Haaveissa uskallan kysyä sinulta, että karkaatko kanssani huomenna mökilleni viikonlopuksi. Mulla olis valmiina muutama hyvä punaviini ja saunan lämmitystä tiedossa. Saisin paistaa sinulle hyvän pihvin ja käpertyä viereesi sohvalle hyvän leffan pariin. Kynttilät palaisivat ja ihomme olisivat saunan raikkaat. Tuntisin kätesi ympärilläni ja saisimme jutella kaikesta, kaikessa rauhassa.
Lähtisitkö?
Viikonloppu
20
231
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu kuka olet? Hänen kanssaan kyllä.
- Anonyymi
Olen se nainen joka ei uskalla sanoa tuota ääneen, vaikka toinen olisi 50 cm päässä itsestäni. Kaikkea muuta höpöttelen kyllä 🤓
- Anonyymi
Miehelle?
- Anonyymi
Miehelle on. Miehelle joka on 💎
- Anonyymi
Yhden miehen kanssa ehdottomasti kyllä.
- Anonyymi
No huh huh! Ihan varmasti lähtisin jos minulle olis!
- Anonyymi
Jos on just sulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on just sulle?
No sanotaanko, että sopisi suoraan haaveisiin. Paitsi että olisi liian hyvää ollakseen totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sanotaanko, että sopisi suoraan haaveisiin. Paitsi että olisi liian hyvää ollakseen totta.
Kerro naisesta jotain. Jos oon hän...
-ap- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro naisesta jotain. Jos oon hän...
-ap-Tummat hiukset, hoikka ja on vaan niin nätti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tummat hiukset, hoikka ja on vaan niin nätti!
Voi ei, oon vaalee. En niin hoikkaa, mutta itelle sopivan nätti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei, oon vaalee. En niin hoikkaa, mutta itelle sopivan nätti.
Sitten voisit olla hän, joka kyselee miestä mökille, annoinko sinulle joskus s-postiosoitteeni, mutta soita tai sano suoraan, kun nähdään
- Anonyymi
Toivoisin ettet kysyisi vain haaveissasi, lähtisin kyllä jos vain olisit hän, mies. Mutta en usko että olet. Olen saanut sinulta käsityksen ettet pidä minua suuressakaan arvossa. Joten nyt minä jään haaveilemaan nyt tästä, viikonlopusta kahdestaan mökillä.
- Anonyymi
Tämä oli miehelle naiselta
- Anonyymi
Pelkästään tällä avauksella meni varmasti useampi mies tainnoksiin.
- Anonyymi
Jooh!
- Anonyymi
Kysy!!!!!
- Anonyymi
Olisihan tuo kovinkin kivaa mutta avovaimoni ei ehkä olisi samaa mieltä. Toki voidaan ottaa hänetkin mukaan?
- Anonyymi
Tuolla miehellä jota aloituksessa tarkoitin on aviovaimo ei avovaimo ja siksi en uskalla kysyä. Aviomies minullakin. En siis kysynyt tänään. Jotain juttelimme, mutta hänen seurassaan ei ollut hyvä olla. Mies oli jotenkin erilainen🤔
-ap-
- Anonyymi
Kyllä voisin lähteä, kun vain pyydät ja sovitaan aika, milloin. Mies naiselle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399