Minulla meni yhden ystävän kanssa yhteys poikki kyseinen nainen ei ole sanonut syytä miksi niin teki.
Se tapahtui sen jälkeen kun olin kysynyt että käykö että tulisin kylään jos hänellä oli niin sotkuista ettei kehdannut vierasta ottaa vastaan tai ei alunperinkään halunnut yhteydessä olla. Siitä on aikaa jo muutama vuosi. Onneksi minulla on muitakin ystäviä.
T:ltä S:lle.
Ystävyys on tärkeää
8
95
Vastaukset
- Anonyymi
Saattaa olla että on muuttunut eri paikkakunnalle mutta olisihan se voinut sen kertoa.
T:ap - Anonyymi
Olen saanut uusiakin ystäviä he asuvat eri paikkakunnalla kuin minä.
Minua ei oikeastaan haittaa että välimme menivät ne olisivat joka tapauksessa jossain vaiheessa menneet hän ei ollut luotettava.
Osasin odottaa sitä koska oli tehnyt ennenkin saman tempun.
T:ap- Anonyymi
On minulla yksi todella hyvä ystävä joka asuu samalla paikkakunnalla ja jos hänen kanssaan ystävyys joskus katkeaisi niin se kirpaisisi.
Hän on minua vanhempi hyvä ystävä.
T:ap
- Anonyymi
Ystävyys on kuin pieru haihtuu hajuna ilmaan. Hyi mikä haju ?
- Anonyymi
Kenelle on tärkeää ja kenelle ei. Ilman ystäviäkin pärjää hyvin.
- Anonyymi
Ainakin ilman huonoa ystävää siinä olet oikeassa. Sitä hän oli.
- Anonyymi
Varkaista ei ystäviä saa, ei milloinkaan.
- Anonyymi
Ei liity minun eikä hänen ystävyyteen varkaudet.
Älä viitsi negaasi levittää tämä on sulle joku ajanviete.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974