Mistä voisi ostaa 80-luvun musiikkia?

Italo Dancer

Mistä löytyisi paikka josta voisi ostaa 80-luvun discoa? Mieluiten CD-levyinä? Esim. Italo-Euro Discoa (Silent Circle, Danuta...:)

22

4853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 80's euro ja italo

      Paras ja laajin paikka Italo ja euro CD:itten ostamiseen netistä on Melodymaker hollannissa.
      Osoite on: http://www.melodymaker.nl/
      Ostaminen helppoa ja nopeaa.

      Toinen paikka jossa laaja valikoima kaikenlaista musiikkia on Esprit englannissa. Kallis, mutta nopea toimitus ja ehdottoman luotettava. Suosittelen.
      Osoite on: http://eil.com/

    • 80´s dancer

      Ei siihen nettiä tarvita! Menet lähimpään Anttilaan ja pengot paikan levyosaston läpi. Eikä tarvita edes älyttömiä varantoja mukaan - sieltä voi löytää ihan älyttömästi tosi edullisesti kelpo kokoelmia oikeastaan melkein miltä vuosikymmeneltä tahansa.
      Itse ainakin usein löytänyt paljon "helmiä" penkomalla niiden tarjoushyllyjä ym.

    • Ravoltta ite

      Löytyy erittäin halvalla kirppareilta ja divareista, eivät maksa juuri mitään.

    • Anssi

      Kyllä kaikista hyvin varustelluista levykaupoista varmasti löytyy 80-luvun kokoelmia.

    • Italo-friikki

      Nyt vastaa oikein vanha friikki tähän:
      Mä ostin 80-luvulla postimyynnistä (Chivisa Records ja Original Records Oy) mm. Silent cirle, Dandy, Fred Ventura, Sophie, Danuta, Ken Lazlo, Max-him, Koto, Laserdance, Radiorama, Den Harrow, Den Harrow, Atrium, Malcolm J.Hill, Lilac, Aleph.... muutamia mainitakseni. Niitä ei saanut mistään muualta. (on muuten mun aarteita)
      Täytyy sanoa, että olette aika fakiireja, jos meinaatte löytää jostain Anttilasta!

      • Italo-friikki

        Ohops... Den Harrow piti mainita kahteen kertaan.
        Lähdin siinä kohdassa levyhyllylle ja noin kävi sitten... sori!!


      • import-kamaa

        Joo meikä jopa kävi yhden Chicisa-Recordsin myyjän kotona tekemässä kauppoja! Toimivat yhä keikoilla. Mutta kaskas - olen törmännyt muutamaan otteeseen CD-painoksina juuri tietyissä alekasoissa marketeissa joihinkin juttuihin. Mutta vinyyli on vinyyli!!!


      • Fuckiiri Kronblom

        ...enämpi suolaa. Kyllä Anttilastakin saa(sai?) italokokoelmia. Eri asia löytyykö juuri esim. Lilacia.


      • Vanha vetäjä

        Tulihan noita melkoisesti makseina hankittua aikoinaan, mutta kas-kas on näistä jotain cd-painoksinakin ja kuten täällä jokunen on maininnut, niin esim. Anttilan levylaatikot ovat ihan hyviä paikkoja!
        Sitten suosittelen joko Tallinnan tai Riikan matkaa, koska kasari-osastoa soi sielläpäin tosi monessa paikassa ja sitä tavaraa löytyy (ei mitään piraattikamaa) levyliikkeistä erilaisina kokoelmina aika runsaasti.
        Myöskin Keravalla toimiva levyliike Dancewindow (tai toisille Levyikkuna) on hyvä, Ollin kautta voi yrittää tilailla erilaisia kokoelmia ja levyjä ympäri maailmaa, eikä
        ota mahdottomia hintoja!
        http://www.dancewindow.com/


    • Jimi

      Olen avannut uuden keskustelupalstan 80-lukulaisille!
      www.freewebs.com/kultainenkasari
      Sinne vaan!

      • hannu

        kuka muistaa esittäjän laululle let me go,let me run ja niin edelleen...olisiko italo poppia 80-luvulta?


      • Musicmadness
        hannu kirjoitti:

        kuka muistaa esittäjän laululle let me go,let me run ja niin edelleen...olisiko italo poppia 80-luvulta?

        Tässä tulee jonninlainen vastaus tosin varmaankin liian myöhään.
        Aikas harvoin kuulee tuota biisiä.
        La Bottega dell'Arte: Let me go let me run (1984)

        (Löytyy yhdeltä kokoelmalevyltä ainakin)


      • ...
        Musicmadness kirjoitti:

        Tässä tulee jonninlainen vastaus tosin varmaankin liian myöhään.
        Aikas harvoin kuulee tuota biisiä.
        La Bottega dell'Arte: Let me go let me run (1984)

        (Löytyy yhdeltä kokoelmalevyltä ainakin)

        Ostin aikanaan vinyylin Tampereelta Sokos-marketista, joka nykyään tunnetaan paremmin Kalevan Prismana. Kävin siinä vieressä - yllätys yllätys - kauppista, ja ruokiksella oli helppo mennä silloiseen marketin yläkertaan penkomaan levykasoja. Olin kuullut biisin radiosta, ja tunnistin tuon levyn. Koko levy on hyvä.


    • petet

      vähä tulee varmaan myöhässä mutta www.melodymaker.nl löytyy vaikka mitä ja on luotettava

      • Euro- & Italo Disco

    • powerdj

      ehkä kattavin italodisco kokoelma löytyy I love disco diamonds sarjasta (vol.1-50), kaikki maxi versioina ja hyvällä soundilla .... http://www.blancoynegro.com/shop/default.php?cPath=22_25
      netistä tilaamalla ...
      Itelläni on koko sarja, sarja sisältää melkein kaikki italo(ja muutama eurodisco) klassikot 80-luvulta.tietenkin muutama rare puuttuu mut , ehkä ne tulee jatkossa...
      tosin löytyy kyl melkein kaikki tarvittava italo myös 12" ...
      Italo elää ja voi hyvin ... ja bileitä on tulossa syksyllä 2009, ainakin H:gin suunnalle...

      • iiiiiiip

        www.vinyylilevyt.com


      • kimmo

        moi.onko jollain vanhalla 80 *luvun dj:llä varastossa ken laszlo-HeyHey Guy-Spanish Mega-Mix Version 7:35 ? Martika-Follow me ? euromaxi..Lime-unexpected lover 6:37 86 vuoden dj remix..Maksan vinyyleistä mitä sovitaan ja myös cd :äänityksistä...soitot..046-5495317 ..T. Kimmo Lohjalta


    • disco musician
    • powerdj
    • kimmo

      moi vaan. jos haluut noita vanhoja kunnon versioita ni itse itse mulla aika paljon vinyyleinä kotona..voin äänittää sulle cd:levyille 10 euron kpl hintaan , ja äänentoisto stereona ja dynamiikalla mitä et kaupoista saa cd:nä .Voit ottaa yhteyksiä[email protected] niin sano kuin monta cd levyä ostat..T. Kimmo

      • Italofani

        Moi kimmo, vieläkö äänität vinyyleitä cd:lle. Italo disko ja juur tuo kipale Let me go, let me run olisi toiveena


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe