Olen ollut vuoden kaukosuhteessa eri maassa asuvan ihmisen kanssa. Tapasimme ulkomailla asuessamme ja kotimaihin palattua jäimme kaukosuhteeseen. Korona-aikana ja varmasti muutenkin on välillä raskasta kestää tätä ikävää ja yritänkin etsiä ihmisiä, jotka ovat vastaavassa tilanteessa. Minua kiinnostaisi kerätä tukiryhmä ja ajatuksien jakamiseen tarkoitettu tila kaukosuhteessa oleville. Lähetä viestiä [email protected] :-)
Kaukosuhteessa elävät
2
194
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ollut itse jo 4 vuotta kaukosuhteessa ulkomaalaisen miehen kanssa (vajaa vuosi oltu fyysisesti yhdessä) ja täytyy sanoa että helppoa ei ole ollut - ainakaan näin koronana aikana vielä hankalampaa kun ei voi suunnitella tulevaa.
Mutta kuitenkin ollaan vielä yhdessä vastoinkäymisistä huolimatta ja monikaan ei ole uskonut että suhde edes toimii. Kaipa se vaatii omanlaisensa sisun että siihen pystyy. ^^ - Anonyymi
Ei se kaukosuhde kivaa ole, mutta jos on näkyvissä, että ootte vielä ihan samassakin paikassa tulevaisuudessa niin ehkä se auttaa kestämään tuota ajatusta. Tsemppiä ap.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003144388- 152193
- 1882014
- 1041423
- 711294
- 74962
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57927IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2879Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119804Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59726