Maksullinen vaihtoehto

Anonyymi

Tässä varmaa täytyy vain käydä maksullisilla kun ei koskaa kelpaa naisille. Mites muut miehet?

17

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käyn maksullisilla 5-6 kertaa kuukaudessa koska muija ei terveydellisistä syistä pysty. Asun tosin maassa missä maksulliset ei ole niin kalliita kuin suomessa.

• Täälä ovat kalliita. Usein tekis mieli koskea naista ja semmosta. Mut ei saa naista ja on sinkkuna pakko kai maksaa.

• Anonyymi

No sellasta se on.. toiset saa naisia ja toiset ei.

• Itse haluan naista koskea ja läheisyyttä mut ei noille koskaa kelpaa...

• Anonyymi

Se on hyvä vaihtoehto ja kannattaa käydä. Maksulliselta saa heti toisin kun jos sulla olis oma vaimo niin se keksii tekosyitä miksi seksiä ei jaksa harrastaa.

• Anonyymi

Hyvästä seksistä naiset ei kieltäydy.

• Anonyymi

joo mutta maksaa, en jaksa tuhlata enää rahaa, pärjään ilman seksiä

• Anonyymi

Olis kiva hiplata naisen pyllyä aah tekisi mieli

• Anonyymi

Kyllä välillä pitää käydä naimassa että pysyy mieli virkeenä.

• Anonyymi

Kevät kiima alkaa kohta ja tinder naiset heräilee. Just juttelin yhden naisen kanssa ja se haluaa frends with benefits suhteen kanssani.

• Anonyymi

Hauska aloitus, voi olla myös niin että mies käy maksullisissa naisissa koska normaalit naiset eivät kelpaa miehelle. Siinäpä apinoille pähkinä purtavaksi. Meneekö jo vaikeaksi älykkyydellä jota olette ammentaneet vain näiltä höpötyspalstoilta?

AsianVierestä

• Anonyymi

Varatut käy maksu naisten luona juttelemassa siitä miten muija pihtaa. Maksu naisia on erilaatuisia. Jotkut on todella rumia ja jotkut todella kauniita. Itse suosin kauniita ja maksan siitä vaikka mitä.

• Anonyymi

Onko maksullisia miehiä ja mistä niitä löytyy??
      Naiselle 😊

• Anonyymi

Voi maksaa minulle 400 euroa tunti. Sillä saa hierontaa orgasmilla ja yhdynnän.

• Anonyymi

En pystyisi maksullisen naisen kanssa olemaan kahdesta syystä eli ei ole rahaa ja haluan pussata pimppiä ja maksullisen pimppiä ei pysty pussailemaan kun miettisi sukupuolitauteja ei pystyisi edes pussailemaan eli ei siinä paljon naiselle ihanaa tekis

• Pakkohan se maksaa kun ei saa läheisyyttä koskaa,, ei voi ees pussata naista

• Anonyymi

Maksullisesta tulee mieleen joku kolikkoautomaatti. Eikö siitä joutuisi johonkin hullujenhuoneelle, jos jonkun pysäköintiautomaatin kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2462
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      32
      1596
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      21
      1522
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1458
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1263
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      345
      1142
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1015
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      58
      1005
    9. 122
      841
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      825
    Aihe