Nostalgista musiikkia 1960-luvulta:
https://www.youtube.com/watch?v=pvmo9TeWLWM
1960-luvun musiikkia
3
102
Vastaukset
Ajattelin, että johan pomppasi, kun nyt olen viimeaikoina kuunnellut 1960-luvun musiikkia kuten The Kinks, Small faces, Hollies. Mutta on tuo gospelmusiikkikin hyvää (tarkoitan nyt usalaista gospelmusiikkia).
Mutta sun linkin takaa paljastuikin joku virsi tai ylistyslaulu. No, jos tuo kappale tosiaan on 1960-luvulta, niin voihan se olla nostalginen ja kyllä virsissä ja ylistauluissakin on kauniita kappaleita.
- Anonyymi
Veikkaan, että kyseinen "Nimi Jeesus on kalliolinna" on käännöskappale Elsa Eklundin v. 1942 Ruotsissa julkaistusta laulusta "Namnet Jesus". Sitä varmaankin on laulettu Suomessa vapaissa suunnissa 1960-luvulla, koska se on painettu kitarakuorolauluna. Blueshenkinen sovitus löytyy levyltä "Pitkä kirja" (2007) , jossa sen esittää Harri Helenius.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662159
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142122- 1091592
- 1261523
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4691321- 811091
- 54941
- 49901
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234824Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa359815