Silmistä sen näkee

Yleisesti ottaen kai naiset olettaa kuten vaimonikin että miehet kattelee heti naisen persettä tai tissejä sillä silmillä, mulla kiinnostus osui alkuun naisen silmiin, ne sitoi mun huomion heti.
3122
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Yksi ei sulje pois toista. Minä ehdin tarkastaa kaikki kolme n. minuutissa. Kaikkein seksikkäintä on kuitenkin litteä sileä alavatsa.

Äänestä

En mä ainakaan ole ikinä kokenut niiden aidosti kiinnostavien (ja kiinnostuneiden) miesten katselevan vain tissejä ja persettä. Siis varmasti hekin niitä ovat katselleet ja hyväthän ne toki ovat, mutta ei se suurin fokus ikinä ole niissä ollut. Silmät ovat tärkeä juttu ja kasvot yleisesti, koska niitähän sitä aina katselee, jos kiinnostuneena toiselle juttelee. Jos ei ite nainen kiinnosta, niin sitten mies kastelee vaan niitä tissejä (persettä kun on yleensä jutellessa hankala katsoa). Jos mennään pois ulkosista tekijöistä, niin musta aidosti kiinnostuvat, kiinnostuvat musta yleensä juttujeni takia. Usein myös puhtaasti ulkokuorestani kiinnostuvat taas poistuvat seurastani juttujeni takia.

Äänestä

En minä jaksa kirjaa pidellä kovin kauan kansien vuoksi, sisältö kun alkaa resonoida mielikuvitukseni kanssa, niin sitten ei mikään pidättele viettämästä jokaista hetkeä ajatellen häntä. Jos tarina hiipuu ja muuttuu latteaksi, on hyvinkin mahdollista jättää lukeminen kesken, siksi innostavia tekijöitä pitää olla ja luoda jatkuvasti, että voi nähdä miten tarina päättyy.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Yleisesti ottaen kai naiset olettaa kuten vaimonikin että miehet kattelee heti naisen persettä tai tissejä sillä silmillä, mulla kiinnostus osui alkuun naisen silmiin, ne sitoi mun huomion heti.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu