Nimittäin valittaa. Kyseessä vanhus joka kohta kuukauden päivät valittanut milloin mistäkin. Aamusta iltaan samaa valitusta, jos ei muusta niin siitä että polttopuut väärän kokoisia jne. Itsepä on puut tehnyt.Peiliin katsomisen paikka kyllä..
Osaa ne miehetkin
Anonyymi
5
51
Vastaukset
- Anonyymi
No pitikö tämäkin kaikille täällä huutaa...
- Anonyymi
Aina vain kitiset isästäsi. Lopettaisit jo ja hankkisit oman elämän.
Ky. henkilön kyky hahmoittaa tekemisensä laskenut on. Kyky itsensä toteuttamisesta epäonnistuu & kiukkuna purkautuu.
- Anonyymi
Katsoppa oikein tarkkaan peiliisi AP.
Sieltähän se vastaus ilmaantuu! - Anonyymi
Oisko sillä alkava dementia ja ehkä kadehtii sua kun sulla ei oo.. Haluaa syyttä sua siitä ettei enää kunto riitä puitakaan pilkkoon. Näin hän saa mielessään sinut näyttämään kelpaamattomalta ja voi unohtaa sen että oma syy kun ei pidä itsestään huolta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285