Minulla meni yhden ystävän kanssa yhteys poikki kyseinen nainen ei ole sanonut syytä miksi niin teki.
Se tapahtui sen jälkeen kun olin kysynyt että käykö että tulisin kylään jos hänellä oli niin sotkuista ettei kehdannut vierasta ottaa vastaan tai ei alunperinkään halunnut yhteydessä olla. Siitä on aikaa jo muutama vuosi. Onneksi minulla on muitakin ystäviä.
T:ltä S:lle.
Ystävyys on tärkeää
8
146
Vastaukset
- Anonyymi
Saattaa olla että on muuttunut eri paikkakunnalle mutta olisihan se voinut sen kertoa.
T:ap - Anonyymi
Olen saanut uusiakin ystäviä he asuvat eri paikkakunnalla kuin minä.
Minua ei oikeastaan haittaa että välimme menivät ne olisivat joka tapauksessa jossain vaiheessa menneet hän ei ollut luotettava.
Osasin odottaa sitä koska oli tehnyt ennenkin saman tempun.
T:ap- Anonyymi
On minulla yksi todella hyvä ystävä joka asuu samalla paikkakunnalla ja jos hänen kanssaan ystävyys joskus katkeaisi niin se kirpaisisi.
Hän on minua vanhempi hyvä ystävä.
T:ap
- Anonyymi
Ystävyys on kuin pieru haihtuu hajuna ilmaan. Hyi mikä haju ?
- Anonyymi
Kenelle on tärkeää ja kenelle ei. Ilman ystäviäkin pärjää hyvin.
- Anonyymi
Ainakin ilman huonoa ystävää siinä olet oikeassa. Sitä hän oli.
- Anonyymi
Varkaista ei ystäviä saa, ei milloinkaan.
- Anonyymi
Ei liity minun eikä hänen ystävyyteen varkaudet.
Älä viitsi negaasi levittää tämä on sulle joku ajanviete.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2954804Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353085Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k532995Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281551Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271252- 471209
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.111036Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu781011Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52989Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981