Marinin harjoittama muiden syyllistäminen ihmetyttää Suomen kansaa

Anonyymi

Nyt on hallituksen kyky johtaa vakavasti kyseenalaistettu, mutta tuskin viimeistä kertaa: kas kun "oikeusvaltiona" hallitukset istuvat alusta loppuun elleivät älyä erota itse. https://www.verkkouutiset.fi/avi-sai-tarpeekseen-vastasi-sanna-marinille-jatkuva-syyttely-ihmetyttaa/#d80a4268

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halla-aho tiivistää asian hyvin :

Ärsyttävintä ja huolestuttavinta Marinin hallituksen toiminnassa onkin ollut herkkänahkaisuus, omien kasvojen suojelu, syvä usko omaan erinomaisuuteen ja ylimielisyys eduskuntaa ja oppositiota kohtaan.
      Median nuoleskeleva suhtautuminen hallitukseen varsinkin Marinin pääministerikauden alkuvaiheessa epäilemättä ruokki tätä asennetta.

• Anonyymi

Marin sukunimenä savolaista perua. Meno sen mukaista arpomista.
        Pääasia että ei osu vastuu omalle kohdalle.

• Anonyymi

Ei perussuomalaiset koskaan pysty hallitusta muodostamaan, kun ei saa mistään yhteistyökumppaneita.

• Anonyymi

Demarien katastrofaalisen poliitikan tukijoiden ainoa puolto omalle politiikalle :D :D :D

• Anonyymi

Desperaadot koittaa kupata miljardit Brysseliin EU-virkoja vastaan.
      Siis niitä jämä-virkoja joissa hankintaan jotain kv-kokemusta mikä nyt puuttuu.
      Ja takaisin palataan Suomeen henkseleitä paukutellen. Case Mr. President.

Kivat esikuvat ja tavoitteet nyky-Demarien hallitusvastaavilla ministereillä.

• Anonyymi

TÄMÄ LAVASTE LUIKURI TEATTERIN PASKAN HEITTÄJÄ MAISTERI, PITÄÄ LAULAA LASTEN LAULUA HARAKKA HUTTUA KEITTÄÄ HÄNNÄLLÄNSÄ HÄMMENTÄÄ

• Anonyymi

Marin onkin mestari muiden syyttämisessä ja vastuun pakoilussa, kiinni jäätyään Marin vetäisee itkupotkuraivot ja herneen nekkuun.

• Anonyymi

• Anonyymi

Sanna Marin tekee virheitä jatkuvasti ja syyttää virheistä muita.
      Marin pakenee vastuuta.

• Anonyymi

Sanna Marin on huonoin pääministeri mikä koskaan ollut.

• Anonyymi

HS kysely...
        Yli puolet suomalaista on tuoreen kyselyn mukaan edelleen tyytyväisiä Sanna Marinin koronatoimiin.
        Erittäin tyytyväisten osuus on vähentynyt selvästi koronaepidemian alkuajoista, mutta se on pysynyt samana kuin tammikuussa.
        Huolestuneiden määrä on nyt korkeampi kuin aiemmissa kyselyissä

Eikö tämä jo näytä totuuden jotta alas mennään ja kovaa kyytiä ja vain aika on näyttänyt toisille sen oikean puolen sekä totuuden hallituksesta.

• Anonyymi

Marin ei ymmärrä, että eduskunta säätää lait, joiden nojalla viranomaiset toimivat, mutta Henriksson ei ole ministeri aikanaan saanut mitään aikaiseksi, kysypä mitä vaan niin kaikki on aina, siis aina valmistelussa.

• Anonyymi

Marin on toiminut vaikeassa tilanteessa hyvin. Mutta hän ei ole vastuussa siitä kun muut eivät hoida tehtäviään.

• Anonyymi

Marin vasemmistohallituksen aikana työttömyys kasvaa jatkuvasti.

Missä on hallituksen työllisyystoimet ?

• Anonyymi

Marinin hallitus ottaa lisä-velkaa valtavasti koko ajan.

• Anonyymi

Sanna Marin sanoi keväällä 2020. että maskien käytöstä voi olla haittaa.

• Anonyymi

Kaikki mistä MARIN sanoo tai on sanonut ei kanna vastuuta niistä, kaikkiin syytöksiin on syyt muualla.
        Erittäin huono pääministeri, hetkeen ei nuon kelvotonta ole ollutkaan....mistä vain löytyikin, ai niin RINTEEN kasvatti, joka sai jo aikaisemmin kenkää pääministerin pallilta ja vielä SOSIALISTI. VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ !

• Anonyymi

Oikeampaa tietoa:

Pääministeri Marinin mukaan hallitus ei ole missään vaiheessa sanonut, että maskia ei saa käyttää.
        ”Me olemme koko ajan sanoneet, että maskia voi hyvin käyttää, mutta kun sitä käyttää, sitä tulee käyttää OIKEIN, kuten terveysviranomaiset suosittelevat, sillä jos maskia käyttää väärin, niin siitä voi olla enemmän haittaa kuin hyötyä”, Marin vastasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeampaa tietoa:

Pääministeri Marinin mukaan hallitus ei ole missään vaiheessa sanonut, että maskia ei saa käyttää.
        ”Me olemme koko ajan sanoneet, että maskia voi hyvin käyttää, mutta kun sitä käyttää, sitä tulee käyttää OIKEIN, kuten terveysviranomaiset suosittelevat, sillä jos maskia käyttää väärin, niin siitä voi olla enemmän haittaa kuin hyötyä”, Marin vastasi.

Marinin sanomisia vääristellään tälläkin palstalla jatkuvasti. Mikä lie syy? Onko vain päätetty että tämä nuori nainen ei voi osata hommiansa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marinin sanomisia vääristellään tälläkin palstalla jatkuvasti. Mikä lie syy? Onko vain päätetty että tämä nuori nainen ei voi osata hommiansa?

Marin vääristelee itse jatkuvasti toisten sanomisia ja tekemisiä omaksi edukseen. Kyllähän minä mutta taas tuo tai tuo taho esti minua on hänen suosikki-ilmauksensa. On siinä meillä pääministeri, maan johtava poliitikko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      33
      11047
    2. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7467
    3. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      80
      3812
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      105
      3780
    5. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      42
      3248
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      611
      3217
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      43
      3080
    8. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      91
      3078
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      2023
    10. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      24
      1749
    Aihe