Eiköhän meillä kaikilla ole menneisyys
Jos jotkut ääliöt vetää siitä herneet nenään niin voi voi
Mitä pahaa siinä on
12
96
Vastaukset
- Anonyymi
Jos menneisyys on kovinkin hämärä ja likainen, niin kyllä se vaan haittaa moniakin.
- Anonyymi
Ei turistit sitä saa selville.
- Anonyymi
Juurikin näin. Mutta suva...ja asia häiritsee erityisesti. Siis siten että he ovat oikeassa ja muut väärässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin. Mutta suva...ja asia häiritsee erityisesti. Siis siten että he ovat oikeassa ja muut väärässä
Ja suvak..... on se näkemys että olen rasisti, kun en omalle kohdalle hyväksy heidän jännä kokeiluja mustien kanssa.
Siinähän sitten olen!
- Anonyymi
Palaa se. Se palaa se.
- Anonyymi
Menneisyys ei haittaa, mutta jos joudut sitä salailemaan syystä tai toisesta, jotain siinä on vialla?
- Anonyymi
Juurikin näin, olen muutaman naisen kanssa käynyt ulkona, tavattu useasti ja tuntunut että nyt sattui kohdalle neitsyt maria. No sitten selviää hetken päästä, että riemun sanomaa on revitelty pitkin afrikkaa.. Suomalaiset naiset on lähtökohtaisesti ihan lumppuja, jos ei menneisyydestä kestä jutella, voi jatkaa matkaa.
- Anonyymi
Kenties moni kävi luona sen , mutt minä poika tulin toiste ! :D
Lemmenkäinen - Anonyymi
Jos on raiskannut niin kyllä ei sitä menneisyyttä unohdeta!!
- Anonyymi
M a t u p a t j o i l l a ei ole huono menneisyys, vaan kelvoton.
- Anonyymi
"Eiköhän meillä kaikilla ole menneisyys"
Moni vaan putkahtaa tänne ilman mitään menneisyyttä, tietenkin. - Anonyymi
Sinä valkoinen nainen joka jännä kokeiluja olet tekemässä, muista että tulevaisuudessa saat palkinnoksi yh.elämän ja kaikki valkoiset miehet tulevat sinua vieroksumaan! Tavalla tai toisella.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832244
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1711965Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441923- 1281620
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641479Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1891460Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771221Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311074- 711063
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni751043