Liian isoa kemiaa

Anonyymi

Mulla on ongelma, josta en voi puhua kenenkään kanssa. Joten kerron sen kaikille.

Aloittelin uutta harrastusta tuossa joku aika sitten ja siellä sitten oli yksi herra, joka on täysin vastakohta ihan kaikelle millaista miehistä tykkään ylipäätään. Eli nyt ei oo fyysisestä ihastumisesta kysymys.

Tunnen sen katseen, häkellyn sen seurassa, viimeksi oli ihan hiuskarvan varassa etten olisi sanonut etten pysty keskittymään sen kanssa. Meijen välillä on jotain kemiaa. En kuvittele sitä, oon tarkkailija joka kiinnittää huomion ihan kaikkeen. Illanvietossa porukalla ihmettelen miten kukaan ei muka nähnyt.

Oon itse parisuhteessa. Suhde on kevyesti avoin, puoliso ei ole tarkka reviiristään. Omanlaisia sopimuksia on olemassa. Herra on myös suhteessa. En itse haluaisi sekaantua mihinkään varattuun, mutta se kemia! Kerran elämässä on vastaavaa tapahtunut ja se ei tosiaan loppunut kun alkuun pääsi, vasta kun välimatkaa tuli tarpeeksi monta tuhatta kilometriä väliin.

Voiko sellasen hirvittävän vahvan vetovoiman ihmisten väliltä jotenkin hukata johonkin? Kukaan ei oo just nyt muuttamassa thaikkuihin tai edes paikkakunnalta toiselle.

2

761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietoisella päätöksellä voi varmaan ihastuksen pistää taka-alalle ja keskittyä tärkeämpään. Toisaalta pieni flirtti ja haaveilu voi tuoda eloa myös nuupahtaneeseen parisuhteeseen. Tämähän ei teille ajankohtaista kuitenkaan kun herrakin löytänyt jo viihdyttäjänsä. Joten aika lailla vapaa taidat olla tekemään mitä ikinä mielit tai järjellä päätät. Aika ideaalitilannehan tuo on sinun osaltasi. Tuon toisen parisuhteen tila tietenkin oma tarinansa. Ketjureaktioitahan nämä joskus ovat luonteeltaan.

• Anonyymi

Itsekin olen parisuhteessa ollessa tavannut toisen varatun jonka kanssa oli uskomatonta vetovoimaa ja ihanaa jännitettä.
      Se kemia ja vetovoima ei vaan unohdu. Ei edes vuosien päästä ja vaikkei mitään fyysistä olisi edes aikanaan tapahtunut. Edelleen muistelen sitä fiilistä mikä tuon toisen seurassa tuli...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      120
      9865
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      102
      9738
    3. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      34
      8521
    4. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      21
      7901
    5. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6284
    6. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5478
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      10
      4922
    8. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      30
      4762
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      40
      4415
    10. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      4413
    Aihe