Ole ilkeä eikä halua toiselle mitään pahaa. Juoruilu ja ilkeily osuu usein omaan nilkkaan. Tietoinen satuttaminen on ilkeää ja ymmärrys ei sellaiseen riitä. 😟
Ystävä EI koskaan
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää ystävänpäivää näin jälkikäteen.
- Anonyymi
Juuri näin. Itsekin sain tietää ystäväni puhuneen minusta selän takana mutta vielä en tiedä, missä laajuudessa. Jos selviää, että kovinkin monelle, niin en pysty kyllä sitä antamaan anteeksi. Mä en ymmärrä sellaista, että ollaan kasvotusten ystäviä, mutta selän takana haukutaan, arvostellaan ja puhutaan pahaa.
- Anonyymi
Harmillista. Kunnollista kaveria on vaikea löytää.
- Anonyymi
Minusta se on ystävyydessä anteeksi antamatonta että hylkäät toisen hädän hetkellä et pidä yhteyttä jne. Turha silloin enää vuosien päästä tulla esittämään ystävää kun et ole läsnä silloin kun tarvitaan. Erimielisyydet voi ratkoa mutta se että ystävään ei voi luottaa on silloin välit lopullisesti menneet.
- Anonyymi
Eipä ole ollut tarvetta ystävälle eikä ole mitään tarvetta tutustua keneenkään. Aika näyttää tuleeko sellaista tarvetta, ehkä ei koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole ollut tarvetta ystävälle eikä ole mitään tarvetta tutustua keneenkään. Aika näyttää tuleeko sellaista tarvetta, ehkä ei koskaan.
En täältä kyllä ystäviä mitään etsi. Eli ei koske minua. Minulla on jo omat ystävät ja uusia tulee etsimättä jos tulee.
- Anonyymi
Masentavaa, mutta totta. Aitoja ja rehellisiä ihmisiä on todella vähän näinä päivinä. Kun löydät ystävän niin vaali sitä suhdetta ne ovat kultaakin arvokkaampaa. Aikuistuessa on huomannut miten jotkit ihmiset joiden kanssa luuli että olisi aina kavereita eivät ikinä olleetkaan ystäviäsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446