Astra Zeneca -rokotukset (myös Seinäjoella)

Anonyymi

25

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Peru sinä vain niin sen saa joku tärkeämpi ihminen.

• Anonyymi

Tehokas pysäyttäjä tämä Astra Zeneca rokote. Pysäyttää niin koronan kuin verenkierronkin. Ei jatkoon, vaatikaa parempi rokote.

Saksalaisethan tätä eivät huolineet ja myivät varastojaan sitten suomalaisille.

• Anonyymi

Veritulpan esiintyvyys on kolme prosenttia. Kolmesta miljoonasta vain 22 on saanut veritulpan oireita, mikä on noin neljäsosa siitä mitä veritulpaa esiintyy ilman mitään rokotuksia.
        Kolmesta miljoonasta 82 ihmistä saa veritulpan joka päivä.
        AZ siis vähentää veritulpan riskiä 75%.

Suomessa on rokotettu puoli miljoonaa henkeä, useimmat AZ:lla, eikä yksikään ole saanut veritulppaa.

Rokotusten edetessä on havaittu että AZ tehoaa hyvin myös ikäihmisiin, joten suosituksia tietenkin muutettiin.

Vaikka väestöstä on rokotettu vasta pieni osa, niin koronatartunnoissa vanhemmissa ikäryhmissä on havaittu selvää vähenemistä.

• Anonyymi

EMA: Astra Zenecan rokote ei lisää veritulppariskiä.Euroopan lääkevirasto EMA kertoi torstaina, että Astra Zenecan koronarokote ei lisää veritulpan riskiä.

– Käytettävissä olevien tietojen mukaan Astra Zenecan rokotuksen saaneet ihmiset eivät näyttäisi saavan useammin veritulppaa kuin rokottamaton väestö, kertoo EMA uutistoimisto AFP:lle.

Aikaisemmin torstaina muun muassa Norja, Tanska ja Islanti kertoivat keskeyttävänsä Astra Zenecan valmistaman koronavirusrokotteen käytön.

30 veritulppaa viidellä miljoonalla ihmisellä

Syynä keskeytykseen oli se, että useilla Astra Zenecan rokotteen saaneilla oli todettu veritulppa.

Rokotukset keskeytettiin varatoimenpiteenä, jotta voidaan selvittää liittyvätkö veritukokset rokotteeseen.

EU:ssa oli ilmoitettu 11.3.2021 mennessä 30 veritulppatapausta noin viidellä miljoonalla Astra Zenecan rokotteen saaneella, kertoo Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskus Fimea.

• Anonyymi

Kyseistä AZ-rokotetta ei suositella yli 70-vuotiaille, syy on yksinkertainen: se on todettu olevan liian vaikutukseton.

Suomipa määritti uuden suosituksen ja hokkus pokkus, Astra Zeneca suositellaan täällä yli 70-vuotiaille (en tiedä onko ainoana maailmassa)

• Anonyymi

En tiedä, mutta nämä EU : n järjestelemät rokote-tilaukset sekä

myös itse rokotteet ja rokotukset ovat pikkuhiljaa muuttuneet

kaoottiseksi touhuksi ... sillä näistä rokotuksistahan piti suoriutua

jopa esim. 3-4 : ssä kuukaudessa ?! ja sen jälkeen kaikki OK !

Mikähän meni pieleen ?

• Anonyymi

Rokotukset auttavat jonkun verran koronaan. Mutta paras keino koronan ja muiden uhkaavien kulkutautien torjunnassa on se, että Suomi muutetaan takaisin kristilliseksi kansallisvaltioksi, joka pitää rajansa pääsääntöisesti kiinni.

• Anonyymi

Joo rajat kii ja turha lentely sekä matkustelu pois, sillä NE jotka haluaa matkustella
        nii lippu vain yhteen suuntaan ja sen nimi on MENOLIPPU !

Kirjoittelin tästä jo viime (2020) keväänä ja (seison) edelleen tukevasti sanojeni takana !

• Anonyymi
      • Anonyymi

vittu että on porukka sekasin...peruis aikoja siinä toivossa että saa toisen merkkistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vittu että on porukka sekasin...peruis aikoja siinä toivossa että saa toisen merkkistä.

Hyvä että viittii edes perua, sitte saa joku muu sen ajan ... mut jos ei

edes peru, nii siitä ei hyödy kukaan !

• Anonyymi

Paskan möivät ... Suomi varmasti ostaa, tottakai. Suomi on euroopan kaatopaikka. Ihan mikä tahansa rokote kelpaa kunhan maksaa 5x enemmän kuin ruotsalaisten rokotteet. Kjäh kjäh.

Tää on niin nähty ... voisko alkaa rokottamaan suolaliuosta, että nää jotkut saa nukuttua ? Herätkää pahvit ... vaatikaa kunnollinen rokote tai vaihtoehtoisesti sama lääkitys kuin Trumpille (korona kesti 2 vrk)

• Anonyymi

Oliko nyt niin että jos Suom joutuu sulkutilaan ensi syksynä (ja taasko?) niin valtion vakuusruokavarastoissa ei olekaan ruokaa suomalaisille ?
      Viimeksi ei ollut maskeja niille jotka kokivat että niistä voisi olla jotain hyötyä terveille ... sairaille maskit on aina kuuluneet mm. aasialaisessa kulttuurissa.

• Anonyymi

Ensin oli maski-kato varmuusvarastoissa - seuraavaksi on ruoka-pula varmuusvarastoissa ... tää maa ei selviäis edes kuukauttakaan ilman etelän hedelmiä.

• Anonyymi

Parhaiten koronaa voi torjua muuttamalla Suomi takaisin kristilliseksi kansallisvaltioksi, joka pitää rajansa kiinni.

• Anonyymi

Opettele yhdyssanat.

• Anonyymi

Suomalaiset eivät kärsi verisuonitaudeista, kertoo teinihallitus ja suosittelee AZ-rokotetta kaikille ihmiskokeeseen haluaville. Ihme on siis tapahtunut.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Minä en kuollut vaikka olen saanut AZ:n rokotteen jo viikkoja sitten. Sata miljoonaa muutakaan saman rokotteen saanutta ei ole kuollut. sadoista miljoonista kuolee joka päivä X-määrä ihmisiä, oli heidät rokotettu tai ei.
        AZ:n rokotteen saaneista veritulppaan on kuollut paljon pienempi määrä mitä tilastollisesti muuten kuolisi. Selitäpä se?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en kuollut vaikka olen saanut AZ:n rokotteen jo viikkoja sitten. Sata miljoonaa muutakaan saman rokotteen saanutta ei ole kuollut. sadoista miljoonista kuolee joka päivä X-määrä ihmisiä, oli heidät rokotettu tai ei.
        AZ:n rokotteen saaneista veritulppaan on kuollut paljon pienempi määrä mitä tilastollisesti muuten kuolisi. Selitäpä se?

Mun ei tartte selitellä mitään kellekkään, esitin vain mitä IS otsikoi.
        Ja nyt ei olekkaan näköjään kysymys mistään esim. veritulpista, vaan
        oikeista kuolemista (esim. nuorehko 57 v jne.)... ja vielä, on se "ihme juttu"
        kun n. 18 eu-maata ovat keskeyttäneet AZ-rokotukset, mut Suomi ei !

Ja mitä kenties ovat pikäaikais-vaikutukset (vrt. sikainf.-rokotukset),
        jota en onneksi ottanut !

• Anonyymi

Työperäiset loiset pääsevät pian jonon ohi, on se hienoa, että heistä huolehditaan.🤣

• Anonyymi

No, nyt sitte Suomikin keskeyttää AZ: n AINAKIN viikon ajaksi aivoveritulppa
      epäilyksien vuoksi ... ja eipä muuten ainakaan esim. Pfizer-BioNTechin ja
      Modernan rokotteita ole vielä keskeytetty missään päin maailmaa !!!

Mä en ainakaan AZ : aa tule ottamaan !

• Anonyymi

Astra Zeneca lienee ainoa koronarokote joka on aiheuttanut veritulppia
      ja siitä aiheutuvia kuolemia (joskin vain muutamia, mutta kuitenkin).

Astra Zeneca on halvin koronarokotteista. Vanha sanonta pitää tässäkin
      paikkansa: "Halvalla ei saa muuta kuin sutta ja sekundaa"? THL osti
      halvimman sikarokotteenkin ja narkolepsiaa tuli?

Todellista tasa-arvoa on se, että itse saa valita minkä koronarokotteen ottaa.
      Nyt THL pakkosyöttää kansalaisille huonointa koronarokotetta?
      Annetaan Astra Zenekat niitä haluaville maille ja tilataan kaikille
      turvallinen synteettinen rokote Pitfzer Biontehc tai Moderna.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      29
      5594
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4164
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3217
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2880
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      302
      1419
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1328
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1239
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1159
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      399
      1148
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      222
      1148
    Aihe