Luopumisen vaikeus

Anonyymi

Mun on tosi vaikea luopua susta, vaikka tilanne on mahdoton ja meidän välillä on paljon esteitä ja ihmisiä. Etkä sä edes ole musta kiinnostunut. Mä kokeilin nyt kepillä jäätä useamman kerran eikä jää kantanut vaan keppi meni läpi räsähtäen.. Silti tää on mulle vaikeaa. Tykkään niin paljon susta. Mut ei mun enää tarvitse kauan kärsiä, kohta mun komennus loppuu ja me ei nähdä enää. Se tuntuu pahalta, mutta enköhän mä selviä, pakkohan mun on.

n -> m

10

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro nyt vähän että miten naiset kokeilee kepillä jäätä?

      • Anonyymi

        Flirttailee niin, ettei siitä voi erehtyä, sanoo ja kirjoittaa asioita, jotka on kaukana neutraalista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Flirttailee niin, ettei siitä voi erehtyä, sanoo ja kirjoittaa asioita, jotka on kaukana neutraalista.

        Kirjoittaa palstalle vai jossain muualla? Jos teillä on muukin yhteys niin miksi ette jatkaisi siellä komennuksesi päätyttyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaa palstalle vai jossain muualla? Jos teillä on muukin yhteys niin miksi ette jatkaisi siellä komennuksesi päätyttyä?

        Jos hän ei ole kiinnostunut, se taitaa olla vähän turhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän ei ole kiinnostunut, se taitaa olla vähän turhaa.

        Mun lihakset väsyy helposti

        Täytyy välillä levätä

        Johtunee lääkityksestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän ei ole kiinnostunut, se taitaa olla vähän turhaa.

        Mies ei ole kiinnostunut vai sinä? Tiedän erään tapauksen, jossa nainen käy aina härnäämässä ja sen jälkeen etääntyy torjuen kaikki mahdolliset lähestymisyritykset. Suorempaankin yritin kysyä ja sain sitäkin suorempaa tekstiä vastaukseksi. Jos sellaista harrastaa niin varmasti loppuu miehen suurempikin kiinnostus nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies ei ole kiinnostunut vai sinä? Tiedän erään tapauksen, jossa nainen käy aina härnäämässä ja sen jälkeen etääntyy torjuen kaikki mahdolliset lähestymisyritykset. Suorempaankin yritin kysyä ja sain sitäkin suorempaa tekstiä vastaukseksi. Jos sellaista harrastaa niin varmasti loppuu miehen suurempikin kiinnostus nopeasti.

        Miehellä on armoton luonne, ei anna periksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehellä on armoton luonne, ei anna periksi.

        Tekee mitä haluaa, muut mitä uskaltaa.
        Ei petä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehellä on armoton luonne, ei anna periksi.

        Ja siitä huolimatta nainen täällä itkee, ettei mies häntä halua ? Nyt kuulostaa jo ihan omalta keissiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies ei ole kiinnostunut vai sinä? Tiedän erään tapauksen, jossa nainen käy aina härnäämässä ja sen jälkeen etääntyy torjuen kaikki mahdolliset lähestymisyritykset. Suorempaankin yritin kysyä ja sain sitäkin suorempaa tekstiä vastaukseksi. Jos sellaista harrastaa niin varmasti loppuu miehen suurempikin kiinnostus nopeasti.

        Tässä on muita välissä. Mies ei ole kiinnostunut tai sitten en vain osaa lukea signaaleja. Hän ei ole todellakaan mitään suoria kysymyksiä kysynyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe