70% laihdutusta painosta on nestettä/kuinka paljon on liikunnan osuus laihtumisessa

Anonyymi

Laihdutin viimeisen 10:nen päivän aikana 5 kiloa.Läskin osuus siitä on vain noin 1,5 kiloa,koska pihtimittaustulos oli pienentynyt siinä samassa ajassa vain 1,5 mm
Vyötärönympärysmittakin pienentyi samaan aikaa5 cm (sekin on siis vain sen ansiota että kehosta on poistunut nestettä 3,5 kiloa läskiä vain 1,5 kiloa)

Laihdutin normaalilla hiilihydraattipitoisella ruualla ja kalorit on ollut keskimäärin 2600 päivässä.Tehokasta hiihtoreeniä ollut vielä tuosta ajasta vain 3:mena päivänä ja aloituksessa 5:den päivän ajan 1 tunti päivässä.Kahtena päivänä en harrastanut mitään liikuntaa.

Oikean rasvan osuus kuukaudessa on suurinpiirtein noin 6 kiloa kuukaudessa tällä 2600 kalorilla ja hiihtoa 2,5 tuntia päivässä

Marraskuun 15 päivä-joulukuun 15 päivä välisenä aikana lihoin tuolla samalla 2600 kalorimäärällä 2 kiloa kuukaudessa kun olin kevyessä istumatyössä.ENKÄ HARRASTANUT YHTÄÄN LIIKUNTAA Samaan aikaan pihtimittauslukema kasvoi 2 mm
ja vyötärön ympärysmitta 2 cm
-työmatkat kuljin pyörällä,mutta niin pienestä liikunnasta ei ollut mitään hyötyä.
-Kaikki ruokaaineet olen punninnut tarkasti digitaalivaalla ja merkkaukset tehnyt kaikista mitoista joka päivä.Mittaustulokset otin siitä mitä ne on ollut keskimäärin alussa ja lopussa monena päivänä

LIIKUNNAN OSUUS LAIHTUMISESTA
ELI jos vain istut ja syöt 2600 kaloria lihot kuukaudessa 2 kiloa oikeaa läskiä ja
Jos hiihdät 2,5 tuntia päivässä ja syöt 2600 kaloria laihdut kuukaudessa 6 kiloa oikeaa läskiä

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todellisuus on siis tämä jos laihdutat 10 kiloa siitä läskin osuus on vain 3 kiloa ja loput 7 kiloa on vettä.

      • Anonyymi

        Vastasyntyneen painosta 75% on vettä, lihaksikkaan miehen painosta 60% ja iäkkään lihavan naisen painosta 40%. Jos laihdutat 10 kiloa, mistä se 7 litraa vettä lähtee? Ts. missä päin kehoa sinulla on 7 litraa ylimääräistä vettä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasyntyneen painosta 75% on vettä, lihaksikkaan miehen painosta 60% ja iäkkään lihavan naisen painosta 40%. Jos laihdutat 10 kiloa, mistä se 7 litraa vettä lähtee? Ts. missä päin kehoa sinulla on 7 litraa ylimääräistä vettä?

        Nesteen osuus on ainakin alussa suuri,en tiedä vielä tarkkaan mikä se on sitten lopussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nesteen osuus on ainakin alussa suuri,en tiedä vielä tarkkaan mikä se on sitten lopussa?

        Aina kun laihtuu nestettä,niin osa siitä on aina rasvaakin.Välillä pitää vähän tankata hiilihydraattia ettei kuivu liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasyntyneen painosta 75% on vettä, lihaksikkaan miehen painosta 60% ja iäkkään lihavan naisen painosta 40%. Jos laihdutat 10 kiloa, mistä se 7 litraa vettä lähtee? Ts. missä päin kehoa sinulla on 7 litraa ylimääräistä vettä?

        Jaksat vielä innostua kun joku tietoisesti provoaa.


    • Anonyymi

      Hiihtävä mansikka kakku sähkö pihti mies.

      Jos juo 5si kuppia kahvia ja siihen 7än palaa kakkua mutta hiihtää joka 2nen pvä 4jän tunnin kiepin, laihtuu pakosti.Pihti mittaus kertoi että kakkua on liian vähän ja kahvia liikaa.Jos haluaa laihtua,nesteen määrän pitää olla 3lme litraa ja loput proteenia.

      • Anonyymi

        Paljonhan tuota täytekakkua KULUU tälläkin dietillä.Syön kyllä paljon muutakin herkullista ruokaa dietillä esim.leivän päällä graavisuolattua lohta,paistinperunoita jossa kabanossi makkaraa,karkkia yms.
        Mene itsekkin hiihtämään,vai oletko niin laiska että et viitsi lähtä,ei kukaan pysty laihduttamaan sinun puolesta.


    • Anonyymi

      Itsellä on vielä noin 5 kiloa laihdutettavaa,pitää nyt käydä joka päivä hiihtämässä se 3 tuntia joka päivä,niin saa vatsalihakset näkyviin.
      Hiihtoaikaa on täällä jälellä vielä yksi kuukausi,pystyy sitä hiihtoa jatkamaan sitten pyöräteilläkin jos haluaa kun kivimurskeet on siivottu pyöräteiltä.

      Painon SAA pysymään samassa hyvin yksinkertaisella tavalla mitä olen nyt jonkin verran käyttänyt

      JOS olet syönyt 4000-5000 kaloria mikä tulee AINA kun syö paljon herkkuja(karkkia,jäätelöä yms kaikkia lihottavaa ruokaa)
      PITÄÄ HETI seuraavana päivänä 1-2 kpl 1200 kalorin päivää jolloin syöty kalorimäärä puolittuu.

      Toinen tapa on syödä tasaisesti joka päivä sen verran mitä kuluttaa,Jos on kova pyöräilyn tai hiihdon harrastaja noin 3300-3500 kaloria joka päivä
      TAI jos ei harrasta yhtään liikuntaa tai tekee kevyttä istumatyötä syö silloin vain 1800-2000 kaloria joka päivä

      • Anonyymi

        Hae nyt apua pääongelmaasi, joka ei ole rasva tai ylipaino, vaan pääsi.


      • Anonyymi

        "JOS olet syönyt 4000-5000 kaloria mikä tulee AINA kun syö paljon herkkuja(karkkia,jäätelöä yms kaikkia lihottavaa ruokaa)"

        Jos ja jos.

        Me, joilla ei ole tarvetta ahmia, eikä ole makeanhimoa, ei tule koskaan tuollaista ongelmaa.


    • Anonyymi

      Ja sitten seuraava satu

    • Anonyymi

      Lasket kaloreita, punnitset itseäsi ja mittaat vyötärön ympärystä sekä rasvakerrosta. Mutta oletko koskaan laskenut ravintosi suolapitoisuutta? Jos juju piilee siinä.

      Itse syön varsin vähäsuolaisesti. Yhdenkin runsassuolaisen aterian jälkeen olen selkeästi turvoksissa mm. kasvoista. Saatan juoda litran vettä, joka ei tule pissinä ulos, vaan jää kehoon.

      Kaikki nopeasti laihdutettu ei ole edes nestettä. Ihmisen suolessa on usean kilon verran suolensisältöä ja bakteereita. Osa painon pudotuksesta tulee niiden menetyksestä. Ja palaa takaisin, kun alkaa taas syömään paremmin.

      Eikö sinua ala rasittamaan, kun koko ajan pitää olla laskemassa ja mittaamassa ruokaa ja itseäsi?

      • Anonyymi

        Ei hän laske kaloreita, eikä punnitse itseään. Kaikki on "huumoria" ja keksittyä viihdettä ajankuluksi.

        Siellä se hirnuu näytön ääressä päivästä toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän laske kaloreita, eikä punnitse itseään. Kaikki on "huumoria" ja keksittyä viihdettä ajankuluksi.

        Siellä se hirnuu näytön ääressä päivästä toiseen.

        Joku laskee liukuvia keskiarvoja, joku liukuu suksilla.


      • Anonyymi

        Olen vain tutkinut asiaa mistä lihomiseni johtuu,ei sitä muuten voi mitenkään tietää jos ei tiedä tarkkoja syötyjä kalorimääriä,liikuntamääriä,ja muita mittauksia.Niistä tietää sitten miten mikäkin muutos on vaikuttanut.Ei niitä tarvitse sitten enään laskea kun on löytänyt lihomisen syyn.

        En ole ainoa ihminen jolla on tämä sama ongelma saada paino pysymään samassa.Olen tullut siihen tulokseen että ainoa konsti ESTÄÄ lihominen pitää paastopäiviä aina kun on syönyt 5000 kaloria.Kaksi 1200 kalorin paastopäivää niin se pienentää sopivasti syötyä määrää 5000 1200 1200=7400 jaettuna 3=2466 kaloria.

        Ei edes 4000 kaloria riitä mihinkään,kun alkaa syömään kunnolla.Aina tulee aina vähintään se 5000 kaloria,VAIKKA valitsee pienet ruokaannokset ja pienimmän suklaalevyn,pienimmän jäätelön yms .Olen sellainen että en mieti yhtään sitä kannattaako sitä syödä,jos tekee mieli niin syön.Täytyy opetella syömään eri tavalla kuin ennen.Ei niin että syö tasakaloreilla aika paljon joka päivä.Lisää pysyvästi paastopäivätkin ruokaohjelmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vain tutkinut asiaa mistä lihomiseni johtuu,ei sitä muuten voi mitenkään tietää jos ei tiedä tarkkoja syötyjä kalorimääriä,liikuntamääriä,ja muita mittauksia.Niistä tietää sitten miten mikäkin muutos on vaikuttanut.Ei niitä tarvitse sitten enään laskea kun on löytänyt lihomisen syyn.

        En ole ainoa ihminen jolla on tämä sama ongelma saada paino pysymään samassa.Olen tullut siihen tulokseen että ainoa konsti ESTÄÄ lihominen pitää paastopäiviä aina kun on syönyt 5000 kaloria.Kaksi 1200 kalorin paastopäivää niin se pienentää sopivasti syötyä määrää 5000 1200 1200=7400 jaettuna 3=2466 kaloria.

        Ei edes 4000 kaloria riitä mihinkään,kun alkaa syömään kunnolla.Aina tulee aina vähintään se 5000 kaloria,VAIKKA valitsee pienet ruokaannokset ja pienimmän suklaalevyn,pienimmän jäätelön yms .Olen sellainen että en mieti yhtään sitä kannattaako sitä syödä,jos tekee mieli niin syön.Täytyy opetella syömään eri tavalla kuin ennen.Ei niin että syö tasakaloreilla aika paljon joka päivä.Lisää pysyvästi paastopäivätkin ruokaohjelmaan.

        Lihomisesi johtuu siitä että ahmit makeita asioita.

        Kun selvität mistä tuo johtuu, saat painosi kuriin, siinä se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihomisesi johtuu siitä että ahmit makeita asioita.

        Kun selvität mistä tuo johtuu, saat painosi kuriin, siinä se.

        Psykonanalyyttinen näkökulma ei tässä auta. Ei ole sinuakaan auttanut. Mutta tuo makeanhimo on hyvä tiedostaa ongelmaksi. Jotkut ovat päässeet makeanhimosta iltapuuron avulla. Varsinaista sokeririippuvuutta ei ole olemassa. Joillekin tulee ahmintakohtaus stressitilanteissa tai yritetään korjata ahdistunutta tai huonoa mielialaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykonanalyyttinen näkökulma ei tässä auta. Ei ole sinuakaan auttanut. Mutta tuo makeanhimo on hyvä tiedostaa ongelmaksi. Jotkut ovat päässeet makeanhimosta iltapuuron avulla. Varsinaista sokeririippuvuutta ei ole olemassa. Joillekin tulee ahmintakohtaus stressitilanteissa tai yritetään korjata ahdistunutta tai huonoa mielialaa.

        En väittänytkään olevan sokeririippuvuutta, mutta makea voi maistua, syystä jos toisesta. Olen itse selättänyt yhden syyn asiaan liittyen joten tiedän asiasta jotakin.

        Psykojutut voit viedä hömpänpömppä pätemisenä mukanasi, et tiedä minun asioistani, mittään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En väittänytkään olevan sokeririippuvuutta, mutta makea voi maistua, syystä jos toisesta. Olen itse selättänyt yhden syyn asiaan liittyen joten tiedän asiasta jotakin.

        Psykojutut voit viedä hömpänpömppä pätemisenä mukanasi, et tiedä minun asioistani, mittään.

        Hömpänpömppäpäteminen on yhdyssana.


    • Anonyymi

      Hiihtäminen ja mansikkakakku eivät ole laihtumisen edellytys vaan pyöräily ja graavi lohi majoneesin ja sitruunan kera.Siihen päälle voi hörpätä sumpit tosi vahva paahtoisista pavuista.Kun käy 7n tunnin pyöräilyllä,graavi lohi on helpompi kuljettaa tarakalla kuin mansikkakakku.

      • Anonyymi

        lohessa on 6si kertaa enämpi proteenia kuin mansikoissa eli lohet sopivat paremmin pyöräilyyn.Ellei ne haise 8nnenen kierroksen jälkeen pahalta jos ovat unohtuneet pyörän sarviin.

        Ps. Nyt pihdit näyttivät ylhäältä ja alhaalta samaa eli 7nen.


    • Anonyymi

      Minulle laihtuminen = kehon rasvapitoisuuden väheneminen.
      Käyn kerran vuodessa kehon koostumusanalyysissä samaan aikaa, samassa tilanteessa, samassa InBody720 vekottimessa, saman henkilön analysoitavana.
      Pakollisten toipumiskuukausien aikana kehoni takavuosina rasvoittui törkeästi vaikka painoni ei noussut. Siis lihoin.
      Terveinä kuukausina ja vuosina sekä kokonaisrasva, että varsinkin vatsaontelon viskeraali laskivat mutta ikääntymiseen liittyy inhottava ilmiö. Lihaskato.
      Ei ole puutetta treenistä eikä oikeasta, riittävästä ravinnosta niin niistä huolimatta viimeisten 10:n vuoden aikana on rasvatonta lihasta kadonnut ka. 600g/vuosi. Vaikka en iloitse tästä "laihtumisesta" niin viimeistään nyt 77v ikäisenä se on vaan hyväksyttävä. Ihannepainoni on I-B:n mukaan viime vuosina ollut 1- 3kg puntarin näyttöä alempana. En piittaa ihanteista hittojakaan. Oma olo on oleellisinta ja tärkeä osa siitä on lihasvoiman taso.

      Pitkän litanian sanoma. Seuratkaa johdonmukaisesti kehon koostuksen muutoksia. Pihtimittaus on hyvä alku mutta InBody antaa eritäin hyvän analyysin jonka tulokset ovat ainakin samassa paikassa tehtyinä keskenään vertailukelpoisia..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe