Katsoin myytäviä asuntoja ja tuli tuo Kivenlahden kämppä vastaan. Niin miten siinä on voinut yhtiövastike pudota niin et nyt on jotain 800e kun aikaisemmin oli jotain 1300en luokkaa? Miten nää menee?
Miten on Kivenlahden kämpän yhtiövastike pudonnut?!
22
88
Vastaukset
- Anonyymi
Voi luoja, tuli vastaan.
- Anonyymi
Tuli kuule vastaan. Luen muutakin kuin seiskaa netistä. Asuntoja katson paljon..
- Anonyymi
Olisko jotain yhtiölainaa maksettu pois niin pienenee rahoitusvastike.
Ota selvää asunnon tiedoista, siellä se pitäisi näkyä. Tai kysy välittäjältä.
Uusissa asunnoissa on joskus myyntihinta esim. 50000, yhtiövelkaa jää 150000, hoitovastike on 270, ja rahoitusvastike 300 kahden eka vuoden ajalta, ja sitten se nousee 800. joten kahden vuoden jälkeen onkin yhtiövastike 1070e.
Mene vuokralle niin pääset helpommalla jos nämä on vaikeat käsittää.Jos jokin rahoitusvastike on maksettu pois, niin silloinhan se pitäisi näkyä heti asunnon myyntihinnassa (eli ns. velaton myyntihinta). Onko tuon asunnon velaton myyntihinta noussut?
Toinen mikä voi hoitovastikkeeseen vaikuttaa voi olla vaikkapa sellainen, että asumiseen hyväksyttävät neliöt ovat pienentyneet rempatessa esim. huonekorkeuden osalta. Eli niihin on haettu muutosta ja se on hyväksytty.- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Jos jokin rahoitusvastike on maksettu pois, niin silloinhan se pitäisi näkyä heti asunnon myyntihinnassa (eli ns. velaton myyntihinta). Onko tuon asunnon velaton myyntihinta noussut?
Toinen mikä voi hoitovastikkeeseen vaikuttaa voi olla vaikkapa sellainen, että asumiseen hyväksyttävät neliöt ovat pienentyneet rempatessa esim. huonekorkeuden osalta. Eli niihin on haettu muutosta ja se on hyväksytty.Hinta ei ole laskenut tai noussut.
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Jos jokin rahoitusvastike on maksettu pois, niin silloinhan se pitäisi näkyä heti asunnon myyntihinnassa (eli ns. velaton myyntihinta). Onko tuon asunnon velaton myyntihinta noussut?
Toinen mikä voi hoitovastikkeeseen vaikuttaa voi olla vaikkapa sellainen, että asumiseen hyväksyttävät neliöt ovat pienentyneet rempatessa esim. huonekorkeuden osalta. Eli niihin on haettu muutosta ja se on hyväksytty.Ei yhtiölainaa kannata kerralla maksaa pois,pienempi oman rahan tarve yleensä innostaa ostajia,ja vauhdittaa myyntiä. Rahoitusvastikkeessa on sijoittajalle etuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hinta ei ole laskenut tai noussut.
Voi olla että muistan väärin. Muistan et laitoin tuon hinnan ja yhtiövastikkeen jonnekin keskusteluun aiemmin, mutta en löytänyt sitä enää.
- Anonyymi
Ei saa myynnissä omiaan takas, mut mitäs sitte kun toisten pesukoneena termanni toimii, oivan palkkion kyllä saa kun omanaan kaupittelee
- Anonyymi
Stefan saa aina välillä innostumaan ....
Rahan tuloa en voi estää, kyllähän minä sen kestän.
Uusi Ferrari kesäksi pitää saada, onhan se sentään hieno kaara.
Sofialle ei huonoa voi ostaa, muuten hän jättämällä minut sen kostaa.
Kyllä Hangossa suut loksahtaa, kun Ferrarin pakoputkesta savu poksahtaa.
Kaasun kun painan pohjaan, pian poliisisedän mä tiellä kohtaan.
Autoverokin on hoidettu, moottori kunnolla voideltu.
Ei tule sakkoja tällä kertaa, poliisi kehuu on siinä meillä kunnon mies vailla vertaa.
Mä oon kyllä seudun kunkku, ajon jälkeen maistuu hyvä vuosikerta punkku. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stefan saa aina välillä innostumaan ....
Rahan tuloa en voi estää, kyllähän minä sen kestän.
Uusi Ferrari kesäksi pitää saada, onhan se sentään hieno kaara.
Sofialle ei huonoa voi ostaa, muuten hän jättämällä minut sen kostaa.
Kyllä Hangossa suut loksahtaa, kun Ferrarin pakoputkesta savu poksahtaa.
Kaasun kun painan pohjaan, pian poliisisedän mä tiellä kohtaan.
Autoverokin on hoidettu, moottori kunnolla voideltu.
Ei tule sakkoja tällä kertaa, poliisi kehuu on siinä meillä kunnon mies vailla vertaa.
Mä oon kyllä seudun kunkku, ajon jälkeen maistuu hyvä vuosikerta punkku.Ei jumaliste,voiko joku olla noin kateellinen.
- Anonyymi
No nyt tulee rahaa niin hirveesti et on voinut maksaa yhtiölainan pois,silloin vastike tippuu
- Anonyymi
Martina ei voi ostaa omaa, ko ei sillä oo rahaa.
Se vaan valehteli ostavansa.- Anonyymi
Miten tämä liittyy Kivenlahden varastorakennuksen vastikkeisiin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä liittyy Kivenlahden varastorakennuksen vastikkeisiin ?
Eikös se ollut sauna- ja uimahallirakennus? Miksi Sofia aina oleskelee jossain saunarakennuksissa tai saunatiloissa vaikka ei edes sauno.
- Anonyymi
Kuka noin isolla vastikkeella sammaloitunutta tiilitönöä ostaa riesakseen.
Se on osaomistuskohde.- Anonyymi
Tuo on melkoinen maksu "omakotitalosta". En ole ikinä törmännyt tälläiseen. Ei normaalisti yhtiövastiketta ole omakotitalossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on melkoinen maksu "omakotitalosta". En ole ikinä törmännyt tälläiseen. Ei normaalisti yhtiövastiketta ole omakotitalossa.
Harvemmin omakotitalo on taloyhtiö(voidaan toki perustaa yhtä okt varten)
Kerrostalo,rivitalo,erillistalo,ja paritalo on tälläisiä mitä as.oy voi hallinnoida.
- Anonyymi
Kivisydämen voi vaihtaa lihasydämeen https://youtu.be/Vn_tKbMVVnU
- Anonyymi
Ei tuu mukaan ostaa tota hävitystä, velkaa on vaan ja lisää tulee asunnon rohjosta.
- Anonyymi
Anteeks tarkoitin tietenkin et ei kukaan.
- Anonyymi
Jaa kolhon kämpän ylihinnan lisäksi tulee tonnin lasku kuussa asumisesta. Kuka ikinä tuollaiseen lähtee?
- Anonyymi
Jospa joku kavereista ostaa toisten rahoilla, sama kuvio ja massit vaihtaa mustasta valkoseks, jos ymmärtänet rivien välistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011001
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54918Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61810Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142751- 65685
- 78541
- 39508
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86507- 40506
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel96488