Kai outoja oireita

Anonyymi

Moi, aattelin tänne vaan kirjottaa, et jos joku voi samaistuu jollain taval tai tietää vaik mist tällänen vois johtuu.

Mulla on siis nyt kaks vuotta, joka päivä, kokoajan särkeny pää eikä siihen auta mitkään lääkkeet yms. Melkeen vuos sitten kaaduin mopolla ja löin pääni ja kävin tk:ssa ja sanottiin, että mulla on lievä aivotärähdys, sen jälkeen alkanu pää särkee enemmän ja oon alkanu unohtelee paljon asioita. Neurologin polikliniikalla (tai joku ton niminen) niin kävin ja siellä kerrottiin, että mun päänsärky ei oo migreeniä, jännityspäänsärkyä, hortonin syndroomaa eikä muuta. Niinku ei siis tää päänsärky sovi mihkään tyyppiin, ketään ei tie mistä tää johtuu. Kävin mri (magneettikuvauksissa), päässä kaikki näytti normaalilta. Mulla kans ton kaiken jälkeen on alkanu vaikeutuu kirjottamine ja puheen/tekstin ymmärtäminen ja lukeminen.
Tää ei noihin varmaan liity, mutta mulla on kans ihan pienestä asti ollu sellasta, että jos vaikka juon lasista jtn ja laitan sen pöydälle ni mun on toistettava se sama liike kolme kertaa, et tulee yhteensä neljä kertaa tehtyyn se. Mun on pakko tehä joitai asioita neljä kertaa, et oon tyytyväine tai muuten se alkaa ärsyttää mua tosi paljon tms. Mä myös nyt jonkun aikaan jo ni alkanu toistelee jtn sanoi iha tahattomasti, niiku jos sanon jonkun lauseen ni mun on pakon omasesti toisettava se sama vika sana kolme kertaa, et oon sanonu sen yhteens neljä kertaa. En pysty laittaa suutani kiinni enneko oon sanonu sen tietyn määrän verran. Esimerkki lause mitä oon sanonu ”jäädänkö keittiöön. Keittiöön, keittiöön,keittiöön” se vaa tulee iha itestään enkä pysty saamaa suutani kiinni enneko se on sanottu sen tietyn määrän verran.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuostaa hitaasti etenevältä aivovammalta jonka on aiheuttanut alun perin onnettomuus. Et kertonut kuinka pian onnettomuuden jälkeen kävit kuvassa mutta voi olla että uusissa kuvissa näkyy jotain. Kannattaa pitää kirjaa oireista ja puhua uudelleen lääkärille.
      Tässä linkissä lisää
      http://www.medicortex.fi/eng/suomeksi/tietoa-aivovammoista/
      Pakko-oireet eivät välttämättä liity onnettomuuteen vaan monella on tämä korona tuonut pintaan mielenterveysongelmia. OCD:ssä mieleen ikään kuin kertyy jännitettä josta on pakko päästä eroon kehon liikkeellä tai sanomalla jotain, usein tietty määrä kertoja. Tähänkin kannattaa hakea lääkäriltä neuvoja.
      Tsemppiä!

    • Anonyymi

      Mene ja pyydä luotettaviksi kokemiltasi ihmisiltä rukousapua eteesi.

    • Anonyymi

      Mene neurologille ja pään kuvaan. Ehdottomasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1280
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      66
      822
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      760
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe