Miksi mieheni pyyhkii likaiset kätensä paitaani joka on parhaillaan päälläni ja tekee sen uudestaan ja uudestaan vaikka kerron että se tuntuu kurjalta? Käsipyyhkeitä on saatavilla.
Paitaani kädet pyyhkivä mies
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä, en tunne miestäsi enkä halua tuntea.
- Anonyymi
No mitäs tuosta sehän tarkoittaa että mies pitää sinua likarättinä!!!!!?%R# 53
haärharahra¨rarharhasdfhasdöfhsdfsdlföösdäsä's'ä - Anonyymi
Pitää varmaan sun alkaa tekeen samoin, käytä vaikka sen kalsareita vessapaprun sijaan.
Yleensä, miks seukkaat kanssa hänen?
Varmaan kokee jotain ylemmyyden tunnetta....
- Anonyymi
Onpa outoa. Jos ei sua kuuntele ja kunnioita, niin ei kannata jatkaa hänen kanssaan.
No koska ei kunnioita sinua.
- Anonyymi
En tiedä.huomannut syylistyn vastaavaa naisena,pyhin kädet kun olen tiskannnut vaateisiini.mistä moinen tapa? Korona ajan demeentiaako?
- Anonyymi
ÄO varmaan alle 20.
- Anonyymi
Sä oot sille varmaan vaan sellanen kävelevä laskiämpärin ja keittiöpyyhkeen yhdistelmä, saa pidettyy paikat kunnossa sun avulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175990
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04651- 513036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262866Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332406Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452340Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme222013Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381550
- 1731404