Onko kukaan löytänyt ripsaria, joka todella pysyy ripsissä niin sateella, uidessa, kuin rakastellessa?
En haluaisi että ripisiväri löytyy poskilta, alaluomilta.. vaan että todellakin pysyisi ripsissä vaikka koko yön.
Ripsari haussa
8
169
Vastaukset
- Anonyymi
Esimerkiksi Max Factor Masterpiece Waterproof on sellainen, kuten muutama muukin. Myös Lorealilta löytyy pysyvä Waterproof, eli vedenkestävä.Pitää muistaa katsoa se teksti mascarasta.
Noiden poistamiseen tarvitaan sitten nimenomaan vedenkestävän meikin poistoaine, taas pitää lukea tekstit. Esim. Loreal Eye&Lip Express Make-Up Remover, ja alatekstinä (englanniksi) kerrotaan sen poistavan vedenkestävän ja pitkä kestoisen meikin.
Yöksi ei kannata ripsiväriä eikä meikkiä jättää. Mieluummin kestovärjää kulmansa ja ripsensä, jolloin ei näytä herätessään aivan olmilta. - Anonyymi
Useiden valmistajien Waterproof mascaraa olen käyttänyt, vain poistaminen on vaikeampaa. Sateessa on kestänyt hyvin ja juoksutreenit myös. Mascaroin ripsiäni runsaasti, joten poistamista riittää.
- Anonyymi
Täällä myös mascaroidaan runsaasti ripsiä, Waterproof tietenkin. Kestovärjätyt pidennykset pitäisi ottaa, niin olisi yksi huoli vähempänä.
- Anonyymi
Oikeastaan meilkein mikä tahansa vedenkestävä ripsari. Yks lemppari on tää uus essence Double Trouble, sopii ainakin mulle hyvin. Mut ihan arkeen jos ei vedenkestävää haluaa käyttää niin ite viiihdyn näillä: essence Lash Princess curl and volume, Maybelline New York Classic Volum Express Mascara, Vivenne Sabo Paris Cabaret Premiere, Collistar
2 ekaa ovat hyvän hintasia ja mukavia jokapäiväiseen käyttöön, 2 vikaa vähän kalliimpia mutta hintansa arvoisia. Toivottavasti joillekkin oli apua tästä:) - Anonyymi
Sen kommentoin tähän, että kyllä joissakin ripsareissa on yltiösuuri harja. Kiireessä ostin yhden, enkä katsonut kunnolla sitä harjaa. Nyt täytyy yrittää vain käyttää, kun tuli kerta ostettua:(
- Anonyymi
On joo, itsellänikin tullut ylläreitä. En muista merkkiä mutta harja suorastaan säikäytti koollaan. Vaan annas olla, ensijärkytyksestä toivuttuani opin nopeasti sen käytön ja nyt saa harja olla iso tai ohut kunhan tuote ja merkki muuten sopii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On joo, itsellänikin tullut ylläreitä. En muista merkkiä mutta harja suorastaan säikäytti koollaan. Vaan annas olla, ensijärkytyksestä toivuttuani opin nopeasti sen käytön ja nyt saa harja olla iso tai ohut kunhan tuote ja merkki muuten sopii.
Olen myös käyttänyt nyt tuota iso harjaa. Olisi kyllä kiva tietää miksi noihin tehdään noin suuria, kun ihmisen silmänalue on kumminki niin pientä. Tarkkana saa olla, ettei tuhri koko silmää.
- Anonyymi
Mä oon ihan rakastunut näihin Oriflamen ripsareihin, ostan niitä täältä:
https://fi.oriflame.com/products/product?code=42120&store=lauranpuoti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6378488Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513244Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4282284- 1281367
- 331348
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 931123
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943