Luopumisen vaikeus

Anonyymi

Mun on tosi vaikea luopua susta, vaikka tilanne on mahdoton ja meidän välillä on paljon esteitä ja ihmisiä. Etkä sä edes ole musta kiinnostunut. Mä kokeilin nyt kepillä jäätä useamman kerran eikä jää kantanut vaan keppi meni läpi räsähtäen.. Silti tää on mulle vaikeaa. Tykkään niin paljon susta. Mut ei mun enää tarvitse kauan kärsiä, kohta mun komennus loppuu ja me ei nähdä enää. Se tuntuu pahalta, mutta enköhän mä selviä, pakkohan mun on.

n -> m

10

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro nyt vähän että miten naiset kokeilee kepillä jäätä?

      • Anonyymi

        Flirttailee niin, ettei siitä voi erehtyä, sanoo ja kirjoittaa asioita, jotka on kaukana neutraalista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Flirttailee niin, ettei siitä voi erehtyä, sanoo ja kirjoittaa asioita, jotka on kaukana neutraalista.

        Kirjoittaa palstalle vai jossain muualla? Jos teillä on muukin yhteys niin miksi ette jatkaisi siellä komennuksesi päätyttyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaa palstalle vai jossain muualla? Jos teillä on muukin yhteys niin miksi ette jatkaisi siellä komennuksesi päätyttyä?

        Jos hän ei ole kiinnostunut, se taitaa olla vähän turhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän ei ole kiinnostunut, se taitaa olla vähän turhaa.

        Mun lihakset väsyy helposti

        Täytyy välillä levätä

        Johtunee lääkityksestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän ei ole kiinnostunut, se taitaa olla vähän turhaa.

        Mies ei ole kiinnostunut vai sinä? Tiedän erään tapauksen, jossa nainen käy aina härnäämässä ja sen jälkeen etääntyy torjuen kaikki mahdolliset lähestymisyritykset. Suorempaankin yritin kysyä ja sain sitäkin suorempaa tekstiä vastaukseksi. Jos sellaista harrastaa niin varmasti loppuu miehen suurempikin kiinnostus nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies ei ole kiinnostunut vai sinä? Tiedän erään tapauksen, jossa nainen käy aina härnäämässä ja sen jälkeen etääntyy torjuen kaikki mahdolliset lähestymisyritykset. Suorempaankin yritin kysyä ja sain sitäkin suorempaa tekstiä vastaukseksi. Jos sellaista harrastaa niin varmasti loppuu miehen suurempikin kiinnostus nopeasti.

        Miehellä on armoton luonne, ei anna periksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehellä on armoton luonne, ei anna periksi.

        Tekee mitä haluaa, muut mitä uskaltaa.
        Ei petä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehellä on armoton luonne, ei anna periksi.

        Ja siitä huolimatta nainen täällä itkee, ettei mies häntä halua ? Nyt kuulostaa jo ihan omalta keissiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies ei ole kiinnostunut vai sinä? Tiedän erään tapauksen, jossa nainen käy aina härnäämässä ja sen jälkeen etääntyy torjuen kaikki mahdolliset lähestymisyritykset. Suorempaankin yritin kysyä ja sain sitäkin suorempaa tekstiä vastaukseksi. Jos sellaista harrastaa niin varmasti loppuu miehen suurempikin kiinnostus nopeasti.

        Tässä on muita välissä. Mies ei ole kiinnostunut tai sitten en vain osaa lukea signaaleja. Hän ei ole todellakaan mitään suoria kysymyksiä kysynyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2752
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2055
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe