Miksi en riittänyt?

Anonyymi

Halusin purkaa ajatuksiani tänne ja samalla selkeyttää niitä myös itselleni. Tapailin yhtä miestä aktiivisesti pari kuukautta. Viestittelimme paljon ja vietimme wa:ssa tunteja. Koskaan emme juuri kylläkään soitelleet. Tein miehelle alusta asti selväksi, etten halua seksiä heti suhteen alussa. Hän ymmärsi tämän ja sanoi jaksavansa odottaa. Silti hän heti ensi suudelmastamme alkaen yritti aina paidan alle jne.

Jossain vaiheessa annoin periksi ja suutelut/hyväilyt päättyivät aina siihen, että halusin lopettaa kesken, ennen kuin menee liian pitkälle. Mies vakuutti, ettei halua pelkkää seksiä. Silti näin, että hän oli muutamaan otteeseen todella vihainen, kun pyysin lopettamaan. Paljon hän yrittikin, riisui vaatteita sekä minulta että itseltään. Kerran jopa sanoi, että jaksaa odottaa vielä vähän aikaa. Muutama viikko ennen eroa miehen käytös muuttui. Viestit vähenivät tai hän soitti yhdeksän aikaan illalla, voiko tulla käymään. En luvannut.

Sitten alkoi vittuileminen tyyliin "Jos ei pillua, niin sitten pullaa", kun oltiin kahvilla. Kerran hän sanoi, että ei tässä ole mitään järkeä, kun pussailu ei johda mihinkään. Hän haluaa ja minä en. Muutenkin hän sanoi minua aina hyvännäköiseksi naiseksi, kuumaksi kissaksi. Vihjaili suihin ottamisella jne. Lopulta mies sanoi, että ei halua enää nähdä. Hänen puoleltaan tästä puuttuu se kipinä, se jokin. Kun kysyin, oliko kipinän puuttuminen seksin puutetta, niin mies kielsi tämän ja sanoi, että jos hän persettä haluaa, niin sitähän saa vaikka parilla kympillä jostain, ja että ei suhdetta pelkälle perseelle voi perustaa. Ja kyllä hän olisi jaksanut odottaa vielä vaikka puoli vuottakin sitä seksiä. Kun kysyin, että mikä se kipinän puuttuminen sitten on, niin vastaus oli, että hän tarvitsee räväkämmän naisen.

Eikö mies vain kehdannut myöntää sitä, että seksiä olisi pitänyt olla? Kun kuitenkin kaikki hänen teot ja puheet viittasivat siihen, että seksiä olisi halunnut. Viimeisellä kerrallakin kun nähtiin, niin hän vielä kysyi, että ootko varma, ettei mennä minun luokse, kun pussattiin. Kun kieltäydyin, niin miehestä ei kuulunut mitään moneen päivään. Seuraavat viestit/vastaukset minun viesteihin olivatkin häneltä sitten tylyjä ja lyhyitä. Kun kysyin sitten suhteemme tilannetta, niin hän ei halunnut enää jatkaa.

Törmäsinkö täydelliseen kusipäähän? Kaatuiko kaikki oikeasti seksiin puutteeseen? Tuntuu pahalta, etten riittänyt hänelle, vaikka tiedän etten ole tuollaisen miehen arvoinen. Kyse ei ole kuitenkaan enää mistään nuorukaisesta vaan yli nelikymppisestä miehestä.

21

968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Halusitte eri asioita. Etsi joku toinen.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Bojot sulle.


    • Anonyymi

      Mä näin samanikäisenä naisena uskon, että juurikin se seksin puute oli se syy lopettamiseen. Mies koki varmaan turhautumista, ja vaikka alussa jaksoikin olla kärsivällinen, se lopulta purkautui piikittelynä. Miksi et itse halunnut seksiä? Kaksi kuukautta tiivistä tapailua on jo melko pitkä aika odottaa. Eri asia, jos olisitte nähneet vain pari kertaa tänä aikana.

    • Anonyymi

      AP: En halunnut seksiä sen takia liian aikaisin, koska haluan tutustua toiseen rauhassa, ja nähdä millainen hän luonteeltaan on. Aikaisemmissa suhteissa olen tehnyt sen virheen, että olen mennyt sänkyyn liian aikaisin. Omalta puoleltani sitä kipinää oli, ilman seksiäkin.

      Tapailimme kyllä aktiivisesti 2-4 kertaa viikossa. Mies kehui minua myös tosi mukavaksi naiseksi monta kertaa. Sanoi, miten helppo minun kanssa on olla ja jutella. Olin hänen mielestään avoin ja meillä oli tosi hyvä keskusteluyhteys, vaikeistakin asioista. Mies laittoi myös monta kertaa viestin, että minun kanssa oli taas kiva viettää aikaa tapaamisten jälkeen. Samoin, jos tapasimme esim. minun luona, niin hän sanoi, että on tosi vaikea lähteä pois eikä malttaisi. Kun oli esimerkiksi kiire hakemaan lapsia jne.

      Siksi onkin hämmentävää, mutta tosin myös ymmärrettävää jos tämä loppui seksin puutteeseen. Olimme miehen kanssa kyllä kun yö ja päivä luonteiltamme. Hän oli impulsiivinen ja jatkuvasti "menossa". Minä taas olen rauhallinen ja tasainen. Aikaisemmin hän sanoi, että tarvitseekin ehkä itselleen naisen, jolla on järkeä päässä ja takoo sitä hänellekin. Mutta erotessa hän sanoi, että olen paperilla hänelle paras mahdollinen vaihtoehto naisena, parempaa ei voisi toivoa, mutta että hän haluaa räväkämmän naisen. Sitä tässä siis olen miettinyt puhuiko hän oikeasti totta, että meidän luonteiden eroavaisuudet olikin se perimmäinen syy vai seksin puute. Kun hän tuota seksiä kuitenkin koko ajan yritti vongata ja se purkautui turhautumisena.

      • Anonyymi

        Älä syytä ainakaan itseäsi. Toisen kielen käytöstä voi jo tehdä päätelmiä, jos kielen käyttö on kärkästä ja sävyltään jopa loukkaavaa niin silloin parempi ottaa etäisyyttä toiseen. Teit todennäköisesti hyvän ratkaisun, kun et lähtenyt toisen manipulointi yrityksiin. Ihan selkeästi halusi vain seksiä sinulta. Voi kun sinunlailla fiksusti ajattelevia naisia olisi enemmän. Meitä on moneksi. 👍 m 50.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä syytä ainakaan itseäsi. Toisen kielen käytöstä voi jo tehdä päätelmiä, jos kielen käyttö on kärkästä ja sävyltään jopa loukkaavaa niin silloin parempi ottaa etäisyyttä toiseen. Teit todennäköisesti hyvän ratkaisun, kun et lähtenyt toisen manipulointi yrityksiin. Ihan selkeästi halusi vain seksiä sinulta. Voi kun sinunlailla fiksusti ajattelevia naisia olisi enemmän. Meitä on moneksi. 👍 m 50.

        Kiitos kommentistasi ja rohkaisevista sanoista. Ehkä törmäsin varsinaiseen playeriin, en kuitenkaan häneltä paljon hellyyttä saanut vaan se oli aina suoraan pussailuun ja asiaan. Toki oli näitä, että pidellään kädestä kiinni ja puhutaan pehmosia, mutta heti sen jälkeen jos yrittää sänkyyn tai valittaa seksin puuttumista, niin aika selvä pelihän tuo oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kommentistasi ja rohkaisevista sanoista. Ehkä törmäsin varsinaiseen playeriin, en kuitenkaan häneltä paljon hellyyttä saanut vaan se oli aina suoraan pussailuun ja asiaan. Toki oli näitä, että pidellään kädestä kiinni ja puhutaan pehmosia, mutta heti sen jälkeen jos yrittää sänkyyn tai valittaa seksin puuttumista, niin aika selvä pelihän tuo oli.

        Ilmeisesti toiminut aiemmin jollekin noin ja siksi toteuttanut hyväksi koettua kaavaa sinuun? Nämä on valitettavia, samoin kuin huono kielen käyttö, jolla yritetään toista pelotella ja uhkailla kaikin keinoin mm. et jättää toisen tai haukkuu toisen ala-arvoisella tavalla, kun juttu ei mennytkään niin kuin oli toivonut?

        Minusta huonosti käyttäytyvät on helppo jättää, kun ymmärtää asian niin, et toinen ei kunnioita toista? Aliarvioi toisen, kun luulee tällaisella käytöksellä onnistuvan? Lapsuudessa yhden kaverin kanssa ihmeteltiin yhden kaverin tapaa, joka perustui naisen haukkumiseen ja sillä tavalla onnistui heidän kanssaan viettämään öitäkin? Tuttu kaava toimi hänellä, mut ei kantanut kovin kauaa, eli naiset vaihtui tiheään, mut hän sai aina sitä mitä halusi heiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti toiminut aiemmin jollekin noin ja siksi toteuttanut hyväksi koettua kaavaa sinuun? Nämä on valitettavia, samoin kuin huono kielen käyttö, jolla yritetään toista pelotella ja uhkailla kaikin keinoin mm. et jättää toisen tai haukkuu toisen ala-arvoisella tavalla, kun juttu ei mennytkään niin kuin oli toivonut?

        Minusta huonosti käyttäytyvät on helppo jättää, kun ymmärtää asian niin, et toinen ei kunnioita toista? Aliarvioi toisen, kun luulee tällaisella käytöksellä onnistuvan? Lapsuudessa yhden kaverin kanssa ihmeteltiin yhden kaverin tapaa, joka perustui naisen haukkumiseen ja sillä tavalla onnistui heidän kanssaan viettämään öitäkin? Tuttu kaava toimi hänellä, mut ei kantanut kovin kauaa, eli naiset vaihtui tiheään, mut hän sai aina sitä mitä halusi heiltä.

        AP: Niin kyllähän tuo hänen käytöksensä vähän toisen pelottelulta kuulostaa ja huono kielen käyttö. Tai ainakin niin, että turhautumisen osoittaa toiselle vittuilemalla.

        Luulen myös, että hän on aikaisemmassa suhteessaan käyttäytynyt samoin. Ex-vaimo oli ollut vuosia masentunut ja käynyt terapiassa. Masennuksen syytä en tiedä, enkä kysynyt, mutta jos kohtelu on ollut vähänkin samantyylistä niin en ihmettele, jos exä masentui ja liitto kaatui tähän. Sekin oli outoa, että hän ei sanallakaan maininnut, että hänessä olisi ollut suhteen aikana mitään vikaa, vaan syytti vain exää.

        Pikkuhiljaa helpottaa, kun tajuaa, että mies ei ole kaipaukseni arvoinen. Ansaitsen paljon parempaa. Vaikka yhdessä oli mukavaa, niin ehkä hän näytti todellisen luonteensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP: Niin kyllähän tuo hänen käytöksensä vähän toisen pelottelulta kuulostaa ja huono kielen käyttö. Tai ainakin niin, että turhautumisen osoittaa toiselle vittuilemalla.

        Luulen myös, että hän on aikaisemmassa suhteessaan käyttäytynyt samoin. Ex-vaimo oli ollut vuosia masentunut ja käynyt terapiassa. Masennuksen syytä en tiedä, enkä kysynyt, mutta jos kohtelu on ollut vähänkin samantyylistä niin en ihmettele, jos exä masentui ja liitto kaatui tähän. Sekin oli outoa, että hän ei sanallakaan maininnut, että hänessä olisi ollut suhteen aikana mitään vikaa, vaan syytti vain exää.

        Pikkuhiljaa helpottaa, kun tajuaa, että mies ei ole kaipaukseni arvoinen. Ansaitsen paljon parempaa. Vaikka yhdessä oli mukavaa, niin ehkä hän näytti todellisen luonteensa.

        Mielenkiinnosta kysyn oliko tämä mies horoskoopiltaan rapu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiinnosta kysyn oliko tämä mies horoskoopiltaan rapu?

        AP: Hän on horoskoopiltaan kaksonen, mikä kuvaa hänen luonnettaan kyllä hyvin.


    • Anonyymi

      Mä tulkitsisin et molemmat; on sekä k*sipää että halusi räväkämmän naisen. Toisin sanoen on ehkä mies tyyppiä, jolle sun luontoinen, rauhallinen ja kiltti nainen ei olisi lopulta riittänyt.

      Toisaalta koska sanoi kumminkin suoraan ja lopetti tapailun, ehkä miehessä oli kultajyvänen piilossa. Mä uskon et seksin puute ja räväkämpi nainen on itseasiassa hänelle synonyymejä. Ehkä sun luontainen varovaisuus ja varautuneisuus ei ole sitä, mitä hän kaipaa.

      Kuulostat fiksulta naiselta ja itse koen että mussa on paljon samaa. Oon aina ajatellut niin, et minusta ei ole naiseksi suurimmalle osalle miehistä, mut riittää et minusta on naiseksi sille yhdelle, jolle olen just hyvä. Tottakai sama pätee toisinpäin.

      Ps. Mulla on fiilis, et kuulet hänestä vielä. Oman kokemuksen mukaan noin päätyvät jutut ei oo vielä loppunäytöstä nähneet.

      • Anonyymi

        AP: no siitä mun luontaisesta varovaisuudesta ja varauksellisuudesta hän joskus huomauttikin. Uskon myös, että halusi räväkämmän naisen, joka heittää ronskia läppää hänen kanssaan. Luulen myös, että tämä räväkkyys sisältää myös seksin.

        Fiksu mies hän oli siinä, että lopetti jutun eikä jättänyt roikkumaan ilmaan. Vaikka hän kuinka sanoi lopettaessaan, että olisi seksiä jaksanut odottaa jos juttu olisi tuntunut siltä, niin silti en jaksa uskoa hänen sanoihinsa. Koska seksiä yritti koko ajan ja loppuaikoina alkoi tuo kuittailu seksin puutteesta. Tiesi kuitenkin minun mielipiteen seksistä ja siitä, että halusin odottaa sitä. Tästä myös häntä monesti muistutin, mutta eipä paljon minua arvostanut ja kunnioittanut, koska yritykset eivät loppuneet.

        En usko, että kuulen enää hänestä. Jätettiin hyvästit puolin ja toisin sekä toivoteltiin hyvää jatkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP: no siitä mun luontaisesta varovaisuudesta ja varauksellisuudesta hän joskus huomauttikin. Uskon myös, että halusi räväkämmän naisen, joka heittää ronskia läppää hänen kanssaan. Luulen myös, että tämä räväkkyys sisältää myös seksin.

        Fiksu mies hän oli siinä, että lopetti jutun eikä jättänyt roikkumaan ilmaan. Vaikka hän kuinka sanoi lopettaessaan, että olisi seksiä jaksanut odottaa jos juttu olisi tuntunut siltä, niin silti en jaksa uskoa hänen sanoihinsa. Koska seksiä yritti koko ajan ja loppuaikoina alkoi tuo kuittailu seksin puutteesta. Tiesi kuitenkin minun mielipiteen seksistä ja siitä, että halusin odottaa sitä. Tästä myös häntä monesti muistutin, mutta eipä paljon minua arvostanut ja kunnioittanut, koska yritykset eivät loppuneet.

        En usko, että kuulen enää hänestä. Jätettiin hyvästit puolin ja toisin sekä toivoteltiin hyvää jatkoa.

        Tämä mies paljastuikin kunnon k*usipääksi. Hän oli pyöritellyt samalla toista naista ja vieläpä eri paikkakunnalta. Ensimmäisen kerran ihmettelin, kun miehen käytös muuttui kk tapailujemme jälkeen. Hän oli käynyt tapaamassa jotain pitkäaikaista ystävää toisella paikkakunnalla. Seuraavat kolme viikkoa meni ihan normaalistu. Nähtiin ja mies tietysti vonkasi seksiä ja kun ei saanut, niin sitten tuli nuo kuittailut. Viimeisen kerran kun nähtiin ja hän vielä vonkasi seksiä, niin oli lähdössä poikien kanssa mökille ja näin jälkeenpäin sain tietää, eträ mökkipaikkakunta oli sama, missä oli jo käynyt tapaamassa aiemmin tätä ystäväänsä. Tuon viikonlopun jälkeen mies ei sitten enää ottanutkaan yhteyttä. Loppu onkin sitten historiaa eli kun keskustelimme, niin hän ei enää halunnut tavata ja se kipinä puuttui. On tosi petetty ja kusetettu olo. Tämän kaiken sain nyt tietää yhteisen tuttavamme kautta.


    • Anonyymi

      Mies haki vain ilmaista huorattavaa. Sinä et suostunut olemaan se. Sinun ei tarvitse olle se.

      Poista koko kuvatus sekä someistasi, puh #listaltasi, että muistipankistasi. Tietenkvvn et KOSKAAN avaa sille enää oveasi. Tuo tuttavuus on historiaa.

      Sinulla on tietty periaate. Pidä siitä kiinni. Vaistosi ( ja suoranainen moukkamaisuus miehen puolelta ) paljasti että olet oikeassa.

      • Anonyymi

        Missään tekemisissä ei tarvitse enää tämän miehen kanssa olla. Hän on nyt tuon toisen naisen kanssa kuulemma yhdessä. Hän oli pitänyt yhteyttä tähän naiseen koko tapailemisemme ajan sekä myös nähneet. Loppuaikana enemmän, koska meidän näkeminen väheni. Tuo toinen nainen ei ole ollut minusta luultavasti tietoinen. Ilmeisesti tältä naiselta hän sai seksiä ja tarvittava kipinä syttyi.

        Sattuu vaan niin lujaa, kun on tosi petetty olo. Sen takia, että mies käytti minun tunteita hyväksi, tiesi minun ihastuksesta häneen. Silti jatkoi tuota moukkamaista peliään meidän molempien kanssa.

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missään tekemisissä ei tarvitse enää tämän miehen kanssa olla. Hän on nyt tuon toisen naisen kanssa kuulemma yhdessä. Hän oli pitänyt yhteyttä tähän naiseen koko tapailemisemme ajan sekä myös nähneet. Loppuaikana enemmän, koska meidän näkeminen väheni. Tuo toinen nainen ei ole ollut minusta luultavasti tietoinen. Ilmeisesti tältä naiselta hän sai seksiä ja tarvittava kipinä syttyi.

        Sattuu vaan niin lujaa, kun on tosi petetty olo. Sen takia, että mies käytti minun tunteita hyväksi, tiesi minun ihastuksesta häneen. Silti jatkoi tuota moukkamaista peliään meidän molempien kanssa.

        ap

        Ole onnellinen että pääsit tuosta moukasta eroon!
        Kunnon poikiakin kun on olemassa.
        Sinun ei tarvitse , eikä pitäisikään, luopua peri-aatteistasi kenekään moukan takia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole onnellinen että pääsit tuosta moukasta eroon!
        Kunnon poikiakin kun on olemassa.
        Sinun ei tarvitse , eikä pitäisikään, luopua peri-aatteistasi kenekään moukan takia!

        Kiitos 😊 en haluaisi tuota miestä edes sinä toisena naisena . Moukka mikä moukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missään tekemisissä ei tarvitse enää tämän miehen kanssa olla. Hän on nyt tuon toisen naisen kanssa kuulemma yhdessä. Hän oli pitänyt yhteyttä tähän naiseen koko tapailemisemme ajan sekä myös nähneet. Loppuaikana enemmän, koska meidän näkeminen väheni. Tuo toinen nainen ei ole ollut minusta luultavasti tietoinen. Ilmeisesti tältä naiselta hän sai seksiä ja tarvittava kipinä syttyi.

        Sattuu vaan niin lujaa, kun on tosi petetty olo. Sen takia, että mies käytti minun tunteita hyväksi, tiesi minun ihastuksesta häneen. Silti jatkoi tuota moukkamaista peliään meidän molempien kanssa.

        ap

        Ettei vain ollut varattu?


    • Anonyymi

      Kuulostaa kovin tutulta kaavalta, ensin piti tutustua kunnolla ja puheissa ei seksi ollut tärkeä. Mulla tän miehen nimi alkoi H kirjaimella, oisko sama tyyppi

      • Anonyymi

        Ei ollut sama tyyppi, tämä alkoi J:llä


    • Kyllä, törmäsit hätähousuun ja näemmä myös kusipäähänkin.

      Parempaa onnea seuraavan kanssa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe