Naiset ei vaan osaa

Anonyymi

Naiset ei vaan osaa valita itselleen oikeaa miestä parisuhteeseen, koska suurin osa naisista haluaa komean, kiltin ja kivan miehen parisuhteeseen ja parisuhteet tälläisten miesten kanssa harvoin ovat pitkäkestoisia, koska komeilla miehillä naisia riittää myös parisuhteen aikana, eikä sinkkunaisia kiinnosta onko komea mies varattu vai ei. Naisista on tullut tavoittelijoita eli homma ei mene enää niin kuin ennen, että naiset odottaa ja miehet yrittää iskeä. Esim. nettideiteillä ja tinderissä naiset yrittää tavoitella miehiä, mutta tavoittelu suuntautuu top10 miehiin. Voisin ottaa esimerkin madosta, jonka kimpussa on satoja muurahaisia.

Kiltti ja kiva mies ei riitä, vaikka se olisi parisuhteeseen parempi ja parisuhde olisi pitkäkestoisempi.

231

2204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten sinä muka voit toisen puolesta päättää mikä on hänelle oikea mies parisuhteeseen?

      Yrität vihjata että naiset valitsevat väärin kun eivät valitse sinua koska sinä olisit hyvä valinta. Et ole, jos nainen ei tykkää sinusta. Kyllä jokainen nainen päättää itse kenet ja millaisen miehen haluaa. Kukaan mies, joka ei herätä naisessa kiinnostusta, EI voi puhumalla ja itseään kehumalla ja naisen valintoja arvostelemalla saada naista kiinnostumaan itsestään.

      Jos tykkään jostain miehestä, hän on minulle oikea valinta. Sinä et päätä sitä asiaa minun puolestani. Sori vaan.

    • Anonyymi

      Jos nainen haluaisi komean ja kivan mutta kun ei saa sellaista, niin ottaa hätävarakseen ruman ja ilkeän, niin siinä vasta huonosti käy! Väitätkö tosissasi että sellaisella suhteellako on hyvät ennusteet? Kuka mies haluaa olla hätävara ja kakkosvaihtoehto? Sellainen suhde ei taatusti kestä, jos nainen on alunperinkin lähtenyt siihen vastentahtoisesti. Ei mitään onnistumisen mahdollisuuksia. Kyllä suhde pitää solmia sen kanssa josta oikeasti tykkää ja jonka oikeasti haluaa, eikä sen kanssa jonka hädin tuskin huolii ja jonka paremman puutteessa sattuu saamaan.

    • Anonyymi

      ""Miten sinä muka voit toisen puolesta päättää mikä on hänelle oikea mies parisuhteeseen?""

      Komein on aina paras vaikka parisuhde kestää hetken? Komeudellakin on katsos se kääntöpuoli kun muut naiset lähestyy miestä ja mies pettää eli parisuhteet ei kestä pitkään. Kyllä meille miehille merkkaa enemmän muut asiat kuin ulkonäkö. Johan me seksitykkäyksillä sen näytämme eli voimme harrastaa seksiä naisten kanssa vaikka ei niin sykkisi. Tottakai parisuhteessa pitää miellyttää silmää, mutta joku raja siinäkin.

      ""Yrität vihjata että naiset valitsevat väärin kun eivät valitse sinua koska sinä olisit hyvä valinta. Et ole, jos nainen ei tykkää sinusta.""

      Missä puhuin itsestäni? En yhtään missään. Älä sinä ole huolissasi minun naisasioista. Eikö täällä voi kirjoittaa asioista yleisesti?

      Jos naisen miespuolinen kaveri valkkaa nettideiteiltä tai tinderistä naiselle jonkun hyvän miehen, joka siis olisi hyvä mies parisuhteeseen, niin nainen voi ehkä lähteä miehen kanssa treffeille, mutta toteaa viimeistään treffien jälkeen, että ei ollut kemiaa mikä siis tarkoittaa, että mies ei ollut tarpeeksi komea ja kun nainen tietää, että komeampaakin miestä on tarjolla, kiitos miesten seksitykkäysten, niin niitä miehiä tavoitellaan parisuhteeseen vaikka nämä miehet haluaa vain seksiä. Ei voi mitenkään olla niin, että 70-80% naisista ansaitsee omasta mielestään top10 miehiä parisuhteeseen. Miesten antamat seksitykkäykset sumentaa naisten oman tason.

      • Anonyymi

        Kuka tuntemasi nainen on sitä mieltä että komein on aina paras?


      • Anonyymi

        Mistä hatusta tempaisit väitteen että komein on minun mielestäni aina paras? Missä olen sanonut niin?

        En ole sanonut niin. En voisikaan sanoa niin, koska en ole sitä mieltä.

        Sinä sen sijaan väität että tavis on aina paras. Siihen minä väitän vastaan.

        Minä väitän että se ei riipu ulkonäöstä. Komeissa on todella hienoja miehiä ja täysiä paskiaisia, eniten kuitenkin siltä väliltä. Sama koskee taviksia ja rumia. Miten ihmeessä se luonne riippuisi naamavärkistä ja nenän mallista?

        Lakkaa jo hyvä ihminen pistämästä sanoja toisten suuhun ja välittämästä että heillä on sellasia mielipiteitä jopa heillä ei ole! Kuuntele mitä ihmiset itse kirjoittavat ja puhuvat ja reagoi heidän omiin sanoihinsa! Älä päätä heidän puolestaan mitä he asioista ajatelevat ja mieltä he ovat.


    • Anonyymi

      Ihmetyttää samojen parisuhdetta etsivien naisten naamat, jotka pyörivät nettideiteillä ja tinderissä vuosia. Monilla naisilla on kaikki deittisovellukset tulilla, eikä parisuhdetta löydy. Miksi?

      Olen mies ja jos etsisin parisuhdetta, niin saisin parisuhteen kuukaudessa. Miten nämä parisuhdetta naiset eivät löydä parisuhdetta 2-3-vuodessa? En keksi muuta kuin sen, että tavoittelevat parisuhteeseen sellaisia miehiä joita eivät voi saada, paitsi seksiin tietysti saavat ja sitten komea mies kylmästi dumppaa naisen.

      • Anonyymi

        Ihmetyttää kiinnostuksesi toisten, sinulle ventovieraiden naisten asioihin. Minulle tuli heti kättelyssä mieleen viitisentoista erilaista syytä siihen että sama nainen etsii vuosikaudet miestä joltain sivustolta. Sinä keksit yhden ainoan syyn.

        Mutta ennen kuin kerron ne 15, kysyn miksi tämä asia sinua kiinnostaa. Onko se sinun asiasi ja ongelmasi?

        Mikset sen sijaan mieti mitä itse haluat? Palstan miehet eivät näytä tietävän sitä. Heiltä on kysytty tätä asiaa erillisessä viestiketjussa mutta vastausta ei tullut.

        Ai että miksi joku nainen ei löydä parisuhdetta? Etkö tosiaan tiedä? Minäpä kerron:

        Jos joku, oli mies tai nainen, ei löydä kumppania, syy on molemmissa tapauksissa se sama: ne josta hän itse tykkää eivät tykkää hänestä, eikä hän itse tykkää niistä jotka tykkäävät hänestä. Hän siis etsii edelleen. Syy on näin yksinkertainen.

        Jos joku nainen, jota et ole edes tavannut, tykkää sinun mielestäsi "vääristä" miehistä niin sille sinä et mahda mitään. Saat ihan vapaasti pitää käsityksesi että hänen pitäisi antaa toisen valita puolestaan eikä päättää itse. Käsityksesi tosin on silkkaa puppua. Puhut asiasta josta et tiedä yhtään mitään. Sinä et edes tunne häntä joten miten voit tietää kuka on hänelle oikea tai väärä?
        Näet turhaan vaivaa kun kirjoitat tänne siitä. Hukkaat aikaasi.

        Sinä et pysty muuttamaan kenenkään naisen miesmakua, toiveita etkä tykkäämisiä. Väkisin ei voi tykätä. Sinä et voi propagandalla, selittelyillä, saarnaamisella, jankuttamiselta etkä todisteluilla saada ketään naista tykkäämään sellaisesta miehestä josta hän ei tykkää.

        Eihän se toimisi sinuun itseesikään kohdistuvana. Vai väitätkö, että jos joku puhuu sinulle tarpeeksi kauan ja kauniisti ja selittää, että sinun kannattaa huolia joku itseäsi 20 vuotta vanhempi, ylipainoinen, mielentwrveysongelmainen nainen tyttöystäväksesi, niin lopulta sinä rakastut siihen naiseen? Ei, sinä et kiinnostu sellaisesta naisesta. Et vaikka mikä olisi, vaikka sinulle jankutettaisiin siitä vuoden päivät. Olet mieluummin yksin kuin parisuhteessa sellaisen naisen kanssa joka ei sinua miellytä.

        Lakkaa miettimässä muiden asioita. Varsinkaan naisten asioita, koska et tunnu ymmärtävän naisten elämää ollenkaan. Et edes tunne niitä naisia eivätkä he kuulu sinun elämääsi.

        Mieti mitä itse haluat. Siis nimenomaan itsellesi.

        On tullut jo selväksi että haluat loputtomasti miettiä ja ratkoa ventovieraiden naisten parisuhdeasioita. Siis sekaantua toisten asiouhin. Mutta se on jotain mihin et ikinä pysty.

        Kysynkin mitä haluat itsellesi ja omaan elämääsi.

        Tiedätkö mitä haluat? Jos et tiedä, voit olla varma ettet koskaan saa sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmetyttää kiinnostuksesi toisten, sinulle ventovieraiden naisten asioihin. Minulle tuli heti kättelyssä mieleen viitisentoista erilaista syytä siihen että sama nainen etsii vuosikaudet miestä joltain sivustolta. Sinä keksit yhden ainoan syyn.

        Mutta ennen kuin kerron ne 15, kysyn miksi tämä asia sinua kiinnostaa. Onko se sinun asiasi ja ongelmasi?

        Mikset sen sijaan mieti mitä itse haluat? Palstan miehet eivät näytä tietävän sitä. Heiltä on kysytty tätä asiaa erillisessä viestiketjussa mutta vastausta ei tullut.

        Ai että miksi joku nainen ei löydä parisuhdetta? Etkö tosiaan tiedä? Minäpä kerron:

        Jos joku, oli mies tai nainen, ei löydä kumppania, syy on molemmissa tapauksissa se sama: ne josta hän itse tykkää eivät tykkää hänestä, eikä hän itse tykkää niistä jotka tykkäävät hänestä. Hän siis etsii edelleen. Syy on näin yksinkertainen.

        Jos joku nainen, jota et ole edes tavannut, tykkää sinun mielestäsi "vääristä" miehistä niin sille sinä et mahda mitään. Saat ihan vapaasti pitää käsityksesi että hänen pitäisi antaa toisen valita puolestaan eikä päättää itse. Käsityksesi tosin on silkkaa puppua. Puhut asiasta josta et tiedä yhtään mitään. Sinä et edes tunne häntä joten miten voit tietää kuka on hänelle oikea tai väärä?
        Näet turhaan vaivaa kun kirjoitat tänne siitä. Hukkaat aikaasi.

        Sinä et pysty muuttamaan kenenkään naisen miesmakua, toiveita etkä tykkäämisiä. Väkisin ei voi tykätä. Sinä et voi propagandalla, selittelyillä, saarnaamisella, jankuttamiselta etkä todisteluilla saada ketään naista tykkäämään sellaisesta miehestä josta hän ei tykkää.

        Eihän se toimisi sinuun itseesikään kohdistuvana. Vai väitätkö, että jos joku puhuu sinulle tarpeeksi kauan ja kauniisti ja selittää, että sinun kannattaa huolia joku itseäsi 20 vuotta vanhempi, ylipainoinen, mielentwrveysongelmainen nainen tyttöystäväksesi, niin lopulta sinä rakastut siihen naiseen? Ei, sinä et kiinnostu sellaisesta naisesta. Et vaikka mikä olisi, vaikka sinulle jankutettaisiin siitä vuoden päivät. Olet mieluummin yksin kuin parisuhteessa sellaisen naisen kanssa joka ei sinua miellytä.

        Lakkaa miettimässä muiden asioita. Varsinkaan naisten asioita, koska et tunnu ymmärtävän naisten elämää ollenkaan. Et edes tunne niitä naisia eivätkä he kuulu sinun elämääsi.

        Mieti mitä itse haluat. Siis nimenomaan itsellesi.

        On tullut jo selväksi että haluat loputtomasti miettiä ja ratkoa ventovieraiden naisten parisuhdeasioita. Siis sekaantua toisten asiouhin. Mutta se on jotain mihin et ikinä pysty.

        Kysynkin mitä haluat itsellesi ja omaan elämääsi.

        Tiedätkö mitä haluat? Jos et tiedä, voit olla varma ettet koskaan saa sitä.

        Turhaa analysointia.
        Deittipalstoilla on naisia jotka on roikkuneet siellä vuosia.
        Totuus on se, että (ehkä) ei eivät ole alkuvaiheessa kelpuuttaneet sen ajan miehiä itselleen, mutta pidemmän päälle ovat jääneet siihen kuvioon kiinni etteivät tänä päivänä miehet ole enää heistä kiinnostuneita. Ikä mennyt ohi tai sitten satunnaiset miesdeittailijat ovat nähneet heidän deittipalveluissa roikkuneina naisina jo aikaisemmin.

        Kyllä se naama jää myös miehen muistiin eikä intoa riitä ikuiseeen deittailijanaiseen.

        "Tahdomista ja toivomuksia" - turha niitä on esittää vuosikausia. Muuten jää ikuiseksi kuvaksi web-sivuille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa analysointia.
        Deittipalstoilla on naisia jotka on roikkuneet siellä vuosia.
        Totuus on se, että (ehkä) ei eivät ole alkuvaiheessa kelpuuttaneet sen ajan miehiä itselleen, mutta pidemmän päälle ovat jääneet siihen kuvioon kiinni etteivät tänä päivänä miehet ole enää heistä kiinnostuneita. Ikä mennyt ohi tai sitten satunnaiset miesdeittailijat ovat nähneet heidän deittipalveluissa roikkuneina naisina jo aikaisemmin.

        Kyllä se naama jää myös miehen muistiin eikä intoa riitä ikuiseeen deittailijanaiseen.

        "Tahdomista ja toivomuksia" - turha niitä on esittää vuosikausia. Muuten jää ikuiseksi kuvaksi web-sivuille.

        Toki löytyy miehiä ja naisia, jotka roikkuvat vain ajankulukseen deittipalstoilla. Eivät kaikki pelaa treffipelejä kuolemanvakavasti.

        Deittipalveluihin liittyy joka päivä uusia ihmisiä, ja niistä poistuu joka päivä ihmisiä. Kyllä ne pitkään notkuneetkin juttuseuraa siis uusista tulokkaista halutessaan löytävät, mikäli muut pitkäaikaiskäyttäjät on jo katsottu läpi.

        Moni on mieluummin yksin kuin tyytyy epätoivoissaan vain johonkin. Yksin on parempi kuin huonossa suhteessa, niin naisen kuin miehenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa analysointia.
        Deittipalstoilla on naisia jotka on roikkuneet siellä vuosia.
        Totuus on se, että (ehkä) ei eivät ole alkuvaiheessa kelpuuttaneet sen ajan miehiä itselleen, mutta pidemmän päälle ovat jääneet siihen kuvioon kiinni etteivät tänä päivänä miehet ole enää heistä kiinnostuneita. Ikä mennyt ohi tai sitten satunnaiset miesdeittailijat ovat nähneet heidän deittipalveluissa roikkuneina naisina jo aikaisemmin.

        Kyllä se naama jää myös miehen muistiin eikä intoa riitä ikuiseeen deittailijanaiseen.

        "Tahdomista ja toivomuksia" - turha niitä on esittää vuosikausia. Muuten jää ikuiseksi kuvaksi web-sivuille.

        Entä jos on pienempi paha jäädä ikuiseksi kuvaksi web-sivustolle kuin ajautua puolivillaiseen, tylsään ja ahdistavaan suhteeseen miehen kanssa joka ei sykäytä, kiinnosta eikä kiihota?


    • Ei ymmärrä naisia.. naisille ei kelpaa mikään.naiset ei vastas viesteihin sun muuta...

      • Anonyymi

        Mitä luulet kiinnostaako naisia vastata viesteihin, kun miesten ainoa motiivi laittaa viestiä on se että paremman puutteessa voivat tyytyä sinuun, kun eivät saa niitä unelmiensa seksi pommeja? Sitten heitetään kylmästi menemään kuin makunsa menettänyt purkka, sillä sekunnilla kun jostain löytyi "tasokkaampi" nainen. Ja tätä harrastaa jokainen mies oman muutaman vuoden kokemuksen perusteella, huolimatta siitä oliko mies komea, keskiverto tavis vai ruma resupekka.

        Ootte miehet tekopyhiä ja kaksinaismoraalisia, kun väitätte että pelkästään naiset ovat kranttuja ja kelpaa vain ne parhaimman näköiset! Harrastatte itse sitä ihan samaa.


    • Ei ymmärrä oikein naisia. Miksei naisille kelpaa tavis mies?

      • Anonyymi

        Allulle on kaksi-kolme vuotta hoettu että "tavis" NORMAALI kelpaa.
        Allu ei ole kumpaakaan.
        Pian nelikymppinen ikävuosiltaan mies, henkisesti 13-vuotias ja välillä 5-vuotiaan itku-potku-raivareita saava pikkukakara. En kutsuisi tuota "taviksesksi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allulle on kaksi-kolme vuotta hoettu että "tavis" NORMAALI kelpaa.
        Allu ei ole kumpaakaan.
        Pian nelikymppinen ikävuosiltaan mies, henkisesti 13-vuotias ja välillä 5-vuotiaan itku-potku-raivareita saava pikkukakara. En kutsuisi tuota "taviksesksi".

        Allu on myös elävä ja olemassa oleva todiste siitä että Pyhä Palstatotuus, jonka mukaan naiset valitsevat miehen pelkän ulkonäön perusteella, EI pidä paikkaansa. Allum valokuva näkyi täällä vielä vähän aikaa sitten, ja Alluhan on komea.

        Allu on komea mutta ei saa naista. Miksei? Siksi ei saa, koska komeus EI ole se peruste jolla naiset miehiä valitsevat. Allu on ilkeä, epäsosiaalinen, lapsellinen, väkivaltainen ja tyhmä. Siksi Allu ei saa naista vaikka on pitkä ja komea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Allulle on kaksi-kolme vuotta hoettu että "tavis" NORMAALI kelpaa.
        Allu ei ole kumpaakaan.
        Pian nelikymppinen ikävuosiltaan mies, henkisesti 13-vuotias ja välillä 5-vuotiaan itku-potku-raivareita saava pikkukakara. En kutsuisi tuota "taviksesksi".

        No ei mun tarvi tollasta paskaa kuunnella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Allu on myös elävä ja olemassa oleva todiste siitä että Pyhä Palstatotuus, jonka mukaan naiset valitsevat miehen pelkän ulkonäön perusteella, EI pidä paikkaansa. Allum valokuva näkyi täällä vielä vähän aikaa sitten, ja Alluhan on komea.

        Allu on komea mutta ei saa naista. Miksei? Siksi ei saa, koska komeus EI ole se peruste jolla naiset miehiä valitsevat. Allu on ilkeä, epäsosiaalinen, lapsellinen, väkivaltainen ja tyhmä. Siksi Allu ei saa naista vaikka on pitkä ja komea.

        Sitten en saa. Täytyypä elää yksin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Allu on myös elävä ja olemassa oleva todiste siitä että Pyhä Palstatotuus, jonka mukaan naiset valitsevat miehen pelkän ulkonäön perusteella, EI pidä paikkaansa. Allum valokuva näkyi täällä vielä vähän aikaa sitten, ja Alluhan on komea.

        Allu on komea mutta ei saa naista. Miksei? Siksi ei saa, koska komeus EI ole se peruste jolla naiset miehiä valitsevat. Allu on ilkeä, epäsosiaalinen, lapsellinen, väkivaltainen ja tyhmä. Siksi Allu ei saa naista vaikka on pitkä ja komea.

        Harmi ku ennen kuitenkin edelleen sain naista jopa työttömänä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Allulle on kaksi-kolme vuotta hoettu että "tavis" NORMAALI kelpaa.
        Allu ei ole kumpaakaan.
        Pian nelikymppinen ikävuosiltaan mies, henkisesti 13-vuotias ja välillä 5-vuotiaan itku-potku-raivareita saava pikkukakara. En kutsuisi tuota "taviksesksi".

        Aika törkeetä paskaa, en koe olevani mikää 13 v,, olen ihan 36 ja käyn töissä. miksi jauhat tollasta paskaa?


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Aika törkeetä paskaa, en koe olevani mikää 13 v,, olen ihan 36 ja käyn töissä. miksi jauhat tollasta paskaa?

        Kirjoitat kuin 13-vuotias. Olet jäänyt kakaran asteelle. Siksi et kelpaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat kuin 13-vuotias. Olet jäänyt kakaran asteelle. Siksi et kelpaa.

        Edelleen mulla on heikkolahjaisuus dysfasia.. joo en koskaa kelpaa


      • allu35 kirjoitti:

        Edelleen mulla on heikkolahjaisuus dysfasia.. joo en koskaa kelpaa

        Naisia mulla silti vittu oli nuorempana ja paljon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Allulle on kaksi-kolme vuotta hoettu että "tavis" NORMAALI kelpaa.
        Allu ei ole kumpaakaan.
        Pian nelikymppinen ikävuosiltaan mies, henkisesti 13-vuotias ja välillä 5-vuotiaan itku-potku-raivareita saava pikkukakara. En kutsuisi tuota "taviksesksi".

        Eipä tarvi musta paskaa jauha.. tule sanomaan naaman eteen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Allu on myös elävä ja olemassa oleva todiste siitä että Pyhä Palstatotuus, jonka mukaan naiset valitsevat miehen pelkän ulkonäön perusteella, EI pidä paikkaansa. Allum valokuva näkyi täällä vielä vähän aikaa sitten, ja Alluhan on komea.

        Allu on komea mutta ei saa naista. Miksei? Siksi ei saa, koska komeus EI ole se peruste jolla naiset miehiä valitsevat. Allu on ilkeä, epäsosiaalinen, lapsellinen, väkivaltainen ja tyhmä. Siksi Allu ei saa naista vaikka on pitkä ja komea.

        No mä olen komea. Mun pitäisi saada lihava tavis nainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat kuin 13-vuotias. Olet jäänyt kakaran asteelle. Siksi et kelpaa.

        En kirjota.. kirjotan ihan hyvin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat kuin 13-vuotias. Olet jäänyt kakaran asteelle. Siksi et kelpaa.

        Vittu tajuatko diagnooseille ei voi mitää. tajuatko???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Allu on myös elävä ja olemassa oleva todiste siitä että Pyhä Palstatotuus, jonka mukaan naiset valitsevat miehen pelkän ulkonäön perusteella, EI pidä paikkaansa. Allum valokuva näkyi täällä vielä vähän aikaa sitten, ja Alluhan on komea.

        Allu on komea mutta ei saa naista. Miksei? Siksi ei saa, koska komeus EI ole se peruste jolla naiset miehiä valitsevat. Allu on ilkeä, epäsosiaalinen, lapsellinen, väkivaltainen ja tyhmä. Siksi Allu ei saa naista vaikka on pitkä ja komea.

        En ole väkivaltainen. Käyn töissä. En tyhmäkään.


    • Anonyymi

      No ... mua ei kyllä jaksa kiinnostaa mitä "naiset" tai "miehet" haluavat ja etsivät ja valitsevat. Se ei kosketa minua millään tavalla. En ymmärrä miksi moinen kiinnostaa ketään muutakaan. Minä en tarvitse miehiä joten ihan se yksi (vaikka sitten kuinka poikkeava tahansa) mies riittää. Koska en itse kuulu noihin aloittajan kuvailemiin "naisiin" niin eiköhän sellainen poikkeva mieskin sitten jostain löydy.

    • Anonyymi

      ""Jos joku, oli mies tai nainen, ei löydä kumppania, syy on molemmissa tapauksissa se sama: ne josta hän itse tykkää eivät tykkää hänestä, eikä hän itse tykkää niistä jotka tykkäävät hänestä. Hän siis etsii edelleen. Syy on näin yksinkertainen.""

      Syy on yksinkertainen kyllä joo, mutta jos nainen ei 2-3-vuodessa löydä itselleen parisuhdetta niin nainen tavoittelee sellaisia miehiä joita ei voi saada. Peiliin katsomisen paikka.

      • Anonyymi

        Aivan. Sama pätee miehiin. Jos mies ei 3-4 vuodessa saa kaipaamaansa parisuhdetta, hän tavoittelee sellaisia naisia joita ei voi saada.

        Mutta kuuluuko tämä asia muille? Miksi muiden pitää siitä puhua?


    • Anonyymi

      Samat naiset jotka pyörii tinderissä ja nettideiteillä vuosia etsivät panoja tai sitten he etsivät parisuhdetta, mutta tavoittelevat sellaisia miehiä joita eivät voi saada, paitsi tietysti seksiin ja kun naiset saa tasokkaamman miehen seksiin, niin sitä tavoitellaan seksin jälkeen parisuhteeseen.

      • Anonyymi

        Ja se on sinun ongelmasi, koska ...? Haluaisitko todella parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka ei susta erityisemmin tykkää? Sellasen, joka ottaa sun, ku ei tässä nyt muitakaan ollu.


      • Anonyymi

        Jos mies ei saa naista niin syynä on että mies tavoittelee sellaista naista jota ei voi saada. Jos hän tavoittelee sellaista naista jonka voi saada, hän hyvin nopeasti solmii sen parisuhteen.


      • Anonyymi

        Mistä tiedät? Kenestä naisesta puhut? Mitä se sinua liikuttaa? Huolehdi omista asioistasi.


      • Anonyymi

        Hölö pölön. Simä et tiedä tästä asiasta yhtään mitään. Mistä hemmetistä tiedät miten sellaiset naiset toimivat joita et ole koskaan edes tavannut? Jos nuo naiset, joista täällä niin "asiantuntevasti" puhut, kävelisivät sinua vastaan kadulla, et tunnistaisi heitä. Silti luulet tietäväsi miten he toimivat ja mitä tavoittelevat. Mistä sinä tiedät mitä naiset netistä etsivät ja kenet käytännössä huolivat?

        Ja vaikka tietäisitkin, niin koeta nyt ymmärtää että asia ei kuulu sinulle mitenkään.

        Kummia miespuolisia juoruäämmiä palsta täynnä. Pää heillä hajoaa kun mietitään aamusta iltaan muiden ihmisten yksityisasioita. Naisten moraalin vahtiminen on miesten ikiaikainen harrastus. Sellaisten naisten joita nämä sankarit eivät ole koskaan edes tavanneet!


      • Anonyymi

        Kenestä puhut? Kuka on se tuntemasi nainen joka tavoittelee miestä seksin jälkeen parisuhteeseen? Ketä miestä hän tavoittelee? Miksi hän tavoittelee miestä parisuhteeseen vasta seksiin jälkeen eikä jo sitä ennen? Onko ko. naisella tapana ensin suorittaa koeajo ja vasta sen jälkeen päättää haluaako hän parisuhteen tuon miehen kanssa?

        Nyt siis löytyi joku joka selvisi koeajosta. Sehän on hieno juttu.

        Vielä yksi kysymys. Jos et ole tuo mies josta hän puhuu niin millä lailla tänä asia kuulu sinulle?


    • Anonyymi

      ""Ja se on sinun ongelmasi, koska ...? Haluaisitko todella parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka ei susta erityisemmin tykkää? Sellasen, joka ottaa sun, ku ei tässä nyt muitakaan ollu.""

      Tietääkseni tämä on keskustelupalsta, sinun ongelmasi on?

      Olen mies ja kirjoitin jo tuossa, että saisin parisuhteen kuukaudessa jos etsisin parisuhdetta, niin minkä takia kysyt haluaisinko minä naisen joka ei halua minua? Mutta en haluaisi naista joka ei halua minua. Ihmettelen tuota naisten toimintaa: suomessa on paljon miehiä, jotka ei saa parisuhdetta, koska eivät kuulu siihen top10 ja kun naiset haluaa top10 miehiä parisuhteeseen, niin parisuhteet ei kestä, koska mies on komea ja sitä himoitsee muutkin naiset. Jos komeaa miestä alkaa parisuhde jossain vaiheessa tympimään, niin se lähtee lätkimään ja vaihtaa naista. Parisuhteissa tämä ulkonäkö edellä kulkeminen todennäköisesti kostautuu naisille jossain vaiheessa kun naiset jää yksin pienten lasten kanssa ja sitten se parisuhteen löytäminen vasta vaikeeta onkin.

      • Anonyymi

        Saa keskustella ja siksi kysymys onkin validi. Haluaisiko joku teistä todella sellaisen naisen? Jos kukaan ei halua niin onko sittenkin parempi, että hän pysyy siellä Tinderissä etsimässä sitä unelmiensa prinssiä eikä tuppaudu muiden riesaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa keskustella ja siksi kysymys onkin validi. Haluaisiko joku teistä todella sellaisen naisen? Jos kukaan ei halua niin onko sittenkin parempi, että hän pysyy siellä Tinderissä etsimässä sitä unelmiensa prinssiä eikä tuppaudu muiden riesaksi?

        Itse en muuten käytä Tinderiä, joten anteeksi ehkä tyhmä kysymys. Onko Tinderissä sellasia ominaisuuksia, jotka näyttävät koska profiili on luotu, koska sitä on päivitetty ja kuinka aktiivinen se on? Eivätkö sellaiset ominaisuudet olisi käteviä juuri tällaisten "ikitinderöijien" spottaamiseen?


      • Anonyymi

        Mitä tämä sinulle kuuluu ellei kyseessä oleva nainen ole sinun tyttöystäväsi, siskosi, äitisi tai tyttäresi?


      • Anonyymi

        Höpöti höpöti. Komeus ei tee miehestä huonoa ja epäluotettavaa eikä rumuus hyvää ja luotettavaa. Olet vain kateellinen hyvännäköisille miehille. Minun kokemukseni mukaan rumista miehistä löytyvät ne ilkeimmät ja petollisimmat. En huoli rumaa pahaa tyhmää miestä. Viimeksi kun erehdyin treffeille ruman kanssa ja erehdyin kutsumaan hänet treffien päätteeksi luokseni teetä juomaan, hän alkoi vängätä että saisiko olla yötä kun on niin myöhä ja on pitkä matka kotiin. Sanoin että ei käy, ole hyvä ja poistu. Ukko vain jäi istumaan. Saatanan rumilus jatkoi jankuttamista että .miksen voi jäädä ja oletpa pikkumainen ja hankala nainen. Saatanan äijärumilus yritti väen vängällä jäädä luokseni yöksi. Piti melkein kutsua poliisit paikalle että sain hänet talosta ulos. Ikinä ei kukaan komea mies ole käyttäytynyt noin. Jos sanon komealle että nyt sinun on aika lähteä niin hän lähtee ihan nätisti. Älkää naiset uskoko tämän palstan miesten höpinöitä siitä miten tavismiehet muka ovat kiltimpiä kuin komeat. Rumilukset ovat usein niitä tyrkkyjä, ahdistelijoita ja hirviöitä.


      • Anonyymi

        Höpö höpö. Miten niin liitot taviksen kanssa kestäisivät kauemmin? Mistä sinä tuon väitteen tempaisit?
        Olet ulkonäöstäsi riippumatta todennäköisesti maailman tylsin mies. Jankutat koko ajan samoja juttuja komeista miehistä. Etkö ikinä keksi mitään uutta?

        Ai että jokainen komea mies lähtee jossain vaiheessa lätkimään parisuhteesta? Onko mielessässi käynyt että nainenkin voi lopettaa suhteen, ei se aina ole mies? Itse asiassa se on useammin nainen kuin mies. Tilastojen mukaan avioeroissa nainen on se joka sitä yleensä hakee.

        Vihjaat että suhde taviksen kanssa kestää todennäköisesti kauemmin kuin suhde puoleensavetävän ja selsikkään miehen kanssa. Miten niin? Eikö nainen voi kyllästyä? Jos parisuhde tylsän tavismiehen kanssa pääsee jostain syystä alkuun, niin ainakaan se ei kestä. Kuka nainen jaksaa katsella tylsää ukkoa loputtomiin? Kun lapset on tehty, mies saa häipyä. Yh-äitinä on mukavampaa kuin samassa huushollissa tylsän isukin kanssa.

        Älä yhtään yritä. Tavikset on taviksia ja tavikset on tylsiä ja tavikset ei kiinnosta. Ei ainakaan sellaiset tavikset joita tämä keskustelupalsta on pullollaan. Te olette todella tylsiä, jankkaatte samoja juttuja vuosi vuoden perään. Auta armias mitä olisi vielä asua tuollaisen jankuttajan kanssa, kun jo nettijuttujen lukeminen kyllästyttää! Tietokoneen voi sentään sulkea, mutta jos asuisin miehen kanssa jonka puheet olisivat aamusta iltaa tuota "naiset haluaa top10 miehiä parisuhteeseen, niin parisuhteet ei kestä... " jne. niin hulluksihan siinä tulisi! Kiitos ei!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöti höpöti. Komeus ei tee miehestä huonoa ja epäluotettavaa eikä rumuus hyvää ja luotettavaa. Olet vain kateellinen hyvännäköisille miehille. Minun kokemukseni mukaan rumista miehistä löytyvät ne ilkeimmät ja petollisimmat. En huoli rumaa pahaa tyhmää miestä. Viimeksi kun erehdyin treffeille ruman kanssa ja erehdyin kutsumaan hänet treffien päätteeksi luokseni teetä juomaan, hän alkoi vängätä että saisiko olla yötä kun on niin myöhä ja on pitkä matka kotiin. Sanoin että ei käy, ole hyvä ja poistu. Ukko vain jäi istumaan. Saatanan rumilus jatkoi jankuttamista että .miksen voi jäädä ja oletpa pikkumainen ja hankala nainen. Saatanan äijärumilus yritti väen vängällä jäädä luokseni yöksi. Piti melkein kutsua poliisit paikalle että sain hänet talosta ulos. Ikinä ei kukaan komea mies ole käyttäytynyt noin. Jos sanon komealle että nyt sinun on aika lähteä niin hän lähtee ihan nätisti. Älkää naiset uskoko tämän palstan miesten höpinöitä siitä miten tavismiehet muka ovat kiltimpiä kuin komeat. Rumilukset ovat usein niitä tyrkkyjä, ahdistelijoita ja hirviöitä.

        Omalla kohdallani juttu ei ole kertaakaan omasta aloitteesta kaatunut siihen ettei miehen ulkonäkö olisi kelvannut. Luonne on ollut se ongelma. Joko käytös on ollut todella törkeää ja epäasiallista, tai ajatusmaailmat ja arvot eivät ole sopineet yhteen. Tosiaan kun sillä pelkällä ulkokuorella ei pitkälle pötkitä, vaan olisi suositeltavaa että aikuinen mies osaisi käyttäytyä aikuisen tavoin. Tavallisen näköisillä miehillä tuntuu olevan kova tarve todistella itselleen ja muille, että saavat iskettyä naisia. Monet ovat viestitelleet treffeilläkin muiden naisten kanssa.


    • Anonyymi

      ""Haluaisiko joku teistä todella sellaisen naisen? Jos kukaan ei halua niin onko sittenkin parempi, että hän pysyy siellä Tinderissä etsimässä sitä unelmiensa prinssiä eikä tuppaudu muiden riesaksi?""

      Kukaan mies ei varmaan halua naista joka ei halua miestä, mutta voihan tässä kysyä minkä takia nuorilla naisilla kuluu aika kullikarusellissa pyöriessä kun yrittävät napata alfaa itselleen? Ei kuitenkaan tajuta että alfoille on niin kova kysyntä että heidän olisi tyhmää asettua parisuhteeseen.

      Ja vaikka naiset saisikin alfan parisuhteeseen niin minkä takia naiset haluaa alfoja kun parisuhteet alfojen kanssa ei kestä pitkään?

      • Anonyymi

        Vaan yrittääkö ne oikeasti napata yhtään mitään? Ehkä ne ei halua miestä jatkuvaksi riesaksi ja sillon sellanen sopivasti osa-aikanen voi olla hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan yrittääkö ne oikeasti napata yhtään mitään? Ehkä ne ei halua miestä jatkuvaksi riesaksi ja sillon sellanen sopivasti osa-aikanen voi olla hyvä.

        Hyvä kysymys. En tiiä kuinka moni naispuolisista sinkkukavereistani on tinderissä. Jos nyt oletan, että ainaki joku siellä olis ja ties vaikka kaikki, niin varmaan sanosivat jokanen etsivänsä parisuhdetta. Sen profiilin kun voi nähdä kuka vaan. Mahtaako niistä kukaan silti oikeesti parisuhdetta haluta. No ehkä tosi hyvällä tuurilla. 😉


      • Anonyymi

        Kenestä naisesta puhut? Tunnetko jonkun naisen joka toimii noin? Jos tunnet niin ehkä kannattaa kysyä suoraan häneltä itseltään. Täällä ei kukaan osaa vastata. Luuletko ihan tosissasi löytäväsi täältä selityksen jonkun yksittäisen naisen toiminnalle? Mistä me muut palstalle kirjoittavat voisimme tietää miten tuo asia on kun emme tiedä kenestä naisesta sinä puhut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan yrittääkö ne oikeasti napata yhtään mitään? Ehkä ne ei halua miestä jatkuvaksi riesaksi ja sillon sellanen sopivasti osa-aikanen voi olla hyvä.

        Ketkä ne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä ne?

        No ne "nuoret naiset" tietenkin.


      • Anonyymi

        Parisuhteet alfoen kanssa kestää. Rumilukset kanssa ne loppuu viikossa kun nainen ei jaksa katsella toisen nykerönenää, löllöistä vetelää vartaloa, huonoa ryhtiä ja huonoja hampaita. Miksi lähtisin parisuhteeseen vastemielisenä pitämäni miehen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ne "nuoret naiset" tietenkin.

        Ketkä nuoret naiset tekevät noin? Joku keksii täällä juttuja omasta päästään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä nuoret naiset tekevät noin? Joku keksii täällä juttuja omasta päästään.

        Mitä väliä vaikka keksisikin? Oleellista ei oo se onko tollasii nuoria naisia olemassa, vaan se miksi asia niin ahistaa. Kuvitelmat kertoo niiden kuvittelijasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä vaikka keksisikin? Oleellista ei oo se onko tollasii nuoria naisia olemassa, vaan se miksi asia niin ahistaa. Kuvitelmat kertoo niiden kuvittelijasta.

        Olet oikeassa. Turha minun on ärsyyntyä siitä että joku on tietävinään miten naiset tai nuoret naiset tai tavallisen näköiset naiset nettitreffeillä toimivat. Idioottejahan tuollaiset "tietäjät" ovat. Keksivät juttuja omasta päästään ja uskovat niihin! Mitä ääliöiden jutuilla on väliä?

        On ihan selvää ettei kukaan tiedä muusta kuin omista osumistaan, itse saamistaan ja kirjoittamistaan viesteistä ja siitä pääseekö itse treffeille ja jos pääsee niin mitä siellä treffeillä tapahtuu.

        Mutta jotkut miehet täällä ovat olevinaan asiantuntijoita ja jankkaavat loputtomasti sitä mitä naiset tekevät, sanovat, ajattelevat ja ovat. Ovatko he kenties hakkereita kun pystyvät seuraamaan toisten kirjeenvaihtoa? Saavatko he hakkeroimalla selville missä kaksi ihmistä tapaa toisensa ja menevätkö he itse paikan päälle katsomaan mitä siellä tapahtuu? Jos nuo kaksi treffailijaa päätyvät jomman kumman asuntoon, onnistuvatko nämä hakkerit salaa luikahtamaan perässä ja toteamaan mitä siellä tapahtuu, kun he niin varmasti tietävät että seksiähän siellä harrastettiin?

        Te jotka tiedätte kaiken ventovieraiden naisten elämästä, voisitteko kertoa mistä olette saaneet tietonne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Turha minun on ärsyyntyä siitä että joku on tietävinään miten naiset tai nuoret naiset tai tavallisen näköiset naiset nettitreffeillä toimivat. Idioottejahan tuollaiset "tietäjät" ovat. Keksivät juttuja omasta päästään ja uskovat niihin! Mitä ääliöiden jutuilla on väliä?

        On ihan selvää ettei kukaan tiedä muusta kuin omista osumistaan, itse saamistaan ja kirjoittamistaan viesteistä ja siitä pääseekö itse treffeille ja jos pääsee niin mitä siellä treffeillä tapahtuu.

        Mutta jotkut miehet täällä ovat olevinaan asiantuntijoita ja jankkaavat loputtomasti sitä mitä naiset tekevät, sanovat, ajattelevat ja ovat. Ovatko he kenties hakkereita kun pystyvät seuraamaan toisten kirjeenvaihtoa? Saavatko he hakkeroimalla selville missä kaksi ihmistä tapaa toisensa ja menevätkö he itse paikan päälle katsomaan mitä siellä tapahtuu? Jos nuo kaksi treffailijaa päätyvät jomman kumman asuntoon, onnistuvatko nämä hakkerit salaa luikahtamaan perässä ja toteamaan mitä siellä tapahtuu, kun he niin varmasti tietävät että seksiähän siellä harrastettiin?

        Te jotka tiedätte kaiken ventovieraiden naisten elämästä, voisitteko kertoa mistä olette saaneet tietonne?

        Kaikkein eniten olen miettinyt sitä, että miten he ovat tutkineet juuri komeuden olevan se erottava tekijä. Käyvätköhän he useinkin treffeillä saman naisen kanssa sekä komean, että ruman miehen valepuvuissa? Mahtavat olla aika hyviä näyttelijöitä nämä tyypit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkein eniten olen miettinyt sitä, että miten he ovat tutkineet juuri komeuden olevan se erottava tekijä. Käyvätköhän he useinkin treffeillä saman naisen kanssa sekä komean, että ruman miehen valepuvuissa? Mahtavat olla aika hyviä näyttelijöitä nämä tyypit.

        Nämä täällä väittävät että kaikki naiset haluavat komean miehen koska ovat niin ulkonäkökeskeisiä, ja sitten naiset pilaavat elämänsä kun komea mies aina aina aina pettää ja jättää ja tavis olisi haluavat ja parempi mies.

        Jotkut miehet taas väittävät että kaikki naiset haluavat rikkaan miehen koska ovat niin rahan perään, ja sitten naiset pilaavat elämänsä kun eivät saa kylmältä ja laskelmoivalta miljonääriltä siinä parisuhteessa rakkautta ja että kyllä köyhä tavis olisi heille sopivampi ja parempi mies. Ja kolmannet väittävät että eipäs kun naiset haluvat juopon tai rikollisen tai väkivaltaisen miehen, ja naiset pilaavat elämänsä kun tavis olisi niin kunnollinen. Ja neljännet väittävät että eipäs kun naiset haluavat mustan miehen tai arabimiehen, valkoihoinen suomalainen ei kelpaa, ja sitten naiset pilaavat elämänsä kun valkoinen tavis olisi parempi mies.

        Kyllä nämä tavikseksi itsensä mieltävät rumat, köyhät, tyhmät ja tylsät tänne kirjoittavat suomalaismiehet jaksavat olla huolissaan meidän naisten pärjäämisestä.

        Paitsi että he ovat tekopyhiä. Kyse ei ole naisten onnesta ja naisista välittämisestä. Heitä harmittaa oma tilanteensa. MUKA harmittaa naisen puolesta kun nainen joutui huonon parisuhteeseen ja tulee onnettomaksi, mutta totuus on että nuo miehet välittävät vain itsestään.

        Kyse on siitä että he eivät saa naista.

        Ja voi miten he jaksavat itseään kehua ja mainostaa. Olemme tavallisen näköisiä, keskituloisia, kilttejä, kunnollisia ja valkoihoisia - SIKSI emme saa naista. Emme saa kun olemme niin hyviä ja hienoja ja mainioita miehiä.

        Olisivat edes rehellisiä ja sanoisivat suoraan että tarkoittavat yksinäisellä kiltillä hienolla taviksella itseään. Mutta siihen ei kantti riitä. Pitää puhua muka yleisellä tasolla ja muka kaverin puolesta.


      • Anonyymi

        Miehille on nykyään kova paikka, kun naisilla on itsemääräämisoikeus, eikä yhteiskunta ja miehet enää voi painostaa naista avioon. Miehet sitten yrittävät selvitä tilanteesta henkisesti slutshamingilla. Jos ei muu tehoa, niin yrittävät häpäistä naista, joka ei mene ruotuun. Kuten puhumalla kullikarusellissa pyörineistä naisista tai naisista jotka eivät ole "vaimomatskua". No, länkyttäkää siellä vaan. Ihan sama kuinka huorittelette ja yritätte häpäistä naisia kielenkäytöllä, entisiin aikoihin ei enää ole paluuta. Ette saa enää kahlittua (neitsyt)naista hellan ja nyrkin väliin, vaikka kuinka mieli tekisi.


    • Anonyymi

      Oletteko huomanneet kun olette esim. koulussa tai työympäristössä, niin naiset ovat aina attraktoituneet yhteen tai kahteen mieheen? Sama juttu tinderissä ja nettideiteillä, kiitos miesten seksitykkäysten. Naiset ei tosin mieti onko kyseessä seksitykkäys vaikka varmasti tietävät miesten etsivän seksiä, mutta omalla swaippaamisella voi vaikuttaa siihenkin. Joku ok näköinen mies olisi tyytyväinen kun saisi parisuhteen. Ne komeimmistoon kuuluvat miehet ei edes halua parisuhdetta, jakavat vaan seksitykkäyksiä ja vaikka haluaisivatkin parisuhteen, niin niitä komeita miehiä ei riitä kaikille naisille.

      • Anonyymi

        Ja jos nainen ei varsinaisesti halua parisuhdetta? Kannattaako sillon valkata mies, joka haluais?


      • Anonyymi

        Seksiä vonkaavat ovat juuri niitä rumia miehiä. Tyrkyt on rumia. Inhoan tyrkkymiehiä.


      • Anonyymi

        Miten niin komea ei halua parisuhdetta? Tunnen vaikka kuinka monta komeaa miestä joka on parisuhteessa. Tuskin heitä niihin suhteisiin on väkisin viety.


    • Anonyymi

      Tinderissä kuvia missä naiset on kalliiden veneiden kyydissä. Antaakohan naiset seksiä veneiden kuljettajille?

      • Anonyymi

        Ei kuulu sinulle.


    • Ei naisille kelpaa mikää mies, haluavat olla sinkkuina eivät kaipaa miestä.

      • Anonyymi

        Kyllä kaipaavat aikuista miestä. Eivät kaipaa kakaran tasolle jäänyttä 36-vuotiasta epäsosiaalista rähisijää. Sinä et ole aikuinen mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kaipaavat aikuista miestä. Eivät kaipaa kakaran tasolle jäänyttä 36-vuotiasta epäsosiaalista rähisijää. Sinä et ole aikuinen mies.

        En ole asia on selvä.. kaikki miehet ei kelpaa naisille ja parisuhteeseen. On tässä jo iha tarpeeks runkattu


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        En ole asia on selvä.. kaikki miehet ei kelpaa naisille ja parisuhteeseen. On tässä jo iha tarpeeks runkattu

        Sä olet sanonut, ettei sullekaan kuka vaan kelpaa. Miksi naiselle pitäs kelvata kuka vaan? Huolisitko muuten ite naisen, joka käyttäytyis miehiä kohtaan kuten sinä naisia kohtaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet sanonut, ettei sullekaan kuka vaan kelpaa. Miksi naiselle pitäs kelvata kuka vaan? Huolisitko muuten ite naisen, joka käyttäytyis miehiä kohtaan kuten sinä naisia kohtaan?

        Allu on itse kertonut että kesällä hän kaatoi terassille oluet jonkun naisen päälle. Hän myös kertoo räyhäävänsä ja riitelevänsä. Lisäksi hänelle ei kelpaa nainen jolla on yliopisto-opintoja. Mutta hän on itse loukkaantunut kun hän ei kelpaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Allu on itse kertonut että kesällä hän kaatoi terassille oluet jonkun naisen päälle. Hän myös kertoo räyhäävänsä ja riitelevänsä. Lisäksi hänelle ei kelpaa nainen jolla on yliopisto-opintoja. Mutta hän on itse loukkaantunut kun hän ei kelpaa.

        Koska ei kelpaa, ei olla samalla aaltopituudella koska toinen on koulutettu ja toinen tyhmä amis joka tekee perus duunia. En ole koskaa kaatanut naisen päälle oluet


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet sanonut, ettei sullekaan kuka vaan kelpaa. Miksi naiselle pitäs kelvata kuka vaan? Huolisitko muuten ite naisen, joka käyttäytyis miehiä kohtaan kuten sinä naisia kohtaan?

        Olen vähä laskenut rimaa, kelpaa kyllä työtön mt vikainen perus nätti nainen


    • Anonyymi

      Tuossa voi olla kyllä jutun juuri eli totuuden kiväärin perä tukkikin, koska yli puolet avioliitoista loppuvat nykyään eroon.

      • Anonyymi

        Näin on. Ja miehet täällä väittävät että erot johtuvat siitä että aviomies on komea. Rumat miehet ja tavismiehet eivät kuulemma eroa. 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Ja miehet täällä väittävät että erot johtuvat siitä että aviomies on komea. Rumat miehet ja tavismiehet eivät kuulemma eroa. 😂😂😂

        Aivan, niinhän nuo väittävät. Perusteluna on että komea mies kyllästyy liittoon ja lähtee lätkimään. 😂😂
        Herää kysymys, eikä tavismiehellä tai rumalla miehellä ole paljon suurempi syy lähteä lätkimään, jos nainen on valinnut hänet vain paremman puutteessa ja koko ajan miettii miten paljon parempi olisi olla jonkun komeamman kanssa? Eikö tuollainen haavoita miestä? Tuskinpa täyspäinen mies tuollaista väheksyntää ja laiminlyöntiä loputtomasti jaksaa. Hän ei saa naiselta rakkautta eikä arvostusta ja on kai hänelläkin omanarvontunto ja itsekunnioitusta. Hänellä on paljon suurempi syy erota kuin komealla joka saa ihailua, rakkautta ja seksiä aamusta iltaan.

        Puhumattakaan siitä että useimmat erot tapahtuvat naisen aloitteesta.


    • Anonyymi

      ""Viimeksi kun erehdyin treffeille ruman kanssa ja erehdyin kutsumaan hänet treffien päätteeksi luokseni teetä juomaan, hän alkoi vängätä että saisiko olla yötä kun on niin myöhä ja on pitkä matka kotiin. Sanoin että ei käy, ole hyvä ja poistu. Ukko vain jäi istumaan. Saatanan rumilus jatkoi jankuttamista että .miksen voi jäädä ja oletpa pikkumainen ja hankala nainen. Saatanan äijärumilus yritti väen vängällä jäädä luokseni yöksi.""

      Kyllä olet hankala, etkä ihan terveeltä kyllä vaikuta muutenkaan:D

      • Anonyymi

        Niin, olinhan minä hankala kun jo ennen treffejä tein selväksi että seksiä ei tipu ja kutsuin hänet nimenomaan teetä juomaan ja juttelemaan. Enkä ottanut yöksi kun oli etukäteen sovittu että juodaan teet ja sitten hän lähtee kotiinsa. Kun olen ollut treffeillä komeiden kanssa ja sanonut etukäteen että seksiä ei tipu, niin komeat uskovat eivätkä vonkaa. Ja lähtevät kotiinsa teen jälkeen eivätkä edes ehdota yöksi jäämistä. Rumat on oksettavia vonkaajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, olinhan minä hankala kun jo ennen treffejä tein selväksi että seksiä ei tipu ja kutsuin hänet nimenomaan teetä juomaan ja juttelemaan. Enkä ottanut yöksi kun oli etukäteen sovittu että juodaan teet ja sitten hän lähtee kotiinsa. Kun olen ollut treffeillä komeiden kanssa ja sanonut etukäteen että seksiä ei tipu, niin komeat uskovat eivätkä vonkaa. Ja lähtevät kotiinsa teen jälkeen eivätkä edes ehdota yöksi jäämistä. Rumat on oksettavia vonkaajia.

        Ja tuo miten puhut deittikumppaneistasi. Pthyi! Tuollaista naista en haluaisi tavata koskaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuo miten puhut deittikumppaneistasi. Pthyi! Tuollaista naista en haluaisi tavata koskaan!

        Ai et haluaisi tavata minua? Kylläpä minua harmittaa. 😂
        Et halua tavata naista joka ei päästä sinua kotiinsa yöksi? Miehen oikeus on sinun mielestäsi yöpyä naisen luona vastoin naisen tahtoakin jos mies niin päättää. Just. Minä olen kauhea nainen kun haluan itse päättää kenet kutsun kotiini yökylään. Kun kaveri ei pyydettäessä häivy luotani vaan jankuttaa jäävänsä yöksi kunnes häntä pitää uhata poliisille soittamisella, niin sellaisesta miehestä ei siis saa puhua netissä pahaa? Häntä ei saa moittia.

        Vika oli minun eikä vain?

        Taidat olla itse niitä tyrkkymiehiä jotka työntyvät puoliväkisin naisen seuraan. Ilmeisesti et työntyisi kuitenkaan minun seuraani. Ja minä kun niin toivon juuri kaltaistasi suuhuntuppautujaa. Etkö huoli minua? Yhyy, sydämeni särkyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai et haluaisi tavata minua? Kylläpä minua harmittaa. 😂
        Et halua tavata naista joka ei päästä sinua kotiinsa yöksi? Miehen oikeus on sinun mielestäsi yöpyä naisen luona vastoin naisen tahtoakin jos mies niin päättää. Just. Minä olen kauhea nainen kun haluan itse päättää kenet kutsun kotiini yökylään. Kun kaveri ei pyydettäessä häivy luotani vaan jankuttaa jäävänsä yöksi kunnes häntä pitää uhata poliisille soittamisella, niin sellaisesta miehestä ei siis saa puhua netissä pahaa? Häntä ei saa moittia.

        Vika oli minun eikä vain?

        Taidat olla itse niitä tyrkkymiehiä jotka työntyvät puoliväkisin naisen seuraan. Ilmeisesti et työntyisi kuitenkaan minun seuraani. Ja minä kun niin toivon juuri kaltaistasi suuhuntuppautujaa. Etkö huoli minua? Yhyy, sydämeni särkyy!

        Kirjoitit, että mies kysyi asiallisesti voiko jäädä yöksi kun on myöhä ja pitkä matka kotiin. Olit sitten heti, että ole hyvä ja poistu. Itse olisin sanonut, että et nyt tällä kertaa. Katsotaan joskus toiste.

        Mies kysyy voiko jäädä yöksi ja käsket välittömästi sen jälkeen poistumaan:D Tällä poistumiskäskyllä et kyllä antanut mitenkään hyvää kuvaa itsestäsi, etkä sillä, että haukut miestä täällä suomi24:n keskustelupalstalla saatanan rumaksi!

        Oletko sama nainen joka kirjoitti tähän ketjuun olevansa kaunis? Jos olet, niin ylistät itseäsi kuinka kaunis oletkaan ja haukut miehiä. Millainen kuspää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit, että mies kysyi asiallisesti voiko jäädä yöksi kun on myöhä ja pitkä matka kotiin. Olit sitten heti, että ole hyvä ja poistu. Itse olisin sanonut, että et nyt tällä kertaa. Katsotaan joskus toiste.

        Mies kysyy voiko jäädä yöksi ja käsket välittömästi sen jälkeen poistumaan:D Tällä poistumiskäskyllä et kyllä antanut mitenkään hyvää kuvaa itsestäsi, etkä sillä, että haukut miestä täällä suomi24:n keskustelupalstalla saatanan rumaksi!

        Oletko sama nainen joka kirjoitti tähän ketjuun olevansa kaunis? Jos olet, niin ylistät itseäsi kuinka kaunis oletkaan ja haukut miehiä. Millainen kuspää!

        En kertonut että hän kysyi sitä "asiallisesti"! Koko kysymyshän oli asiaton ja hävytön. Etukäteen oli sovittu että näinä treffeillä vain kelkan ja tutustutaan eikä mitään muuta. Kyllä pitää voida lupa siihen että pidetään kiinni siitä mitä on sovittu.

        Sanoin teen juonnin päätteeksi että kiitos käynnistä ja eiköhän nyt ole aika erota ja toivoton hyvää yötä. Mies kehtaa kysyä saako jäädä yöksi! Se ei todellakaan ole asiallista käytöstä kun on jo ennen treffejä viesteissä sovittu että näillä treffeillä vain jutellaan ja tutustutaan eikä missään nimessä harrasteta seksiä. Vai kysyi asiallisesti! Koko kysymys on siinä tilanteessa hävytön.

        Kaiken huippu oli että kun sanoin että se ei kyllä käy päinsä, niin hän alkaa jankuttaa ja vaatia selityksiä! Minun ei tarvitse selitellä eikä pwrustella sitä että en halua miestä luokseni yöksi. Sanoin että tämä oli tässä ja ole hyvä ja poistu. Tämä vain istuu eikä hievahdakaan paikaltaan kun sanon että nyt on aika lähteä vaan istuu siinä ja haukkuu minua. Piti lopulta ottaa kännykkä esiin ja sanoa että lähdetkö vai kutdunko poliisin. Silloin hän vasta lähti.

        Miksi minun olisi pitänyt vasta että "toisen kerran" kun tiesin etten takuulla ikinä halua nähdä tuota miestä? Mitä väärää minä siinä muka tein?

        Ehkäpä tässä paljastui tämän palstan miesten ajattelutapa: miehellä on oikeus yöpyä kenen tahansa naisen luona ja naisen mielipiteellä ei siinä asiassa ole mitään merkitystä.

        Kerron tästä kokemuksesta koska täällä miehet väittävät että komeat miehet ovat sikoja ja rumat niiiiin hyviä ja kunnollisia. Minun kokemuksen on kyllä toinen: sikamaisimmat miehet löytyvät nimenomaan rumista. Kukaan komea mies ei ole lähettänyt minulle ennen treffejä mitään törkyviestejä. Ei ole tullut seksiehdotteluja eikä mutta ällöttävää. Törkyviestit ovat tulleet poikkeuksetta rumilta miehiltä.

        Kyllähän komeissakin on varmaan niitä rumasti käyttäytyviä mutta eipä ole osunut kohdalle. Siat ovat minussa kokemukseni mukaan rumia.

        Kuten tämäkin joka piti oikeutenaan yöpyä luonani.

        Ja sinä olet sitä mieltä että hän teki oikein ja oli varsinainen herrasmies ja minä siinä olin se paha ihminen. Olet sitä mieltä että minun olisi pitänyt antaa hänen jäädä tai ainakin luvata että ensi kerralla!

        Sitä ensi kertaa ei tule. Ikinä.

        Taisit ehkä löytää itsesi tästä kuvauksesta kun niin meni tunteisiin. . Oletko ehkä sellainen tyrkky joka ei ymmärrä että ei tarkoita ei? MeToo-tapaus.


    • Anonyymi

      ""Vihjaat että suhde taviksen kanssa kestää todennäköisesti kauemmin kuin suhde puoleensavetävän ja selsikkään miehen kanssa. Miten niin? Eikö nainen voi kyllästyä? Jos parisuhde tylsän tavismiehen kanssa pääsee jostain syystä alkuun, niin ainakaan se ei kestä.""

      Ahaa. Luulet siis, että komea ja seksikäs mies jättää käyttämättä kaikki mahdollisuudet muiden naisten kanssa? Komea ja seksikäs mies saa naisten lähentelyjä työpaikalla, baarissa, kaupassa ja minne hän ikinä meneekään, mutta hän on uskollinen tavisnaiselle, eikö niin?

      No kyllä mä oon ainakin sitä mieltä että jos kiltti ja kunnollinen tavismies saa tavisnaisen tai vielä tasokkaamman naisen parisuhteeseen, niin parisuhde kestää pidempään, mutta tavismiehet ei tänä päivänä saa, koska pariutuminen tapahtuu puhelimien välityksellä ja tinderistä löytyy paremmankin näköisiä karjuja, jotka jakelee naisille seksitykkäyksiä ja näitä karjuja naiset tavoittelee parisuhteeseen. Ongelmahan on siinä kun nainen etsii parisuhdetta ja karju seksiä, niin harvemmin noista parisuhdetta tulee.

      • Anonyymi

        Kyllä se on ruma mies tai tavis, joka ei jätä käyttämättä tilaisuutta pettämiseen. Niitä tilaisuuksia tulee sen verran vähän ettei voi jättää väliin.

        Olen kaunis nainen ja ollut naimisissa tavismiehen kanssa. Mies oli tylsä ja keskustelutaidoton, lähinnä katsoi telkkua ja pelasi tietsikkaa. Tylsä tuppusuu. Ei hänestä seuraa saanut. Hän oli kyllä kotioloissa kiltti, laittoi hyvää ruokaa jne. Seksi ei ollut kummoista ja sitäkin hän muuten pihtasi! Sanoi ettei ole koskaan välittänyt seksistä. Sitten hän jäi kiinni pettämisestä työmatkalla. Kävi ilmi ettei ollut ensimmäinen kerta. Minä hölmö vielä annoin anteeksi kun hän lupasi ettei tee sitä toiste. Jäi kiinni uudestaan, ja silloin mulle riitti.

        Sen jälkeen seurustelun vuoden tosi hyvännäköisen miehen kanssa joka oli uskollinen. Seksi oli upeaa ja sitä oli paljon. Suhde loppui kun muutin toiselle puolelle Suomea. En jaksa kaukosuhteita.

        Minulla on siis ollut komeita, taviksia ja rumia. Kokemukseni on että rumat ovat usein myös ilkeitä. Rumuus vielä menettelisi mutta se ilkeys ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on ruma mies tai tavis, joka ei jätä käyttämättä tilaisuutta pettämiseen. Niitä tilaisuuksia tulee sen verran vähän ettei voi jättää väliin.

        Olen kaunis nainen ja ollut naimisissa tavismiehen kanssa. Mies oli tylsä ja keskustelutaidoton, lähinnä katsoi telkkua ja pelasi tietsikkaa. Tylsä tuppusuu. Ei hänestä seuraa saanut. Hän oli kyllä kotioloissa kiltti, laittoi hyvää ruokaa jne. Seksi ei ollut kummoista ja sitäkin hän muuten pihtasi! Sanoi ettei ole koskaan välittänyt seksistä. Sitten hän jäi kiinni pettämisestä työmatkalla. Kävi ilmi ettei ollut ensimmäinen kerta. Minä hölmö vielä annoin anteeksi kun hän lupasi ettei tee sitä toiste. Jäi kiinni uudestaan, ja silloin mulle riitti.

        Sen jälkeen seurustelun vuoden tosi hyvännäköisen miehen kanssa joka oli uskollinen. Seksi oli upeaa ja sitä oli paljon. Suhde loppui kun muutin toiselle puolelle Suomea. En jaksa kaukosuhteita.

        Minulla on siis ollut komeita, taviksia ja rumia. Kokemukseni on että rumat ovat usein myös ilkeitä. Rumuus vielä menettelisi mutta se ilkeys ei.

        Millainen ihminen kehuu itseään kauniiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen ihminen kehuu itseään kauniiksi?

        Well varmaan joka ON kaunis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen ihminen kehuu itseään kauniiksi?

        Miksei niin saa sanoa jos se on totta? Täällä yksi ja toinen mies on sanonut olevansa komea tai semikomea, mutta kun nainen sanoo olevansa kaunis niin joku älähtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen ihminen kehuu itseään kauniiksi?

        Vain Suomessa on muka väärin kutsua itseään kauniiksi vaikka olisikin kaunis. Suomessa ei itsestään saa sanoa mitään hyvää, eikä itseään saa, saati sitten vaatia arvostusta myös muilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain Suomessa on muka väärin kutsua itseään kauniiksi vaikka olisikin kaunis. Suomessa ei itsestään saa sanoa mitään hyvää, eikä itseään saa, saati sitten vaatia arvostusta myös muilta.

        Saa Suomessakin kehua omaa ulkonäköään jos on miespuolinen
        Mies saa kertoa olevansa ulkonäöltään 10/10 ja kehuskella menestyksellään naismaailmassa ja haukkua läskeiksi ja rumiksi niitä samoja naisia joita kuitenkin käyttää seksiin. Ei siinä mitään pahaa ole. Kukaan ei vastaa että ei saa sanoa itseään hyvännäköiseksi eikä halua naisia.

        Mutta jos nainen mainitsee olevansa kaunis (ja kertoo sen sivulauseessa niin ettei se ole tarinassa tärkeintä), niin siitäkös nousee äläkkä! Naisen pitää vähätellä itseään ja pyytää olemassaoloaan anteeksi ja kuunnella kiltisti kun mies selittää hänelle millainen nainen hän on ja mitä hän ajattelee ja tekee ja suunnittelee ja tahtoo. Mies ymmärtää sen niin paljon paremmin kuin nainen itse.


    • miksei naisille sitten kelpaa pitkä tavis mies?

    • Vihdoin mulla on kuitenki töitä ja hyvä palkka, aah taas tulee rahaa ja äsken jo tuli vitusti, nyt panostan ostan vähä uusia paitoja ja sellasta.

      • Pitää vähä panostaa että naiset ees kattois päälle, niin hitosti kaipaan naista ja rahaa on, et sit on muis jutuis vikaa ku ei tavis pyöreetä ees saa seksille


    • Voisin tarjota naiselle ravintolaillallisen jos se haluais tavata, mutku ei ketää halua perkele tavata

      • Anonyymi

        Oot komea joten pyydä heti sinun luokse panemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot komea joten pyydä heti sinun luokse panemaan.

        Ei ne halua tavata ja ketää antaa mitää läheisyyttä, mikähän naisia vaivaa,, ilmeisesti ei niitä
        vaa kiinnosta


      • Anonyymi

        Munaa ne haluaa eikä mitään ravintoloita. Mene suoraan asiaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Munaa ne haluaa eikä mitään ravintoloita. Mene suoraan asiaan.

        ei niitä kiinnosta, karkaa vittu pois kun ehdottelee seuraa


      • allu35 kirjoitti:

        ei niitä kiinnosta, karkaa vittu pois kun ehdottelee seuraa

        vittuku tekis mieli naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot komea joten pyydä heti sinun luokse panemaan.

        Palstaprinssien mielestä siis allun näköinen mies on komea?

        Tästä huomaa hyvin miten erilaiset miesmaut heteronaisilla ja -miehillä on. Heteronaisten mielestä allu ei ole komea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstaprinssien mielestä siis allun näköinen mies on komea?

        Tästä huomaa hyvin miten erilaiset miesmaut heteronaisilla ja -miehillä on. Heteronaisten mielestä allu ei ole komea.

        No mitä sitte. En ole ruma. Kaipaan naista


      • Anonyymi

        Eihän nyt pääse syömään ravintolaan. On korona-aika.

        Kirjoita profiiliin että sitten kun koronasta päästään ja ravintolat taas aukeavat, voin viedä sinut treffeillä syömään ja herrasmies tietysti tarjoaa naiselle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nyt pääse syömään ravintolaan. On korona-aika.

        Kirjoita profiiliin että sitten kun koronasta päästään ja ravintolat taas aukeavat, voin viedä sinut treffeillä syömään ja herrasmies tietysti tarjoaa naiselle.

        Ei niitä oikein kiinnosta naisia muutenkaa


    • Anonyymi

      Ei naiset osaa valita kunnon miehiä parisuhteeseen kun aina valitaan alkoholisti, liian komea pettäjä jota himoitsee muutkin naiset tai sitten naistenhakkaaja ja tämän takia parisuhteet on lyhytkestoisia.

      • Anonyymi

        Aina? Kukaan nainen ei siis koskaan valitse oikein? Ei koskaan?


    • Anonyymi

      "suurin osa naisista haluaa komean, kiltin ja kivan miehen parisuhteeseen ja parisuhteet tälläisten miesten kanssa harvoin ovat pitkäkestoisia"

      Hetkinen, siis aloituksen mukaan kiltti ja kiva mies ei olekaan hyvää parisuhdemateriaalia?

      Eli ovatko sittenkin ilkeät ja väkivaltaiset miehet sitä parasta parisuhdemateriaalia?

      • Anonyymi

        Siinähän sanottiin että naiset haluaa samassa paketissa komean, kiltin ja kivan miehen. Kiltti ja kiva ei riitä kun lisäksi pitää olla komea. Ole nyt tarkkana:D!

        Siinä vaan se jos mies on komea niin sen ei pidä olla kiltti yhdelle naiselle, koska naisia riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän sanottiin että naiset haluaa samassa paketissa komean, kiltin ja kivan miehen. Kiltti ja kiva ei riitä kun lisäksi pitää olla komea. Ole nyt tarkkana:D!

        Siinä vaan se jos mies on komea niin sen ei pidä olla kiltti yhdelle naiselle, koska naisia riittää.

        Sitä joko on kiltti ja/ tai kiva, tai ei ole.
        Jos on kiva vain silloin kun on toiselta jotain vailla, niin se ei ole kiltteyttä.

        Miksi naiset eivät haluaisi sen kivan ja kiltin miehensä olevan myös komea?

        Harva mieskään etsimällä etsii kivaa, kilttiä ja rumaa naista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä joko on kiltti ja/ tai kiva, tai ei ole.
        Jos on kiva vain silloin kun on toiselta jotain vailla, niin se ei ole kiltteyttä.

        Miksi naiset eivät haluaisi sen kivan ja kiltin miehensä olevan myös komea?

        Harva mieskään etsimällä etsii kivaa, kilttiä ja rumaa naista?

        Alkuperäinen sanoi että suhde kiltin, kivan ja komean miehen kanssa ei voi kestää koska sellainen mies pettää ja jättää. Logiikka heittää. Eihän kiltti ja kiva petä eikä jätä.

        Ei kai alkuperäinen tee nausten kohdalla sanaa virhettä? Älä huoli kai udta naista. Ota ruma. Kaunis on epäluotettava Se pettää ja jättää. Ruma nainen on hyvä nainen.

        Allu on ainoa mies tällä palstalla joka kertoo rehellisesti itsestään. Muut väittävät puhuvansa kavereiden puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuperäinen sanoi että suhde kiltin, kivan ja komean miehen kanssa ei voi kestää koska sellainen mies pettää ja jättää. Logiikka heittää. Eihän kiltti ja kiva petä eikä jätä.

        Ei kai alkuperäinen tee nausten kohdalla sanaa virhettä? Älä huoli kai udta naista. Ota ruma. Kaunis on epäluotettava Se pettää ja jättää. Ruma nainen on hyvä nainen.

        Allu on ainoa mies tällä palstalla joka kertoo rehellisesti itsestään. Muut väittävät puhuvansa kavereiden puolesta.

        NIin, palstallahan aina toistellaan että naiset haluaa vain komeita jännämiehiä. Ja että kiltit ja kunnolliset miehet ei saa naisia.

        Joten palstatotuus on ettei komea mies voi kiltti ja kunnollinen, sillä komea mies saa naisia ja kiltti ja kunnollinen ei saa.

        Aloituksessa siis on jotain pahasti vinossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän sanottiin että naiset haluaa samassa paketissa komean, kiltin ja kivan miehen. Kiltti ja kiva ei riitä kun lisäksi pitää olla komea. Ole nyt tarkkana:D!

        Siinä vaan se jos mies on komea niin sen ei pidä olla kiltti yhdelle naiselle, koska naisia riittää.

        Jos on aidosti kiltti niin on kiltti ihan omasta halustaan ja riippumatta siitä pitääkö tai tarvitseeko olla kiltti. Kiltti on kiltti koska haluaa olla kiltti eikä siksi että saisi kiltteydestään itselleen jotain etua. Jos mies on kiltti ja kunnollinen ja komea niin hän on mahdollisimman hyvä valinta. Sen parempaa valintaa ei voi olla.


    • Anonyymi

      ""Miksi naiset eivät haluaisi sen kivan ja kiltin miehensä olevan myös komea?""

      Naiset aina haluaa niin paljon kaikkea, mutta pitäisi miettiä millaisia itse ollaan, mitä voidaan saada ja millä mielellä mies on liikkeellä. Tottakai naiset haluaa komean miehen olevan kiltti ja kiva heille, mutta kun komealla miehellä on tuhansia naisia, niin sen ei tarvitse olla kiltti ja kiva kaikille naisille, vaikka naiset toivovatkin "pliis, ole kiltti ja kiva mulle."

      Ihan samalla tavalla tavisnaisten ei pidä olla kilttejä ja kivoja tavismiehille, koska miehiä riittää ja vielä paljon komeampia miehiä saadaan lakanoihin. Sitten kuvitellaan, että se sama komea mies saadaan parisuhteeseen.

      • Anonyymi

        Sitten kuvitellaan? Missä kuvitellaan? Kuka kuvittelee?


    • Anonyymi

      ""Alkuperäinen sanoi että suhde kiltin,kivan ja komean miehen kanssa ei voi kestää koska sellainen mies pettää ja jättää. Logiikka heittää. Eihän kiltti ja kiva petä eikä jätä.""

      Tottakai voi kestää, mutta siinäkin on omat riskinsä ja sen takia monet naiset ei päästä komeita miehiään kaverien kanssa baariin, koska tietävät, että mies on kuuma ja muut naiset yrittävät saada hänet.

      Aika jännä muuten kun miehet kirjoittaa täällä, että suurin osa naisista toimii niin ja näin, niin naiset tulee kovaan ääneen kailottamaan "ei, ei toimi ja kyllä tavismiehetkin saa naisia."

      Jos Suomessa vaikkapa 5000 tavismiestä on parisuhteessa, niin ei se tarkoita, että kaikki tavismiehet saa parisuhteen ja on paljon tavismiehiä, jotka ei ole parisuhteissa. Verrataan vaikka mikä tilanne oli 90-luvulla. Silloin miehiä oli enemmän parisuhteissa. Enää ei ole, koska deittailu on siirtynyt nettiin ja tinderiin. Suomen syntyvyys laskee, koska naiset käyttää komeiden miesten antamat seksitykkäykset härskisti hyväksi ja kuvittelevat, että komeat miehet haluaa parisuhteen vaikka he ovat antaneet tykkäyksen pi lu mielessä.

      • Anonyymi

        Tänne kirjoittavilla miehillä ei ole mitään tietoa siitä miten suurin osa naisista toimii. Ei MITÄÄN.


      • Anonyymi

        Millä lailla miesten seksitykkäyksiäboi käyttää "härskidti" hyväkseen? Eivätkö ne seksitykkäykset ole härskejä - eivätkä naiset jotka ovat niiden kohteena?

        Ai että naiset kuvittelevat että mies haluaa parisuhteen? Mistä sinä tiedät mitä naiset kuvittelevat? Mistä sinä tiedät mitä ne miehet salaa ja sisimmässään haluavat (jos kyse ei ole sinusta vaan muista miehistä)? Mistä sinä tiedät millaisia tykköuls muut miehet antavat?

        Mistä sinä TIEDÄT toisten ihmisten ajatukset?


      • Anonyymi

        Aika jännä tosiaan että kun palstan miehet kertovat miten suurin osa naisista toimii, niin naiset VÄITTÄVÄT VASTAAN ja kertovat tietävänsä jotain naisten toimintatavoista. Aika jännä että naiset luulevat tietävänsä jotain naisen elämästä ja naisen ajatuksista. Aika jännä etteivät naiset tajua että naisten elämän ja toimintatapojen parhaita asiantuntijoita ovat sinkkumiehet joiden elämässä ei ole vuosikausiin ollut ainuttakaan naista.

        Jännä juttu tosiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika jännä tosiaan että kun palstan miehet kertovat miten suurin osa naisista toimii, niin naiset VÄITTÄVÄT VASTAAN ja kertovat tietävänsä jotain naisten toimintatavoista. Aika jännä että naiset luulevat tietävänsä jotain naisen elämästä ja naisen ajatuksista. Aika jännä etteivät naiset tajua että naisten elämän ja toimintatapojen parhaita asiantuntijoita ovat sinkkumiehet joiden elämässä ei ole vuosikausiin ollut ainuttakaan naista.

        Jännä juttu tosiaan.

        Mä en ymmärrä kun naiset hokee "kyllä naiset tietävät itse miten toimivat ja ajattelevat."

        ...Mutta kun se ei riitä. Jos olet parisuhdetta etsivä nainen, niin pitäähän naisen tietää miten vastapuoli eli mies toimii, ajattelee ja haluaa.

        Nettideitit ja tinderit on miehille paljon rehellisempiä kun miesten ei pidä miettiä kelpuuttaako nainen miehen vain panoksi ja vaikka joku nainen kelpuuttaakin komean miehen vain seksiseuralaiseksi, niin komealle miehelle se on saavutus ja tälläisellä komealla miehellä ei ole koskaan vaikeeta saada parisuhdetta. Jos mies pääsee naisen kanssa treffeille, niin miehellä on hyvä mahdollisuus saada nainen parisuhteeseen.

        Miehen ulkonäköä toljottavilla, parisuhdetta etsivillä naisilla tilanne on päinvastainen. Seksiseuraa kyllä löytyy, kiitos miesten seksitykkäysten, mutta kun niitä miehiä ei saada parisuhteeseen, niin se kullikarusellissa pyörimistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ymmärrä kun naiset hokee "kyllä naiset tietävät itse miten toimivat ja ajattelevat."

        ...Mutta kun se ei riitä. Jos olet parisuhdetta etsivä nainen, niin pitäähän naisen tietää miten vastapuoli eli mies toimii, ajattelee ja haluaa.

        Nettideitit ja tinderit on miehille paljon rehellisempiä kun miesten ei pidä miettiä kelpuuttaako nainen miehen vain panoksi ja vaikka joku nainen kelpuuttaakin komean miehen vain seksiseuralaiseksi, niin komealle miehelle se on saavutus ja tälläisellä komealla miehellä ei ole koskaan vaikeeta saada parisuhdetta. Jos mies pääsee naisen kanssa treffeille, niin miehellä on hyvä mahdollisuus saada nainen parisuhteeseen.

        Miehen ulkonäköä toljottavilla, parisuhdetta etsivillä naisilla tilanne on päinvastainen. Seksiseuraa kyllä löytyy, kiitos miesten seksitykkäysten, mutta kun niitä miehiä ei saada parisuhteeseen, niin se kullikarusellissa pyörimistä.

        Te palstan miehet muka tiedätte kaiken naisten ajatuksista ja toimintatavoista ja myös miesten ajatuksista ja toimintatavoista. Kaiken te muka tiedätte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ymmärrä kun naiset hokee "kyllä naiset tietävät itse miten toimivat ja ajattelevat."

        ...Mutta kun se ei riitä. Jos olet parisuhdetta etsivä nainen, niin pitäähän naisen tietää miten vastapuoli eli mies toimii, ajattelee ja haluaa.

        Nettideitit ja tinderit on miehille paljon rehellisempiä kun miesten ei pidä miettiä kelpuuttaako nainen miehen vain panoksi ja vaikka joku nainen kelpuuttaakin komean miehen vain seksiseuralaiseksi, niin komealle miehelle se on saavutus ja tälläisellä komealla miehellä ei ole koskaan vaikeeta saada parisuhdetta. Jos mies pääsee naisen kanssa treffeille, niin miehellä on hyvä mahdollisuus saada nainen parisuhteeseen.

        Miehen ulkonäköä toljottavilla, parisuhdetta etsivillä naisilla tilanne on päinvastainen. Seksiseuraa kyllä löytyy, kiitos miesten seksitykkäysten, mutta kun niitä miehiä ei saada parisuhteeseen, niin se kullikarusellissa pyörimistä.

        Ettehän tekään tiedä mitä nainen tekee ja haluaa mutta luulette tietävänne, jopa opetatte meitä naisia ja kerrotte meille millaisia me olemme. Nuo sinun höpinäsi naisten kullikarusellista ovat samaa MUKa-tietämistä. Pelkkää pölöttämistä. Onko ihme ettette pärjää naismaailmassa jos kehitätte ensin oletuksia ja teorioita naisista ja toimittekin oletustenne mukaan. Ärsyttää tämä loputon höpöttäminen komeista miehistä.


      • Anonyymi

        Kun mies antaa seksitykkäyksen niin nainen on härski?????!


      • Anonyymi

        "Monet naiset ei päästä komeaa miestään baariin." Anteeksi kuinka?

        No on outoa käytöstä niiltä naisilta. Suhteessa on jotain pielessä jos se menee määräilyksi.

        En todellakaan ajattele että parisuhteessa voin ruveta tuolla tavalla komentamaan toista.

        Joko luotan tai sitten en. Jos en luota, en halua olla koko suhteessa. En rupea olemaan minään vahtina vaan eroan.

        Jos luotan niin minua ei hetkauta yhtään se jos hän haluaa töiden päälle mennä juomaan lasillisen. Sitä vain.

        Jos hän on luotettava niin sitten hän on. Baarissa käymisestä se ei riipu. Jos haluaa pettää kumppaniaan niin pettää voi vaikka kauppareissulla.

        Tämä riippumatta kummankaan ulkonäöstä. Komentaminen ja kyttääminen ei kuulu parisuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne kirjoittavilla miehillä ei ole mitään tietoa siitä miten suurin osa naisista toimii. Ei MITÄÄN.

        Nämä miehet eivät vaan kykene tajuamaan, että jokainen nainen ei ole aina etsimässä parisuhdetta. Heidän päähänsä ei vaan mahdu se vaihtoehto, että nainen ei ehkä halua lainkaan parisuhdetta tai ei halua juuri nyt parisuhdetta, eikä aikanakaan halua parisuhdetta vääränlaisen miehen kanssa. He myös kuvittelevat, että nainen ei koskaan voi tarkoituksellisesti vain harrastaa seksiä jonkun kanssa. He kuvittelevat, että jokainen nainen aina haluaa parisuhteen jokaisen seksikumppaninsa kanssa. He eivät tajua, että maailmassa on myös miehiä, joiden kanssa vain pannaan ja joita yksikään edes semitäyspäinen nainen ei huoli parisuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä miehet eivät vaan kykene tajuamaan, että jokainen nainen ei ole aina etsimässä parisuhdetta. Heidän päähänsä ei vaan mahdu se vaihtoehto, että nainen ei ehkä halua lainkaan parisuhdetta tai ei halua juuri nyt parisuhdetta, eikä aikanakaan halua parisuhdetta vääränlaisen miehen kanssa. He myös kuvittelevat, että nainen ei koskaan voi tarkoituksellisesti vain harrastaa seksiä jonkun kanssa. He kuvittelevat, että jokainen nainen aina haluaa parisuhteen jokaisen seksikumppaninsa kanssa. He eivät tajua, että maailmassa on myös miehiä, joiden kanssa vain pannaan ja joita yksikään edes semitäyspäinen nainen ei huoli parisuhteeseen.

        Juu ja nämä eivät myökään kykene tajuamaan sitä, että naisetkin antavat seksitykkäyksiä. Naiset antavat niitä erityisesti komeille miehille. Miehet ehkä vakelevat seksitykkäyksiä kautta linjan, mutta naiset antavat niitä erityisesti sinne korkeimman tason miehille.


    • Anonyymi

      ""Ettehän tekään tiedä mitä nainen tekee ja haluaa mutta luulette tietävänne, jopa opetatte meitä naisia ja kerrotte meille millaisia me olemme.""

      Kyllä me tiedetään miten suurin osa naisista toimii tinderissä ja nettideiteillä eli ulkonäkö edellä naiset menevät. Sinä sen sijaan et tiedä miten miehet toimii, puhut koko ajan vain naisista kun on myös seksitykkäyksiä jakavia miehiä, joita ei kiinnosta parisuhde ja jos kaikki naiset ajattelee kuten sinä. niin en yhtään ihmettele minkä takia naisten on vaikea löytää parisuhde.

      • Anonyymi

        Mitä se minua liikuttaa jos netissä on miehiä jotka haluavat pelkkää seksiä? Ei minulla ole mitään tekemistä niiden miesten kanssa. Haluavat mitä haluavat minun puolestani ihan vapaasti. Ei kiinnosta. Meitä naisia ei kiinnosta mitä meille yhdentekevät miehet haluavat.


    • Anonyymi

      Tinderissä komeat ja varatut miehet etsii seksiseuraa. Ei naisia oikeastaan edes kiinnosta onko mies varattu. Pääasia, että mies on komea. Silloin naiset voivat lähteä komean miehen salaseuralaiseksi.

    • Anonyymi

      Minkä takia naiset ei näe itsessään miinustavia tekijöitä? Esim. lapset tai ylipaino. Ylipainoiset naiset tavoittelee hoikkia ja urheilullisia miehiä parisuhteeseen, koska saavat hoikilta ja urheilullisilta miehiltä seksitykkäyksiä.

      • Anonyymi

        En edelleenkään ymmärrä, että miten oman ulkonäön pitäisi vaikuttaa siihen mistä toisissa ihmisissä pitää. Parempi pysyä yksin kuin olla vastentahtoisesti kenenkään kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edelleenkään ymmärrä, että miten oman ulkonäön pitäisi vaikuttaa siihen mistä toisissa ihmisissä pitää. Parempi pysyä yksin kuin olla vastentahtoisesti kenenkään kanssa.

        Yksinolemisessa ei ole mitään pahaa mutta täysin tolkuttomilla kriteereillä seuran hakeminen on typerää ja siitä on haittaa myös muille ihmisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinolemisessa ei ole mitään pahaa mutta täysin tolkuttomilla kriteereillä seuran hakeminen on typerää ja siitä on haittaa myös muille ihmisille.

        Totta. täysin tolkuttomilla kriteereillä siitä on haittaa itselle ja muille ihmisille.

        ""Juu ja nämä eivät myökään kykene tajuamaan sitä, että naisetkin antavat seksitykkäyksiä. Naiset antavat niitä erityisesti komeille miehille. Miehet ehkä vakelevat seksitykkäyksiä kautta linjan, mutta naiset antavat niitä erityisesti sinne korkeimman tason miehille.""

        Kyllähän me nyt se tiedetään, että naiset antavat seksitykkäyksiä komeilla miehille, eikä siinä mitään väärää olekaan. Ongelma onkin siinä kun naisille ei seksitykkäysten jälkeen kelpaa enää omantasoinen mies parisuhteeseen, koska paremmannäköisen herkkutatin makuun on päästy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinolemisessa ei ole mitään pahaa mutta täysin tolkuttomilla kriteereillä seuran hakeminen on typerää ja siitä on haittaa myös muille ihmisille.

        Parempi olla yksin kuin huonossa seurassa. Jos hyvää seuraa sattuu löytymään niin sitten on hyvä olla kaksin. Ehkä löytyy ehkä ei, mutta etsiä saa aina. Ei siitä muille mitään haittaa ole.


      • Anonyymi

        Mitä se sinua liikuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. täysin tolkuttomilla kriteereillä siitä on haittaa itselle ja muille ihmisille.

        ""Juu ja nämä eivät myökään kykene tajuamaan sitä, että naisetkin antavat seksitykkäyksiä. Naiset antavat niitä erityisesti komeille miehille. Miehet ehkä vakelevat seksitykkäyksiä kautta linjan, mutta naiset antavat niitä erityisesti sinne korkeimman tason miehille.""

        Kyllähän me nyt se tiedetään, että naiset antavat seksitykkäyksiä komeilla miehille, eikä siinä mitään väärää olekaan. Ongelma onkin siinä kun naisille ei seksitykkäysten jälkeen kelpaa enää omantasoinen mies parisuhteeseen, koska paremmannäköisen herkkutatin makuun on päästy.

        Oletko varma, että heille olisi kelvannut ennen niitä "seksitykkäyksiäkään"? Mikään ei takaa, että olisi kelvannut. Nykyään kun ei ole enää pakko ottaa vaan jotakuta, kuten joskus oli. Nykyään on ihan ok olla huolimatta ketään. Mikä ihme tässä on niin vaikeaa tajuta. Yhtään mikään ei takaa, että kukaan huolisi teitä vaikka kukaan ei saisi yhtään seksitykkäystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. täysin tolkuttomilla kriteereillä siitä on haittaa itselle ja muille ihmisille.

        ""Juu ja nämä eivät myökään kykene tajuamaan sitä, että naisetkin antavat seksitykkäyksiä. Naiset antavat niitä erityisesti komeille miehille. Miehet ehkä vakelevat seksitykkäyksiä kautta linjan, mutta naiset antavat niitä erityisesti sinne korkeimman tason miehille.""

        Kyllähän me nyt se tiedetään, että naiset antavat seksitykkäyksiä komeilla miehille, eikä siinä mitään väärää olekaan. Ongelma onkin siinä kun naisille ei seksitykkäysten jälkeen kelpaa enää omantasoinen mies parisuhteeseen, koska paremmannäköisen herkkutatin makuun on päästy.

        Miksi se olisi ongelma ja kenelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se olisi ongelma ja kenelle?

        Ainakin se tuo miehille sellaisia ajatuksia että he eivät kelpaa kuin vanhoille ja lihaville naisille. Eihän se näin välttämättä ole mutta mutta naisten "kemiatykkäykset" ruokkivat sitä vääristynyttä mielikuvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. täysin tolkuttomilla kriteereillä siitä on haittaa itselle ja muille ihmisille.

        ""Juu ja nämä eivät myökään kykene tajuamaan sitä, että naisetkin antavat seksitykkäyksiä. Naiset antavat niitä erityisesti komeille miehille. Miehet ehkä vakelevat seksitykkäyksiä kautta linjan, mutta naiset antavat niitä erityisesti sinne korkeimman tason miehille.""

        Kyllähän me nyt se tiedetään, että naiset antavat seksitykkäyksiä komeilla miehille, eikä siinä mitään väärää olekaan. Ongelma onkin siinä kun naisille ei seksitykkäysten jälkeen kelpaa enää omantasoinen mies parisuhteeseen, koska paremmannäköisen herkkutatin makuun on päästy.

        Sinä siis väität että nuo seksitykkäykset ja seksi komeiden miesten kanssa ovat syynä siihen ettei tavismies kelpaa?

        Enpä usko.. Miten selität sen että nekin naiset, jotka eivät suostu seksiin ilman parisuhdetta eivätkä siis ole voineet päästä hyvän seksiin makuun , että huoli taviksia (siis niitä miehiä jotka kutsuvat itseään taviksiksi).

        Syy on ihan muualla. Katsos kun naiset yleensä tietävät jo ennestään mitä haluavat. Miehet eivät tunnu tietävän. Eihän yksikään mies osaa täällä kuvailla unelmanaistaan. Nainen kuin nainen osaa kuvailla unelmamiehensä. Me tiedämme mitä haluamme, ja silloin vääränlaisilta miehiltä saatu huomio on yhdentekevää.. Mies voi olla kiva ja fiksu ja kiltti ja komea, mutta hän ei vastaa minun unelmaani esim. koska meillä ei ole yhteistä tekemistä eikä yhteisiä harrastuksia.. Erilainen arvomaailma. Ei löydy jutunjuurta.

        Joo joo, tiedän että jos minulla on hyvin tarkka mielikuva unelmastani niin sitä ei ehkä koskasn löydy. Mutta kun en HALUA kuin ihan tietynlaisen miehen. Olen mieluummin yksin kuin vääränlaisen kanssa. Olen onnellisempi yksin.

        Tuli niitä seksitykkäyksiä tai ei, niin minun miesmakuni on se mikä se on.

        Ihmettelen tuota väitettä että "miehiltä Tinderissä saadut tuhannet tykkäykset nostavat naiselle kusta päähän". Miten niistä voi nousta päähän yhtään mitään kun en näe tykkäyksiä, en todellakaan tiedä kuinka monta niitä on ja keneltä. Minulla ei ole siitä asiasta aavistustakaan. Näen vain osumat ja usko tai älä mutta ei niitä niin hirveästi ole.

        Naisella on joka tapauksessa omat toiveensa ja vaatimuksensa, ja jos vastaan ei kävele ketään joka miellyttää, niin sitten ollaan yksin. Siihen asian ei komeiden miesten valokuvien näkeminen vaikuta mitään.


        Vain minimaalisen pieni osa naisista treffailee noita valokuvakomistuksia, ja ne jotka sellaista tekevät, enimmäkseen yksinkertaisesti vain nauttivat hyvästä seksistä. Eivät naiset välttämättä halua parisuhdetta niiden miesten kanssa. Nuo miehet ovat usein tyyppiä "sängyssä kuin ori mutta tyhmä kuin saapas".

        Mutta useimmat naiset eivät kuitenkaan harrasta irtoseksiä. Jos nainen on sitä tyyppiä joka ei nauti seksistä ellei tunteita ole matkassa ja etsii nimenomaan parisuhdetta, niin hän ei lähde treffeille harrastamaan seksiä.

        Te luulette tietävänne miten nainen ajattelee, mutta ette te tiedä ettekä edes kuuntele kun teillä kerrotaan. Ette te usko tätäkään. Kirjoittaminen taisi olla ajanhukkaaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis väität että nuo seksitykkäykset ja seksi komeiden miesten kanssa ovat syynä siihen ettei tavismies kelpaa?

        Enpä usko.. Miten selität sen että nekin naiset, jotka eivät suostu seksiin ilman parisuhdetta eivätkä siis ole voineet päästä hyvän seksiin makuun , että huoli taviksia (siis niitä miehiä jotka kutsuvat itseään taviksiksi).

        Syy on ihan muualla. Katsos kun naiset yleensä tietävät jo ennestään mitä haluavat. Miehet eivät tunnu tietävän. Eihän yksikään mies osaa täällä kuvailla unelmanaistaan. Nainen kuin nainen osaa kuvailla unelmamiehensä. Me tiedämme mitä haluamme, ja silloin vääränlaisilta miehiltä saatu huomio on yhdentekevää.. Mies voi olla kiva ja fiksu ja kiltti ja komea, mutta hän ei vastaa minun unelmaani esim. koska meillä ei ole yhteistä tekemistä eikä yhteisiä harrastuksia.. Erilainen arvomaailma. Ei löydy jutunjuurta.

        Joo joo, tiedän että jos minulla on hyvin tarkka mielikuva unelmastani niin sitä ei ehkä koskasn löydy. Mutta kun en HALUA kuin ihan tietynlaisen miehen. Olen mieluummin yksin kuin vääränlaisen kanssa. Olen onnellisempi yksin.

        Tuli niitä seksitykkäyksiä tai ei, niin minun miesmakuni on se mikä se on.

        Ihmettelen tuota väitettä että "miehiltä Tinderissä saadut tuhannet tykkäykset nostavat naiselle kusta päähän". Miten niistä voi nousta päähän yhtään mitään kun en näe tykkäyksiä, en todellakaan tiedä kuinka monta niitä on ja keneltä. Minulla ei ole siitä asiasta aavistustakaan. Näen vain osumat ja usko tai älä mutta ei niitä niin hirveästi ole.

        Naisella on joka tapauksessa omat toiveensa ja vaatimuksensa, ja jos vastaan ei kävele ketään joka miellyttää, niin sitten ollaan yksin. Siihen asian ei komeiden miesten valokuvien näkeminen vaikuta mitään.


        Vain minimaalisen pieni osa naisista treffailee noita valokuvakomistuksia, ja ne jotka sellaista tekevät, enimmäkseen yksinkertaisesti vain nauttivat hyvästä seksistä. Eivät naiset välttämättä halua parisuhdetta niiden miesten kanssa. Nuo miehet ovat usein tyyppiä "sängyssä kuin ori mutta tyhmä kuin saapas".

        Mutta useimmat naiset eivät kuitenkaan harrasta irtoseksiä. Jos nainen on sitä tyyppiä joka ei nauti seksistä ellei tunteita ole matkassa ja etsii nimenomaan parisuhdetta, niin hän ei lähde treffeille harrastamaan seksiä.

        Te luulette tietävänne miten nainen ajattelee, mutta ette te tiedä ettekä edes kuuntele kun teillä kerrotaan. Ette te usko tätäkään. Kirjoittaminen taisi olla ajanhukkaaa.

        "Joo joo, tiedän että jos minulla on hyvin tarkka mielikuva unelmastani niin sitä ei ehkä koskasn löydy. Mutta kun en HALUA kuin ihan tietynlaisen miehen. Olen mieluummin yksin kuin vääränlaisen kanssa. Olen onnellisempi yksin."

        Juuri tämä on se, jota nämä täällä eivät kykene tajuamaan. Itse en tunne yhtään alle eläkeikäistä ikäistä naista, joka ei ajattelisi juuri näin. Eläkeikäisiä en tunne montaa. Heillä, jotka tunnen on kuitenkin vielä se ajattelutapa, että parisuhde pelkän parisuhteen on arvokas. Voi olla, että tämäkin on pelkkä kupla ja todellisuudessa suuret ikäluokatkaan eivät massoina ajattele noin. Oli miten oli, niin nuoremmat naiset ovat mielummin yksin kuin yhdessä yhteensopimattoman kumppanin kanssa. Itselleni tuo ajatus on niin sisäsyntyinen, että en tajua miten kukaan (mies) voisi haluta jotain muuta. Miksi kukaan valitsisi ennemmin yhteensopimattoman kumppanin, kuin tasapainoisen elämän yksin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Joo joo, tiedän että jos minulla on hyvin tarkka mielikuva unelmastani niin sitä ei ehkä koskasn löydy. Mutta kun en HALUA kuin ihan tietynlaisen miehen. Olen mieluummin yksin kuin vääränlaisen kanssa. Olen onnellisempi yksin."

        Juuri tämä on se, jota nämä täällä eivät kykene tajuamaan. Itse en tunne yhtään alle eläkeikäistä ikäistä naista, joka ei ajattelisi juuri näin. Eläkeikäisiä en tunne montaa. Heillä, jotka tunnen on kuitenkin vielä se ajattelutapa, että parisuhde pelkän parisuhteen on arvokas. Voi olla, että tämäkin on pelkkä kupla ja todellisuudessa suuret ikäluokatkaan eivät massoina ajattele noin. Oli miten oli, niin nuoremmat naiset ovat mielummin yksin kuin yhdessä yhteensopimattoman kumppanin kanssa. Itselleni tuo ajatus on niin sisäsyntyinen, että en tajua miten kukaan (mies) voisi haluta jotain muuta. Miksi kukaan valitsisi ennemmin yhteensopimattoman kumppanin, kuin tasapainoisen elämän yksin?

        Vain unelmien mies on sopiva ja kaikki muut yhteensopimattomia...aikamoisessa satumaailmassa te taidatte elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain unelmien mies on sopiva ja kaikki muut yhteensopimattomia...aikamoisessa satumaailmassa te taidatte elää.

        Miksi elämäänsä tyytyväinen ihminen haluaisi muunlaisen kumppanin, kuin sen unelmien prinssin tai prinsessan?
        Jos kaikki muu on elämässä mukavasti, ja sitä parantaisi ainoastaan se unelmien kumppanin, niin minkä ihmeen takia siihen ottaisi pyörimään minkään muunlaisen ihmisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain unelmien mies on sopiva ja kaikki muut yhteensopimattomia...aikamoisessa satumaailmassa te taidatte elää.

        Elämäni on hyvää nytkin. Siinä ei ole mitään sellaista vikaa, jota olisi pakottava tarve korjata. Miksi ottaisin elemääni ketään sellaista, joka ei siihen aidosti sovi? Keksitkö edes yhden hyvä syyn?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi elämäänsä tyytyväinen ihminen haluaisi muunlaisen kumppanin, kuin sen unelmien prinssin tai prinsessan?
        Jos kaikki muu on elämässä mukavasti, ja sitä parantaisi ainoastaan se unelmien kumppanin, niin minkä ihmeen takia siihen ottaisi pyörimään minkään muunlaisen ihmisen?

        Unelmat ja todellisuus ei aina kohtaa. Jopa siinä unelmien prinssissä voi ilmetä yllättäviä vikoja. Kuulostaa siis aika huonolta lähtökohdalta parisuhteeseen joten tyytyväisenä yksinoleminen on varmaan hyvä vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unelmat ja todellisuus ei aina kohtaa. Jopa siinä unelmien prinssissä voi ilmetä yllättäviä vikoja. Kuulostaa siis aika huonolta lähtökohdalta parisuhteeseen joten tyytyväisenä yksinoleminen on varmaan hyvä vaihtoehto.

        Totta. Vaan onko tuo syy lähteä suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, joka jo lähtökohtaisesti on vääränlainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unelmat ja todellisuus ei aina kohtaa. Jopa siinä unelmien prinssissä voi ilmetä yllättäviä vikoja. Kuulostaa siis aika huonolta lähtökohdalta parisuhteeseen joten tyytyväisenä yksinoleminen on varmaan hyvä vaihtoehto.

        Mieluummin sitä sitten setvii sen unelmien prinssin/ prinsessan kanssa niitä yllättäviä vikoja. Kukaan ei ole täydellinen, mikään suhde ei ole täydellinen. Mutta sen unelmien kumppanin kanssa niiden vaikeuksien läpikäymiseen riittää motivaatiota.

        Miksi kukaan haluaisi nähdä vaivaa huonon suhteen/ kumppanin ongelmien selvittämiseen?

        Yksinolo on tosiaan paras vaihtoehto, ellei löydy sitä unelmien prinssiä/ prinsessaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinolemisessa ei ole mitään pahaa mutta täysin tolkuttomilla kriteereillä seuran hakeminen on typerää ja siitä on haittaa myös muille ihmisille.

        On myös älytöntä hakea seuraa ilman minkäänlaisia kriteerejä eli niin ettei edes tiedä mitä haluaa. Se tuntuu olevan tämän palstan miesten ongelma: heillä ei ole aavistustakaan siitä haluavat. Pitkässä viestiketjussa heitä pyydettiin kuvailemaan oma ihannenaisensa ja ihanneparisuhteensa.. Kukaan heistä ei pystynyt siihen!

        Kumpi sitten on pahempi:

        1. Nainen joka tietää täsmälleen mitä mieheltä ja miehestä ja suhteelta haluaa ja pystyy kuvailemaan sen. Etsii sitä unelmakumppaniaan. Nainen tietää että etsiminen voi kestää kauan eikä sitä oikeaa ehkä ikinä löydy mutta hyväksyy asian. Mutta nainen tietää että juuri tällaisen miehen haluan enkä muunlaista, koska tällainen olisi minulle se oikea ja tällaisen kanssa olisin onnellinen. "Olen onnellinen nytkin, mutta vääränlaisen kanssa olisin onneton." Elää ihan hyvää elämää eikä kumppanin löytäminen ole kuitenkaan koko ajan mielessä.

        2. Mies haluaa naisen. Siis ylipäänsä naisen ja ylipäänsä suhteen. Hän ei tiedä millainen se nainen olisi ja mikä hänelle edes sopisi. Nainen kuin nainen kunhan ei ole kriminaali eikä umpihullu eikä ihan susiruma. Naisen saaminen on pakkomielle. Mikään ei tunnu miltään ilman naista. Mies uskoo että kun nainen löytyy niin elämä valkenee. Kaikki huolet haihtuvat kun nainen löytyy. Hän ei ole käyttänyt minuuttiakaan sen asian miettimiseen mitä he yhdessä tekesivät, millainen suhde heillä kahdella olisi, miten he voisivat yhdessä toimia niin että suhde olisi molemmille mahdollisimman tyydyttävä. Jos sitä häneltä kysytään, hän vastaa että mitä tuollainen pohdiskelu hyödyttää kun ei minulla raukalla ole vielä tullut vastaan ketään joka minut huolisi. Mies on katkera ja vihainen koko naissukupuolelle. Päässä ei ole muuta kuin haluan naisen, miksei mulla ole naista, miks muilla miehillä on, saatana kun naiset on nirsoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Joo joo, tiedän että jos minulla on hyvin tarkka mielikuva unelmastani niin sitä ei ehkä koskasn löydy. Mutta kun en HALUA kuin ihan tietynlaisen miehen. Olen mieluummin yksin kuin vääränlaisen kanssa. Olen onnellisempi yksin."

        Juuri tämä on se, jota nämä täällä eivät kykene tajuamaan. Itse en tunne yhtään alle eläkeikäistä ikäistä naista, joka ei ajattelisi juuri näin. Eläkeikäisiä en tunne montaa. Heillä, jotka tunnen on kuitenkin vielä se ajattelutapa, että parisuhde pelkän parisuhteen on arvokas. Voi olla, että tämäkin on pelkkä kupla ja todellisuudessa suuret ikäluokatkaan eivät massoina ajattele noin. Oli miten oli, niin nuoremmat naiset ovat mielummin yksin kuin yhdessä yhteensopimattoman kumppanin kanssa. Itselleni tuo ajatus on niin sisäsyntyinen, että en tajua miten kukaan (mies) voisi haluta jotain muuta. Miksi kukaan valitsisi ennemmin yhteensopimattoman kumppanin, kuin tasapainoisen elämän yksin?

        Minä tunnen monta eläkeikäistä naista. Lähestyn itsekin eläkeikää. Tunnen myös nuoria ja keski-ikäisiä naisia. Kaikki - siis KAIKKI - sinkut joiden kanssa olen puhunut asiasta ikään katsomatta sanovat samaa: olisi kiva löytää mies, mutta tiedän kyllä millaisen miehen haluan, ja jos sellaista ei kävele vastaan niin sitten olen mieluummin yksin.

        Te jankkaatte että naisten pitää pitää pitää joustaa ja ottaa ns. tavis - eli sellainen joka ei sykäytä, joka ei saa mitään liikahtamaan naisen sydämessä. Ei. Me emme tee niin koska siinä sahaisimne omaa osaamme. Kaksi ihmistä tulisi onnettomaksi. Siis kaksi, eli se mies myös.

        Tämä on siis naisten ajattelumalli ikään katsomatta. Koettakaa ymmärtää että se, kelpaatteko naiselle, ei riipu mistään komeiden miesten seksitykkäyksistä eikä tykkäysten ja suosion määrästä muutenkaan. Netti ei ole muuttanut sitä asiaa. Sen on muuttanut sivistysyhteiskunta, jossa nainen pärjää yksin ilman miestä.

        Se, kelpaatteko te, riippuu siitä millaisia ja mitä te ITSE olette. Jos ette ole vastaa naisen toiveita niin ette kelpaa. Piste.

        Ja sanottakoon vielä sekin ettei nainen vanhetessaan hellitä kriteereistään vaan päinvastoin pitää niistä entistä tiukemmin kiinni. Täällä jotkut miehet kirjoittavat että "ilmeisesti kelpaan vain vanhemmalle naiselle". Ehei. Jos ette kelpaa nuorelle, ette kelpaa myöskään vanhemmalle.

        Me vanhat vasta nirsoja olemmekin. Elämä on opettanut miten käy, kun tekee liikaa kompromisseja ja huolii miehen joka ei vastaa naisen omia toiveita. Siinä käy huonosti. Sellaisessa suhteessa ei ole hyvä olla.

        Sitä paitsi kun ikää tulee, hormonitoiminta heikkenee eikä ole senkään vertaa pakkoa löytää kumppania kuin nuorempana.

        Nuorena suostuin tekemään kompromisseja ja solmimaan parisuhteen, vaikka mies ei ollut sellainen josta unelmoin vaan vain hiukan sinnepäins. Se oli paha paha virhe. En tee sitä virhettä toiste.

        Tämä vanha ämmä huolii vain parasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain unelmien mies on sopiva ja kaikki muut yhteensopimattomia...aikamoisessa satumaailmassa te taidatte elää.

        Emme elä satumaailmassa koska emme kuvittele että se prinssi kävelee huomenna vastaan. Tiedämme oikein hyvin ettei sitä ehkä koskaan löydy. Elämme reaalitodellisuudessa.

        Te elätte satumaailmassa. Keksitte tuulesta temmattuja teorioita komeista miehistä jotka paneskelevat naista kuin naista ja rumista naisista joilla on pakkomielteinen tarve saada tyhmä tylsä lihaskimppu parisuhteeseen. Uskotte noihin satuihin. Uskotte että naisenpuute johtuu teidän hyvistä puolistanne: että koska olette niin kunnollisia ja luotettavia ja kilttejä niin ette kiinnosta. Te elätte pilvilinnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tunnen monta eläkeikäistä naista. Lähestyn itsekin eläkeikää. Tunnen myös nuoria ja keski-ikäisiä naisia. Kaikki - siis KAIKKI - sinkut joiden kanssa olen puhunut asiasta ikään katsomatta sanovat samaa: olisi kiva löytää mies, mutta tiedän kyllä millaisen miehen haluan, ja jos sellaista ei kävele vastaan niin sitten olen mieluummin yksin.

        Te jankkaatte että naisten pitää pitää pitää joustaa ja ottaa ns. tavis - eli sellainen joka ei sykäytä, joka ei saa mitään liikahtamaan naisen sydämessä. Ei. Me emme tee niin koska siinä sahaisimne omaa osaamme. Kaksi ihmistä tulisi onnettomaksi. Siis kaksi, eli se mies myös.

        Tämä on siis naisten ajattelumalli ikään katsomatta. Koettakaa ymmärtää että se, kelpaatteko naiselle, ei riipu mistään komeiden miesten seksitykkäyksistä eikä tykkäysten ja suosion määrästä muutenkaan. Netti ei ole muuttanut sitä asiaa. Sen on muuttanut sivistysyhteiskunta, jossa nainen pärjää yksin ilman miestä.

        Se, kelpaatteko te, riippuu siitä millaisia ja mitä te ITSE olette. Jos ette ole vastaa naisen toiveita niin ette kelpaa. Piste.

        Ja sanottakoon vielä sekin ettei nainen vanhetessaan hellitä kriteereistään vaan päinvastoin pitää niistä entistä tiukemmin kiinni. Täällä jotkut miehet kirjoittavat että "ilmeisesti kelpaan vain vanhemmalle naiselle". Ehei. Jos ette kelpaa nuorelle, ette kelpaa myöskään vanhemmalle.

        Me vanhat vasta nirsoja olemmekin. Elämä on opettanut miten käy, kun tekee liikaa kompromisseja ja huolii miehen joka ei vastaa naisen omia toiveita. Siinä käy huonosti. Sellaisessa suhteessa ei ole hyvä olla.

        Sitä paitsi kun ikää tulee, hormonitoiminta heikkenee eikä ole senkään vertaa pakkoa löytää kumppania kuin nuorempana.

        Nuorena suostuin tekemään kompromisseja ja solmimaan parisuhteen, vaikka mies ei ollut sellainen josta unelmoin vaan vain hiukan sinnepäins. Se oli paha paha virhe. En tee sitä virhettä toiste.

        Tämä vanha ämmä huolii vain parasta.

        Tuo kuulostaa hyvältä. Kuten sanoin, niin itse en tunne montaa eläkeikäistä tai eläkeikää lähestyvää naista. Valtaosa heisyä joko on ei-niin-hirveän-onnellisessa parisuhteessa tai kumppani on jo edesmennyt. En tiedä tuleeko osan heistä asenne siitä, että he eivät oikeastaan edes tiedä mitä se onnellisuus itsekseen voisi olla. Tiedän myös, että taustalla on hyvinkin konservatiivinen kasvatus. Sen olen huomannut, että oman äitini asenne "pakollista parisuhdetta" kohtaan on muuttunut isäni kuoleman jälkeen. He olivat kyllä käsittääkseni suht onnellisia yhdessä, mutta en nyt tiedä kuinka yhteensopivia he olivat. Äidistä huomaa sen, että nyt hän tekee niitä asioita mitä olis aina halunnutkin tehdä.

        Se on totta, että itselläkin ovat kriteerit vaan koventuneet, kun on tullut ikää lisää. Parikymppisenä sitä vielä kokeili ja selvitti, että millä on väliä ja millä ei. Nyt sen tietää, että millaisen ihmisen kanssa voisi olla mahdollisuus ja millaisen ei.


      • Anonyymi

        Lapset eli äitiys on siis miinustava tekijä eli iso vika naisessa? Samaan aikaan ollaan huolissaan syntyvyydestä. Olisko havaittavissa pienoista tekopyhyyttä? Ja muuten, äiti se on tiettävästi sinullakin. Onko sinun olemassaolosi siis miinustava tekijä äitisi kokonaispersoonassa? Olisiko hän arvokkaampi ihminen jos olisi aikoinaan abortoinut sinut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin se tuo miehille sellaisia ajatuksia että he eivät kelpaa kuin vanhoille ja lihaville naisille. Eihän se näin välttämättä ole mutta mutta naisten "kemiatykkäykset" ruokkivat sitä vääristynyttä mielikuvaa.

        Ts. miehille tulee paha mieli. Voi reissuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapset eli äitiys on siis miinustava tekijä eli iso vika naisessa? Samaan aikaan ollaan huolissaan syntyvyydestä. Olisko havaittavissa pienoista tekopyhyyttä? Ja muuten, äiti se on tiettävästi sinullakin. Onko sinun olemassaolosi siis miinustava tekijä äitisi kokonaispersoonassa? Olisiko hän arvokkaampi ihminen jos olisi aikoinaan abortoinut sinut?

        Tämä on palstan yksi hauskimpia ristiriitoja :D

        Samaan aikaan haukutaan maan rakoon lapsia hankkineet naiset, ja kuitenkin huolitaan niin kovasti alhaisesta syntyvyydestä :D :D :D


    • Anonyymi

      Maajussit maailmalta sarjassa näkee hyvin sen millaiset naiset ovat sinkkuina. Neljä miestä valitsi mielestään parhaat naiset jatkoon, mikä näitä naisia yhdistää?
      Tukevuus. Tukevat naiset yrittävät saada huippumiestä itselleen, eivät saa ja nyt yrittävät yhtenä oljenkortena ulkomaita myöden.
      Kumma juttu ettei yhtään nättiä naista ollut jatkossa. No näteillä on vientiä muutenkin ja ne muut kuvittelevat heilläkin on yhtä lailla ja samoja miehiä yrittävät.

      • Anonyymi

        Miehet siis itse valitsivat naiset jatkoon? Eikös se tarkoita että nuo tukevat naiset olivat näiden miesten mieleen? Missä siis on ongelma?


    • Anonyymi

      Siksi keksivät liikuntavaalit, Saksassa järjestelevät ihan kaksia samaan aikaan. Turhan järkevä ei kannata olla kun ei tiedä kuka tulee käymään.

    • Anonyymi

      ""Oletko varma, että heille olisi kelvannut ennen niitä "seksitykkäyksiäkään"? Mikään ei takaa, että olisi kelvannut. Nykyään kun ei ole enää pakko ottaa vaan jotakuta, kuten joskus oli. Nykyään on ihan ok olla huolimatta ketään. Mikä ihme tässä on niin vaikeaa tajuta. Yhtään mikään ei takaa, että kukaan huolisi teitä vaikka kukaan ei saisi yhtään seksitykkäystä.""

      Pointti menee taas ohi niin että.. Niillä seksitykkäyksiä jakelevilla miehillä (jos etsivät parisuhdetta) on myös vaatimuksia naiselle. Sillä ei ole mitään väliä onko naisille kelvannut ennen seksitykkäyksiäkään samantasoinen mies, koska eivät saa silloinkaan niitä halumiaan miehiä parisuhteeseen. Miesten antamien seksitykkäysten takia naisten orastavat suhteet on häilyviä, eikä ne johda yhtään mihinkään.

      • Anonyymi

        Kenen ongelma tämä on? Onko se ongelma? Kuuluuko tämä asia sinulle?


      • Anonyymi

        Niin sulla todella menee pointti ohi. Pointti EI ollut kelpaako miehille vaan se kuvitteleko todella, että te kelpaisitte naisille edes ilman niitä seksitykkääjiä. Naisen kun ei ole ole pakko huolia ketään. Ei siis niin yhtään ketään. Ei edes sitä seksitykkääjä. Nykyään ei ole mikään pakko olla parisuhteessa. Se on se pointti, jota teidän tuntuu olevan niin kovin vaikea tajuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen ongelma tämä on? Onko se ongelma? Kuuluuko tämä asia sinulle?

        Koko Suomen ongelma, koska parisuhteita ei synny ja syntyvyys laskee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko Suomen ongelma, koska parisuhteita ei synny ja syntyvyys laskee.

        Ja nimenomaan niin, että parisuhteita ei synny entiseen tapaan ja se vaikuttaa syntyvyyteen.

        Tuo nainen voi kysyä vaikka syntyvyystutkijoilta onko se ongelma. Mitäköhän vastaavat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nimenomaan niin, että parisuhteita ei synny entiseen tapaan ja se vaikuttaa syntyvyyteen.

        Tuo nainen voi kysyä vaikka syntyvyystutkijoilta onko se ongelma. Mitäköhän vastaavat?

        He kertoisivat, että Suomen syntyvyyden lasku ei johdu parisuhteiden syntymättä jäämisestä. Sinä itsekin voit helposti käydä tutkimassa tilastoja ja tarkistaa asian. Vaikuttavimpia syitä ovat perheiden lapsiluvun lasku ja ja täysin lapsettomien pariskuntien suurempi määrä. Jotta väkiluku pysyisi edes vakiona tai kasvaisi vähän niin jokaisen pariskunnan tulisi tehdä 3 lasta. Kaksi lasta ei riittäisi vaikka ihan jokainen pariskunta tekisi lapsia. Vaikka lapsikuolleisuus on meillä pientä, niin sitä kuitenkin silti on. 2 lasta 2 vanhemmasta siis riitä, vaan vähintään kolme pitäisi kaikilla olla. Koska moni pariskunta ei tee lapsia ollenkaan, niin lapsia tekevien pitäisi pikemmin tehdä neljä lasta tai enemmän, jos väestönkasvua miettii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He kertoisivat, että Suomen syntyvyyden lasku ei johdu parisuhteiden syntymättä jäämisestä. Sinä itsekin voit helposti käydä tutkimassa tilastoja ja tarkistaa asian. Vaikuttavimpia syitä ovat perheiden lapsiluvun lasku ja ja täysin lapsettomien pariskuntien suurempi määrä. Jotta väkiluku pysyisi edes vakiona tai kasvaisi vähän niin jokaisen pariskunnan tulisi tehdä 3 lasta. Kaksi lasta ei riittäisi vaikka ihan jokainen pariskunta tekisi lapsia. Vaikka lapsikuolleisuus on meillä pientä, niin sitä kuitenkin silti on. 2 lasta 2 vanhemmasta siis riitä, vaan vähintään kolme pitäisi kaikilla olla. Koska moni pariskunta ei tee lapsia ollenkaan, niin lapsia tekevien pitäisi pikemmin tehdä neljä lasta tai enemmän, jos väestönkasvua miettii.

        Tämä on siis tarkoitettu vain näille niin kauhean huolissaan syntyvyydestä oleville palstalaisille. Montako lasta te haluatte itse huoltaa? Moneenko omat voimavaranne riittää? Yksi ja kaksi ei riitä pitämään yllä nykyistäkään väestöä. Kolmekaan ei vielä juuri väestöä kasvata, vaikka ihan kaikki kykenevät sen kolme lasta tekisivät. Vasta neljä lasta ja enemmän toisi todellista väestönkasvua. Moniko "huolestunut" haluaa neljä lasta tai enemmän ja sitten myös aktiivisesti osallistuu siihen lapsiperhearkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on siis tarkoitettu vain näille niin kauhean huolissaan syntyvyydestä oleville palstalaisille. Montako lasta te haluatte itse huoltaa? Moneenko omat voimavaranne riittää? Yksi ja kaksi ei riitä pitämään yllä nykyistäkään väestöä. Kolmekaan ei vielä juuri väestöä kasvata, vaikka ihan kaikki kykenevät sen kolme lasta tekisivät. Vasta neljä lasta ja enemmän toisi todellista väestönkasvua. Moniko "huolestunut" haluaa neljä lasta tai enemmän ja sitten myös aktiivisesti osallistuu siihen lapsiperhearkeen?

        Kovasti palstalla nämä "tavismiehet ei saa tarpeeksi piparia"-tyypit yrittää vääntää "huolensa" tavismiesten piparinsaannista johtumaan syntyvyyden laskusta.

        Lapsia syntyy parisuhteiden ulkopuolella.
        Kaikissa parisuhteissa ei synny lapsia.

        Naiset voisivat halutessaan saada lapsia ilman parisuhdetta tai mitään kontaktia miessukupuolen edustajiin. Tavismiesten ei siis tarvitsisi päästä lähellekään piparia, jotta lapsia syntyisi. Moni nainen vaan eivät halua jälkikasvua, ei kumppanin kanssa eikä yksin.

        Syntyvyydestä huolestuneet miehet voisivat noin ensialkuun tutustua heitteillejätettyjen lasten määrään. Kaikkien ei pitäisi lisääntyä, mutta koska vauvantekoon ei tarvitse ajokorttia niin Suomesta löytyy runsaasti jo syntyneitä lapsia joilla on kurjat oltavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti palstalla nämä "tavismiehet ei saa tarpeeksi piparia"-tyypit yrittää vääntää "huolensa" tavismiesten piparinsaannista johtumaan syntyvyyden laskusta.

        Lapsia syntyy parisuhteiden ulkopuolella.
        Kaikissa parisuhteissa ei synny lapsia.

        Naiset voisivat halutessaan saada lapsia ilman parisuhdetta tai mitään kontaktia miessukupuolen edustajiin. Tavismiesten ei siis tarvitsisi päästä lähellekään piparia, jotta lapsia syntyisi. Moni nainen vaan eivät halua jälkikasvua, ei kumppanin kanssa eikä yksin.

        Syntyvyydestä huolestuneet miehet voisivat noin ensialkuun tutustua heitteillejätettyjen lasten määrään. Kaikkien ei pitäisi lisääntyä, mutta koska vauvantekoon ei tarvitse ajokorttia niin Suomesta löytyy runsaasti jo syntyneitä lapsia joilla on kurjat oltavat.

        ""Lapsia syntyy parisuhteiden ulkopuolella. Kaikissa parisuhteissa ei synny lapsia.""

        Ja tää on sinun mielestä todella, todella yleistä, että siis lapsia syntyy parisuhteiden ulkopuolella? Voidaankin kysyä onko se lapselle hyvä kun vain toinen vanhempi on mukana elämässä? Ja sen jälkeen muuten vaikeutuu naisen elämä kun ei saa halumiaan miehiä elättäjiksi. Selvästi suurin osa naisista haluaa lapsia jossain vaiheessa. Meneppä vaikka suomi24 treffeille, bumbleen tai badooseen, niin näet tämän asian. Lapsettomista naisista varmasti 90% haluaa lapsen/lapsia jossain vaiheessa ja se lukee profiilissa.


        ""Naiset voisivat halutessaan saada lapsia ilman parisuhdetta tai mitään kontaktia miessukupuolen edustajiin. Tavismiesten ei siis tarvitsisi päästä lähellekään piparia, jotta lapsia syntyisi. Moni nainen vaan eivät halua jälkikasvua, ei kumppanin kanssa eikä yksin.""

        Niin voisivat, mutta harva nainen haluaa yksinhuoltajaksi. Moni nainen? Harvassa on naiset jotka ei halua lapsia. Jos olet valinnut tien ilman lapsia, niin kuulut vähemmistöön. Tää on vähän sama kun alkaisin inttämään, että monet on tänä päivänä homoja. Minkä takia homoista puhutaan seksuaalivähemmistönä? -Aivan. He kuuluvat vähemmistöön. "en halua koskaan lapsia" -ihmiset kuuluvat myös vähemmistöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Lapsia syntyy parisuhteiden ulkopuolella. Kaikissa parisuhteissa ei synny lapsia.""

        Ja tää on sinun mielestä todella, todella yleistä, että siis lapsia syntyy parisuhteiden ulkopuolella? Voidaankin kysyä onko se lapselle hyvä kun vain toinen vanhempi on mukana elämässä? Ja sen jälkeen muuten vaikeutuu naisen elämä kun ei saa halumiaan miehiä elättäjiksi. Selvästi suurin osa naisista haluaa lapsia jossain vaiheessa. Meneppä vaikka suomi24 treffeille, bumbleen tai badooseen, niin näet tämän asian. Lapsettomista naisista varmasti 90% haluaa lapsen/lapsia jossain vaiheessa ja se lukee profiilissa.


        ""Naiset voisivat halutessaan saada lapsia ilman parisuhdetta tai mitään kontaktia miessukupuolen edustajiin. Tavismiesten ei siis tarvitsisi päästä lähellekään piparia, jotta lapsia syntyisi. Moni nainen vaan eivät halua jälkikasvua, ei kumppanin kanssa eikä yksin.""

        Niin voisivat, mutta harva nainen haluaa yksinhuoltajaksi. Moni nainen? Harvassa on naiset jotka ei halua lapsia. Jos olet valinnut tien ilman lapsia, niin kuulut vähemmistöön. Tää on vähän sama kun alkaisin inttämään, että monet on tänä päivänä homoja. Minkä takia homoista puhutaan seksuaalivähemmistönä? -Aivan. He kuuluvat vähemmistöön. "en halua koskaan lapsia" -ihmiset kuuluvat myös vähemmistöön.

        Ei se, että lapsi syntyy parisuhteen ulkopuolella, mitenkään poissulje sitä etteivätkö molemmat vanhemmat olisi mukana lapsen elämässä.

        Ihan oikeissa tutkimustuloksissa näkee että naisten mielenkiinto jälkikasvun hankintaan on ollut laskusuuntaista jo pitkään.
        Tilastokeskuksen sivuilta sinäkin voit löytää validia infoa, ettei tarvitse nojata noihin mielikuvituksellisiin deittipalsta-havaintoihisi.

        Noin ylimalkaisella vilkaisulla deittipalstoilla ei naisten profiileissa lue mitään lapsien haluamisesta, muutamaa harvaa poikkeusta lukuunottamatta.

        Edelleen tilastokeskuksen sivuilta löydät faktatietoa naisten vähenevästä lastenhankintainnosta.
        Moni nainen ei halua lapsia. Moni on (tänä päivänä avoimesti) homo. Tutkittua tietoa molemmat asiat.

        Minä olen vaimoni kanssa hankkinut pari lasta, joten sinun jatkuva huolesi syntyvyyden laskusta ei mene minun piikkiini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Lapsia syntyy parisuhteiden ulkopuolella. Kaikissa parisuhteissa ei synny lapsia.""

        Ja tää on sinun mielestä todella, todella yleistä, että siis lapsia syntyy parisuhteiden ulkopuolella? Voidaankin kysyä onko se lapselle hyvä kun vain toinen vanhempi on mukana elämässä? Ja sen jälkeen muuten vaikeutuu naisen elämä kun ei saa halumiaan miehiä elättäjiksi. Selvästi suurin osa naisista haluaa lapsia jossain vaiheessa. Meneppä vaikka suomi24 treffeille, bumbleen tai badooseen, niin näet tämän asian. Lapsettomista naisista varmasti 90% haluaa lapsen/lapsia jossain vaiheessa ja se lukee profiilissa.


        ""Naiset voisivat halutessaan saada lapsia ilman parisuhdetta tai mitään kontaktia miessukupuolen edustajiin. Tavismiesten ei siis tarvitsisi päästä lähellekään piparia, jotta lapsia syntyisi. Moni nainen vaan eivät halua jälkikasvua, ei kumppanin kanssa eikä yksin.""

        Niin voisivat, mutta harva nainen haluaa yksinhuoltajaksi. Moni nainen? Harvassa on naiset jotka ei halua lapsia. Jos olet valinnut tien ilman lapsia, niin kuulut vähemmistöön. Tää on vähän sama kun alkaisin inttämään, että monet on tänä päivänä homoja. Minkä takia homoista puhutaan seksuaalivähemmistönä? -Aivan. He kuuluvat vähemmistöön. "en halua koskaan lapsia" -ihmiset kuuluvat myös vähemmistöön.

        Nythän sinä puhut ristiin. Ensin sanot ettei lapsia synny kun ei synny parisuhteita, ja nyt kerrot että useimmat naiset haluavat lapsia ja nimenomaan parisuhteeseen joten yhtäkkiä tilanne onkin hyvä. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti palstalla nämä "tavismiehet ei saa tarpeeksi piparia"-tyypit yrittää vääntää "huolensa" tavismiesten piparinsaannista johtumaan syntyvyyden laskusta.

        Lapsia syntyy parisuhteiden ulkopuolella.
        Kaikissa parisuhteissa ei synny lapsia.

        Naiset voisivat halutessaan saada lapsia ilman parisuhdetta tai mitään kontaktia miessukupuolen edustajiin. Tavismiesten ei siis tarvitsisi päästä lähellekään piparia, jotta lapsia syntyisi. Moni nainen vaan eivät halua jälkikasvua, ei kumppanin kanssa eikä yksin.

        Syntyvyydestä huolestuneet miehet voisivat noin ensialkuun tutustua heitteillejätettyjen lasten määrään. Kaikkien ei pitäisi lisääntyä, mutta koska vauvantekoon ei tarvitse ajokorttia niin Suomesta löytyy runsaasti jo syntyneitä lapsia joilla on kurjat oltavat.

        Syntyvyydess huolestuneet miehet voisivat lopettaa äitien mollaamisen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Evvk

    • Anonyymi

      Mies valitsee

      • Anonyymi

        Valitsisikin!

        Mutta tehän ette viitsi valita. Ette jaksa. Liikaa vaivaa. Pyyhitte Tinderissä kaikki naiset oikealle, vaikka Tinder perustuu juuri siihen että siinä voi vapaasti valita.


    • Anonyymi

      Näin se on muuten ei tule kuin sanomista

    • Anonyymi

      Mies päättää

      • Anonyymi

        Päättäisikin. Päättäisi mitä haluaa ja alkaisi päättäväisesti toimia tavoitettaan kohti. Sen sijaan mues vinkuu ja valittaa ja keksii satuja komeista miehistä ja makaa sohvalla säölimässä itseään. Päättäväisyyttä teiltä nimenomaan puuttuu.


    • Anonyymi

      ""Nythän sinä puhut ristiin. Ensin sanot ettei lapsia synny kun ei synny parisuhteita, ja nyt kerrot että useimmat naiset haluavat lapsia ja nimenomaan parisuhteeseen joten yhtäkkiä tilanne onkin hyvä.""

      Miten niin:D? Jos naiset haluavat parisuhteeseen, niin tarkoittaako se, että he ovat parisuhteessa? -EI. Nyt valot päälle! Suomessa on paljon sinkkumiehiä, joita naiset ei kelpuuta parisuhteeseen, naiset tavoittelevat komeimmistoa parisuhteeseen, koska saavat näiltä seksitykkäyksiä (seksitykkäys=nainen jota mies voisi panna tai äiti jota mies voisi panna, mutta ei missään nimessä seurustella), mutta eivät saa tai jos saavat, niin parisuhde on sellainen, että eivät voi edes miettiä lasta miehen kanssa, osa kuitenkin tekee lapsia komean jännämiehen kanssa ja eron jälkeen parisuhteesta jää pienet lapset. Sitten naiset ovat taas tinderissä etsimässä itselleen miestä, mutta harva mies haluaa talouteen, jossa temmeltää pieniä lapsia ja kun eivät ole edes omia.

    • Anonyymi

      ""Ei se, että lapsi syntyy parisuhteen ulkopuolella, mitenkään poissulje sitä etteivätkö molemmat vanhemmat olisi mukana lapsen elämässä.""

      Kyllä, kyllä.. Onnea vaan tälläisille ihmisille. Sääliksi käy kun tuossa tilanteessa parisuhteen löytäminen on vaikeeta. Jos pitää häilyvistä suhteista, niin ei siinä mitään.

      ""Ihan oikeissa tutkimustuloksissa näkee että naisten mielenkiinto jälkikasvun hankintaan on ollut laskusuuntaista jo pitkään.""

      Mutta silti ainakin 80-90% naisista haluaa ainakin yhden lapsen elämänsä aikana. Suurin osa naisista haluaa perheen ja parisuhteen, mutta tavoittelevat parisuhteeseen vääränlaisia miehiä.

      ""Noin ylimalkaisella vilkaisulla deittipalstoilla ei naisten profiileissa lue mitään lapsien haluamisesta, muutamaa harvaa poikkeusta lukuunottamatta.""

      Voin kertoa, että olen aika kokenut nettideittailija ja luuletko, että en ole jutellut naisten kanssa tulevaisuuden haaveista? -Todella harvoin tulee vastaan naisia, jotka ei halua lapsia koskaan. Lukema on tietty suurempi jos mukaan otetaan naiset, joilla on jo lapsia, eivätkä he välttämättä halua lisää lapsia.

      ""Moni nainen ei halua lapsia. Moni on (tänä päivänä avoimesti) homo. Tutkittua tietoa molemmat asiat.""

      Moni on mielestäsi suurin osa? Älä nyt jätkä naurata:D? Kirjoitin jo, että varmasti 80-90% naisista haluaa ainakin yhden lapsen elämänsä aikana.

      • Anonyymi

        https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/suomalaiset-haluavat-nykyaan-vahemman-lapsia-kuin-ennen/

        Siinä vähän aitoa tutkimusta, niin ei tarvitse mutuilla. Syntyvyyden laskun syyt löytyvät siitä, että suomalaiset haluavat vähemmän lapsia ja siitä että vapaaehtoisesti lapsettomien määrä on kasvanut rajusti. Alle kolmekymppisistä noin neljännes kertoo, ettei halua lainkaan lapsia. Ero miesten ja naisten lukujen välillä on vain prosentin kymmenyksiä. Tuon luvun kasvu on ollut todella raju muutamien viimeisten vuosien aikana.Koskaan aiemmin näiden tutkimusten historiassa ei ero eri ikäryhmien välillä ole ollut noin valtava. Yleensä se ero on ollut muutamia prosentteja.


    • Anonyymi

      ""Niin sulla todella menee pointti ohi. Pointti EI ollut kelpaako miehille vaan se kuvitteleko todella, että te kelpaisitte naisille edes ilman niitä seksitykkääjiä. Naisen kun ei ole ole pakko huolia ketään. Ei siis niin yhtään ketään. Ei edes sitä seksitykkääjä. Nykyään ei ole mikään pakko olla parisuhteessa. Se on se pointti, jota teidän tuntuu olevan niin kovin vaikea tajuta.""

      Aijaa.. No kyllä mä ainakin saisin parisuhteen, mutta en hae parisuhdetta ja jaan naisille seksitykkäyksiä ja huomennakin olisi seksiä luvassa. Mikä on ongelmasi?

      Se on kyllä huomattu, että naisten ei ole pakko huolia ketään. Naisten suhteet on häilyviä, koska tykkäävät komeista seksitykkääjistä. Suurin osa naisista hakee parisuhdetta, mutta naiset ei osaa kohdentaa hakua oikeisiin, parisuhdetta etsiviin miehiin.

      • Anonyymi

        Edelleen menee pointti ohi. Ei ole oleellista saatko sinä naisia vai et. Jos sinä et etsi parisuhdetta ja saat naisia ja olet tyytyväinen siihen, niin myös nainen, joka ei etsi parisuhdetta ja saa miehiä on yhtä tyytyväinen.

        Parisuhteet voivat olla "häilyviä" ulkopuolisen silmiin, mutta ovatko ne häilyviä niiden sisäpuolelta katsoen? Vain sen parisuhteen osapuolten käsitys häilyvyydestä on oleellista. Jos menet tutkimaan tilastokeskuksen sivuilta, niin iso osa naisista EI etsi parisuhdetta, eikä varsinkaan perinteistä parisuhdetta. On myös vissi ero siinä etsiikö parisuhdetta vai sanooko, että olishan se parisuhde kiva. Valtaosa oman tuttavapiirini sinkkunaisista on tuota jälkimmäistä tyyppiä. Jos heiltä kysytään hakuavatko he parisuhteen, niin joo kyllä periaatteessa. On sitten täysin eri kysymys onko sellasta parisuhdetta olemassakaan, jossa he aidosti viihtyisivät. On myös täysin eri asia "etsiä parisuhdetta" deittiapissa, kuin etsi sitä todellisuudessa. Eivät kaikki "parisuhdetta etsivät" miehetkään todellisuudessa etsi parisuhdetta. Aina nyt ei vaan ole kauhean järkevää kertoa julkisesti omalla naamallaan etsivänsä pelkkää seksiseuraa.


      • Anonyymi

        Teillä tuntuu todellakin olevan myös tässä asiassa se ihmeellinen huora ja madonna kompleksi. Vaikka itse etsisit vain seksiseuraa niin jostain syystä sinusta on käsittämätöntä, että nainen tekisi täysin samoin. Vaikka itse et missään tapauksessa haluaisi parisuhdetta palloksi jalkaasi niin silti kuvittelet kaikkien naisten haluavan. Vaikka et itse haluaisi yhtään lasta niin silti oletat naisten haluavan. Teille on jotenkin täysin mahdoton tajuta naisrn voivan ajatella täysin samalla tavalla kuin miehenkin. Vaikka kuinka haukutte naisia "huoriksi" niin silti kuvitelette heidän haluavan pohjimmiltaan olla "madonnia". Vaikka naisten käytös kertoo toista kieltä niin ajattelette ennemmin naisten olevan jotenkin hukassa kuin tekevän kuten itse haluavat. Vaikka naisille tehdyt kyselyt osoittavat, että he tekevät juuri kuten he haluavatkin tehdä niin silti oletatte heidän haluavan olla "madonnia". Teidän päähänne ei vaan mahdu se mahdollisuus, että nainen olisi tyytyväinen elämään ilman miestä 😁.


      • Anonyymi

        Naiset siis tykkäävät vain ja ainoastaan komeista seksitykkääjistä, ja sinä olet yksi näistä? Haluat vain seksiä, ja huomenna sitä lajua on taas luvassa. Tapaat naisen joka myös haluaa vain seksiä. Joten eikö kaikki ole kohdallasi hyvin, samoin kuin sen huomisen treffikumppanisi kohdalla? Mikä sinua surettaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset siis tykkäävät vain ja ainoastaan komeista seksitykkääjistä, ja sinä olet yksi näistä? Haluat vain seksiä, ja huomenna sitä lajua on taas luvassa. Tapaat naisen joka myös haluaa vain seksiä. Joten eikö kaikki ole kohdallasi hyvin, samoin kuin sen huomisen treffikumppanisi kohdalla? Mikä sinua surettaa?

        Ihmettelin tätä ihan samaa. Eka se niin kun valittaa ja sitten totee että sehän on hyvä juttu


      • Anonyymi

        Naisten suhteet ovat häilyviä? Miten niin vain naisten suhteet? Eikö toisena osapuolena ole mies? Vai tarkoitatko lesbosuhteita?

        Edellisestä riippumatta.

        Kun tilanne on se että et edes etsi parisuhdetta vaan nimenomaan pelkkää seksiä ja kun kertomasi mukaan saat sitä lajia niin paljon kuin haluat, niin miksi ylimalkaan pohdit sitä millaisia parisuhteita nykyään muodostuu? Mitä se sinua liikuttaa ja mitä sinä siitä edes tiedät?

        Vai oletko sittenkin ole näitä ns. kaverin puolesta kyselen -miehiä?


    • Anonyymi

      Miesten ja naisten ero:

      Miehet voi harrastaa seksiä naisten kanssa, jotka on jakaneet koko kylälle, mutta eivät voi alkaa parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa.

      Naiset taas haluavat paljon panneita miehiä parisuhteeseen, koska paljon panneita miehiä yhdistää yleensä komea ulkonäkö. Naiset haluavat miehiä, jotka on haluttuja myös muiden naisten mielestä.

      • Anonyymi

        Tä??? Mitä puppua tuo on, että naiset haluavat paljon panneen miehen? Eivätkä halua.


    • Anonyymi

      ""Edelleen menee pointti ohi. Ei ole oleellista saatko sinä naisia vai et. Jos sinä et etsi parisuhdetta ja saat naisia ja olet tyytyväinen siihen, niin myös nainen, joka ei etsi parisuhdetta ja saa miehiä on yhtä tyytyväinen.""

      Mites sitten naiset, jotka etsii parisuhdetta, mutta eivät saa halumiaan miehiä parisuhteeseen? Naisten suusta kuulee usein, että kaikki miehet etsii seksiseuraa, mutta itse tykkäävät vain niistä halutuimmista miehistä, jotka jakelee seksitykkäyksiä naisille. Harva nainen näkee tavismiehen potentiaalisena kumppanina, koska "kaikki miehet etsii seksiseuraa" ja minkä takia tykkää tavismiehestä kun miesten seksitykkäysten takia on mahdollisuus päästä treffeille paljon komeampien miesten kanssa.

      • Anonyymi

        Toki on sellaisia naisia, jotka etsivät parisuhdetta, mutta eivät löydä. Tutkimusten mukaan he eivät kuitenkaan ole erityisen iso ryhmä. Iltapäivälehtien (ja osin muidenkin lehtien) sivuilla tuollaisia naisia näkyy ihan suhteettoman paljon heidän todelliseen määräänsä nähden.

        Mitä tulee naisten valitukseen vain seksiä etsivistä miehistä niin en tiedä onko tuota tutkittu. Itse en ole tollasiin valituksiin irl koskaan törmännyt. Näitäkin näkyy kyllä lehdissä. Itse en tosin tunnekaan yhtään tollasta iltapäivälehdissä näkyvien "sarjadeittailijoiden" kaltasta tyyppiä. En tosiaan ole kertaakaan kuullut yhdenkään naisen suusta valitusta, että treffeillä mies olis ollut vain seksin perässä. Siitä olen kuullu napinaa, että viestitellessä joku mies on yllättäen alkanu vonkaamaan kuvia ja ehdotellut kaikenlaista, mutta sellaisen miehen kanssa on vaan lopetettu viestittely ja se siitä. Treffeille taas on menty joko selkeesti sillä ajatuksella, että seksi on koko homman idea tai sitten aidosti tapaamaan ns. tositarkotuksella. Mä en siis tunnista lainkaan tollasta kuvaamaasi valitusta irl. Tiedä sitten tunnenko muka vaan tavallista fiksumpia naisia, mutta en mä nyt siihenkään usko.


      • Anonyymi

        Mistä hemmetistä olet saanut päähäsi että nauset valitsevat seurustelukumppaninsa pelkän ulkonäön perusteella? Etkö tajua ettei KUKAAN nainen ole itse sanonut niin. Koko juttu on tuulestatemmattua puppua, syntynyt yksinäisen miehen päässä, kun mies yrittää keksiä syyn sille ettei löydä naista. Hän keksi että naiset varmaan haluavat jonkun minua komeamman.

        Juttu on puppua. Siis valetta. Mielikuvitusta. Satua. Keksittyä. Soopaa. Höpöhöpöä.


    • Anonyymi

      Miehillä on paljon alempi kynnys ryhtyä seksipuuhiin partnerin kanssa, joka on kelpoisuudeltaan alempaa tasoa kuin itse on.

      Monogaamiseen ja pitkäaikaiseen parisuhteeseen ei mieskään mielellään ryhdy itseä alempitasoisen kanssa. Mutta koska naisten joukossa on melko paljon olosuhteisiin nähden hieman liiankin hypergaamisia, niin assortatiivisessa pariutumisessa tapahtuu asteikkojen siirtyminen siten, että koska eri tasoilla joukko kranttuja naisia jää nimenomaan liiallise oman hypergamiansa takia, niin sellaisia pariskuntia, joissa mies on naista ylempitasoinen, on jonkin verran enemmän kuin pariskuntia, joissa etäisyydet oman sukupuolen edustajien mediaanitasosta ovat samat. Hyödyn liian kranttujen naisten kranttuudesta keräävät kaikki muut naiset.

      Viime aikoina feminismi ja woke-kulttuuri ovat menneet niin pitkälle, että vastareaktiona kasvava osa nuorista miehistä on päättänyt olla osallistumatta parisuhdemarkkinoille ollenkaan. Seurauksena on, että elinikäisiä poikamiehiä ja vanhoja piikoja on aikaisempaa enemmän ja parisuhdemarkkinoilla markkina-arvot kohtaavat jälleen paremmin. Lapsia syntyy vähemmän.

      • Anonyymi

        "Seurauksena on, että ... parisuhdemarkkinoilla markkina-arvot kohtaavat jälleen paremmin."

        Eli nykymeininki on siis kaikin puolin mainio!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Seurauksena on, että ... parisuhdemarkkinoilla markkina-arvot kohtaavat jälleen paremmin."

        Eli nykymeininki on siis kaikin puolin mainio!

        Aivan. Miehet eivät halua parisuhdetta, naisetkaan eivät halua parisuhdetta. Ollaan asiasta samaa mieltä. Loistojuttu! Ideaalitilanne!


      • Anonyymi

        Höpö höpö höpö! Tämä on kouluesimerkki kvasirueteellisestä tekstistä ja älykkö ä esiintymisestä. Ei päätä ei häntää koko jutussa. Väitetään jotain perustelematta sitä mitenkään, esitetään tuulesta temmattu kuvitelma faktana. Yhtä fuulaa kuin Tinderin ulkomaalaisten miesten englanninkieliset profiilit joissa yritetään lypsää tyhmiltä naisilta rahaa.


    • Anonyymi

      "Kirjoitin jo, että varmasti 80-90% naisista haluaa ainakin yhden lapsen elämänsä aikana."

      Tähän väitteeseen olisi hyvä löytyä joku ajatusta tukeva tilasto luettavaksi, sillä sekä väestöliiton että tilastokeskuksen tiedot kertovat aika erilaisista lukemista.

      • Anonyymi

        Sinäkö se linkkasit tilastokeskuksen tiedot? Siellä lukee "vuonna 2015 luvuissa näkyi dramaattinen muutos. Tuon vuoden Perhebarometrissa lapsilukuihanteekseen nollan ilmoitti 14,8 prosenttia vastaajista ja keskimääräinen lapsilukuihanne jäi niukasti alle kahden lapsen, 1,99 lapseen. Myös vähintään kolmea lasta ihanteenaan pitävien osuus oli pudonnut 30 prosenttiin."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö se linkkasit tilastokeskuksen tiedot? Siellä lukee "vuonna 2015 luvuissa näkyi dramaattinen muutos. Tuon vuoden Perhebarometrissa lapsilukuihanteekseen nollan ilmoitti 14,8 prosenttia vastaajista ja keskimääräinen lapsilukuihanne jäi niukasti alle kahden lapsen, 1,99 lapseen. Myös vähintään kolmea lasta ihanteenaan pitävien osuus oli pudonnut 30 prosenttiin."

        Ei sen linkkasin minä. Kuten näet, niin siinä alle kolmekymppisten ikäluokissa vapaaehtoisesti lapsettomien prosenttimäärä on noussut jo 24%:iin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen linkkasin minä. Kuten näet, niin siinä alle kolmekymppisten ikäluokissa vapaaehtoisesti lapsettomien prosenttimäärä on noussut jo 24%:iin.

        En oikeastaan ymmärrä miksi tuon kysymyksen osalta prosentteihin edes lasketaan mukaan 45-59 vuotiaiden vastauksia. He ovat kuitenkin jo tilastollisesti suht epätodennäköinen ryhmä enää lisääntymään. Jos heidän vastauksensa poistettaisiin tuosta niin vela ryhmän prosenttiosuus lisääntymisikäisistä nousisi.


    • Anonyymi

      ""Aivan. Miehet eivät halua parisuhdetta, naisetkaan eivät halua parisuhdetta. Ollaan asiasta samaa mieltä. Loistojuttu! Ideaalitilanne!""

      Komeat miehet ei halua parisuhdetta tai ei halua parisuhdetta ainakaan ihan kenen tahansa kanssa, koska naista riittää. Kaikki tavismiehet ei saa parisuhdetta ja harvoin saavat seksiäkään. Tavismiehet joutuvat tyytymään alle oman tason naisiin, koska tavisnaiset pyörii häilyvissä suhteissa komeiden miesten kanssa.

      Suurin osa naisista haluaa parisuhteen, mutta eivät saa halumiaan miehiä parisuhteeseen, koska eivät tiedä, että komean miehen tykkäys on ollut seksitykkäys. Ei siis osata kohdentaa hakua sellaisiin miehiin, jotka voisivat parisuhteeseen.

      • Anonyymi

        Mistäs tämmöinen tilasto kuin "suurin osa naisista haluass parisuhteen" löytyy? Kerro mistä moinen tutkimus löytyy, mielellään varmasti moni kävisi lukemassa?


      • Anonyymi

        Miksi nimenomaan komean miehen tykkäys on aina seksitykkäys? Perustele! Eikö tavikset koskaan halua vain seksiä? Taviksetko aina haluavat vakituisen parisuhteen? Mistä kaikki kuolaavat ja törkeyksiä ehdottelevat, härskejä viestejä lähettävät rumilukset sitten ovat peräisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs tämmöinen tilasto kuin "suurin osa naisista haluass parisuhteen" löytyy? Kerro mistä moinen tutkimus löytyy, mielellään varmasti moni kävisi lukemassa?

        Olen nyt laiska enkä pikasella etsimisellä löytänyt itse tutkimusta. Jos joku löytää niin linkatkaa ihmeessä. Tai jos löytyy joku muu tutkimus. Tuossa on artikkeli eräästä tutkimuksesta.

        https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/201612232200045204

        Tuon mukaan 2/3 aikuisista suomalaisista on parisuhteessa ja puolet sinkuista haluaisi parisuhteen. Tokihan se siis suurin osa (eli yli puolet) naisista on, jotka tuon mukaan parisuhteen haluaa. Näyttää tosin olevan myös reilusti yli puolet miehistä. Enemmistöllä halukkaista ei kuitenkaan näytä olevan mitään ongelmaa löytää parisuhdetta. Sinkuista taas puolet on sinkkuja ihan omasta tahdostaan. En nyt tiedä voiko "kunnollisen miehen löytämisen ongelmaa" siis oikeasti sanoa ihan niin laajaksi ongelmaksi kuin tällä palstalla väitetään. Tuossa sanotaan myös naisten olevan nirsoja ja erityisesti miehillä olevan ongelmia kumppanin löytämisessä. Tämän täytyy siis koskea sitä noin 1/6:aa, joka on niitä parisuhdetta etsiviä sinkkuja. Muillahan ei ole ollut ongelmaa löytämisessä. Itse jäin kaipaamaan noiden parisuhdetta etsivien ja sinkkuuteen tyytyväisten sukupuolijakaumaa. Oma mutuni sanoo, että tyytyväisissä olisi enemmän naisia. Ainakin pari muuta tutkimusta tukisi tuota oletusta.


      • Anonyymi

        Miksi sinä valitat tätä asiaa, jos itse korjaat hyödyn? Sinähän sanoit ettet halua naisilta muuta kuin seksiä ja sitä kyllä piisaa. Mikset vain nauti elämästäsi?


    • Anonyymi

      """Miksi nimenomaan komean miehen tykkäys on aina seksitykkäys? Perustele!"""

      Perustele sinä: minkä takia luulet, että komea mies (jolla on ottajia ja tuhansia mätsejä tinderissä) ottaisi tavisnaisen parisuhteeseen kun mätseinä on myös muita tavisnaisia ja lukuisia kymppitason naisia? Mikä tavisnaisesta tekee niin erityisen, että se voittaa nuo 2-4 tuhatta naista? -Vaikka komea mies tavisnaisen seksiin kelpuuttaakin, niin ei se parisuhdetta tarkoita. Minun mielestä tavisnaisella on aika huonot mahdollisuudet. Tavisnaisen mahdollisuuksia parisuhteeseen komean miehen kanssa voi vertaa tavismiehen mahdollisuuksiin saada parisuhde tavisnaisen kanssa, koska kuten tiedätte: tavisnaisilla on satoja tai tuhansia mätsejä tinderissä (villi veikkaus, että 60-70% on niitä kuuluisia seksitykkäyksiä), niin ei siinä tavismiehen mahdollisuudet ole kovinkaan hyvät, koska ulkonäöllä erotutaan joukosta ja kun miehet jakelee seksitykkäyksiä, niin tottakai naiset ottaa ilon irti ja mätsää tasokkaita miehiä ja vaikka nainen nyt pääsisikin pariutumaan paremmannäköisen kanssa, niin nämä parisuhteet tuppaa olemaan häilyviä. Eroon päättyy monet parisuhteet ja muistona on vain pienet lapset.

      """Eikö tavikset koskaan halua vain seksiä? Taviksetko aina haluavat vakituisen parisuhteen? Mistä kaikki kuolaavat ja törkeyksiä ehdottelevat, härskejä viestejä lähettävät rumilukset sitten ovat peräisin?"""

      Jos nyt puhutaan miehistä, niin tavismiehet ei saa välttämättä edes seksiä ja he olisivat enemmän kuin tyytyväisiä jos saisivat parisuhteen ja perheen suomalaisen naisen kanssa, mutta joillakin on vaikeeta, koska heidän tasoisensa tavisnaiset yrittää pariutua ylös päin. Minä en kyllä usko mihinkään tälläisiin, että kouluttautunut nainen haluaa aina kouluttautuneen miehen. Kyllä hyvin kouluttautunut nainen voi aivan hyvin ottaa ei kouluja käyneen semikomean duunarin parisuhteeseen, mutta ulkonäköä pitää olla. Komeat miehet on enemmän niitä pelimiehiä, jotka pyörittää useita naisia, pomppivat kukasta kukkaan, suhteet on häilyviä, eikä parisuhteet kestä pitkään. Onko tämä yllätys? Luuletko oikeasti, että komea mies jolla on paljon naisia osaa arvostaa parisuhdetta yhden naisen kanssa? Osaa arvostaa parisuhdetta tavismiestä enemmän? Tälläkin hetkellä joku tavismies miettii kunpa saisin naisen ja voisin perustaa perheen suomalaisen naisen kanssa, mutta naiset vetää nämä kunnolliset tavismiehet jonon jatkeeksi "kaikki miehet etsii seksiä" eli naiset ajattelee miksi antaa mahdollisuus tavismiehelle kun se ei eroa komeasta miehestä mitenkään:D

      • Anonyymi

        Edelleenkään et kertonut mihin perustuu väitteesi että miehen luonteen hyvyys olisi kääntäen verrannollinen hänen ulkonäköönsä.


      • Anonyymi

        En ole sanonut että kaikki miehet etsivät seksiä. Sanon että nimenomaan tavismiehet etsivät seksiä. Tavismiehidyä löytyy pahimmat siat.


      • Anonyymi

        Tuossa yllä oli linkitettynä yksi tutkimus, jossa kävi ilmi, että parisuhdetta etsiviä sinkkuja on noin 1/6 aikuisväestöstä. Suomen kokoisessa maassa se ei lopulta ole niin valtavan suuri ihmisryhmä. Jos otetaan vielä huomioon se, että läheskään kaikki heistä eivät käytä vaikka nyt Tinderiä niin ei lopulta ole suuri ihme, että törmäätte siellä jatkuvasti samoihin naamoihin. Tinderin luonteen huomioiden ymmärtää myös sen, että siellä on suht runsaasti heitä, jotka etsivät vain seksisuhdetta (sekä sinkkuja, että varattuja). Osa parisuhdetta etsivistä ovat sinkkuja ihan syystä. Kuten täälläkin on moneen kertaan todettu niin kriteerit eivät ole hirveän realistisia ja omassa itsessäkin on aika paljon kehitettävää, ainakin noin parisuhdenäkökulmasta


      • Anonyymi

        Voi taivas! Mistä olet saanut päähäsi että luulen jotain tuollaista? Mitä ihmettä sinä väität? Miksi pistät sanoja minun suuhini? En ikinä ole pohtinut sitä huoliiko joku komea mies tavisnaisen parisuhteeseen, saati väittänyt että asia olisi niin. Kuule kun ei kiinnosta.

        Sinä sen sijaan väität että tavismiehet ovat kaikki kilttejä ja kunnollisia. Minä tiedän omasta kokemuksestani että eivät todellakaan ole. Paskamaisimmat miehet ovat juuri näitä taviksia. Ikinä en ole törmännyt komeaan mieheen joka käyttäytyisi kuin sika. Siat ovat juuri niitä rumia miehiä. Rumat ovat usein seksimkipeitä tyrkkyjä ja häiriköitä, kiroilevia, väkivaltaisia juoopoja jotka kähmivät lupaa kysymättä eivätkä usko että ei tarkoittaa ei.


      • Anonyymi

        Tunnen muutamankin komean miehen joka todella osaa arvostaa parisuhdetta yhden naisen kanssa. Kyse ei siis ole luulemisesta tai uskosta (kutensinun kohdallasi: sinähän keksit juttuja omasta päästäsi ilman että ne pohjautuvat mihinkään tosiasioihin)
        vaan todellisesta ihmisestä jonka tunnen. Itse elät kuvitelmissa jos tosissasi luulet että kaikki hyvännäköiset miehet on varustettu tietyillä, täsmälleen samoilla luonteenpiirteillä ja pyrkimyksillä. Luuletko että joka ikinen komea mies haluaa hyppiä sängystä sänkyyn? Kyllä heillä siihen olisi mahdollisuudet mutta kun kaikki eivät halua!

        Ilmeisesti itse haluaisit ja luulet että kaikki miehet ovat samanlaisia kuin sinä. Äläpä arvioi muita itsesi mukaan.


    • Anonyymi

      Sillä kolmannella persoonalla taitaa olla isoja probleemeita.

    • Anonyymi

      ""Tuossa yllä oli linkitettynä yksi tutkimus, jossa kävi ilmi, että parisuhdetta etsiviä sinkkuja on noin 1/6 aikuisväestöstä.""

      Muistakaa nyt se että tuossa on mukana mummut ja papat mutta kun puhutaan vaikka alle 40-vuotiaista niin parisuhdetta etsiviä voi olla jo 4/6.

      • Anonyymi

        Heissä niitä "sinkkuja" enemmän on. Toisin sanoen leskiä. Heissä on jopa niitä yksinasujia tilastollisesti enemmän. Sen voit tarkistaa tilastokeskuksen sivuilta. Jos heidät poistetaan, niin sinkkujen määrä vaan pienenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heissä niitä "sinkkuja" enemmän on. Toisin sanoen leskiä. Heissä on jopa niitä yksinasujia tilastollisesti enemmän. Sen voit tarkistaa tilastokeskuksen sivuilta. Jos heidät poistetaan, niin sinkkujen määrä vaan pienenee.

        Näinpä 👍.

        "Muistakaa nyt se että tuossa on mukana mummut ja papat mutta kun puhutaan vaikka alle 40-vuotiaista niin parisuhdetta etsiviä voi olla jo 4/6."

        Voihan sitä kaikenlaista olla, mutta tässä olis faktaa, niin ei tarvii luulla ja mutuilla. Tuosta voipi tarkistaa missä ikäryhmissä on niin numeerisesti kuin myös prosentuaalisesti eniten sinkkutalouksia: http://tilastokeskus.fi/til/asas/2019/asas_2019_2020-05-20_tie_001_fi.html#:~:text=Ikäluokan miehistä yksin asuu 37,on ikäryhmässä vain 29 prosenttia. . Kannattaa pitää mielessä, että yksinasuvakin voi olla parisuhteessa. Vanhimmissa ikäpolvissa tuo on kylläkin harvinaista, kun ei niitä miehiä ole ja jos kumppani on niin monesti jompikumpi tai molemmatkin tarvii toistensa apua.


    • Anonyymi

      ""En ole sanonut että kaikki miehet etsivät seksiä. Sanon että nimenomaan tavismiehet etsivät seksiä. Tavismiehistä löytyy pahimmat siat.""

      Minkä takia naiset antaa paljon anteeksi kun miehellä on komea ulkonäkö? Oli testi jossa mies kertoi tinder profiilissaan olevansa petofiili ja naiset olivat valmiita antamaan kaiken anteeksi, koska mies oli yllätys, yllätys komea mallimies.

      • Anonyymi

        Juu ja siinä testissä ihan varmasti sata prosenttia kaikista naisista toimi noin. Teille nyt riittää todisteeksi se jos yksi nainen sadasta tai edes tuhannesta tekisi noin. Yksikin nainen on teille sama kuin "naiset".


      • Anonyymi

        Ketkä naiset hyväksyvät pedofilian jos pedofiili on komea??? Kenestä puhut?

        Ota ensin selville ketkä naiset ajattelevat ja asennoituvat näin ja kysy sitä sitten suoraan heiltä.

        Me muut naiset, jotka emme todellakaan ajattele noin, emme voi tietää miksi joku antaa pedofiilille anteeksi vain siksi että tämä on hyvännäköinen mies. Normaali nainen EI ajattele noin EIKÄ anna tuollaista tekoa anteeksi.

        Kysy tätä niiltä naisilta jotka ajattelevat tuolla tavoin. Älä pistä asiaa koko naissukupuolen vastuulle. Älä suoraan oleta että tältä palstalta löytyy tuolla tavoin ajattelevia naisia.

        Sama kuin kertoisin että jossain päin maailmaa mies raiskasi ja murhasi naisen, ja sitten vaatisin sinulta selitystä: Kerropa nyt miksi te miehet raiskaatte ja murhaatte?

        Ei ole olemassa mitään koko mies- tai naissukupuolen kollektiivista vastuuta. Kukin on vastuussa vain omista sanoistaan ja teoistaan.


      • Anonyymi

        Väitätkö että tuon testin mukaan kaikki naiset antavat anteeksi pedofiilille kunhan tämä on komea? Siis kaikki, aivan kaikki?


    • Anonyymi

      Kiltti ja kiva mies ei riitä, ja sille sinä et voi mitään. Kiltti ja kiva ja komeakaan ei riitä. Moni mies on kiva, kiltti ja komea, eikä silti kelpaa. Pitää olla muutakin: sielujen sympatiaa, henkistä, psyykkistä ja seksuaalista yhteensopivuutta, suunnilleen samanlainen arvomaailma, ainakin yksi yhteinen harrastus jotta voidaan puuhailla ja viihtyä yhdessä. Pitää olla keskusteluyhteys, hyvät kommunikointitaidot, samanlainen käsitys hyvästä parisuhteesta ja mitä siihen kuuluu.

      Miten joku voi kuvitella että riittää kun toinen on kiltti ja kiva, tai sekään että on kiltti, kiva ja komea? Tuolla tavoin kuvittelevan omat sosiaaliset tiedot ja taidot ja käsitykset parismuodostuksesra aivan olemattomat.

      Jos toinen on kuin eri maailmasta, hän jää ventovieraaksi. Sellainen mies ei kelpaa minulle. Jollekin toiselle naiselle tuo sama mies voi olla täysosuma ja unelmien täyttymys.

    • Anonyymi

      Parisuhde ei todellakaan ole pitkäkestoinen jos se perustuu vain siihen etkö toinen osapuoli on kiltti ja kiva. Kyllä parisuhteeseen muutakin vaaditaan.

    • Anonyymi

      Helsingissä on jo nyt ~80 miestä per 100 naista alle 30-vuotiaissa eli valtava naisenemmistö. Mm. joissain Taiwanin kaupungeissa on 60-70 miestä per 100 naista. Venäjällä on kaupunkeja joissa on 70 miestä per 100 nuorta naista.

      Ei se mitään niitä tavismiehiä auta kun naiset edelleenkin haluavat näissä paikoissa panna niitä top tier miehiä.

      "Elättäjää" ei moni ota enää edes kolmekymppisenä kun ei ole tarvetta, toisin kuin menneinä vuosikymmeninä eli edes rahalla ei voi kompensoida kaupungeissa rumuuttaan.

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201804092200865176

      Lähes 90% nuorista miehistä on nyt ilman lapsia, vastaava luku 20-29 ikäluokassa oli 1960-luvulla noin 25%.

      Kun naiset eivät enää tarvitse pakolla elättäjää, tavismiehille jää usein käteen joko tyhjä arpa tai korkeintaan parisuhde jonkun rumiluksen kanssa.

      • Anonyymi

        Tämä kaupunkien naisenemmistö ei muuta sitä tulosta, että kukaan ei pariudu. Alfachadit vaan joutuu enempi hikoilemaan panojen määrän kanssa. Osa naisista jää jopa ilman panoja ja kissautuvat nuorena, kun ei chaditkaan kaikkea jaksa tai viitsi.


      • Anonyymi

        "Lähes 90% nuorista miehistä on nyt ilman lapsia, vastaava luku 20-29 ikäluokassa oli 1960-luvulla noin 25%."

        Eiväthän tuon ikäluokan miehet nykyään edes halua lapsia. Eivät ainakaan vielä tuossa iässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lähes 90% nuorista miehistä on nyt ilman lapsia, vastaava luku 20-29 ikäluokassa oli 1960-luvulla noin 25%."

        Eiväthän tuon ikäluokan miehet nykyään edes halua lapsia. Eivät ainakaan vielä tuossa iässä.

        Haluavat, mutta miehet ei saa parisuhdetta ja lapsia, koska tuossa iässä naiset haluavat tinderien kautta panna komeita miehiä, joita sitten seksin jälkeen tavoitellaan parisuhteeseen. Ehkä naiset saavatkin komeita miehiä parisuhteeseen, mutta suhteet on lyhyitä ja sitten toisella kierroksella 30v naiselle kelpaa Tauno Tavismies elättäjäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluavat, mutta miehet ei saa parisuhdetta ja lapsia, koska tuossa iässä naiset haluavat tinderien kautta panna komeita miehiä, joita sitten seksin jälkeen tavoitellaan parisuhteeseen. Ehkä naiset saavatkin komeita miehiä parisuhteeseen, mutta suhteet on lyhyitä ja sitten toisella kierroksella 30v naiselle kelpaa Tauno Tavismies elättäjäksi.

        Vaan kun eivät halua. Sen kertovat selvällä kielellä kaikki tutkimukset. Parikymppiset miehet eivät todellakaan suurina massoina halua lapsia. Sen toiveen piikki tulee vasta yli kolmekymppisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluavat, mutta miehet ei saa parisuhdetta ja lapsia, koska tuossa iässä naiset haluavat tinderien kautta panna komeita miehiä, joita sitten seksin jälkeen tavoitellaan parisuhteeseen. Ehkä naiset saavatkin komeita miehiä parisuhteeseen, mutta suhteet on lyhyitä ja sitten toisella kierroksella 30v naiselle kelpaa Tauno Tavismies elättäjäksi.

        Kun miehiltä kysytään mikä heidän mielestään on hyvä ikä tulla isäksi, niin keskiarvo on noin 28 vuotta. Jos lasketaan vain "parhaassa lapsentekoiässä" olevien (20-40 vuotiaat) miesten vastaukset, niin keskiarvo on yli 30 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun miehiltä kysytään mikä heidän mielestään on hyvä ikä tulla isäksi, niin keskiarvo on noin 28 vuotta. Jos lasketaan vain "parhaassa lapsentekoiässä" olevien (20-40 vuotiaat) miesten vastaukset, niin keskiarvo on yli 30 vuotta.

        20-29v miehistä 9/10 on lapsettomia. Joukkoon mahtuu myös miehiä, jotka haluaisivat lapsia, mutta he eivät saa naista parisuhteeseen edes päälle 30-vuotiaana tai ehkä saavat: riippuu naisesta huoliiko tavismiehen elättäjäksi ja riippuu tottakai myös miehestä haluaako alkaa elättämään jonkun toisen miehen lapsia. Monet miehet ei halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20-29v miehistä 9/10 on lapsettomia. Joukkoon mahtuu myös miehiä, jotka haluaisivat lapsia, mutta he eivät saa naista parisuhteeseen edes päälle 30-vuotiaana tai ehkä saavat: riippuu naisesta huoliiko tavismiehen elättäjäksi ja riippuu tottakai myös miehestä haluaako alkaa elättämään jonkun toisen miehen lapsia. Monet miehet ei halua.

        Kyllä, he ovat lapsettomia ja valtaosa heistä haluaakin olla lapsettomia. Kuten sanottu, niin tuon ikäisiltä kysyttäessä sopivinta ikää tulla isäksi keskiarvovastaus on yli 30 vuotta. Kun mukaan otetaan vanhempienkin miesten vastaukset, niin keskiarvo on noin 28 vuotta. Kertoo siitä, että jälkikäteen on helppo sanoa miten lapset kannattaa tehdä alle kolmekymppisenä. Silloin alle kolmekymppisenä se vaan ei valtaosan mielestä ole vielä ajankohtaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, he ovat lapsettomia ja valtaosa heistä haluaakin olla lapsettomia. Kuten sanottu, niin tuon ikäisiltä kysyttäessä sopivinta ikää tulla isäksi keskiarvovastaus on yli 30 vuotta. Kun mukaan otetaan vanhempienkin miesten vastaukset, niin keskiarvo on noin 28 vuotta. Kertoo siitä, että jälkikäteen on helppo sanoa miten lapset kannattaa tehdä alle kolmekymppisenä. Silloin alle kolmekymppisenä se vaan ei valtaosan mielestä ole vielä ajankohtaista.

        Tämä muuten huomaa myöskin ihan irl. Tunnen monta miestä, jotka ovat tulleet ensiäisen kerran isäksi 35-40 vuotiaina. Jokainen on nyt jälkikäteen sitä mieltä, että lapset olisi pitänyt tehdä jo alle kolmekymppisenä. Sitten, jos kysyy miksi ei niin ei ole kuulemma sillon vielä tuntunut ajankohtaselta. Parisuhdehan heillä jokaisella kyllä on sillonkin ollut.


    • Anonyymi

      ""Sinä sen sijaan väität että tavismiehet ovat kaikki kilttejä ja kunnollisia. Minä tiedän omasta kokemuksestani että eivät todellakaan ole. Paskamaisimmat miehet ovat juuri näitä taviksia. Ikinä en ole törmännyt komeaan mieheen joka käyttäytyisi kuin sika. Siat ovat juuri niitä rumia miehiä. Rumat ovat usein seksimkipeitä tyrkkyjä ja häiriköitä, kiroilevia, väkivaltaisia juoopoja jotka kähmivät lupaa kysymättä eivätkä usko että ei tarkoittaa ei.""

      Minkä takia pidät komeita miehiä hyvinä ja luuletko ihan oikeasti, että se komea miehesi jättää panematta jos tilaisuus hyvännäköisen naisen kanssa tulee?

      • Anonyymi

        Puhun omien todellisten kokemusteni perusteella.

        Sinä puhut pelkkien tuulestatemmattujen oletusten perusteella. Oletusten ja fantasiojen takana taitaa olla lähinnä kateutta ja katkeruutta.

        Luuletko ihan tosissasi että ns. seksitykkäykset vaikuttavat naisten valintoihin ja miesmakuun ja siihen millaisia miehiä naiset huolivat? Koeta nyt tajuta että jos ei ole tinder goldia (eikä sitä naisille yleensä ole) niin ei tiedä onko edes saanut tykkäyksiä ja keneltä. ja kuinka paljon. Me EMME NÄE niitä tykkäyksiä!!!! Emme tiedä kuka niitä lähettää ja onko niitä yksi vai kymmenen vai sata. Siis emme tiedä eikä kiinnosta. Joten miten ne muka meihin millään tavalla vaikuttavat?

        Sitä paitsi. Missä niitä netin komeita miehistä edes on? Netissä en ole nähnyt kuin taviksia ja rumia. Jos vastaan tulee komean miehen kuva (näin tapahtuu ehkä kerran kuussa) niin kyse on yleensä huijarista tai feikistä.

        Ei noita rupusakkimiehiä (jotka luulevat olevansa taviksia mutta eivät ole) ole huolittu ennenkään. Kyllä he jäivät lehdelle soittelemaan jo ennen kännyköitä ja tietokoneita ja internetin keksimistä. Tyhmät ja tylsät jotka eivät osaa puhua naisille ovat aina jääneet yksin.

        Ja Huom! Riippumatta ulkonäöstä: jos hyvännäköisellä miehellä ei ole hyvä supliikki niin ei hän ketään löydä eikä saa. Supliikki on se a ja o eikä ulkonäkö.

        Enkä puhunut uskollisuudesta enkä panemisesta yhtään mitään. Sinä siitä koko ajan puhut. Seksihän on ainoa asia mikä teitä tänään palstan tavismiehiä kiinnostaa; mikään muu ei kiinnostakaan. Elättelette fantasioita muiden ihmisten seksielämästä. En tajua miten sellainen voi kiinnostaa. Minua ei kiinnosta muiden ihmisten seksielämä. Ei sitten pätkääkään.
        Jos komea mies tai tavismies tai kuka tahansa mies harrastaa seksiä naisen kanssa niin että kumpikin sitä haluaa, niin kuuluuko se muille? Miksi minun pitäisi olla kiinnostunut siitä paneeko joku komea mies, jota en edelle tunne, jotain naista, jos en myöskään edes tunne? Ei kiinnosta! Se on heidän asiansa!

        Puhuin ahdistelusta ja törkeästä käytöksestä. Seksi on ok kun kumminkin sitä haluaa. Sen sijaan naisen ahdisteleminen ja häirintä, seksistiset törkypuheet ja kähmiminen on ällöttävää. Ja itse asiassa jopa lainvastaista. Puhuin nimenomaan siitä ja sanoin että minussa kokemukseni mukaan nimenomaan rumat miehet harrastavat sellaista. Eivät tietenkään kaikki vaan pieni osa, mutta pahimmat sikamiehet ovat rumia miehiä.

        Kaikki miehet ovat muuten yksilöitä. Luulin että tämmönen olisi sinulle itsestään selvää kun olet itse mies! Ei näytä olevan. Puhut komeista miehistä kuin he olisivat kaikki prikulleen samanlaisia. Oletko sinä yksilö vai oletko klooni? Oletan että olet yksilö. Silti pidät muita miehiä klooneina.
        Komeat miehetkin ovat yksilöitä! Eivät he kaikki toimii ja ajattele samalla tavalla. Ei ole olemassa mitään "ylipäänsä komeaa" joka toimii jonkin kaavan mukaan.

        Myös tavikset ovat yksilöitä.

        Minun omat kokemukseni ovat tosin vain yhden ihmisen kokemuksia mutta ne ovat todella tapahtuneita asioista ja TOTTA. Se mitä sinä keksit omasta päästäsi sen sijaan ei ole totta vaan kuviteltuja juttuja.

        Eli: sen perusteella mitä minulle on tapahtunut ja mitä olen omiin silmin nähnyt (enkä lukenut netistä tai kehitellyt omassa päässäni, kuten tänään palstan mieskirjoittajat tekevät) kaikkein törkeimmin käyttäytyvät miehet löytyvät rumista miehistä. Rumat miehet ovat olleet niitä joita olen joutunut uhkaamaan poliisilla että jättävät rauhaan.


    • Anonyymi

      ""Ja Huom! Riippumatta ulkonäöstä: jos hyvännäköisellä miehellä ei ole hyvä supliikki niin ei hän ketään löydä eikä saa. Supliikki on se a ja o eikä ulkonäkö.""

      Väärin. Komeat miehet saa tinderin kautta seksiä vaikka joka päivä ja baarissakin naiset tulee ehdottamaan seksiä vessaan.

      ""Kaikkein törkeimmin käyttäytyvät miehet löytyvät rumista miehistä. Rumat miehet ovat olleet niitä joita olen joutunut uhkaamaan poliisilla että jättävät rauhaan.""

      Minä en puhunutkaan käyttäytymisestä vaan siitä että komeat miehet pettää todennäköisemmin, eikä komeiden miesten parisuhteet kestä pitkään. Ketä rumat ja tavismiehet pettää kun eihän ne saa seksiä edes sinkkuna ollessaan? Tälläisiä miehiä on suomessa paljon.

      • Anonyymi

        Tavikset eivät ole yhtään sen luotettavampia ja udkollisempia. Ei se luonne ja luotettavuus ulkonäöstä riipu! Komealla voi olla paljon enemmän tilaisuuksia pettämiseen mutta se ei tarkoita että hänellä olisi siihen enemmän taipumusta ja enemmän halua kuin taviksella. Väitteesi että kaikki komeat miehet pettävät kumppaniaan, on aivan naurettava. Väitätkö myös ettei kaunis nainen voi olla uskollinen? .

        Siksi toiseksi. Pettäminen ei ole läheskään pahinta mitä voi tehdä kumppanilleen. Pahinta on kaltoinkohtelu ja väkivalta. Jos olisi pakko valita mies joka kohtelee minua helllästi ja hyvin mutta käy vieraissa heti kun selän n kääntää, tai uskollisen miehen joka ei vilkaisekaan muita naisia mutta on minulle ilkeä, töykeä ja aina pahalla päällä, valitsisin sen kiltin mutta uskottoman.

        Mutta onneksi ei ole pakko ottaa kumpaakaan kun ei tarvitse huolia ketään huonosti käyttäytyvää miestä.


    • Anonyymi

      ""Ootte miehet tekopyhiä ja kaksinaismoraalisia, kun väitätte että pelkästään naiset ovat kranttuja ja kelpaa vain ne parhaimman näköiset! Harrastatte itse sitä ihan samaa.""

      Naiset on kranttuja: komeimmat miehet kerää mätsit tinderissä eli ihan turha väittää muuta ja kun seksitykkääjämiehet ei ala parisuhteeseen alempitasoisen naisen kanssa niin alempitasoiset uikuttavat kuinka miehet himoitsevat vain seksipommeja. Ai niin.. Hups. Miehelläkin on vaatimuksia JOS mies etsii parisuhdetta.

    • Anonyymi

      naisilla ei ole hajuakaan mitä he haluavat, eli ainkain joka viikonpäivälle pitäisi olla uusi mies, joka toiselle päivälle hampuusi jännämies ja sitten lopuille lohdutteleva jalkahoitomies ja hartiahierontaa ja vähän muutakin jos sattuu sieluntila heilahtamaan ja sehän sattuu noin kymmenen kertaa päivässä.

    • Anonyymi

      Olen istunut ja kiikarilla katsellut kuinka räkättirastaat syövät marjoja pensaista.

      ihan sama metodi kuin naisporukalla, siinä sitä pyrstöä pyöritellään ja hamutaan pulleimmat marjat toisen nokan edestä ja räksätetään kaikki mailman juorut samalla.

      se ero on että höyheniään eivät ole vielä nyppiineet olemattomiin.

    • Anonyymi

      "naisilla ei ole hajuakaan mitä he haluavat, eli ainkain joka viikonpäivälle pitäisi olla uusi mies, joka toiselle päivälle hampuusi jännämies ja sitten lopuille lohdutteleva jalkahoitomies ja hartiahierontaa ja vähän muutakin jos sattuu sieluntila heilahtamaan ja sehän sattuu noin kymmenen kertaa päivässä."

      Naulan kantaan kaikki muu paitsi tuo "naisilla ei ole hajuakaan mitä he haluavat".
      Naiset haluavat juuri tuon kaiken!
      Ideaali tilanne on se, että tuon kaiken todellakin saa elämäänsä. Miehet on käyttöä varten, mitä niillä muuten olisi tekoa!?

    • Anonyymi

      kiinostuminen miehestä naiselle on monimutkainen prosessi. siinä on suuri osa kemiaa ja biologiaa, ja komein ja vahvin vetää puoleensa. jopa vaikka olis mikä rikollinen tai psykopaatti. riippuu naisen biologian ja vaistojen vahvuudesta. osalle luonne ja kaveruustyyppinen tärkeämpää ja prioritettti.
      kemiaa ei voi ostaa, se on biologian sanelemaa... vahva uros vetää vaahvaa naista. komea kaunista jne.
      markkinat määrytyy sanattomasti sen mukaan mikä on "hierarkia".
      Attraktiivisuus on erilaisten sanattomien asioiden summa.
      Ylpeys ja ylimielisyyskin voi olla jopa kiinostavaa.
      se on monimutkainen psykologinen prosessi.
      ne miehet joilla eniten naisia kiinostaa eniten naisia. niistä harvoin saa domestikoituja kilttejä kotimiehiä parisuhteeseen. mutta luonto puhuu.. siksi peli on hankala ja haastava
      kauniilla naisilla on tarjontaa ahdisteluun asti. moni heistä ei siksi halua edes sitä palvojaa , tai muuta .sellasta.
      ja siihen pisteeseen ettei enää halua edes suhdetta. kun kaikki heitä haluaa ja se luo luottamus pulaa, kun kyseessä on usein fyysinen halu ja saavuttamisenhalu ja "metsästysvietti". kauniita naisia satutetaan koska heidät halutaan metsästää kuin kettu. muut naiset vihaa heitä ja koska miehet katsovat heitä koko ajan.
      se ei ole kenenkään syy synti eikä vika syntyä kauniiksi. se ei ole heidän vika jos miehet heitä haluavat.
      he yrittävät elää eläämäänsä siinä missä kuka tahansa. onnellisena ja turvassa, ja rakkaudessa.
      heille aidon rakkaudne löytäminen on vaikeampaa koska kaikki pelimiehetkin heidän kimpussa. perheenisät jotka haluaa kaunista ihanaa ja itsetunnon nostamista ja sitten takaisin omalle vaimolle ,,,,"turvaan". se varma nainen kotona joka ei koskaan jätä. kaunis nainen on seikkailu ja haaste. ja sellainen satuttaa naista. kukaan ei ole kennekään extreme laji tai seikkailu ja kokemus., se on hyväksikäyttöä-
      perheenisät älkää katselko sinkkunaisia kun työnnätte lastenvaunuja . se satuttaa kaikkia.
      jokaiselle on jotain. jokaiselle on joku. jossain.
      osalle yksinolo sopii paremiin kun symbioottinen parisuhde.meditatiivinen ykisnolo, mielenrauha ja henkisyys. niin miehille kuin naisille ja muunsukupuolen kirjollekin.

      • Anonyymi

        ""kun kyseessä on usein fyysinen halu ja saavuttamisenhalu ja "metsästysvietti". kauniita naisia satutetaan koska heidät halutaan metsästää kuin kettu. muut naiset vihaa heitä ja koska miehet katsovat heitä koko ajan.""

        Nuinhan se on. Tosin mielestäni asetelmat on kääntyneet päälaelleen ja nykynaisista onkin tullut niitä metsästäjiä jotka metsästävät komeita mallimiehiä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe