Mistä kertoo Morrisseyn First of the Gang To Die biisi? Ymmärrän sanat kyllä, mutta en oikein tiedä niiden "todellista" merkitystä...
Laulu ilmeisestikin kertoo siitä herrasta joka kuolee ensimmäisenä porukasta? Onks tää niitten porukka joku kriminaali joukkio vai joku lapsuuden kaveriporukka? Mitäs teidän mielestänne meinaa se " ...And you're standing on our street" kohta? Oon ymmärtäny sen niin, että tää porukka niin kuin "omistais" tän kadun millä SÄ juuri nyt seisot, eikä siellä oikein katella tuntemattomia hyvällä...
Mistä kertoo Morrissey?
2
297
Vastaukset
- mie
Ainakin David Bret viittaa kirjassaan Morrissey - Scandal & Passion (2004) siihen suuntaan, että biisi kuvaisi itäisen Los Angelesin latinohuligaaneja. Muutenkinhan Mozzer on nykyisin kovin innostunut latinaisesta Amerikasta (esim. biisi Mexico). Lopputulkintasi on varmaan ihan osuva.
Mozzer esittää First of the gang:n muuten myös uudella upealla livelevyllään Live at Earls Court. Suosittelen sitä, ja kirjaakin =) - Anonyymi
Erittäin ajankohtainen biisi juuri nyt. Olen miettinyt mitä Mozza oikein ajattelee kun näkee laittoman maahanmuuton aiheuttamat mellakat kotimaansa kaduilla.
...And you're standing on our street. Saa tosiaan aivan uuden ulottuvuuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.794105- 1613523
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1921912- 441746
- 271737
- 231734
- 571694
- 191587
- 181581