

        Joo ajattelin että torstai-aamu olisi rauhallinen ajankohta käydä kaupassa, varsinkin kun heräsin muutenkin suht aikaisin eikä tarvinnut vielä pitää työpuhelinta päällä tuohon aikaan. Muuten tulee enemmän käytyä Lidilissä ja ideaalitilanne olisi poimia "rusinat pullasta" eri kauppojen hyllyiltä, mutta pienimmällä altistumisriskillä tässä selvittiin.

        Itse ostin mm. tuoremehua, wc-paperia, sytytysnestettä, kebab-suikaleita, jauhelihaa ja pata-aineksia, täysjyvänuudeleita, erimakuisia proteiinirahkoja, näkkileipää, metwurstia, karkkia, kissanruokaa, jälkiuunilastuja eli eräänlaisia ruis- ja kaurasnackseja. Nämä teki viitisenkymppiä ja inffopisteestä ostin pari toppaa sätkätupakkaa ja neljä pakettia sätkäpapereita, jotka tekivät noin pari kymppiä. Niin ja tankkasin Lagunan 40 eurolla. Eli menihän se yli satasen. Oivoi... kallista tämä elämä... Onneksi sentään kilahtaa bonukset S-tilille kuten sanoitkin 😊😊😊😊😊😊


      • Anonyymi
        liljalaakson_timppa kirjoitti:

        Perin mielenkiintoista ja rohkaisevaa, että sinäkin olet käynyt Prismassa ostoksilla ja kätevästi kuitannut bonukset tilillesi. Minunkin olisi huomenna töiden jälkeen tarkoitus käydä Myllyn Prismassa ostamassa viikonlopuksi ruokatarvikkeita ja muita päivittäistavaroita. Ainakin viipaloitua sekaleipää, lauantaimakkaraa, nakkeja, lihapullia, pakasteranskalaisia, koiranruokaa, vaimolle siideriä, itselle pari ykkösolutta tai puolen litran keskiolut, wc-paperia, käsidesiä, kasvomaskeja.

        Kivan ajankohdan onnistuit valitsemaan kauppareissullesi, itse olin aamulla puoli yhdeksältä Excel-taulukkojen ja CAD-piirrustusten äärellä. Ei varmasti tullut kalliiksi ostoksesi? Luulisi että yhden hengen talouden kauppareissuun harvemmin yli sataa euroa menee?

        Haima-ana se jaksaa :)


    • Anonyymi

      Mikä leipä minä oon????

      • Pettuleipä? :)


    • Olet suunnitelmallinen ja analyyttinen SININEN. Olet oikeudenmukainen perfektionisti. Haluat, että asiat hoidetaan demokraattisesti ja sääntöjen mukaan.

      Tällainen olet parhaimmillasi: tarkka, analyyttinen, kohtelias, yhteistyöhaluinen, yksityiskohdat huomioiva, harkitseva, asiallinen.

      Tällainen olet pahimmillasi: pikkumainen, yksityiskohtiin takertuva, päättämätön, epäluuloinen, kylmä, huumorintajuton.

      Näitä asioita sinun kannattaa kehittää itsessäsi: positiivisuus, avoimuus omista tunteista. 🤔

    • Ostin tulevalle suloiselle vaimolleni läpinäkyvän KELTAISEN baby doll -yöpaidan kihlajaislahjaksi yli 50 wee sitten. Hän käytti sen yläosaa vieraidenkin yöpyessä kesämökillä ja aamupalaa tarjotessaan, kunnes se lopulta kirjaimellisesti kului loppuun.

      Edelleen tulee minulle mieleen, että prinsessalla kuuluu olla on päällään keltainen yöpuvun yläosa, ja että hän on täydellinen ilman meikkiä.

      • Muuten huomasimme taannoin Latviassa, että ilmestyi miehille suunnattu lehti, Printsese. Ostin numeron ja huomasin, että siinä oli todella kauniita prinsessamaisia kuvia.


    • Minulle tuli keltainen.

      En tosin halua olla esillä tai tykkää viihdyttää muita. Olen hieman epäsosiaalisuuteen taipuvainen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe