12v yhdessä ja vaimo ei halua läheisyyttä sekä käytös mielestäni outoa

Anonyymi

.... puoliso sanoo ettei kaipaa läheisyyttä eikä seksiäkään hsluaisi ollenkaan.
Joku vuosi sitten hänellä oli suhde vanhaan kaveriinsa jonka kanssa on kemiaa, ailloin hän raivosi ja huusi minulle (morkkikset kun petti minua ja piti purkaa se minuun se morkkis) tai sit oli paikalla mut ei läsnä ja kuunteli esim lauri tähkä polte biisiä ja olla muissa maailmoissa. töihin, salille tai muualle oli pakko päästä aina eroon musta.
Hän kirjoitti viestejä esim. Oli kiva et sinä olit siellä juhlissa kun hän rak... häntä. Sinä samana iltana puoliso soitti ja sanoi että bussit ei kulje enään että hän jää yöksi sinne ja toinenkin naispuolinen kaveri oli sanonut että hän jäi yöksi sinne myös, sanoin vaan että jos haluat tulla takaisin niin tulet kotiin yöksi vaikka taksilla ja katsoin netistä että bussit kulki edelleen illan aikana , elikä puoliso valehteli minulle. Puolison piti mennä kavereiden kanssa ulos viihteelle ja aina hän oli mukana... en saanut mennä mukaan..
Laitoin puolison hälle viikonlopuksi juttelemaan asiat selviksi et saatasi selvyys tähän elämään kun meillä on yhteisiä lapsia..
Ennenkun puoliso lähti niin sanoin hälle että kertoo mitä ovat tehneet ja jutelleet että minäkin tiedän asiasta. Puoliso sanoi että tehdään näin. Viikonlopun jälkeen hän tuli kotiin ja sanoi et haluaa olla mun kanssa.
Se oli sit keskustelut keskusteltu..
Puoliso ei ole sanonut ihania sanoja minulle lähes koskaan ja läheisyys on kaukainen ajatus hänelle.
Nyt on alkanut taas kuunnella kaikenlaista musaa missä haaveillaan toisesta ihmisestä....
Mietin vaan onko taas alkanut pettää?
Eikös se ole niin että jos on pettänyt niin pettää mahdollisesti myös uudelleen?
Käytös on outoa ajoittain ja poistelee viestejään..

2

825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä kannattaa aloittaa omien tunteiden kuulostelulla, joskin kertomuksesi antaa olettaa niitä vielä olevan, kun noin kiinnostunut olet vaimosi tekemisistä. Eikö nyt jo noin monen vuoden jälkeen ala tuntemaan toisen kuin omat taskunsa. Tietenkin jos tunteita itsellä vielä on, voi tiedostamattaan kieltää itseltään asioiden todellisen laidan. Outo suhde, jos yhdessä pitää olla, vaikkei läheisyys ja seksi toisen kanssa enää kiinnosta. Ehkä pitäisi vain keskittyä ennemmän itseen, ja eikö toisen jatkuva tarkkailu ole kuluttavaakin. Ja joskus on sitten aika luovuttaa.

    • Anonyymi

      Pettää kyllä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe