Kokemuksia alkoholin ja xanorin yhteiskäytöstä?
siis jos otan yhen xanorin (0,25mg) voinko juoda alkoholia ? ja 'nouseeko helpommin päähän' vai millanen se vaikutus on?
pelottaa jos tuleekin sekava olo!!
kertokaa kokemuksianne !!!
kiitos!
xanor+alkoholi?
52
31602
Vastaukset
- missään tapauksessa
bentsoja, joka alpratsolamikin on, ja alokoholia'
Jätä se Xanor ottamatta jos aiot ottaa alkohlia.- sanna
lääkäri sano mulle että vois ottaa alkoholiakin sillon tällön mutta pienempi määrä tekee saman tilan kun normaalisti se isompi määrä .. siis alkoholia ?
- kokemusta
sanna kirjoitti:
lääkäri sano mulle että vois ottaa alkoholiakin sillon tällön mutta pienempi määrä tekee saman tilan kun normaalisti se isompi määrä .. siis alkoholia ?
Voi nuppi seota täysin. Persoonallisuus muuttuu ja saatat tehdä jotakin todella typerää. Itse heräsin tällaisen kokeilun jälkeen poliisin putkasta. En ollut onneksi tehnyt kenellekään fyysisesti pahaa, mutta murtautunut verotoimistoon ja sotkenut paikkoja. Käräjäreissu tuli ja ehdollista vankeutta sekä korvaukset päälle.
- vankila
Omasta kokemuksesta vaan.
- Hulluko
kokemusta kirjoitti:
Voi nuppi seota täysin. Persoonallisuus muuttuu ja saatat tehdä jotakin todella typerää. Itse heräsin tällaisen kokeilun jälkeen poliisin putkasta. En ollut onneksi tehnyt kenellekään fyysisesti pahaa, mutta murtautunut verotoimistoon ja sotkenut paikkoja. Käräjäreissu tuli ja ehdollista vankeutta sekä korvaukset päälle.
Hei. Juttusi oli jo viime keväältä. Meikäläiselle kuitenkin tapahtui jotain omituista, kun näköjään liika käytin zanoria. En ole ikinä ollut agressiivinen ja hyökkäsin täysillä mieheni päälle. Tapahtuiko tämä episodi sinule yllätyksenä ja oletko pystynyt käyttämään alkoholia tuon jälkeen. Pelkäsin itsekkin silloin, mitä tulisin tekemään, enkä tunnistanut itseäni. kaikki informaatio helpottaa. Käytitkö zanoria alkoholin kanssa, vai oliko kulunut aikaa lääkkeen ja viinan ottamisesta?
Toivottavasti nyt rauha siellä ja tulevaisuudessa tällä. T. Bima - Latua!
kokemusta kirjoitti:
"En ollut onneksi tehnyt kenellekään fyysisesti pahaa, mutta murtautunut verotoimistoon ja sotkenut paikkoja." LOL (siis ihan oikeasti)!!! :D :D
Tää surffailuhan on vaarallista, kun jumankauta luin ton jutun, niin meinasin yskiä keuhkot ulos (toipuilen keuhkokuumeesta), kun nauratti niin prhanasti! :D
Tekis mieli sanoa, että lisää vaan näitä tällasia yhteiskäyttäjiä, jos joku kävis huppu sekasin remontoimassa pari muutakin virastoa. ;D
Ok, asiahan on sinänsä ihan vakava. Periaatteessa Bentsoja ei pidä ottaa alkoholin kanssa, mutta jos alkoholia nauttii vasta esim. useiden tuntien päästä lääkkeen otosta, niin en näe siinä niin suurta vaaraa. Samanaikaisesti nautittuna tietty polla menee helpommin sekaisin. Silti aina kannattaa ottaa alkoa varovaisesti, jos samalla Bentsoja käytössä. Sekavuuden ja yhteisvaikutuksen tilahan sitten riippuu käyttäjän koosta, painosta ja sukupuolesta - eli kaikilla hieman erilainen kokemus. Ja mihin sitä rauhoittavaa tarvitsee, jos alkoa meinaa ottaa, sillä eikö se jo itsessään rauhoita riittävästi mielialaa... :) - Anonyymi
kokemusta kirjoitti:
Tuo verotoimisto ja paikkojen sotkeminen mielikuvana varsin hulvaton. Ottiko päähän verot kenties?
- nasu
...vaikutus,todellinen köyhän känni.Pieni viinamäärä ja xanor ovat yhdessä todellinen ilopaukku,voin suositella.Kyllä toimii...
seuraavallekin päivälle riittää hauskaa ajankulua kun kasaa tapahtumia yhteen klupu savuten...- Anonyymi
Silloin tällöin tulee napsittua. Halpa humala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin tällöin tulee napsittua. Halpa humala.
Käyttänyt vuosia, mitään kummaa sattunut.
Jodkus en muista mihin auton jätin parkkiin.
- sanna
näistä vastauksista yhteenveto olisi että ei alkoholia ollenkaa :) en uskalla sitten edes kokeilla! jää siis vappu väliin kavereitten kanssa kun paniikkikohtaukset tulee jos ei ole lääkitystä.. kotona yksin :(
- mattimeik
Ei se nyt niin kauheesti potki,oot vaan vähän enemmän sekasin ku normaalisti.
- carrie
mattimeik kirjoitti:
No voithan lähteä kavereidesi kanssa juhlimaan selvinpäinkin? Ihmetyttää että tämmöinen olisi jotenkin ongelma.
Xanor alkoholi eivät ole hyvä yhdistelmä. Mutta tee miten tahdot. - joutilasko
Paniikkihäiriötä sairastavana voisin sanoa,että
jätä xanor silloin kun otat alkoholia pois.Kas kun
alkoholi on hyvä paniikkilääke yksinään, muttei päivittäisessä käytössä. - Anonyymi
mattimeik kirjoitti:
heh
- Vankila
Olet pian psykiatria osastolla,siitä olen varma jos otat näitä yhdessä,sillä vain näistä tulee riippuvuus. Kokemusta on.
- selvkontrol
en suosittele. voi tulla paniikkikohtaus ja mitäs sitten?
- nönö
aika jännä kun mulla on ollu vähän toisenlaisia kokemuksia. känni ei meinaa tulla päälle ja olo on koko ajan tosi "selvä". Mutta ongelmat tulee sitten seuraavina päivinä;olo on järkyttävän ahistunut!
- ei kellekään
Kuin jotkut lääkärit voi olla niin edesvastuutomia ,että määrää tollasia lääkkeitä kelleen. Niistä ahdistus lisääntyy ja itsemurha on lähellä.Äitini tappoi näillä ko lääkeillä itsensä ja pari tuttua on muuten vaan psykiatrisessa hoidossa syötyään aikansa niitä. Eli ,viinalla saa taatusti näiden kanssa itsensä huonoon kuntoon.
- Mara888
ei kellekään kirjoitti:
Kuin jotkut lääkärit voi olla niin edesvastuutomia ,että määrää tollasia lääkkeitä kelleen. Niistä ahdistus lisääntyy ja itsemurha on lähellä.Äitini tappoi näillä ko lääkeillä itsensä ja pari tuttua on muuten vaan psykiatrisessa hoidossa syötyään aikansa niitä. Eli ,viinalla saa taatusti näiden kanssa itsensä huonoon kuntoon.
Xanor on yks parhaita, ellei paras täsmälääke AKUUTTIIN ja myös laaja-alaseen paniikkihäiriöön. Lääkäri joka em. oireista kärsivälle Xanor-reseptejä kirjottaa ei todellakaan oo edesvastuuton vaan tietää ettei pahoista paniikkioireista kärsivä välttämättä hyödykään joistain SSRI-lääkkeistä kuten on luultu.
Xanoreista ahdistus ei todellakaan lisäänny vaan ne helpottaa ahdistusta, eri asia sitte jos lopettaa käytön kertaheitolla, sillo olo on todella ahdistunu. Vai että itsemurha lähellä ja äitis tappo Xanoreilla ittensä? No, hänellä ei kai sitte ollu muita lääkkeitä käsillä.
Noista sun tutuista jotka on psykiatrisessa hoidossa- niiden hoidon syy on kyllä jossain muussa ku siinä et Xanor ois aiheuttanu niiden psyykkiset ongelmat, toki ne on Xanoria voinu saada mut hoitoon nimenomaan Xanor, joka on kuitenki lievä bentsodiatsepiini, ei oo niitä ajanu. Xanorit eli eli siis alpratsolaami ei oo mikään huume joka pistää pään sekasin, ei oikein reseptin mukaan käytettynä. Se on eri asia jos joku rupee syömään kymmenkertasia annoksia (kuten ehkä tuttus?). Ennemminkin vois sanoo et neuroleptit lamaavuudessaan vie monen lopulta psykiatriseen hoitoon.
Viinan kanssa alpratsolaami ei sovi, se on totta. Ovatko tuttusi popsineet pilleireitä ja juonu viinaa päälle, suomalaiseen tyyliin? No sillä kyl saa pään sekasin. Myös viina ja Diapam ja moni muu pilleri viinan kanssa kyl tekee tehtävänsä. - toivoton elämä
ei kellekään kirjoitti:
hei nimim. ei kellekään / järkyttynyt voisitko vihjata minkälaisella annostuksella äitisi teki itsemurhan? Oliko mukana myös alkoholia? Mielestäni jokaisella on oikeus itsemurhaan. terv. toivoton
- jone74
vittu 0,25mg zanoria,luultavasti alproxia.ei tuntus missää otin 200mg zanoria lippuviinan ja noin viiskyr 30mg opamoxii,enkä päässy korkeemmalle kuin muillakaan keinoilla.jyvät pysy sisällä,eivät enää voineet muuta ku laittaa jorvissa p4-osastolle viikox.vittuu viina ja pillerit ja kuulaa tilalle.PÄÄSEE IKUISEEN NIRVANAAN!!!
- XANOR 2mg
Ensinäkään ne on Xanoreita äksällä eikä zetalla ja toiseks puhut paskaa bisse ja subu huuruissa!!! Vittu sä pelle oisit jo pois täältä maan päältä jos oisit 200mg Xanoreita syönny!!! Ku ite max 10mg kerralla ja voi pojat että oli euforia paikallaan!!! Mutta Xanor on hyvä lääke oikein käytettynä ja paras paniikkihäiriöön!!!
- Th
Terveysalan ammattilaisena voin sanoa että yksikään psyykenlääke ei ole todellakaan turvallinen viinan kanssa. On yksilökohtaista kuinka nämä kaksi keskushermostoon vaikuttavaa ainetta vaikuttaa juuri sinuun. Kerrot että sinulla pelottaa jos tulee sekava olo, eli pieni järjen ääni yrittää sinulle kertoa mitä tulisi tehdä eli älä ota. Pahimmillaan jos aineet sinut sekoittavat olet vaarassa jopa sairastua psykoosiin ja voin kertoa että sitä en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelle, em. aikaisemmin hoitaneena. Eli siis jos viinaa on pakko juoda usean tunnin tauko Xanorista, mutta viina vaikuttaa sen verran psyykkeeseen että hoida itsesi kuntoon ennenkuin viinaan kosket ja olet mahd. lääkkeistä vapaa:)
- unohtelija
Olen käyttänyt xanoria yhtäjaksoisesti vuodesta 2005 paniikkihäiriöön. Käytin aikaisemminkin, mutta lääkitys lopetettiin. Ajoin lääkkeen itse alas syksyyn mennessä, koska olen havainnut muistissani heikkenemistä. Olen käyttänyt alkoholia xanor-lääkityksen aikana n. kerran kuussa. Olen ottanut lääkkeet normaalisti, vaikka olen käyttänyt alkoholia. Minulla on lisäksi käytössä seroquel. Lääkäri on todennut, ettei seroquelin pitäisi vaikuttaa muistiin. Xanorin alasajosta on nyt 2-3 kolme kuukautta, mutta silti muistini pätkii. Maalaisjärki sanoo, että en ole käyttänyt niin paljon alkoholia ja xanoria yhtäaikaa, että sillä olisi sinänsä pysyviä vaikutuksia, mutta kuka tietää? En myöskään koskaan ole ottanut normaalia enempää xanoria alkoholin kanssa.
Lyhytmuisti takkuaa mm. sillä tavoin, että en muista montaka banaania olen syönyt jos olen syönyt useampia. Edelleen en muista välttämättä seuraavana päivänä mistä asioista ja kenen kanssa olen keskustellut. Muistihäiriöt alkoivat 2 vuotta sitten keväällä siten, että nukuttuani saatoin sekoittaa unen ja toden toisiinsa.
Omasta mielestäni muisti ei koskaan pätkinyt heti otettuani xanoria ja en siksi osannut epäillä lääkettä.
Onko kellään kokemusta vastaavasta? Onko muisti palautunut? Kuinika kauan on mennyt? - ngrol
unohtelija kirjoitti:
Olen käyttänyt xanoria yhtäjaksoisesti vuodesta 2005 paniikkihäiriöön. Käytin aikaisemminkin, mutta lääkitys lopetettiin. Ajoin lääkkeen itse alas syksyyn mennessä, koska olen havainnut muistissani heikkenemistä. Olen käyttänyt alkoholia xanor-lääkityksen aikana n. kerran kuussa. Olen ottanut lääkkeet normaalisti, vaikka olen käyttänyt alkoholia. Minulla on lisäksi käytössä seroquel. Lääkäri on todennut, ettei seroquelin pitäisi vaikuttaa muistiin. Xanorin alasajosta on nyt 2-3 kolme kuukautta, mutta silti muistini pätkii. Maalaisjärki sanoo, että en ole käyttänyt niin paljon alkoholia ja xanoria yhtäaikaa, että sillä olisi sinänsä pysyviä vaikutuksia, mutta kuka tietää? En myöskään koskaan ole ottanut normaalia enempää xanoria alkoholin kanssa.
Lyhytmuisti takkuaa mm. sillä tavoin, että en muista montaka banaania olen syönyt jos olen syönyt useampia. Edelleen en muista välttämättä seuraavana päivänä mistä asioista ja kenen kanssa olen keskustellut. Muistihäiriöt alkoivat 2 vuotta sitten keväällä siten, että nukuttuani saatoin sekoittaa unen ja toden toisiinsa.
Omasta mielestäni muisti ei koskaan pätkinyt heti otettuani xanoria ja en siksi osannut epäillä lääkettä.
Onko kellään kokemusta vastaavasta? Onko muisti palautunut? Kuinika kauan on mennyt?Muisti meni kun vedin 41/2 telaa plus muutaman unilääkkeen.Tuli huilattua pulitoista vrkt.
- ngrol
ngrol kirjoitti:
Muisti meni kun vedin 41/2 telaa plus muutaman unilääkkeen.Tuli huilattua pulitoista vrkt.
Muisti kyllä pelaa muuten normaalisti ja en todellakaan syö muuten niitä mut pitihän se testata.
- neeku
ngrol kirjoitti:
Muisti kyllä pelaa muuten normaalisti ja en todellakaan syö muuten niitä mut pitihän se testata.
paras lääke kun alkaa päivällä tulemaan voimattuuden tunne ja muutenkl vituttaa. tehoaa kun ottaa vain tarvittaessa. ei joka päivä säännöllisesti. tulee ainakin mulle virtaa, jaksaa tehdä päivällä muutakin kun nukkua. hyvä lääke, ei koukuta kun ei ota joka päivä.
- Anonyymi
ngrol kirjoitti:
Muisti meni kun vedin 41/2 telaa plus muutaman unilääkkeen.Tuli huilattua pulitoista vrkt.
Nukuin 24h putkeen.
No, ei tarvinnut lavaria lempata.
Kimmo
- ronax-x
Otin eilen erittäin voimakkaaseen ahdistukseen 3 nappia 1mg xanoria.
Siitä noin kolme tuntia ja ahdisti ihan älyttömästi edelleen. Otin vielä toiset kolme.
Menin nukkumaan n. 21 kun vitutti kaikki asiat niin saatanasti. Nukuin koko yön tosi hyvin aina tuonne 8.30 asti.
Mutta nyt olo on kuin kännisellä. Päässä humisee, jalat ei kanna ja teen kaiken kuin hidastetussa filmissä. Silmät sumeat jne.
Voisiko näillä lääkkeillä tappaa itsenä? Jos olisinkin ottanut kummallakin kerra esim. 6 tablettia?
En siis halua tappaa itseäni, mutta pelottaa... :(
En yleensä lääkkeihin turvaudu ahdistus tilanteissa, mutta nyt oli pakko.- dasdasdasdasdas
Ihan hyvin voi vetää pari telarii... (1telari on 2mg alprazolaamia) ja kännit päälle.. vähän voi olla kropp solmussa mutta ei siihen kuole ;)
- adsdasdasasdsa
dasdasdasdasdas kirjoitti:
Ihan hyvin voi vetää pari telarii... (1telari on 2mg alprazolaamia) ja kännit päälle.. vähän voi olla kropp solmussa mutta ei siihen kuole ;)
äskeselle kirjottajalle vielä... oot onnekas jos saat ittes tapettuu rauhottavilla...
- EkaXanoriMatka
Kokeilin tuossa muutama päivä sitten ensimmäisen kerran xanoreita alkoholin kanssa (viihdekäytössä).. (tai ainakin muistaakseni ensimmäisen kerran, empä oo varma tosiaan :D )mulla on ollu sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja otin kaks ja puoli xanoria ennennku menin baariin poikaystäväni ja hänen kavereidensa kanssa.. se oli ensimmäinen kerta baarissa.. en olisi ilman päihteitä varmaankkaan pystynyt siihen- olen 19. otin lääkkeet ainakin ehkä 1 tunti ennenku ne alkoi vaikuttaa, ja sitä ennen olin juonu ehkä muutamia kaljoja tms.. korkeintaan 10. baarissa join ehkä yhden paukun. en muista nimittäin muisti lähti kokonaan. muistan vaan jotain pieniä pätkiä mutta ahdistus ja semmoine oli poissa kokonaan ja olin vapautunut.. pyysin kultaani jopa tanssimaan vaikka en koskaan kehtaa tanssia muiden edessä koska olen siinä surkea! hän (järkevänä) kieltäytyi. ja aamulla heräsin ilman housuja olin syyttää häntä jo raiskauksesta mutta ymmärrän sen tosiasian että muisti vaan meni. olin nimittäin jo aikaisemmin perehtynyt ja lukenut että xanorit voi aiheuttaa muistinmenetystä ja ns. "jalat alta" noh, se on nyt itse koettu ja todettu myös. voisin seuraavan kerran ottaa vähemmän xanoria niin ei tapahtuisi tuota muistinmenetystä.. ja seuraavaa kertaa pitää odottaa ainakin pari viikkoa, en nimittäin halua jäädä koukkuun, kun helposti xanorit kuulema koukuttavat. olen tuuminut että minulle pitäis ehkä määrätäkin niitä xanoreita ihan lievitykseksi tähän tunteeseen, että en uskalla olla kunnolla ihmisten kanssa tekemisissä.. mutta enpä uskalla sellaiseen rythtyä... olen aina pelännyt &välttänyt mieliala lääkkeitten säännöllistä käyttöä.. pelkään että en enää voi elää ilman jos oon oppinu niitä käyttämään. baariin en kyllä ikinä uskalla mennä ilman kultaani, sillä kaiken maailman ählämit kyttäs kokoajan :S ja oon lyhyt laiha, heiveröinen. ihan puistattaa ajatus että menisin yksin baariin pilleripäiisäni :S hyväkskäyttäjiä nimittäin on maailma täynnä...
- EkaXanoriMatka
Unohtui edelliusestä: 0,5 mg xanoreita vedin
- hurrh
EkaXanoriMatka kirjoitti:
Unohtui edelliusestä: 0,5 mg xanoreita vedin
vastaamatta suoraan yö, kommenttiin aivan lyhyesti tiedustelisin, mikä määrä sitä xanoria sit tarvitaan, viinan kanss tai ilman, että hengenlähtö on likellä?h
- kikrivi.
Ota vaan lääkettä ja viinaa kunnolla, sit baariin yksin. Ählämit hoitaa sinut KUNNOLLA! aaah
- eienää
Xanoreilla henkeä lienee vaikea saada pois lääkkeen myrkyllisyyden seurauksena. Sen sijaan päihtymyksestä johtuvat tapaturmat ovat arvaamattomampi riski. Liian suuresta annoksesta johtuvat kaduttavat teot lienevät kaikkein todennäköisiä.
- kokemus kertoo kaike
xanor diapami viina? kaikki lyhyellä ajalla.
pullon pohjalle jäi liru..
herää kysymys mite meni eilisilta.... - Kannattaa
Ei ole krapulasta tietoakaan seuraavana päivänä kun tarpeeks popsit !!
- c8-
jos olis itse kontrollii tarpeeks nii vois tehostaa alkon vaikutusta muutamalla xanorilla olis halvat kännit rahaa säästyis mut valitettavasti ei onnistu menee överiks parempi mun tilanteessa käyttää eriksee näitä käytän sosiaalisissa tilanteissa pelkästään xanor ehdottomasti parempi koska ei näy päälle päi eikä tuu krapulaa tai riippuu tietenki määrästä pitää olla vaa varovaine et noita ei nappaile joka päivä
- xanorit
No ei ne xanorit tai diapamit mitään halpoja kännejä anna tosiaankaan, mä ainakin jaksan juoda normaalia enemmän enkä meinaa sammua millään vaikken enää puolenyön jälkeen enää mitään tajuakaan. Mielenkiintoisiin tilanteisiin sitä kyllä joutuu.
- tuli harrastettua
xanorit kirjoitti:
No ei ne xanorit tai diapamit mitään halpoja kännejä anna tosiaankaan, mä ainakin jaksan juoda normaalia enemmän enkä meinaa sammua millään vaikken enää puolenyön jälkeen enää mitään tajuakaan. Mielenkiintoisiin tilanteisiin sitä kyllä joutuu.
Ei ole halpoja ne ryynikännit ei. Useimmiten tulee jälkeenpäin yhteydenottoa poliisilta, ja sitten aletaan muistelemaan mitä tuli tehtyä ja paljonko joudutaan makselemaan...
Älkää jumaIauta vetäkö bentsoja ja viinaa!!
- DocMartens
Riippuu miten tottunut oot lääkkeeseen.
Lisäksi riippuu myös milloin otat lääkkeen, ja milloin aloitat juomisen.
Jos lääkkeesi on Depot-mallia, se vaikuttaa paljon kauemmin, joten se kannattaa ottaa huomioon.
Pääsääntönä on lähes aina, että ei kannata sekoittaa mitään lääkkeitä alkoholin kanssa. - Xanoristi66
Jaa mulla on xanoria ollut 15 vuotta käytössä ahdistuneisuuteen. Tuosta xanorin ja alkoholin yhteiskäytöstä voin sanoa senverran että jos haluan buustia rauhalliseen oloon mitä viina ei enään kunnolla anna niin otan abouth korkeintaan 2 mg sitä yhdessä viinan kanssa. Ei sillä mulle mitään viihdekäyttöä ole mutta se vain voimistaa rauhallista oloa. Ja jonkun ajan päästä sua alkaa nukuttamaan! Mitä viihdettä se on! Ei kannata oikeastaan pelleillä näitten lääkkeitten kanssa koska esim kaverilla meni kävelykyky jaloista joutui opettelemaan sen uudelleen kun otti telaketjuja ja viinaa liikaa samaan aikaan. Hengestäkin pääsee jos se lamaantuu nukkuessasi.
- Kokemustaonpaljon
En suosittele. En todellakaan. Olen kuin eri ihminen kun lopetin lääkärin päätöksellä Xanorit. Joka kerta kun join alkoholia tuli ihme skitso, raivari kohtauksia. Mies sai myös tuta niistä, valitettavasti. Nyt kun en enää niitä käytä aivot toimii paljon kirkkaammin ja mitää matseja ei enää miehen kanssa ole, tarkoitan fyysisiä juttuja. En todellakaan suosittele Xanoria alkoholin kanssa, vie järjen.
- tabulisti
12 vuotta olen xanoreita käyttänyt; ensin lyhytvaikutteisia joka lähti lapasesta oitis, koska huomasin kuinka hauskaa vihdoinkin oli mennä ihmisten ilmoille jännittämättä.
Siitä seurasi apteekkisopimus ja depot-tabletit, alkoholia olen ottanut monesti lääkkeiden kanssa ja muisti todella pätkii, olen saanut raivareita ja jalat lähtee alta eli nykyään olen todella varovainen, mutta pitkävaikutteisissa on se huono puoli nimenomaan, että ovat pitkävaikutteisia eli aina ei pysty etukäteen suunnittelemaan menojaan ja tulee otettua kaljaa.
Paras keino ainakin minulla on pelko muistihäiriöistä, ja se ei tosiaankaan ole kivaa kun meitsille huomautellaan, tyyliin "siitähän puhuttiin silloin ja silloin" jne eikä mitään muistikuvaa
Eli olen vähentämässä annostusta nykyään ja yritän välttää alkoholia jos olen lääkkeet ottanut.
Pidän myös kokonaan lääkkeettömiä päiviä aina kun pystyn ja jaksan eikä se niin kamalaa ole....silloin vaan oleskelen ja käyn kävelemässä ja uskon, että kyllä tämä tästä pikkuhiljaa.... - Seipääseen.com
Siitähän lähtee just makiaan seipääseen ku vetää muutamat kaliat alle 3mg xanoria ja polttaa savut vielä päälle!! Niin rento ja chilli olo että voi jeesus ja kyllä ruoka maistuu... Mutta tämänkin silloitällön ihan viihekäyttönä nii ei karkaa lapasesta. Tiedän monia jotka ovat koukuttaneet itsensä pahasti bentsoihin ja pitkäaikaisella käytöllä se todella muuttaa ihmistä...
- Anonyymi
Hyi viddu, kunnon sekakäyttäjä. Onneksi teistä huokuu tuo toiminta vaikka luulette ettei kukaan muka näe.
- Anonyymi
otin ksalolia (alpratsolaamia kuten xanor) krapulaan niin, että alkoholia oli vielä veressä. en muista kolmesta päivästä kun yksittäisiä juttuja (taisin ottaa lisää kaljaa)
älkää ihmiset kokeilko! - Anonyymi
Mulla 0.5 mg xsanori ja just ekaa kertaa tässä käytössä ja juon juurikin 0.7 litran brändy pulloa tyhjäksi..Siis mainio olo ei valittamista.
- Anonyymi
xanoria pitäs saada apteekista ilman reseptii
- Anonyymi
No onneksi sitä ei saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1048686
- 936660
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636449Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345201Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634337- 553481
- 503345
- 513062
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512876