En ota selvää miehestä

Anonyymi

Olen ollut jo 4 vuotta ihanassa seksisuhteessa. Mies ottaa hyvin huomioon ja meillä on kivaa yhdessä. Haluaisin suhteelta enemmän ja mies tietää tämän. Mies on kertonut, ettei halua mitään vakavaa. Näin miehen viimeksi viikko sitten ja enää en tiedä mitä ajatella. Kysyin mieheltä täysin yllättäen, että olisiko hän tukenani, jos vaikka kävisi vahinko ja tulisin raskaaksi. Mies ei kerennyt yhtään miettiä vastaustaan, vaan vastasi tosi lämpimästi ja vakuuttavasti, että kyllä hän olisi tukena. Hämmennyin täysin, että mitä ihmettä, eihän mies halua kanssani mitään vakavampaa. Kysyin vielä uudestaan, että olisiko katastrofi, jos tulisin raskaaksi. Tähän mies vastasi, että ei ole miettinyt niin pitkälle, mutta antoi ymmärtää, ettei välttämättä olisi katastrofi. Siis mitä ihmettä, paljastiko mies sittenkin tunteensa.

16

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä niin taisi käydä.

• Anonyymi

Jos asiasta ei voi puhua suoraan kyseisen miehen kanssa, niin sitten ei ole toivoa vakavasta suhteesta. Suhde ei muutu vakavaksi suomi24:n pohjalta.

• Anonyymi

Pure 100% totuus joka ei pala tulessakaan.

• Anonyymi

Njaa, teillä on seksisuhde eikä muuta. Mitä et tässä ymmärrä?
      Päätä pensaaseen vaan...🌳

• Anonyymi

Niin tiedän kyllä, ettei mies halua muuta. Mutta miksi on valmis tukemaan, jos tulisin raskaaksi. Ja miksi haluaa harrastaa seksiä ilman kumia, vaikka tietää, etten käytä ehkäisyä...

• Anonyymi

Ei kannata tehdä lasta jollekin panolle. Hän ei rakasta sinua jos teillä on vain seksisuhde. Rakastava mies ei roikota toista seksisuhteessa vuosia. Ettei olisi vielä varattu mies ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata tehdä lasta jollekin panolle. Hän ei rakasta sinua jos teillä on vain seksisuhde. Rakastava mies ei roikota toista seksisuhteessa vuosia. Ettei olisi vielä varattu mies ?

Toi on kyllä niin totta, ettei rakastava mies roikota suhteessa.. Ja minä onneton oon jääny koukkuun....

• Anonyymi

Tukemista on monenlaista, miten kukakin sen mieltää? Ehkä hänellä siinä hetkessä oli vain peliliike, jolla siitä tilanteesta pääsi ilman vastuunottoa? Arki pienen lapsen kanssa voi olla jotain sellaista, mitä toinen ei edes osaa odottaa? Siinä vaiheessa kun tajuaa, ettei sovi itselleen sellainen arki, katoaa kuvioista vähin äänin tai anteeksi pyydellen?

• Anonyymi

Mahis 2
        Sanoo tukevansa, vaikka muksu tulis. Tai sit on vain lupaus, ettei suhde lopu.

Sanat ovat sanoja ja teot tekoja.

• Anonyymi

Siis logiikkahan pitää olla.

• Anonyymi

Huhheijaa mitä järjenjuoksua. Yyhooksi jos haluat ni anna mennä.

• Anonyymi

Nyt olet tainnut ymmärtää väärin.... En halua lasta tämän miehen kanssa.. Heitin vaan sattumalta ilmaan tällaisen kysymyksen miehelle, koska kyllähän pitkässä seksisuhteessa voi kellä tahansa käydä vahinko.. Ja miehen vastaus sai minut täysin hämilleen ja hän on edelleen valmis harrastamaan seksiä ilman ehkäisyä jopa tällaisen keskustelun jälkeen.... Eli älkää hyvät ihmiset tehkö omia johtopäätöksiä ennen kuin ymmärrätte mitä aloittaja tarkoittaa.. En siis ole perhettä perustamassa, vaan ihmettelen miehen vastausta, että olisi valmis olemaan tukena.. Moni äijä olisi juossut jo karkuun ja kovaa.....

• Anonyymi

Vastaavanlainen tilanne on mulla kun kaksi vuotta nyt seurusteltu ja puuhasteltu ja otin hänelle naiselle kerran puheeksi pienokaisen ja silloin ääni muuttui käkikellossa... Etäiseksi muuttui kovin minulle ja nyt en tiedä teinkö väärin.. Oon surua koko mies kun en saa selvää tuosta naisesta.

• Anonyymi

Sinulla on kuitenkin oikea parisuhde, itselläni vaan seksisuhde. Iloitse suhteestasi ja yritä keskustella aiheesta naisesi kanssa. Minun seksikumppanini ei muuttunut etäiseksi, varmasti moni mies olisi muuttunut... En todellakaan tajua miestä, ei halua vakavaa suhdetta, mutta on valmis tukemaan, jos kävisi vahinko ja edelleen haluaa harrastaa selviä ilman ehkäisyä... Moni mies olisi jo juossut karkuun....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on kuitenkin oikea parisuhde, itselläni vaan seksisuhde. Iloitse suhteestasi ja yritä keskustella aiheesta naisesi kanssa. Minun seksikumppanini ei muuttunut etäiseksi, varmasti moni mies olisi muuttunut... En todellakaan tajua miestä, ei halua vakavaa suhdetta, mutta on valmis tukemaan, jos kävisi vahinko ja edelleen haluaa harrastaa selviä ilman ehkäisyä... Moni mies olisi jo juossut karkuun....

Kai se mies nyt vastaa olevansa tukena, että sänkyhommat ilman kondomia ei lopu? Toki naisellekkin mielyttävämpää, mutta aika isoihin asioihin voi johtaa. Sen tietää vasta sitten kun vahinko käy, että onko oikeasti tukena, puheet on puheita.... teot kertoo oikeasti. Sellainen kuva jää kirjoituksestasi, että olet rakastunut mieheen ja mies haluaa vain yhtä asiaa. Itse arvostan ja toivon muidenkin naisten arvostavan itseään sen verran, että ei jää roikkumaan mieheen, joka ei ole vakavissaan, itsensä vain rikkoo. Antaisin sinun tilanteessa selkeät vaihtoehdot ja sanoisin suoraa, että pelkkä seksisuhde ei enään käy. Jos kuitenkin otse haluat elämääsi miehen ja oikean parisuhteen niin onko järkeä käyttää aikaa mieheen, joka sitä ei kanssasi halua. Jos mies sanoo ettei halua niin eikö se silloin sitä tarkoita? Ehkä keskustelu suoraa olisi paikallaan.

• Anonyymi

Et halua tulla raskaaksi, etenkään tolle miehelle, mutta silti et käytä ehkäisyä.
      Mikä logiikka tossa sun omassa ajattelussa on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe