Persekauppiaat väittävät itseään

Anonyymi

63

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suurin osa ihmiskaupan uhreja tai muunlaisen seksuaalisen väkivallan ja hyväksikäytön uhreja. Ei kukaan tuolle alalle ryhdy ellei joku ole pahasti pielessä. Intimiteettirajoja on rikottu urakalla ja pitkään ennen kuin ihminen voi vapaaehtoisesti päätyö myymään itseään. Ihmisellä on luontaisesti omaan kehoon ja intimiteettiin liittyvä itsesuojeluvaisto olemassa. Ei ole luonnollista ihmiselle vähät välittää omasta intimiteetistä. Prostituoidut ovat ihmisiä.

      Voisit kysyä itseltäsi mikä sen sijaan saa miehet käyttämään prostituoituja hyväkseen. Moraalinen ongelma on mielestäsi siinä jos nainen myy itseään, eikä siinä että miehet käyttävät heidän palveluitaan.

      • Anonyymi

        Oletko siis sitä mieltä, että myös homot ovat ihmiskaupan ja hyväksikäytön uhreja?

        He kun ilmoittelevat netissä ja tarjoavat seksiä kenelle tahansa usein ilman mitään rajoja. Saa piiskata ja saa kusta päälle. Mällit saa heittää suuhun tai naamalle.

        Sinun mukaasi tämä ei ole luonnollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko siis sitä mieltä, että myös homot ovat ihmiskaupan ja hyväksikäytön uhreja?

        He kun ilmoittelevat netissä ja tarjoavat seksiä kenelle tahansa usein ilman mitään rajoja. Saa piiskata ja saa kusta päälle. Mällit saa heittää suuhun tai naamalle.

        Sinun mukaasi tämä ei ole luonnollista.

        En tiedä homoseksuaalisuuden taustatekijöistä ja se on täysin epäolennaista tässä yhteydessä. Sitä en myöskään tiedä onko kuvailusi "normaalia" homoseksuaalisuutta. Mutta jos ihmiseltä puuttuu luontainen tarve suojella omaa yksityisyyttä ja intimiteettiä on se epäluonnollinen asia. Onko sinun mielestäsi toisen päälle kuseminen luonnollista? Minkä takia kukaan haluaisi sellaista itselleen?

        Prostituoitu suhtautuu kehoonsa kuin se olisi itsestä irrallinen vekotin kuten auto, jonka voi tarjota toiselle ihmiselle käyttöön maksua vastaan. Siihen pisteeseen päästäkseen on täytynyt tapahtua pitkään jatkuvaa rajojen rikkomista siten, ettei se enää tunnu miltään eikä merkitse mitään että kuka tahansa voi kajota omaan kehoon ja sillä voi käydä kauppaa kuin esineellä.

        En tiedä mikä perversioissa tai prostituutiossa on luonnollista. Osaatko sinä kertoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä homoseksuaalisuuden taustatekijöistä ja se on täysin epäolennaista tässä yhteydessä. Sitä en myöskään tiedä onko kuvailusi "normaalia" homoseksuaalisuutta. Mutta jos ihmiseltä puuttuu luontainen tarve suojella omaa yksityisyyttä ja intimiteettiä on se epäluonnollinen asia. Onko sinun mielestäsi toisen päälle kuseminen luonnollista? Minkä takia kukaan haluaisi sellaista itselleen?

        Prostituoitu suhtautuu kehoonsa kuin se olisi itsestä irrallinen vekotin kuten auto, jonka voi tarjota toiselle ihmiselle käyttöön maksua vastaan. Siihen pisteeseen päästäkseen on täytynyt tapahtua pitkään jatkuvaa rajojen rikkomista siten, ettei se enää tunnu miltään eikä merkitse mitään että kuka tahansa voi kajota omaan kehoon ja sillä voi käydä kauppaa kuin esineellä.

        En tiedä mikä perversioissa tai prostituutiossa on luonnollista. Osaatko sinä kertoa?

        Minä en vuokraa autoani muille. Joku toinen voi niin tehdäkin ja saa siitä tuloja.

        Asia ei haittaa minua mitenkään. Miksi se haittaa sinua?

        Prostituoidun kehoon ei koske kuka tahansa. Prostu valikoi asiakkaansa ja sen suhteen, mitä asiakas saa maksusta tehdä, on prostun itsensä määrittelemät rajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä homoseksuaalisuuden taustatekijöistä ja se on täysin epäolennaista tässä yhteydessä. Sitä en myöskään tiedä onko kuvailusi "normaalia" homoseksuaalisuutta. Mutta jos ihmiseltä puuttuu luontainen tarve suojella omaa yksityisyyttä ja intimiteettiä on se epäluonnollinen asia. Onko sinun mielestäsi toisen päälle kuseminen luonnollista? Minkä takia kukaan haluaisi sellaista itselleen?

        Prostituoitu suhtautuu kehoonsa kuin se olisi itsestä irrallinen vekotin kuten auto, jonka voi tarjota toiselle ihmiselle käyttöön maksua vastaan. Siihen pisteeseen päästäkseen on täytynyt tapahtua pitkään jatkuvaa rajojen rikkomista siten, ettei se enää tunnu miltään eikä merkitse mitään että kuka tahansa voi kajota omaan kehoon ja sillä voi käydä kauppaa kuin esineellä.

        En tiedä mikä perversioissa tai prostituutiossa on luonnollista. Osaatko sinä kertoa?

        Et tiedä mikä perversioissa tai prostituutiossa on luonnollista ja kuitenkin kirjoittelet tänne kertoaksesi, miten asiat ovat.

        Jospa nyt ensin selvittäisit asian itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä homoseksuaalisuuden taustatekijöistä ja se on täysin epäolennaista tässä yhteydessä. Sitä en myöskään tiedä onko kuvailusi "normaalia" homoseksuaalisuutta. Mutta jos ihmiseltä puuttuu luontainen tarve suojella omaa yksityisyyttä ja intimiteettiä on se epäluonnollinen asia. Onko sinun mielestäsi toisen päälle kuseminen luonnollista? Minkä takia kukaan haluaisi sellaista itselleen?

        Prostituoitu suhtautuu kehoonsa kuin se olisi itsestä irrallinen vekotin kuten auto, jonka voi tarjota toiselle ihmiselle käyttöön maksua vastaan. Siihen pisteeseen päästäkseen on täytynyt tapahtua pitkään jatkuvaa rajojen rikkomista siten, ettei se enää tunnu miltään eikä merkitse mitään että kuka tahansa voi kajota omaan kehoon ja sillä voi käydä kauppaa kuin esineellä.

        En tiedä mikä perversioissa tai prostituutiossa on luonnollista. Osaatko sinä kertoa?

        "Sitä en myöskään tiedä onko kuvailusi "normaalia" homoseksuaalisuutta."

        No mitä jos menisit ihan itse katsomaan? Netistä löytyy ilmoituksia ihan helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä homoseksuaalisuuden taustatekijöistä ja se on täysin epäolennaista tässä yhteydessä. Sitä en myöskään tiedä onko kuvailusi "normaalia" homoseksuaalisuutta. Mutta jos ihmiseltä puuttuu luontainen tarve suojella omaa yksityisyyttä ja intimiteettiä on se epäluonnollinen asia. Onko sinun mielestäsi toisen päälle kuseminen luonnollista? Minkä takia kukaan haluaisi sellaista itselleen?

        Prostituoitu suhtautuu kehoonsa kuin se olisi itsestä irrallinen vekotin kuten auto, jonka voi tarjota toiselle ihmiselle käyttöön maksua vastaan. Siihen pisteeseen päästäkseen on täytynyt tapahtua pitkään jatkuvaa rajojen rikkomista siten, ettei se enää tunnu miltään eikä merkitse mitään että kuka tahansa voi kajota omaan kehoon ja sillä voi käydä kauppaa kuin esineellä.

        En tiedä mikä perversioissa tai prostituutiossa on luonnollista. Osaatko sinä kertoa?

        Niin ja huomautus. Seksikaupan uhri ei ole sitten sama kuin prostituoitu. Seksikaupan uhri on seksiorja.

        Voisit olla varovaisempi kielenkäytössä. Et voi koskaan tietää kuka niistä "persekauppiaista" on alalla täysin vastentahtoisesti. Siellä on paljon niitä jotka ovat olleet aivan tavallisia kilttejä tyttöjä ja poikia leikkineet nukeilla ja autoilla lapsena kuin kuka tahansa muukin viaton lapsi, haaveilleet normaalista elämästä. On äärimmäisen loukkaavaa käyttää sellaisten ihmisten kohdalla rivoa kieltä.

        Suosittelen katsomaan dokumenttielokuvan nimeltä Nefarious: Merchant of souls. Myöskin Price of sex on silmiä avaava dokumenttielokuva. Se voi vähän antaa uutta näkökulmaa niihin "persekauppiaisiin" ja varsinkin siihen mitkä voimat siellä taustalla pyörivät. Siellä on tosiaan ne mieslaumat jotka sitä paskaa pyörittävät ja hyväksikäyttävät. He jäävät aina tapetiksi taustalle. En viitsi linkittää tekoälyn vuoksi mutta käytä googlea.

        On tää aika uskomatonta että me eletään vieläkin maailmassa jossa miehet jotka tuota teollisuutta pyörittävät ja hyväksikäyttävät ovat luonnonvoima ja normaali. Ongelma on vieläkin se nainen joka on kauppatavara. "Persekauppias". Voit pistää homoseksuaaliprostituoidut samaan kategoriaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en vuokraa autoani muille. Joku toinen voi niin tehdäkin ja saa siitä tuloja.

        Asia ei haittaa minua mitenkään. Miksi se haittaa sinua?

        Prostituoidun kehoon ei koske kuka tahansa. Prostu valikoi asiakkaansa ja sen suhteen, mitä asiakas saa maksusta tehdä, on prostun itsensä määrittelemät rajat.

        Ihmisen keho ei ole auto.

        Kommenttisi on aivopestyn hyväuskoisen hölmön käsialaa. Minua ei haittaa tippaakaan jos joku yksittäinen henkilö ottaa maksun vastaan seksistä. En menetä yöuniani sen ajatuksen takia. Se kuuluu seksuaalisen itsemääräämisoikeuden piiriin. Tässä ei nyt siitä ollut kuitenkaan kyse. Tässä puhutaan paljon isommista kuvioista ja organisoidusta ammattimaisesta seksikaupasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en vuokraa autoani muille. Joku toinen voi niin tehdäkin ja saa siitä tuloja.

        Asia ei haittaa minua mitenkään. Miksi se haittaa sinua?

        Prostituoidun kehoon ei koske kuka tahansa. Prostu valikoi asiakkaansa ja sen suhteen, mitä asiakas saa maksusta tehdä, on prostun itsensä määrittelemät rajat.

        "Minä en vuokraa autoani muille. Joku toinen voi niin tehdäkin ja saa siitä tuloja.

        Asia ei haittaa minua mitenkään. Miksi se haittaa sinua?"

        ---

        Miksi minua haittaisi jos naapuri vuokraisi autoaan muille?

        Sen sijaan se, jos naapurissani pyörisi bordelli, haittaisi minua kyllä aika paljon.

        Aika paha jos et ymmärrä mikä ero näillä kahdella on.

        Se, että sinun maailmassasi seksuaalinen kanssakäyminen on verrannollinen auton vuokraamiseen paljastaa sen mekanistisen ihmiskuvan joka tässä taustalla vaikuttaa. Ihmisen keho on paljon suurempi kokonaisuus kuin vain mekaaninen vekotin. Eikä ihminen ole yhtä kuin tämä mekaaninen vekotin, eli keho. Meissä on paljon enemmän ulottuvuuksia kuin tämä kehollisuus, ja ne kaikki ulottuvuudet vaikuttavat siihen kokonaisuuteen joka ihminen on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sitä en myöskään tiedä onko kuvailusi "normaalia" homoseksuaalisuutta."

        No mitä jos menisit ihan itse katsomaan? Netistä löytyy ilmoituksia ihan helposti.

        Sinä siis tiedät kertoa että netistä löytyvät homojen seksiehdotukset kuvastavat normaalia homoseksuaalisuutta ja normaalia homojen arkielämää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä en vuokraa autoani muille. Joku toinen voi niin tehdäkin ja saa siitä tuloja.

        Asia ei haittaa minua mitenkään. Miksi se haittaa sinua?"

        ---

        Miksi minua haittaisi jos naapuri vuokraisi autoaan muille?

        Sen sijaan se, jos naapurissani pyörisi bordelli, haittaisi minua kyllä aika paljon.

        Aika paha jos et ymmärrä mikä ero näillä kahdella on.

        Se, että sinun maailmassasi seksuaalinen kanssakäyminen on verrannollinen auton vuokraamiseen paljastaa sen mekanistisen ihmiskuvan joka tässä taustalla vaikuttaa. Ihmisen keho on paljon suurempi kokonaisuus kuin vain mekaaninen vekotin. Eikä ihminen ole yhtä kuin tämä mekaaninen vekotin, eli keho. Meissä on paljon enemmän ulottuvuuksia kuin tämä kehollisuus, ja ne kaikki ulottuvuudet vaikuttavat siihen kokonaisuuteen joka ihminen on.

        Voi kamala. Että ihan sielu menee pilalle, jos myy seksiä.

        Ehkä se sinulla meneekin ja mieli järkkyy pysyvästi. Kaikki eivät ole yhtä herkkiä kukkasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis tiedät kertoa että netistä löytyvät homojen seksiehdotukset kuvastavat normaalia homoseksuaalisuutta ja normaalia homojen arkielämää?

        Jos ei, niin mitä ne sitten kuvaavat?

        Tietysti on niin, että vain aktiivisimmat homot laittavat ilmoituksia nettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei, niin mitä ne sitten kuvaavat?

        Tietysti on niin, että vain aktiivisimmat homot laittavat ilmoituksia nettiin.

        Kuvaavatko vastaavat perversioita sisältävät seksi- ilmoitukset normaalia heteroelämää silloin kun kyse on heteroseksuaalien ilmoituksista?

        En tosin ymmärrä miten tämä liittyy aiheeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaavatko vastaavat perversioita sisältävät seksi- ilmoitukset normaalia heteroelämää silloin kun kyse on heteroseksuaalien ilmoituksista?

        En tosin ymmärrä miten tämä liittyy aiheeseen.

        Liittyy aiheeseen siten, että varsin tavanomainen seksi on sinulle kauhistus silloin, kun raha vaihtaa omistajaa.

        Nyt sait nähdä, että ihmiset tekevät paljon kovampaakin seksiä ja ihan vapaaehtoisesti.

        Heteroseksuaaleilta vastaavia ilmoituksia ei löydy ainakaan samoissa määrin. Kukaan nainen ei ilmoita haluavansa mällit naamalleen. Edelleen, mene ja katso itse, älä jauha paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen keho ei ole auto.

        Kommenttisi on aivopestyn hyväuskoisen hölmön käsialaa. Minua ei haittaa tippaakaan jos joku yksittäinen henkilö ottaa maksun vastaan seksistä. En menetä yöuniani sen ajatuksen takia. Se kuuluu seksuaalisen itsemääräämisoikeuden piiriin. Tässä ei nyt siitä ollut kuitenkaan kyse. Tässä puhutaan paljon isommista kuvioista ja organisoidusta ammattimaisesta seksikaupasta.

        Ilmoita ne isommat kuviot ja organisoitu ammattimainen seksikauppa poliisille, jos tiedät asiasta noinkin paljon.

        Vai oliko kuitenkin niin, ettet tiedä yhtään mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoita ne isommat kuviot ja organisoitu ammattimainen seksikauppa poliisille, jos tiedät asiasta noinkin paljon.

        Vai oliko kuitenkin niin, ettet tiedä yhtään mitään?

        Ai mun pitäisi ilmoittaa Hollannissa tapahtuva laillinen seksikauppa Suomen poliisille? Sinä et tiedä edes mikä on keskustelun aihe.

        Homoseksuaalisuus ei liity asiaan mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoita ne isommat kuviot ja organisoitu ammattimainen seksikauppa poliisille, jos tiedät asiasta noinkin paljon.

        Vai oliko kuitenkin niin, ettet tiedä yhtään mitään?

        Mistä en tiedä mitään? Oletko sinä prostituution asiantuntija? Siinäpä vasta ylpeyden aihe.

        Ihmisillä voi ja saa olla mielipiteitä myös asioista jotka eivät itseä kosketa henkilökohtaisesti millään tavoin. Lisäksi informaatiota ja erilaisia näkökulmia on saatavilla vaikka millä mitalla kun vain viitsii etsiä.


      • Anonyymi

        Mielummin omasta vapaasta tahdosta prostituoitu kun ase ohimolla pakotettuna vastan omaa tahtoaan poliitikoksi tai hallinnon virkamieheksi.

        Etkö näe jälkimmäisessä mitään ristiriitaa? Väität, että kaikko prostituoidut yms. seksityöläiset ovat pakotettuja, paritettuja ja ihmiskauppaa. Eivöt ole.

        Sen sijaan, kaiken aikaa itse yrität pakottamalla vasten yksilön omaa tahtoa pakottaa hallinnon virkamieheksi ja parittaa virkamiehille, poliitikoille ja maahanmuuttajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaavatko vastaavat perversioita sisältävät seksi- ilmoitukset normaalia heteroelämää silloin kun kyse on heteroseksuaalien ilmoituksista?

        En tosin ymmärrä miten tämä liittyy aiheeseen.

        Niin niin. Yrität savustaa homoja politiikkaan ja hallinnon virkamiehiksi. Tiedetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mun pitäisi ilmoittaa Hollannissa tapahtuva laillinen seksikauppa Suomen poliisille? Sinä et tiedä edes mikä on keskustelun aihe.

        Homoseksuaalisuus ei liity asiaan mitenkään.

        Saksassakin on lailliset bordellit, jotka tosin on ajettu alas, koska kaikkien naisten pitää olla poliitikkoja, johtajia, hallinnon virkamiehiä vaikka sitten pakotettuina ase ohimolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mun pitäisi ilmoittaa Hollannissa tapahtuva laillinen seksikauppa Suomen poliisille? Sinä et tiedä edes mikä on keskustelun aihe.

        Homoseksuaalisuus ei liity asiaan mitenkään.

        Kukaan ei ole maininnut Hollannista yhtään mitään. Miten sinä sinne eksyit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielummin omasta vapaasta tahdosta prostituoitu kun ase ohimolla pakotettuna vastan omaa tahtoaan poliitikoksi tai hallinnon virkamieheksi.

        Etkö näe jälkimmäisessä mitään ristiriitaa? Väität, että kaikko prostituoidut yms. seksityöläiset ovat pakotettuja, paritettuja ja ihmiskauppaa. Eivöt ole.

        Sen sijaan, kaiken aikaa itse yrität pakottamalla vasten yksilön omaa tahtoa pakottaa hallinnon virkamieheksi ja parittaa virkamiehille, poliitikoille ja maahanmuuttajille.

        Kälä kälä. Nyt sulla keulii sen verran pahasti ettei jaksa kommentoida. Jos haluat keskustella vakavasta aiheesta vakavasti voin ehkä vielä vastata tähänkin jotain. Tuo pateettinen dementoitunut kulttuurimarxistinen aateperhe pälä pälä arvomädätys pälä pälä jankutus tulee korvista ulos. Kannattaisi opetella muodostamaan omia ajatuksia ettei tarvitse turvautua toisten keksimien ajatusten kopioimiseen ja hokea samaa pateettista paskaa koko aikaa vuodesta toiseen. Mutta taitaa olla liikaan vaadittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole maininnut Hollannista yhtään mitään. Miten sinä sinne eksyit?

        Lue saatana toi aloitus ennen vastaamista. Tämä on koko aloituksen asiasisältö:

        "Seksityöntekijät osoittivat mieltään koronarajoituksia vastaan Hollannissa – ”Tämä on työtä siinä missä muutkin”

        Vajakki siellä yrittää taas viisastella eikä lässyttäjä osaa edes lukea. Ei tiedä mistään mitään mutta se tyhmä näsäviisasteleva nokka pitää ängetä joka asiaan, vittuilla pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole maininnut Hollannista yhtään mitään. Miten sinä sinne eksyit?

        Kolmen rivin ja yhden linkin aloitus. Paljonko älliä ja vaivannäköä tarvitaan neljän lauseen lukemiseen ja linkin sisältöön perehtymiseen ennen kommentointia? Onko pää tyhmyyttä täynnä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kälä kälä. Nyt sulla keulii sen verran pahasti ettei jaksa kommentoida. Jos haluat keskustella vakavasta aiheesta vakavasti voin ehkä vielä vastata tähänkin jotain. Tuo pateettinen dementoitunut kulttuurimarxistinen aateperhe pälä pälä arvomädätys pälä pälä jankutus tulee korvista ulos. Kannattaisi opetella muodostamaan omia ajatuksia ettei tarvitse turvautua toisten keksimien ajatusten kopioimiseen ja hokea samaa pateettista paskaa koko aikaa vuodesta toiseen. Mutta taitaa olla liikaan vaadittu.

        Jaa siellä alussa mainittiin linkissä Hollanti. No en tosiaan viitsi ihan kaikkia linkkejä availla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen keho ei ole auto.

        Kommenttisi on aivopestyn hyväuskoisen hölmön käsialaa. Minua ei haittaa tippaakaan jos joku yksittäinen henkilö ottaa maksun vastaan seksistä. En menetä yöuniani sen ajatuksen takia. Se kuuluu seksuaalisen itsemääräämisoikeuden piiriin. Tässä ei nyt siitä ollut kuitenkaan kyse. Tässä puhutaan paljon isommista kuvioista ja organisoidusta ammattimaisesta seksikaupasta.

        Jokainen saa itse päättää kehostaan. Sen hallinta ei kuulu uskonlahkoille, eikä KD-persuille.


    • Anonyymi

      Suomenlaki suvaitsee jopa aborttitieteilyn sikiönpäästäjineen. Yhdenkään vapaasti ajattelevaisen sydämeen tämä ei käy totisesti. He tietävät mitä tekevät.

    • Anonyymi

      Niinpä.

      Tuokin asia kuuluu uusmarxistiseen arvomädätykseen, jota viljellään vain valkoisissa maissa.

      Tavoitteena on kristinuskoon perustuvan arvopohjan tuhoaminen ja sen korvaaminen marxilaisella totalitarismilla.

      Palstan aiheeseen liittyvä lisäys: Nykyinen feminismi on kiinteästi liitetty uusmarxistiseen aateperheeseen.

      • Anonyymi

        "Tuokin asia kuuluu uusmarxistiseen arvomädätykseen, jota viljellään vain valkoisissa maissa."

        Miten niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tuokin asia kuuluu uusmarxistiseen arvomädätykseen, jota viljellään vain valkoisissa maissa."

        Miten niin?

        Koska irstailun kaunistelu on yksi tyypillinen vasurien arvomädätys- taktiikka.

        Onko muuta kysyttävää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska irstailun kaunistelu on yksi tyypillinen vasurien arvomädätys- taktiikka.

        Onko muuta kysyttävää?

        Kysymys oli että miten niin vain valkoisissa maissa?

        Ovatko esim. kaukoaasian maat jotenkin tältä arvomädätykseltä vapaita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys oli että miten niin vain valkoisissa maissa?

        Ovatko esim. kaukoaasian maat jotenkin tältä arvomädätykseltä vapaita?

        Siellä tämä asia kuuluu ikiaikaiseen kulttuuriin, johon sinun ei pidä puuttuman millään lailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä tämä asia kuuluu ikiaikaiseen kulttuuriin, johon sinun ei pidä puuttuman millään lailla.

        Tarkoitatko että kun länkkärimies käy kauko-aasiassa käyttämässä prostituoitujen palveluja se on okei koska ikiainainen kulttuuri. Mutta kun länsimaassa harjoitetaan ammattimaista prostituutiota se onkin arvomädätystä. Hankala saada selvää mikä on pointtisi. Et edes tiedä oletko prostituution puolesta vai sitä vastaan.

        Tunteita herättävä aihe näköjään kun et saa selvää edes omita ajatuksistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska irstailun kaunistelu on yksi tyypillinen vasurien arvomädätys- taktiikka.

        Onko muuta kysyttävää?

        Hallinnon virkamiehethön ne siellä irstailee. Milsi yrität pakottamalla pakottaa tälläiseen yhteisöön töihin naisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä tämä asia kuuluu ikiaikaiseen kulttuuriin, johon sinun ei pidä puuttuman millään lailla.

        Ikiaikaista kulttuuria edustaa länsimaisen tapa päättää naisen puolesta hänelle ammatti, savustaa hänet muualta pois ja pakottamalla pakottaa hänet tähän ammattiin.

        Vain. Koska. Se näyttää hyvältä ulospäin. Meillä on niin paljon johtajina naisia. Virkamiehinä naisia. Poliitikkoina naisia.

        (Pakotettuina. Vasten omaa tahtoa)

        Länsimaissa siis yksilöllä (naisella) ei ole omas tahtoa päättää omasta ammattialastaan. Tämä on vasten ihmisoikeuksia.

        Sitäpaitsi. Moni hallintoalamainen tulee toimiminaan marionettina idälle. Usein ilman omaa tietämystään. Joillekin se valkenee sitten työtehtävien lomassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko että kun länkkärimies käy kauko-aasiassa käyttämässä prostituoitujen palveluja se on okei koska ikiainainen kulttuuri. Mutta kun länsimaassa harjoitetaan ammattimaista prostituutiota se onkin arvomädätystä. Hankala saada selvää mikä on pointtisi. Et edes tiedä oletko prostituution puolesta vai sitä vastaan.

        Tunteita herättävä aihe näköjään kun et saa selvää edes omita ajatuksistasi.

        Onhan se ok, jos siellä niin on tapana eikä Suomenkaan laki kiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se ok, jos siellä niin on tapana eikä Suomenkaan laki kiellä.

        Et vastannut kysymykseen.

        Mikä länsimaisesta prostituutiosta tekee "marxilasta arvomädätystä". Hollannissa se on aivan yhtä laillista ja siellä niin on tapana tehdä.

        Miksi länsimainen prostituutio on paha asia mutta kaukoaaialainen ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseen.

        Mikä länsimaisesta prostituutiosta tekee "marxilasta arvomädätystä". Hollannissa se on aivan yhtä laillista ja siellä niin on tapana tehdä.

        Miksi länsimainen prostituutio on paha asia mutta kaukoaaialainen ei?

        Onhan se ok Hollannissakin, jos se on siellä tapana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallinnon virkamiehethön ne siellä irstailee. Milsi yrität pakottamalla pakottaa tälläiseen yhteisöön töihin naisia?

        Olen yrittäjä, mulla on firma. Saan itse päättää millaisia työntekijöitä palkkaan, ja mihin työhön.


    • Anonyymi

      Samalla, kun huomautan että perseauppias on väärä termi käytettäväksi seksityöläisestä, totean että seksityöläinen niin kuin muutkin tekee työtään itsensä vuoksi, eivät tyydyttääkseen vanhempiensa kunnianhimoa.

      • Anonyymi

        Ja saa myös hyvää palkkaa. Verottomana.

        Jos joku seksityöläisistä maksaakin veroja, tuskin ilmoittaa ihan kaikkia tulojaan.


    • Anonyymi

      Huora tekee arvokasta ja hyväpalkkaista työtä , on aivan mahtava antautua ammatti- ihmisen osaavaan käsittelyyn ja vaan nauttia koko rahan edestä .
      Ilotyttö olisikin mielestäni sopivampi nimitys kuin arvolatautunut huora .

    • Anonyymi

      Moni abortintekijä luulee tehneensä hyvät kaupat.

      • Anonyymi

        Moni huorissakäviä tietää tehneensä hyvät kaupat .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni huorissakäviä tietää tehneensä hyvät kaupat .

        Harvapa vanhainkodissa katuu sitä, että tuli nuorempana käytyä maksullisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvapa vanhainkodissa katuu sitä, että tuli nuorempana käytyä maksullisissa.

        Kyllä ne ovat olleet nautinnollisia ja opettavaisia kokemuksia .
        Kyllä "mälliämpäri" aina vittumaisen femakon voittaa mennen tullen .


    • Anonyymi

      Persu ei persettä myy!! Väitti Isä Timo valheellisesti. Sillä jo påian näiden sanojen jälkeen tarjosi itseään Sipilän hirmuhallinnon kätyriksi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe