Sori, mutta normi ihmiset eivät vastaa tuntemattomiin numeroihin. Teidän pitäisi julkistaa, "" jotenkin" . Tuskin on yllätys, että soittoihin ei vastata. Vantaan Sanomissa ilmoitusta esim.
VS. Koronajäljittäjä soittaa tuntemattomasta numerosta, pappikin tarttuu luurin
11
899
Vastaukset
- Anonyymi
Ei niin. "Puhelinhäiriköinnin" takia en vastaa tuntemattomille.
On kauppiaita, huijareita ja ties mitä kalastelijoita.
Tekstiviestillä voi ilmoittaa.- Anonyymi
Samaa, jos on itselläni asiaa tuntemattomalle, läh, ensin tekstiviestin, että kohta soitan ja asiani on tämä. Itse olenkin aina sanonut ikätutuilleni, että älkää vastatko, kun käyn niin etsin numeron omistajan.
- Anonyymi
Jäljittäjät voivat jättää tekstiviestin tai tulla kotoa hakemaan. Tuntemattomiin numeroihin ei vastata.
- Anonyymi
"tulla hakemaan" kerjäät samalla tavalla turpiisi kuin tapahtui nyt Iisalmessa. Tullaan herättämään sinut aamulla lyödään säkki päähän ja jos naama on mutturalla niin leivotaan sitä hieman pesäpallomailalla.
- Anonyymi
Onkohan papillakaan enää ehtoollisviiniä tarjota, kun noin sekoilee puhelin jutussa, öylätti on kuivakasta, eli omat juomat.
- Anonyymi
Koronajäljittäjän soittaessa luurissa lukee "yksityinen numero soittaaa". Häirikkösoitot tulevat "tuntematon numero".
- Anonyymi
Kiitos, onko eka kirjain iso, kuten "Tuntematon.....
- Anonyymi
Kannattaisi pösilöitten miettiä sitä että numero saattaa olla "tuntematon" siitä syystä kuin siitä että joku on kieltänyt numeronsa julkaisun maksullisissa huijauskataloogeissa, ja kataloogihuijari esim Fonecta tai Eniro ovat kostoksi ilmoittaneet numeron "tuntemattomaksi" koska eivät ole pystyneet vedättämään tältä rahaa. Kyseinen menettely on rikosoikeudellisestikin arvioitava asia.
Jokaisen ainakin yrityksen numeron voi tarkastaa maksutta virallisista lähteistä mm YTJ:n portaali. - Anonyymi
Yksityinen numero eli soittaja on tehnyt numeron manuaalisesti salaiseksi laitteessaan.
Ihan normaali toimintamalli, jos kyseessä on satoja soitettavia kuten tässä tapauksessa. Maailman ei pyöri "Unto Tuppurais" käsityksen varassa että "enpä vastaakaan mutta soitan takaisin ja kysyn että mitä asiaa" - Anonyymi
Ei "tuntematon numero" soittaja ole välttämättä häirikkö. Jokainen haluaa suojella yksityisyyttään ja jos soitettavaa on paljon niin aika ei saa kulua jonnin joutavaan torinointiin.
- Anonyymi
Älkää vastatko tuntemattomiin numeroihin ja piste. Koskapa kun kukaan vastaisi, saattaisi tulla mieleen jotain parannuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685