Miksi mies kutsuu naista hassuksi (merkityksessä silly, ei funny).Onko tämä huono vai hyvä? Pitääkö tyhmänä, yksinkertaisena vai onko tää positiivinen juttu?
Miksi mies kutsuu hassuksi?
7
365
Vastaukset
- Anonyymi
Huono juttu on tuo.
- Anonyymi
Siis pitää tyhmänä?
- Anonyymi
Riippuu sävystä. Voi olla myös söpöilyä. Oma kokemukseni on just tosta söpöilystä.
- Anonyymi
En osaa lukea häntä, en tiedä, pitääkö tyhmänä vai onko just tuollaista söpöilyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa lukea häntä, en tiedä, pitääkö tyhmänä vai onko just tuollaista söpöilyä.
No sanavalinta itessään on jo vähän "söpö". Tietysti riippuu vähän ihmisestä, mutta kyllä kai moni nyt sanoo ihan tyhmäksi, jos tarkottaa tyhmää. Ei hassuksi kutsuva toista ainakaan ihan umpi-idioottina pidä. Eikä hän myöskään halua liian suorasti loukata. Se sävy nyt kuitenki on se oleellinen juttu ja konteksti missä sanotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sanavalinta itessään on jo vähän "söpö". Tietysti riippuu vähän ihmisestä, mutta kyllä kai moni nyt sanoo ihan tyhmäksi, jos tarkottaa tyhmää. Ei hassuksi kutsuva toista ainakaan ihan umpi-idioottina pidä. Eikä hän myöskään halua liian suorasti loukata. Se sävy nyt kuitenki on se oleellinen juttu ja konteksti missä sanotaan.
Se tietysti lohduttaa, ettei umpi-idioottina pidä. 😂 Mut ehkä vähän idioottina kuitenkin. Kaipa mun itsetunto sen kestää. Kontekstin perusteella hän pitää kyllä mua outona. Sävy oli huvittunut, mutta en tiedä hyvällä vai niin, että olen vähän tyhmä.
- Anonyymi
Enkun slangis
silly billy = typerys, tyhmeliini
Normienkus
= typerä, hölmö, höpsö, , hupsu, tyhmä
Äänensävy juoruu usein & ilmeet & tilanne & asia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379