Liian isoa kemiaa

Anonyymi

Mulla on ongelma, josta en voi puhua kenenkään kanssa. Joten kerron sen kaikille.

Aloittelin uutta harrastusta tuossa joku aika sitten ja siellä sitten oli yksi herra, joka on täysin vastakohta ihan kaikelle millaista miehistä tykkään ylipäätään. Eli nyt ei oo fyysisestä ihastumisesta kysymys.

Tunnen sen katseen, häkellyn sen seurassa, viimeksi oli ihan hiuskarvan varassa etten olisi sanonut etten pysty keskittymään sen kanssa. Meijen välillä on jotain kemiaa. En kuvittele sitä, oon tarkkailija joka kiinnittää huomion ihan kaikkeen. Illanvietossa porukalla ihmettelen miten kukaan ei muka nähnyt.

Oon itse parisuhteessa. Suhde on kevyesti avoin, puoliso ei ole tarkka reviiristään. Omanlaisia sopimuksia on olemassa. Herra on myös suhteessa. En itse haluaisi sekaantua mihinkään varattuun, mutta se kemia! Kerran elämässä on vastaavaa tapahtunut ja se ei tosiaan loppunut kun alkuun pääsi, vasta kun välimatkaa tuli tarpeeksi monta tuhatta kilometriä väliin.

Voiko sellasen hirvittävän vahvan vetovoiman ihmisten väliltä jotenkin hukata johonkin? Kukaan ei oo just nyt muuttamassa thaikkuihin tai edes paikkakunnalta toiselle.

2

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietoisella päätöksellä voi varmaan ihastuksen pistää taka-alalle ja keskittyä tärkeämpään. Toisaalta pieni flirtti ja haaveilu voi tuoda eloa myös nuupahtaneeseen parisuhteeseen. Tämähän ei teille ajankohtaista kuitenkaan kun herrakin löytänyt jo viihdyttäjänsä. Joten aika lailla vapaa taidat olla tekemään mitä ikinä mielit tai järjellä päätät. Aika ideaalitilannehan tuo on sinun osaltasi. Tuon toisen parisuhteen tila tietenkin oma tarinansa. Ketjureaktioitahan nämä joskus ovat luonteeltaan.

    • Anonyymi

      Itsekin olen parisuhteessa ollessa tavannut toisen varatun jonka kanssa oli uskomatonta vetovoimaa ja ihanaa jännitettä.
      Se kemia ja vetovoima ei vaan unohdu. Ei edes vuosien päästä ja vaikkei mitään fyysistä olisi edes aikanaan tapahtunut. Edelleen muistelen sitä fiilistä mikä tuon toisen seurassa tuli...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe