Mikä on pisin kokemasi/pitämäsi mykkäkoulu? Ottaako mykkäkoululainen itse ikinä sen ensimmäisen askeleen kohti sovintoa?
Mykkäkoulu
1
138
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, parempi pysyä hiljaa.
Hiljaan olemiseen on siis syy. Syyn aiheuttajan, pitää tehdä mielestäni aloite.
Suomi exän kanssa, opin olemaan hiljaa, koska rakentavaan keskusteluun hän ei ollut kykenevä. Kävi päälle kuin yleinen syyttäjä.
Nyt uudessa suhteessa, keskitymme syyttelyn ja vyönalleiskujen sijaan ongelman ratkaisuun. Kun ei syytetä, ei tarvitse puolustautua. Tiedän ja voin luottaa aina rakkaani ajattelevan myös minun parastani. Mitkään entiset konstit ei toimi. Oman mielipiteen rakentamiseenkin, saa aikaa. Voi itsekin harkita asioita molempien kannalta. Rakkaani ei koskaan sano mitään harkitsematonta.
Hän on erittäin hyvä keskustelija. Voi kun itse joskus pystyisin samaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup292798Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1212662Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua362231Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592053Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4141624- 601133
- 541057
- 2591049
- 151966
- 45938