Mun on tosi vaikea luopua susta, vaikka tilanne on mahdoton ja meidän välillä on paljon esteitä ja ihmisiä. Etkä sä edes ole musta kiinnostunut. Mä kokeilin nyt kepillä jäätä useamman kerran eikä jää kantanut vaan keppi meni läpi räsähtäen.. Silti tää on mulle vaikeaa. Tykkään niin paljon susta. Mut ei mun enää tarvitse kauan kärsiä, kohta mun komennus loppuu ja me ei nähdä enää. Se tuntuu pahalta, mutta enköhän mä selviä, pakkohan mun on.
n -> m
Luopumisen vaikeus
10
790
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro nyt vähän että miten naiset kokeilee kepillä jäätä?
- Anonyymi
Flirttailee niin, ettei siitä voi erehtyä, sanoo ja kirjoittaa asioita, jotka on kaukana neutraalista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Flirttailee niin, ettei siitä voi erehtyä, sanoo ja kirjoittaa asioita, jotka on kaukana neutraalista.
Kirjoittaa palstalle vai jossain muualla? Jos teillä on muukin yhteys niin miksi ette jatkaisi siellä komennuksesi päätyttyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittaa palstalle vai jossain muualla? Jos teillä on muukin yhteys niin miksi ette jatkaisi siellä komennuksesi päätyttyä?
Jos hän ei ole kiinnostunut, se taitaa olla vähän turhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän ei ole kiinnostunut, se taitaa olla vähän turhaa.
Mun lihakset väsyy helposti
Täytyy välillä levätä
Johtunee lääkityksestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän ei ole kiinnostunut, se taitaa olla vähän turhaa.
Mies ei ole kiinnostunut vai sinä? Tiedän erään tapauksen, jossa nainen käy aina härnäämässä ja sen jälkeen etääntyy torjuen kaikki mahdolliset lähestymisyritykset. Suorempaankin yritin kysyä ja sain sitäkin suorempaa tekstiä vastaukseksi. Jos sellaista harrastaa niin varmasti loppuu miehen suurempikin kiinnostus nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei ole kiinnostunut vai sinä? Tiedän erään tapauksen, jossa nainen käy aina härnäämässä ja sen jälkeen etääntyy torjuen kaikki mahdolliset lähestymisyritykset. Suorempaankin yritin kysyä ja sain sitäkin suorempaa tekstiä vastaukseksi. Jos sellaista harrastaa niin varmasti loppuu miehen suurempikin kiinnostus nopeasti.
Miehellä on armoton luonne, ei anna periksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehellä on armoton luonne, ei anna periksi.
Tekee mitä haluaa, muut mitä uskaltaa.
Ei petä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehellä on armoton luonne, ei anna periksi.
Ja siitä huolimatta nainen täällä itkee, ettei mies häntä halua ? Nyt kuulostaa jo ihan omalta keissiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei ole kiinnostunut vai sinä? Tiedän erään tapauksen, jossa nainen käy aina härnäämässä ja sen jälkeen etääntyy torjuen kaikki mahdolliset lähestymisyritykset. Suorempaankin yritin kysyä ja sain sitäkin suorempaa tekstiä vastaukseksi. Jos sellaista harrastaa niin varmasti loppuu miehen suurempikin kiinnostus nopeasti.
Tässä on muita välissä. Mies ei ole kiinnostunut tai sitten en vain osaa lukea signaaleja. Hän ei ole todellakaan mitään suoria kysymyksiä kysynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429