Soitappaite

Anonyymi

Jos et itse soita, tai laita viestiä niin "ystävästä" ei kuulu mitään....
Kokeilin tässä ottaako hän yhteyttä, meni viikko, sitten toinen. Ja nyt on kulunut kolmisen kuukautta. Ei mitään. No näin se aina on ollut, jos et itse ota yhteyttä niin sitten ei.
Parempi jatkaa näin.
Terveisiä Mouhijärvelle Hyynilään!

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika raskasta on pitää yksipuoleisesti yhteyttä. Se pettymysten määrä on loputon, tiedän. Toivon sulle uusia ystäviä, sellaisiakin jotka joskus vaikka soittavat sinullekin. 😊

    • Anonyymi

      Tervetuloa kerhoon. Olemmeko ne niitä ystäviä, joille soitetaan vasta, kun ollaan jotain vailla. En taida enään edes vastata...

      • Anonyymi

        Mä olen tukihenkilöksi hyvä, mutt muuten olen tarpeeton. Silloin, kun itse tukea tarvitsisin, käännetään selkä, annetaan ymmärtää ettei mun murheet kiinnosta minkään vertaa. Yksi sanoikin mua muka tärkeäksi, heti kun rupes paremmin menemään, mut pistettiin sivuun, olen se tarpeettomin tuttava. Enää en puhu sille tutulle mitään itsestäni, eipä tuo ole kysellytkään mitään vaikka on tietoinen masennuksestani ja pahastaolosta. Tuskin ystävä sanoo toiselle ett näytät vanhalle, sun pitäis muuttaa kaikkea ulkonäössä ett kelpaisit. Samainen on sitten kehunut itseään kuinka muut kehuu häntä ikäistään nuoremmaksi ja ettei kukaan saa hänelle tuloa sanomaan ett hänen pitäis muuttaa hiustyyliä tai pukeutumistaan. Miks sitten mua käski muuttumaan etten kelpaa hänelle tälläisenä kuin olen.


    • Anonyymi

      Itse olen tosi huono pitämään yhteyttä varsinkin silloin kun elämässä menee huonosti. Ei riitä voimavarat iloita ystävän puolesta, vaikka kaikkea hyvää toivonkin. En myöskään halua olla taakka ja valittaa ongelmia enkä myöskään teeskennellä että kaikki on hyvin. Näistä syistä on pitkiäkin kausia jolloin minusta ei kuulu. Toiset ystävistä ymmärtää, toiset ei.

      • Anonyymi

        Minulle kävi niin että ystävä lopetti yhteydenpidon yhtäkkiä. Ei voi auttaa tai ymmärtää kun ei saa yhteyttä.


    • Anonyymi

      Ei ole kiva kun ystävät syyllistävät siihen päälle, mikset soita, mikset pidä yhteyttä.
      Jokaisella meistä on syynsä tai kiireensä miksei jaksa tai ehdi pitää yhteyksiä.

      Minulla kivut ovat olleet niin kovat ettei pysty keskittymään mihinkään muuhun. Ei jaksa olla läsnä kenellekään, ei edes omalle puolisolle kunnolla. Hyvä kun selviää päivästä toiseen lonkkaleikkausta odottaessa. Masennus puskee päälle, piti päästä leikkaukseen jo lähes vuosi sitten. Ties miten pitkälle leikkaus siirtyy nyt kun koronatilanne on entistä paskempi.

      • Anonyymi

        Ne syyt kuuluu sanoa toiselle. Ei kukaan ole ajatustenlukija. Kun sanoo ne syyt kiireisiin, varmasti kaikki ymmärtää ja antaa tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne syyt kuuluu sanoa toiselle. Ei kukaan ole ajatustenlukija. Kun sanoo ne syyt kiireisiin, varmasti kaikki ymmärtää ja antaa tilaa.

        Anonyymi
        05.03.2021 18:34: sulle vaan tiedoksi.

        Joskus ihmisellä on elämäntilanne sellainen, ettei jaksa pitää yhteyksiä eikä selitellä kellekään mitään.
        Etenkään sillon, kun toisella menee koko aika hyvin ja ittellä on kaikki päin peetä, ei vaan jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi
        05.03.2021 18:34: sulle vaan tiedoksi.

        Joskus ihmisellä on elämäntilanne sellainen, ettei jaksa pitää yhteyksiä eikä selitellä kellekään mitään.
        Etenkään sillon, kun toisella menee koko aika hyvin ja ittellä on kaikki päin peetä, ei vaan jaksa.

        Niinpä. Sittenkään ei tuttava jouda pitämään yhteyttä, kun hänellä menee hyvin, ei tarvitse enää toista tuekseen, toisesta tulee tarpeeton, ei ole hyötyä enää olla yhteyksissä. Olen jo tottunut siihen, ett mut skipataan yli laidan, kun tuttavalla menee paremmin, ei tarvi tyytyä mun seuraan, kun on parempaakin seuraa tarjolla. Kertaakaan en ole ollut ystävälistalla mukana, varasijalla ollut, sitten heitetty kokonaan mäkeen, kun hyöty on loppunut.


    • Anonyymi

      Itse olen yksinoleva mies ja työyhteisössä yksi ihminen käyttää paljon omaa puhelinta. Hän sanoi minulle että jos on tunne että haluat pitää yhteyttä niin saa kirjoittaa viestiä tai soittaa. Totesin ettei minulla ole kellekään asiaa ja jos jollain on asiaa niin sama homma. No, eipä ole hänkään ottanut yhteyttä. Ihan omassa elämässä oli nimittäin yksi ihminen joka itse otti yhteyttä aina ja erehdyin laittamaan hänelle viestin ja koin tehneeni väärin.

      Kaveruus ei ole sopimusasia eikä velvollisuus tai ansa.

    • Anonyymi

      Minä lopetin ystävyyssuhteet aikoinaan, kun ei vaan kiinnostanut tavata enää ja jauhaa aina samoja asioita. Enkä ole katunut.

      • Anonyymi

        Ei se noin mene. Se vaan alkaa vituttaa kun joku haluaa päteä johtajuudella tai muuten olla myötätuntoinen Toisilla on kaksi elämää 8-16 ja 16-08 ja toisilla 2h kello 8 - 14:30


    • Anonyymi

      Luen Anna-Leena Härkösen uutta kirjaa, joka on tosielämän tapahtumista novellikokoelma ja niin totta ja niin hauska. No, siellä on ystävyydestäkin ja kuinka joku aina järkkäilee, ottaa yhteyttä ym. ja jotkut vaan menee siinä, jos ja kun sopii. Joo, ihmiset on erilaisia, mutta ihan hyvä olis aina miettiä tuon kuvion osapuolia. Vastavuoroisuus on mielestäni kyllä tärkee juttu. Kuka jaksaisi oikeesti olla se jonka pitäis ite ottaa aina yhteyttä. Toinen on nää ajantappajat, joille seura kun seura käy, jos ei oo mitään muuta. Pinnallista.

    • Anonyymi

      Mä tein kerran testin yhdelle tuttavalle ett kysyykö mun kuulumisia ollenkaan, jos en itsestäni kerro mitään. No, ei kysynyt kertaakaan. Tuli vaan lopullisesti selväksi ettei ole järkeä yhteydenpidolle, jos toinen ei ole kiinnostunut miten toisella menee. Kun sen tutun muukin suku muutti sinne etelä-Suomeen, niin antoi ymmärtää ett tulee tänne paikkakunnalle missä mä asun vielä käymään, mutt kun on toisen tuttunsa luona kylillä ei voi mua nähdä ettei vaan loukkaa parempaa kaveriaan, mutt aikoo käydä täällä. Sanoin ett voitais soitellakin, siihen sanoi ett puhelimensa ei toimi kunnolla mutt viestitellä voidaan. Tuohon se tyrehtyi lopullisesti, kun ei halunnut edes nähdä enää, niin mitä järkeä yhteyttä pitää. Olin käynyt joskus hänen luonaan käymässä, ei ollut mitään mukavia reissuja, kävi työkavereitten kans mieluummin kaupungilla kuin mun kans, olin yksikseni kämpillään silloin. Ei ollut muita kavereita, niin siks tyydyin huonoon kohteluun. Opin etten enää roiku kenessäkään, en tuppaa, jos ei seura kiinnosta tai kohdellaan kuin ventovierasta, jos parempi tuttuja tulee kohdille, mut jätetään ulkopuolelle, kohdellaan ilmana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10255
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1576
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe