Työkaveri paljasti

Anonyymi

En kestä ja johonkin on pakko purkaa. Tuomitkaa, ihan sama. Mulla oli lyhyt suhde varatun työkaverin kanssa. Ihastuttiin toisiimme ja kaikki vaan eteni pikkuhiljaa. Sovittiin ettei kerrota kenellekään. Kunnes sitten menikin sukset ristiin eli tapahtui se pahin. No, tämä työkaveri sitten päättikin tehdä yksin minusta sen syyllisen ja esitti asiaa niin että minä olen häneen yksipuolisesti ihastunut ja yritän häntä. Ahdistaa olla tällä hetkellä siellä, ja varsinkin hänen kanssaan, kun tuntuu että on saanut tehtyä minusta kaikkien silmissä sen "huonon", varattuunsekaantujan. Tämä opetuksena, itsellenikin vastaisuuden varalle: Ei kannata lähteä työkaverin kanssa säätämään mitään, koska pahimmassa tapauksessa on työpaikan vaihto edessä, jos sattuu tarpeeksi kiero ja epäluotettava ihminen kohdalle.

8

1159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Just joo! 😂

    • Anonyymi

      Mitäs läksit?! Kärsi seuraukset! Silkkaa tyhmyyttähän tuo on.

      • Anonyymi

        Niin kärsinkin.


    • Anonyymi

      Käännä asetelma voitoksesi.
      Työkaveri levittää sinusta paikkansa pitämätöntä törkyä. Eli kyseessä on työpaikkakiusaaminen ja mahdollinen kunnianloukkaus. Vie asia esimiehelle, työsuojeluun ja poliisille. Katsotaan kuka sieltä saakaan lähteä.

    • Anonyymi

      Jokainen täysjärkinen tajuaa, ettei aikuinen ihminen ole niin tahdoton, että ilman omaa osallistumista voisi vietellä tai saada pettämään. Kyllä se toimen on itse myös osallistunut omasta vapaasta valinnastaan.

      Näin etätyöaikaan toista on helppo vältellä, jos haluaa. Ja normaalijärkinen tajuaa, että haukkumisessa on pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin’-tilanne. Tilanteessa voi sanoa ironisesti, että olenpas minä vetovoimainen kun saan vastapuolen ilman omaa kiinnostusta ja tahtoa osallistumaan ja pettämään.

    • Anonyymi

      Ihan oikein. Mitäs lähdit varatun matkaan.

    • Anonyymi

      Karma antoi sulle takas!

      Kärsi nyt nahoissas ja enskerralla oot viisaampi.

      Näin se elämä menee, kaikesta maksetaan hinta ennemmin tai myöhemmin!

    • Anonyymi

      Itsellä on päinvastainen kokemus. Oltiin kuumina toisiimme, ja olemme edelleen hyvät ystävät, vaikka hän kyllä on nyt vielä varatumpi kuin ennen eikä meillä sen takia ole enää seksiä, mutta meillä kävi parhain päin!

      Saimme ihania muistoja ja parhaimman puolen ystävän.

      Kannattaa vähän katsoa kenen kanssa alkaa vehtaamaan. Itse olen nirso, mutta sillä lailla saa merkityksellisempiä kokemuksia ja välttyy näiltä draamoilta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      408
      1633
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1318
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1230
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      916
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      851
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      846
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      840
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      192
      768
    Aihe