Kertokaapa naiset mistä johtuu että todella 'tälläytyneiden' missi-tyyppisten naisten kävelytyyli näyttää monesti siltä että joku ois sullonut metrisen kepin hanuriin (takakenossa perse pitkällä jalat tonkkönä toinen käsi käsilaukun päällä helvetin tiukasti 'leväten' naama juuri sitruunan nielaisseen näköisenä)??? Onko korkkareilla tosiaan niin vaikea kävellä vai onko tämäkin jokin ihme 'olen todella kaunis,elän vain tämän kerran' ajattelun ilmentymä:yritetään korostaa perää ja rintavarustusta ja samalla näytetään suoraan sanottuna vitun naurettavalta.Koska jotkut näyttävät pystyvän kävelemään korkkareilla suht normaalistikkin olen tullut siihen tulokseen että tämä kävelytyyli on ihan tarkoituksella haettua:voiko ihminen tosiaan mennä narsistisuudessaan niin pitkälle että ei voi enää edes kävellä 'normaali'-ihmisten tapaan????
Pissis-kävely
20
4130
Vastaukset
- enkeli
...mutta luulen että vika on halvoissa ja huonoissa kengissä. Korkeillakin piikkikoroilla on mahdollista kävellä normaalisti, jos kengät ovat laadukkaat. Minä opin jo vuosia sitten, että kenkiin, varsinkin korkosellaisiin kannattaa panostaa rahallisesti.
Kauniitkaan kengät eivät ole naiselle eduksi, jos niillä ei osaa kävellä. Naisten ajattelu kehittyy yleensä iän myötä, joten jos sinua häiritsee se "pissis-kävely", niin ala zoomailla enemmän kolmekymppisiä ja sitä vanhempia naisia.- tbr
pettymys suuri kun osti saappaat jotka maksoi yli 150e ja joissa ei pysty kävelemään, vaikka merkkisaappaat ovatkin..eikä se korkokaan ole kuin päälle 10 cm. tosiaan jotkut halvat kengät ovat koettelemus jaloille, mutta saa niitä laadukkaita halvallakin.
mitä kävelytyyliin tulee niin eivät kaikki osa kävellä eikä itseään pysty sivusta näkemään ja jos tuntuu että kävelee seksikkäästi niin sitten sillä tavalla sitä kävelee..näyttäis se muilta kuin hassulta tahansa. ja se on kaikenlisäksi mielipide kysymys..kerrankin kävelin kaverin kanssa ulkona ja edellä meni nuori pariskunta ja se nainen käveli mielestäni jännästi ei mitenkään rumasti, mutta kaverin mielestä taas käveli juuri sillätavalla kuin olisi hanuri perseessä.
uskoisin että ne jotka ovat pienestä pitäen kävelleet korkkaleilla osaavat myöskin niillä kävellä, mutta on varmasti vaikeaa sellaiselle, joka on koko elämänsä kävellyt lenkkareissa ja sitten päättänyt kokeilla korkkareita..samanlaisesti kuin miehillekin se on vaikeaa..
- korkkarit
itse jalkaan ja käveleppäs liukkaalla ja epätasaisella alustalla, niin eiköhän selviä.
- Tane_k
Kuulemma korkkareilla on vaikea kävellä. En ole itse yrittänyt, kun miesten kokoja ei ole tullut esiin :) Suomalaiset naiset eivät enää liiemmin käytä normaalissa elämässä korkkareita. Kun nainen sitten juhliin tai muuten laittaa korkkarit, ei hän osaa niillä kävellä. Sen jälkeen liikkuminen muistuttaakin sellaista kurjen koikkelehtimista.
- syynä
Kuten Tane_K mainitsikin.
Laukusta pidetään kynsin hampain kiinni ettei sitä napata kainalosta keskustan väenpaljoudessa.
Itse olen huomannut, että kävelemisen helppous riippuu hurjasti kengän mallista.
Liukkalla (talvella) piikkikorko on aivan varma jalan nyrjäyttäjä, jätän ne nykyään suosiolla väliin.
Mutta olen itsekin törmännyt (luullakseni) samaan "pissis-ilmiöön". Vaikka on talvella kuinka paljon jäätä ja lunta, niin tyylikkäiden "aikuismaisten" teinityttöjen on aivan ehdottomasti käveltävä piikkikorkkareissa. Tottakai se näyttää vähintään siltä, että olisi jöötit housussa tai tanko persuksissa. Ja roikutaan kaverin käsipuolessa.
Kurjen koikkelehtiminen oli hyvä vertaus. Tätä surkean näköistä etenemistä pitää sitten pönkittää ilmeellä, joka kertoo että "en tule koskaan myöntämään kävelyn olevan hankalaa, itse asiassa nautin tästä hitaasta ja tönköstä etenemisestä aivan suunnattomasti"
Piikkikorolliset kengät tukevat naisellisuutta VAIN silloin, kun niillä käveleminen on luonnollisen näköistä. Kaikissa muissa tapauksissa tulee vain mieleen, että yritetään olla seksikkäitä, muttei olla kuitenkaan. Myötähäpeä. - tanjuska76
Tää oli päivän paras juttu, kyllä naurattaa. Joku vaan ei taida tänään laittaa korkkareita jalkaa :D (ei oo tarpeex isoo peiliä mistä katsoa miten kävelee) mut hei jos ne imeskeleeki just sitruunaa käyppä yrmio seuraavax tarkastamassa :D
ei tarvi suuttua neiti/rouva hyvä,jos et oo huomannut niin kirjoittelen tänne kohtalaisen kirkas pilke sulmäkulmassa,kaikkea ei tarvi ottaa niin vakavasti.Musta on hauska ärsyttää ihmisiä suht viattomilla jutuilla,ok,jokus ammun hiukan yli ja joku voi pahoittaa mielensä ihan tosissaan mut jos huomaan sen niin silloin pyydän yleensä anteeksi.Näin perjantaina ja liksapäivänä ei jaksa enää edes ärsyttää ketään,olo on suorastaan leppoisan raukea kun tietää et illalla pääsee taas dokaamaan.
- tanjuska76
yrmio kirjoitti:
ei tarvi suuttua neiti/rouva hyvä,jos et oo huomannut niin kirjoittelen tänne kohtalaisen kirkas pilke sulmäkulmassa,kaikkea ei tarvi ottaa niin vakavasti.Musta on hauska ärsyttää ihmisiä suht viattomilla jutuilla,ok,jokus ammun hiukan yli ja joku voi pahoittaa mielensä ihan tosissaan mut jos huomaan sen niin silloin pyydän yleensä anteeksi.Näin perjantaina ja liksapäivänä ei jaksa enää edes ärsyttää ketään,olo on suorastaan leppoisan raukea kun tietää et illalla pääsee taas dokaamaan.
jos mua tarkotit,enhän mää suuttunu alkuunsakaan vaan päin vastoin nauroin asialle vielä koiria käyttäessänikin,niinkuin kirjoitin päivän paras juttu,mut kuulin toisenkin. se meni näin toiset ajaa pyörällä perse penkissä,kun taas toiset penkki perseessä.kuis sulla?
- välistä
yrmio kirjoitti:
olevinaan niin sutkeaa rakas yrmeä.Syvästi olet vaan puutteessa,laittaapi kirjoittelemaan tänne tuollaista törkyä. Terveisin nainen joka nostaa nokkansa yrmeän nähdessään;)
tanjuska76 kirjoitti:
jos mua tarkotit,enhän mää suuttunu alkuunsakaan vaan päin vastoin nauroin asialle vielä koiria käyttäessänikin,niinkuin kirjoitin päivän paras juttu,mut kuulin toisenkin. se meni näin toiset ajaa pyörällä perse penkissä,kun taas toiset penkki perseessä.kuis sulla?
olla noin 6v sitten kun viimeks ajoin pyörällä jtn paha sanoa.Silloikin taisin muistaakseni fiksuna miehenä kauniin kesäillän kunniaksi lähteä käymään muutamalla bissellä terassilla pyörällä ja aamulla kun heräsin kämpiltä oli toinen kenkäkin hukassa.Kyl mä silti tuohon jälkimmäiseen taidan kallistua...
välistä kirjoitti:
olevinaan niin sutkeaa rakas yrmeä.Syvästi olet vaan puutteessa,laittaapi kirjoittelemaan tänne tuollaista törkyä. Terveisin nainen joka nostaa nokkansa yrmeän nähdessään;)
sulle heti ensimmäisenä tuli mieleen et mä oon 'puutteessa'.Perinteistä naisten putkiaivoajattelua kuvitella että kaikki miesten ongelmat juontaa juurensa pillun puutteesta,mun elämässä on kuule paljon tärkeämpiäkin asioita kun naisten jalkoväli.Idioottimaista toimintaaa naisten keskuudessa syyttää miehiä pelkästä toosan ajattelusta ja sen perässä juoksemisesta kun samalla itse nostaa oman tavaransa arvoon arvaamattomaan.Senkun nostat,tuskinpa mekään ollaan toisiltamme pois joten yks vitun hailee mulle.
- NaituNainen
Kyllä he vain kuvittelevat näyttävänsä erittäin sivistyneiltä ja kauniilta. Valitettavasti. Nämä sipsuttelijat tunnistaa myös puhetyylistä... Aaargh!!! Samaiset "hienohelmat" useimmiten eivät myöskään pidä siivoamisesta, eli kotona on IHAN KAIKKI hyrskyn myrskyn.... ;)
oon tullut siihen tulokseen että ei se pelkistä kloboista johdu,yhtä suuri vaikutus taitaa olla sillä pisulla mikä on humahtanut hiusrajaan.Puhetyylistä sen verran et bussissa kuultua kahden n. 20v pissiksen dialogia:'iik,mulla ei ollut mitään muita pikkareita puhtaina kuin stringit','vitsit mä vedän tänään bodypumpissa itseni totaalisen kostena nihkeäksi' jne. jne..aikki tämä sen verran kovaan ääneen ettei varmasti yhdeltkään bussissa matkustaneelta ihmiseltä jäänyt epäselväksi mitä arvon neidin olivat menossa tekemään.Huh huh,mä en henk.kohtaisesti jaksais katella tollasta eukkoa 15 minuttia pidempään.
- korianterimari
Miksi kaikki yrmion ikäiset mammanpojat,jotka etsivät seksi talouskonetta itselleen kävelevät kaljamahakävelyä(=kaltsu-kävely) hartiat lysyssä ja maha pömpsöttäen?Todella vastenmielisen näköistä!Ja kehtaavat vielä vilkuilla vesi kielellä meitä korkkareissamme keikkuvia muoti-ja pakkeliläjiä,jotka muuten btw olemme ihan tavallisia tyttöjä kotioloissa verkkareissamme ja ponnareissamme,viikatessamme pyykkiä(yrmiolle tiedoksi:jotkut todella PESEVÄT pyykkiä ja astioita).Onhan kaltsu-kävelyssä se hyvä puoli,ettei ainakaan tee mieli ko.hlön kanssa muuta kuin nyrpistellä nenäänsä ja puristaa vaaleanpunaista käsilaukkua.
mutta totta :(( Et sä sit haluais alkaa mun omaksi pikku seksi/talous koneeksi??? Ei tarvi antautua kun pari kertaa viikossa,mä oon nimittäin kehittänyt laiskuuden niin huippuunsa että en varmaan jaksais edes tuhmailla useammin kun sekin käy ns. työstä.Voin siirtyä kaltsukävelystä ns. jellona kävelyyn ihan sun vuoksi...
- korianterimari
yrmio kirjoitti:
mutta totta :(( Et sä sit haluais alkaa mun omaksi pikku seksi/talous koneeksi??? Ei tarvi antautua kun pari kertaa viikossa,mä oon nimittäin kehittänyt laiskuuden niin huippuunsa että en varmaan jaksais edes tuhmailla useammin kun sekin käy ns. työstä.Voin siirtyä kaltsukävelystä ns. jellona kävelyyn ihan sun vuoksi...
Kiitos,mut EI TODELLKAAN KIITOS!
Lähdenpä tästä salille hankkimaan hyvää oloa ja illan tummetessa saatan kynttilän valossa siistissä kodissani vaikka onanoida itseni uneen-eipä kuorsaa ja piereskele kukaan vieressä eikä kisko peittoa,ei ole aamulla pytyn rengas ylhäällä ja on takuulla viehättävää ja mukavaa aamukahviseuraa.
Kävele vaikka gorillakävelyä tai ryömi kännispäissäs lapamatoa,se ei minunkalataistani hempsukkaa heilauta,kun olen matkalla ostamaan uusia loafereita sävy sävyyn herkkuvärisen laukkuni kanssa! korianterimari kirjoitti:
Kiitos,mut EI TODELLKAAN KIITOS!
Lähdenpä tästä salille hankkimaan hyvää oloa ja illan tummetessa saatan kynttilän valossa siistissä kodissani vaikka onanoida itseni uneen-eipä kuorsaa ja piereskele kukaan vieressä eikä kisko peittoa,ei ole aamulla pytyn rengas ylhäällä ja on takuulla viehättävää ja mukavaa aamukahviseuraa.
Kävele vaikka gorillakävelyä tai ryömi kännispäissäs lapamatoa,se ei minunkalataistani hempsukkaa heilauta,kun olen matkalla ostamaan uusia loafereita sävy sävyyn herkkuvärisen laukkuni kanssa!eikö ois mukavaa kun siinä puhtaassa kodissa kynttilän valossa illan tummetessa joku hierois sun päivän rasituksesta kipeityneitä niskoja ja pulahtais seuraksi vaikka vaahtokylpyyn.Tämän jälkeen voitais vaikka niin sanotusti onanoida keskenämme if you know what i mean.Peiton kiskomista pääsee sillä että kummallakin on tottakai oma peitto,eihän siitä pidemmän päälle tuu helvettiäkään nukkua saman peiton alla.Mut ei väkisin jos arvon neitiä ei kiinnosta...Nyyhhhh
- korianterimari
yrmio kirjoitti:
eikö ois mukavaa kun siinä puhtaassa kodissa kynttilän valossa illan tummetessa joku hierois sun päivän rasituksesta kipeityneitä niskoja ja pulahtais seuraksi vaikka vaahtokylpyyn.Tämän jälkeen voitais vaikka niin sanotusti onanoida keskenämme if you know what i mean.Peiton kiskomista pääsee sillä että kummallakin on tottakai oma peitto,eihän siitä pidemmän päälle tuu helvettiäkään nukkua saman peiton alla.Mut ei väkisin jos arvon neitiä ei kiinnosta...Nyyhhhh
Epäilyttää,että lienekkö arvon laiskimusta tohtisi rasittaa moisilla hierontasessioilla.
Omaan kotiini en kutsuisi,ei ole edes ammetta(sääli)ja sinun läävässäsi lentäisi jo eteisessä oksennus!
sitä paitsi olen niin hyvälle oppinut,että seurassa mielummin harrastan rakastelua eli en syty ajatuksesta onanoida kaverin kanssa.Mikä iljettävämpää kuin että kaksi ihmispoloa runkkaa toisiaan toisiinsa-hyi helskutti(nyrpistys). korianterimari kirjoitti:
Epäilyttää,että lienekkö arvon laiskimusta tohtisi rasittaa moisilla hierontasessioilla.
Omaan kotiini en kutsuisi,ei ole edes ammetta(sääli)ja sinun läävässäsi lentäisi jo eteisessä oksennus!
sitä paitsi olen niin hyvälle oppinut,että seurassa mielummin harrastan rakastelua eli en syty ajatuksesta onanoida kaverin kanssa.Mikä iljettävämpää kuin että kaksi ihmispoloa runkkaa toisiaan toisiinsa-hyi helskutti(nyrpistys).käydä vaikka 'erottisessa' suihkussa jos ei löydy ammetta.Ja jos oot tosi foxy lady niin ehkä mä saisin itsestäni sen verran irti että voitais hoitaa homma ihan kunnolla eikä millään käsipelillä ;)
- korianterimari
yrmio kirjoitti:
käydä vaikka 'erottisessa' suihkussa jos ei löydy ammetta.Ja jos oot tosi foxy lady niin ehkä mä saisin itsestäni sen verran irti että voitais hoitaa homma ihan kunnolla eikä millään käsipelillä ;)
Ongelmani ei ole seksuaalinen tyydyttymättömyys.Ensisijaisiin mielenkiinnon kohteisiini ei kuulu mammanpoikien seksihlujen herättely.En tiedä mikä sinun ongelmasi on,mutta minulla ei ole mitään intressiä sitä enempiä pohtia.
ps.Jos joutuisin suihkuun jonkun kaltaisesi kanssa,olisi siitä erotiikka aika kaukana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894