Niin kannattaako olla sinkku vai kannattaako seurustella naisen kanssa?
Kannattaako olla sinkku
31
187
Vastaukset
- Anonyymi
Montakohan vuotta oot mahtanut tuotakin kysellä. 🙄 et taida koskaan päästä naisen lähelle!
- Anonyymi
Helpommalla yleensä pääset, olemalla sinkku, jää ylimääräinen stressitekijä pois.
- Anonyymi
Sinkkuna paras, mutta jos on pakko seurustella niin enemmin naisen, ku miehen kanssa.
- Anonyymi
Olen sinkku, ja naisen kanssa seurustelusta en tiedä kun olen itse nainen. Kokemusta vain miehistä.
Se että kannattaako, se kai riippuu itse kustakin. Itse en sinkkuudesta hevillä luovu. Ei ole sitä miestä eteen tullut jonka takia luopuisin täydellisestä vapaudestani.
Jotkut, varsinkin miehet, itkee sinkkuelämän kauheutta, naiset sen sijaan viihtyy paljon paremmin.
Tunnen kuitenkin myös sinkkumiehiä jotka arvostavat sinkkuuttaan korkealle eivätkä ole kovinkaan innostuneita siitä luopumaan. Heille siis sinkkuus kannattaa ja on oikea valinta. Joskus luin tutkimuksesta, jonka mukaan pariutuneet ovat keskimäärin tyytyväisempiä kuin sinkut.
- Anonyymi
No sen kyllä näkee avioerotilastoista...
Suomessa avioerot ovat selvästi yleisempiä kuin muualla Euroopassa sanoo tilastot.
On se sellaista onnen huumaa juu.
Mutta kaipa siksi sitä sitten hypätäänkin suhteesta uuteen, kolme ja neljäkin kertaa. Kun se on niin ihanaa. Itse en kyllä sitä ihanuutta havittele. Anonyymi kirjoitti:
No sen kyllä näkee avioerotilastoista...
Suomessa avioerot ovat selvästi yleisempiä kuin muualla Euroopassa sanoo tilastot.
On se sellaista onnen huumaa juu.
Mutta kaipa siksi sitä sitten hypätäänkin suhteesta uuteen, kolme ja neljäkin kertaa. Kun se on niin ihanaa. Itse en kyllä sitä ihanuutta havittele.Tutkimus oli tehty kyselymenetelmällä, siis henkilöt itse kertoivat tyytyväisyytensä tason. Ei siis päättelemällä joistakin tilastoista ja arvioimalla niiden merkitystä tyytyväisyydelle.
- Anonyymi
sokM kirjoitti:
Tutkimus oli tehty kyselymenetelmällä, siis henkilöt itse kertoivat tyytyväisyytensä tason. Ei siis päättelemällä joistakin tilastoista ja arvioimalla niiden merkitystä tyytyväisyydelle.
Naiset ovat siinä niin tyytyväisiä, että heidän elämänsäkin lyhenee siinä samalla.
- Anonyymi
Voihan sitä seurustella, tai olla seurustelematta naisen/miehen kanssa. Itsestähän se lähtee ja parhaiten tietänet siihen vastauksen ihan itse, muilta kysymättä.
Mutta jos ehdotuksia kaipaat, niin tässä tulee yksi: Seukkaa oikean puoleisen kätesi kanssa. Sitten kun kyllästyttää, niin vaihdat vasempaan. Kaikki voittavat.
>Simiti< - Anonyymi
Kannattaa olla sinkku koska naiset pierii ja pihtaa. Naiset ei ole hyvää seuraa, ne pelaa vaan kännykällään nykyään. Eivät ne jaksa lähteä kalaan edes ja naiset vaan valittaa kaikesta.
- Anonyymi
Sinkkuna voi seurustella useamman naisen kanssa,, eli pysy vaan sinkkuna.
On siinä hyvätkin puolensa, sinkkuudessa kuten siinäkin et seurustelee.
- Anonyymi
Olen seurustellu, vaan en asunut yhdessä, on molemmille helpompi niin
- Anonyymi
Korona häiritsee vähän
- Anonyymi
Kannattaa olla yhtäaikaa sinkku ja seurustella, tämä on nyt käytäntö.
- Anonyymi
Taloudellisesti mitattuna oman kokemuksen mukaan kannattaa.
- Anonyymi
Kannattaa panna sinkkutyttöjä mahdollisimman paljon.
Pakko olla sinkkuna ku ei kelpaa naisille...
- Anonyymi
Sanoisin että melkein 20 vuotta sinkkuna olo alkaa oleen tiensä päänsä , bueno. Kyllä kannatti ja se siitä :DDDD
- Anonyymi
No riippuu ihan luonteesta, extrovertti ei pysty olemaan sinkku. Itse introverttina puolierakkona olen aina tyäkknyt olla sinkku.
En ole koskaan voinut seurustella, olen sitä yrittänyt, jos yritän niin sisällä käy vähän pieni ahdistuksen tunne, mitä hirveempi "jäkättävä eukko", sen pahempi. Ahistus oli viimeksi niin kova että näin naisesta painajaisia että hän leikkasi kurkkuni veitsellä. Nyt taas ollut niin levollinen ja mukava olo, voin olla 100% itseni, lauleskelen ja visertelen kotonani kuten haluan :)
Nytkin olen etätöissä ja herään suoraan sängystä aina töihin, Teams-kokouksessa nämä joilla on lapsia, aina heidän puheenvuorolla taustalla kuuluu aina hirveen kova lasten rääkäisy, eikö lie stressaavaa? Luulisi että tuolloin haluaisi nimeen olla toimistossa? - Anonyymi
Sinkkuna saa olla eri naisten kanssa ja sen hetken kun on naisen kanssa niin jaksavat olla mukavia ja kun hommat ohi niin kumpikin saa viettää omaa elämäänsä niin onko se sen arvoista olla suhteessa olla vanki ja nainen oma itsensä eli ilkeä häijy riitaisa ja seksiä kerran kahdessa viikossa nopeasti ja muu aika joutuu olemaan piinattu ja kiusattu ja vanki eli kumpi kivempi
- Anonyymi
Sulla ei sitte vissiin oo kokemusta kunnon naisista, syvästä rakkaudesta ja kiihtyvästä himosta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei sitte vissiin oo kokemusta kunnon naisista, syvästä rakkaudesta ja kiihtyvästä himosta..
Ei kunnon nainen vangitse eikä kahlitse mutta jokainen nainen jaksaa olla mukava ja kiltti treffien ajan eli tunnin pari ja sitten taas uusille treffeille kun nainen on taas mukavalla ja kivalla päällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kunnon nainen vangitse eikä kahlitse mutta jokainen nainen jaksaa olla mukava ja kiltti treffien ajan eli tunnin pari ja sitten taas uusille treffeille kun nainen on taas mukavalla ja kivalla päällä
Höpöhöpö. Aatteleppa sitä, kun oma kulta on kainalossa ja haluaa sua tunnin päästä uudelleen ja pitkin päivää. Viikonloppuisin välillä koko päivä sängyssä. Estoja ei oo on vaan täys luottamus, kiintymys ja yhteinen halu. Oppii tuntemaan toisen hyvin ja nautinnon määrä syvenee. Sopivien henkilöiden ollessa yhdessä homma vaan paranee ajan mittaan..Jos jompi kumpi sairastaa, toinen auttaa. Toinen on siinä, kun kaipaa juttukaveria. Toinen on siinä, kun kaipaa syliä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö. Aatteleppa sitä, kun oma kulta on kainalossa ja haluaa sua tunnin päästä uudelleen ja pitkin päivää. Viikonloppuisin välillä koko päivä sängyssä. Estoja ei oo on vaan täys luottamus, kiintymys ja yhteinen halu. Oppii tuntemaan toisen hyvin ja nautinnon määrä syvenee. Sopivien henkilöiden ollessa yhdessä homma vaan paranee ajan mittaan..Jos jompi kumpi sairastaa, toinen auttaa. Toinen on siinä, kun kaipaa juttukaveria. Toinen on siinä, kun kaipaa syliä..
Utopiaa mutta unelmoida ja toivoa sopii mutta käytäntö eri ja kerran kaksi kuukaudessa seksiä maksimissaan ja vai piika pojaksi tarvis kun kipeänä niin kivempaa tosiaan silloin tällöin käydä vain ns treffeillä silloin on kivaa ja käy aina treffeillä eri naisten kanssa niin on vaihteluakin ja naiset mukavia mut liikaa yhden kanssa niin huomaa nopeasti ettei kiva enään olekkaan vaan oma itsensä eli sen tunnin pari osaa kyllä olla mukava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Utopiaa mutta unelmoida ja toivoa sopii mutta käytäntö eri ja kerran kaksi kuukaudessa seksiä maksimissaan ja vai piika pojaksi tarvis kun kipeänä niin kivempaa tosiaan silloin tällöin käydä vain ns treffeillä silloin on kivaa ja käy aina treffeillä eri naisten kanssa niin on vaihteluakin ja naiset mukavia mut liikaa yhden kanssa niin huomaa nopeasti ettei kiva enään olekkaan vaan oma itsensä eli sen tunnin pari osaa kyllä olla mukava
Älä tuomitse mahdottomana, jos sinulla ei sellaisesta ole kokemusta. Pitkässä suhteessa ekat kymmenen vuotta oli kuvaamani laista. Jos oltais osattu paremmin vielä panostaa, niin ehkä vielä pitempäänkin. Ei mikään irtosuhteilu voita sitä kokemusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä tuomitse mahdottomana, jos sinulla ei sellaisesta ole kokemusta. Pitkässä suhteessa ekat kymmenen vuotta oli kuvaamani laista. Jos oltais osattu paremmin vielä panostaa, niin ehkä vielä pitempäänkin. Ei mikään irtosuhteilu voita sitä kokemusta.
Miehellesi koitti vapaus ja päätti ei koskaan enään hän palaa vankilaan ja helvettiin ja nyt vapaana ja onnellisena liihottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehellesi koitti vapaus ja päätti ei koskaan enään hän palaa vankilaan ja helvettiin ja nyt vapaana ja onnellisena liihottaa
Yksinäinen vanhuus hänellä edessä. Sitä niittää mitä kylvää. Eipä tuo kovin onnelliselta näytä alun vapauden huuman jälkeen. Kymmenen vuotta oli hyviä sitten tuli ennen eroa huonoja vuosia.
Kyllä hyvä suhde seksisuhteet voittaa mennen tullen. Kymmenen vuotta hyvää ennen huonoja vuosia on minusta hyvä saavutus ja tavoittelemisen arvoista. Mikään ei voita sitä kiihkeää loputonta halua ja rakkauden tunteen määrää. Onnen tunnetta. Hyvää oloa yhdessä. Kymmenen vuotta etupäässä hyvää on hyvä saldo suhteesta.
Rahallisesti vai miten?
Mietin itsekin välillä noin, kun on heikko hetki, mutta kyse ei ole mistään hyödystä, vaan halusta. Jos miettii asiaa hyötynäkökulmasta on jo pihalla kuin lumiukko.
Tottakai sitä asettaisi jotain tarpeita suhteelle, jos sellaista pukkais, mutta siitä saa mitä saa... ja lopulta niin, mitä ansaitseekaan ja sen toisen kokemuksen mukaan. Sitä vaan itsekin ja moni muukin suhteisiin pettynyt projisoi itse saavansa enemmän mitä saa. Ihmiset toimii eritavalla ja kokevat erijuttuja erilailla.
Suhteesta voi tulla ihan mitä vaan? On kuin kinder-muna... tuleeko joku v.tun apinafiguuri vai kiva koottava pikkuauto... ylläri jokatapauksessa. 😀- Anonyymi
Kinder-munista tulee aina turhaa muoviroskaa joka tuhoaa luonnon. Kinderi kannattaa nauttia patukkana.
Anonyymi kirjoitti:
Kinder-munista tulee aina turhaa muoviroskaa joka tuhoaa luonnon. Kinderi kannattaa nauttia patukkana.
Parempi kuin unohtaa koko Kinderin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2105917- 1691681
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661507- 691048
- 98959
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6897Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124857Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy195828En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66779- 98773