En ota selvää miehestä

Anonyymi

Olen ollut jo 4 vuotta ihanassa seksisuhteessa. Mies ottaa hyvin huomioon ja meillä on kivaa yhdessä. Haluaisin suhteelta enemmän ja mies tietää tämän. Mies on kertonut, ettei halua mitään vakavaa. Näin miehen viimeksi viikko sitten ja enää en tiedä mitä ajatella. Kysyin mieheltä täysin yllättäen, että olisiko hän tukenani, jos vaikka kävisi vahinko ja tulisin raskaaksi. Mies ei kerennyt yhtään miettiä vastaustaan, vaan vastasi tosi lämpimästi ja vakuuttavasti, että kyllä hän olisi tukena. Hämmennyin täysin, että mitä ihmettä, eihän mies halua kanssani mitään vakavampaa. Kysyin vielä uudestaan, että olisiko katastrofi, jos tulisin raskaaksi. Tähän mies vastasi, että ei ole miettinyt niin pitkälle, mutta antoi ymmärtää, ettei välttämättä olisi katastrofi. Siis mitä ihmettä, paljastiko mies sittenkin tunteensa.

16

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä niin taisi käydä.

    • Anonyymi

      Jos asiasta ei voi puhua suoraan kyseisen miehen kanssa, niin sitten ei ole toivoa vakavasta suhteesta. Suhde ei muutu vakavaksi suomi24:n pohjalta.

      • Anonyymi

        Pure 100% totuus joka ei pala tulessakaan.


    • Anonyymi

      Njaa, teillä on seksisuhde eikä muuta. Mitä et tässä ymmärrä?
      Päätä pensaaseen vaan...🌳

    • Anonyymi

      Niin tiedän kyllä, ettei mies halua muuta. Mutta miksi on valmis tukemaan, jos tulisin raskaaksi. Ja miksi haluaa harrastaa seksiä ilman kumia, vaikka tietää, etten käytä ehkäisyä...

      • Anonyymi

        Ei kannata tehdä lasta jollekin panolle. Hän ei rakasta sinua jos teillä on vain seksisuhde. Rakastava mies ei roikota toista seksisuhteessa vuosia. Ettei olisi vielä varattu mies ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata tehdä lasta jollekin panolle. Hän ei rakasta sinua jos teillä on vain seksisuhde. Rakastava mies ei roikota toista seksisuhteessa vuosia. Ettei olisi vielä varattu mies ?

        Toi on kyllä niin totta, ettei rakastava mies roikota suhteessa.. Ja minä onneton oon jääny koukkuun....


      • Anonyymi

        Tukemista on monenlaista, miten kukakin sen mieltää? Ehkä hänellä siinä hetkessä oli vain peliliike, jolla siitä tilanteesta pääsi ilman vastuunottoa? Arki pienen lapsen kanssa voi olla jotain sellaista, mitä toinen ei edes osaa odottaa? Siinä vaiheessa kun tajuaa, ettei sovi itselleen sellainen arki, katoaa kuvioista vähin äänin tai anteeksi pyydellen?


      • Anonyymi

        Mahis 2
        Sanoo tukevansa, vaikka muksu tulis. Tai sit on vain lupaus, ettei suhde lopu.

        Sanat ovat sanoja ja teot tekoja.


    • Anonyymi

      Siis logiikkahan pitää olla.

    • Anonyymi

      Huhheijaa mitä järjenjuoksua. Yyhooksi jos haluat ni anna mennä.

      • Anonyymi

        Nyt olet tainnut ymmärtää väärin.... En halua lasta tämän miehen kanssa.. Heitin vaan sattumalta ilmaan tällaisen kysymyksen miehelle, koska kyllähän pitkässä seksisuhteessa voi kellä tahansa käydä vahinko.. Ja miehen vastaus sai minut täysin hämilleen ja hän on edelleen valmis harrastamaan seksiä ilman ehkäisyä jopa tällaisen keskustelun jälkeen.... Eli älkää hyvät ihmiset tehkö omia johtopäätöksiä ennen kuin ymmärrätte mitä aloittaja tarkoittaa.. En siis ole perhettä perustamassa, vaan ihmettelen miehen vastausta, että olisi valmis olemaan tukena.. Moni äijä olisi juossut jo karkuun ja kovaa.....


    • Anonyymi

      Vastaavanlainen tilanne on mulla kun kaksi vuotta nyt seurusteltu ja puuhasteltu ja otin hänelle naiselle kerran puheeksi pienokaisen ja silloin ääni muuttui käkikellossa... Etäiseksi muuttui kovin minulle ja nyt en tiedä teinkö väärin.. Oon surua koko mies kun en saa selvää tuosta naisesta.

      • Anonyymi

        Sinulla on kuitenkin oikea parisuhde, itselläni vaan seksisuhde. Iloitse suhteestasi ja yritä keskustella aiheesta naisesi kanssa. Minun seksikumppanini ei muuttunut etäiseksi, varmasti moni mies olisi muuttunut... En todellakaan tajua miestä, ei halua vakavaa suhdetta, mutta on valmis tukemaan, jos kävisi vahinko ja edelleen haluaa harrastaa selviä ilman ehkäisyä... Moni mies olisi jo juossut karkuun....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on kuitenkin oikea parisuhde, itselläni vaan seksisuhde. Iloitse suhteestasi ja yritä keskustella aiheesta naisesi kanssa. Minun seksikumppanini ei muuttunut etäiseksi, varmasti moni mies olisi muuttunut... En todellakaan tajua miestä, ei halua vakavaa suhdetta, mutta on valmis tukemaan, jos kävisi vahinko ja edelleen haluaa harrastaa selviä ilman ehkäisyä... Moni mies olisi jo juossut karkuun....

        Kai se mies nyt vastaa olevansa tukena, että sänkyhommat ilman kondomia ei lopu? Toki naisellekkin mielyttävämpää, mutta aika isoihin asioihin voi johtaa. Sen tietää vasta sitten kun vahinko käy, että onko oikeasti tukena, puheet on puheita.... teot kertoo oikeasti. Sellainen kuva jää kirjoituksestasi, että olet rakastunut mieheen ja mies haluaa vain yhtä asiaa. Itse arvostan ja toivon muidenkin naisten arvostavan itseään sen verran, että ei jää roikkumaan mieheen, joka ei ole vakavissaan, itsensä vain rikkoo. Antaisin sinun tilanteessa selkeät vaihtoehdot ja sanoisin suoraa, että pelkkä seksisuhde ei enään käy. Jos kuitenkin otse haluat elämääsi miehen ja oikean parisuhteen niin onko järkeä käyttää aikaa mieheen, joka sitä ei kanssasi halua. Jos mies sanoo ettei halua niin eikö se silloin sitä tarkoita? Ehkä keskustelu suoraa olisi paikallaan.


    • Anonyymi

      Et halua tulla raskaaksi, etenkään tolle miehelle, mutta silti et käytä ehkäisyä.
      Mikä logiikka tossa sun omassa ajattelussa on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2164
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1404
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1290
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1035
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1009
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      940
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      659
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    Aihe